HomeComplaintsTikiTaka Casino - Player's withdrawal has been confiscated.

TikiTaka Casino - Player's withdrawal has been confiscated.

Resolved
Our verdict

Case closed

Amount: €70

TikiTaka Casino
Safety Index:Above average

Case summary

The player from Italy was banned after requesting a withdrawal of 70 euros, despite having deposited and played normally. He received contradictory information regarding his withdrawal status and was frustrated by the casino's lack of clarity. After investigation, the casino confirmed the ban was due to a breach of their Terms and Conditions and initially claimed the withdrawal had been paid. The player provided bank statements proving otherwise, which prompted the casino to credit the 70 euros back to his account and request banking details to finalize the refund. The funds were eventually received by the player, and the complaint was resolved.

Public
Public
2 months ago
itTranslationgb

I deposited 40 euros, played NORMALLY, slots, etc., and after 3 days I was banned for requesting a withdrawal of 70 euros for reasons they didn't tell me in live chat. Then at first they said, "Your withdrawal is pending," after literally 3 minutes they said, "Excuse me, sir, I confirm what you said. I asked the relevant department for information, and the withdrawal appears to have been cancelled by your bank's provider. Therefore, there are no withdrawals currently in progress." What kind of farce is this? I can easily send the evidence I have to anyone who can help me recover the money. Thank you.

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Important notice:

Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.

We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.

If anything seems suspicious, contact us directly.

Stay safe.

Public
Public
2 months ago

Hello,

Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your negative experience with TikiTaka Casino.

Please allow me to ask you a few questions so I can better understand the situation.

  • Could you please advise how long you were a player at the casino and when exactly your account was blocked?
  • How did you learn about your account being blocked?
  • What games did you play to accumulate your current balance in the casino? (slots, live games, betting on sports)
  • Did you achieve your current balance with the help of a bonus?
  • Could you please share a screenshot of the error you receive when trying to log in to your account?
  • Could you please share with me your communication with the casino regarding the issue? Send emails or chat transcripts to my email at tomas@casino.guru, or post screenshots here

I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible. Thank you very much in advance for your reply.

Best regards,

Tomas


Public
Public
2 months ago
itTranslationgb

I attached everything to your email, thanks!

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Dear Giammy888,

Thank you for your cooperation and for providing all the necessary information. I truly appreciate the time and effort you’ve taken to share everything with us so far.

Your complaint will now move to the next stage of our process and be handled by your dedicated Resolver, Jana (jana.k@casino.guru). This is a standard step in our procedure, as the Resolver will take over communication with the casino directly and manage your case from this point onward.

No action is required from you right now. Your Resolver will reach out through this thread if any additional details are needed. You can rest assured that your case is in very capable hands.

I wish you the best of luck and hope your case will be resolved to your satisfaction soon.

Kind regards,

Tomas


Public
Public
2 months ago

Dear Giammy888,

I sincerely regret to learn that your account has been blocked. Please rest assured that I will reach out to the casino shortly in an effort to resolve the matter as quickly as possible. In the meantime, I would like to invite a representative from TikiTaka Casino to join this conversation to assist in addressing your complaint.


Dear TikiTaka Casino,

Could you kindly clarify the reasons behind the blocking of the player's account? Additionally, we would appreciate it if you could provide any relevant evidence regarding this situation. You may share your statement and supporting documentation either here or send them directly to my email address at jana.k@casino.guru.

Thank you in advance for your cooperation and for providing the requested information.

Kind regards,

Jana

Public
Public
2 months ago

Dear all,


Thank you for your inquiry regarding the account in question.


Following a comprehensive internal review of the customer's betting activity, we would like to confirm that the account will remain permanently closed. Our investigation concluded that the user engaged in activities that constitute a material breach of our General Terms and Conditions.


This decision was made in accordance with the following clauses, which the player accepted upon registration:


Clause 9.1: Prohibits any use of the Website other than for personal entertainment.


Clause 9.3: Grants the right to void winnings and close accounts if a customer participates in abusive strategies or takes advantage of system failures/bugs.


Clause 9.4: Grants the right to permanently block access, void winnings, and confiscate balances in cases of suspected fraud or improper activity.


As the player’s actions were deemed a material breach of our Terms under our sole discretion as outlined in Section 9.3, we have exercised our right to terminate the relationship and void any resulting winnings.


You can read the Terms and Conditions in more details here: https://tikitaka.com/en/rules


TikiTaka


Public
Public
2 months ago
itTranslationgb

Yes, but your rules also have a clause that says you have to refund your last deposit. Confiscate my winnings, but I demand my deposit back.

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Dear Gian Marco,


Kindly note that the deposit in question was used in gameplay.


We would like to draw your attention to the following point of the General Terms and Conditions, which you accepted when creating your account on our website:


6.6.2 No refund can be performed after the deposit in question (or the associated bonus) has been used to place a bet.


Unfortunately, based on this, we're forced to decline your refund request.

Kind regards,


TikiTaka


Public
Public
2 months ago
itTranslationgb

What you just wrote doesn't make any sense at all. I should have kept the balance in my account because I need to know you're about to ban me. But at least stop talking bullshit. I still won money from what I deposited, so what you wrote makes no sense.

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Dear Player,


Following a thorough review of your account, we would like to confirm that a manual withdrawal of 70 EUR was successfully issued on February 17th, coinciding with the date of your account closure.


As these funds have already been processed and sent to your registered payment method, we consider this matter resolved. We recommend checking your bank statement for that period to confirm receipt.


Kind regards,

The TikiTaka Team

Public
Public
2 months ago
itTranslationgb

But how dare you tell me such things, I haven't received any money from you... tell me the date you made the "withdrawal" and the date I received it and I'll send you proof that I haven't received anything.

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Dear Giammy888,


We hope this message finds you well. We kindly request that you provide us with the relevant bank statement to confirm that you have not received any funds from the casino. You may send the document to jana.k@casino.guru. Thank you for your cooperation.

Public
Public
2 months ago
itTranslationgb

I'm sending you the bank statement from January until now.

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Dear TikiTaka Casino,


We hope this message finds you well. We are reaching out regarding the bank statement provided by the player, which indicates that they have not yet received the funds mentioned as of February 17th. We kindly request that you process these funds for the player at your earliest convenience. Thank you for your attention to this matter.

Public
Public
2 months ago

Dear Jana,


Thank you for informing us.


I have forwarded this matter to the relevant department to check further as our system indicates it has been paid.


We will keep you updated.


Tikitaka

Public
Public
1 month ago

We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.

Public
Public
1 month ago

Dear Giammy888,


We kindly ask for your continued patience as we await an update from the relevant department regarding your request. 


Please be assured that we are working to ensure compliance with all necessary protocols. We are making every effort to resolve this matter as expediently as possible.


We sincerely appreciate your patience during this time. Thank you for your understanding. 


Kind regards,

TikiTaka Casino team.

Public
Public
1 month ago
itTranslationgb

Okay… I'll wait

Automatic translation:
Public
Public
1 month ago

Dear all,


Thank you for your patience while we reviewed this case.


We apologize for the previous information provided; we can confirm that the amount was indeed not paid to the player. Following a comprehensive internal review by the relevant department, it was determined that a manual deduction was applied due to a breach of our General Terms and Conditions.


Our investigation concluded that the user engaged in activities that constitute a material breach of the following clauses, which were accepted upon registration:

Clause 9.1: Prohibits any use of the Website other than for personal entertainment.


Clause 9.3: Grants the right to void winnings and close accounts if a customer participates in abusive strategies or exploits system failures/bugs.


Clause 9.4: Grants the right to permanently block access, void winnings, and confiscate balances in cases of suspected fraud or improper activity.


As the player’s actions were deemed a material breach under our sole discretion (as outlined in Section 9.3), we have exercised our right to terminate the relationship and void all resulting winnings.


You can review our full Terms and Conditions here: https://tikitaka.com/en/rules


Kind regards,


TikiTaka


Public
Public
1 month ago
itTranslationgb

I didn't do any of these things, and I didn't like the "we've already paid the withdrawal" joke at all. I demand my payment because I didn't do any of the things you listed.

Automatic translation:
Public
Public
1 month ago

Dear player,


Please be assured that we are taking your case very seriously and did not intend for any information to be perceived as a joke. I sincerely apologize for the conflicting updates you received; this was due to inconsistent internal reports, and I am working to rectify this immediately.


I have escalated your case to our management team to ensure a final and accurate resolution. We will provide you with a formal update as soon as possible.


Thank you for your continued patience while we resolve this matter.


Kind regards,

TikiTaka

Public
Public
1 month ago

Dear player,


Thank you for your continued patience.


Please be advised that we have successfully credited the 70 EUR back to your account balance. However, please note that your account will remain closed.


To proceed with the refund of this balance, we kindly ask you to provide the following banking details:


Full Name (including all middle names)

Email Address

Bank Account Holder’s Name

IBAN / Account Number

Bank Name

Bank Location (Country)

SWIFT / BIC Code


Once we receive this information, we will finalize the transfer.


Kind regards,

TikiTaka

Public
Public
1 month ago
itTranslationgb

Where can I send you this information?

Automatic translation:
Private
Private
1 month ago
itTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public
Public
1 month ago

We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.

Public
Public
1 month ago

Dear Giammy888,


Thank you for providing your bank details.


We have forwarded them to the relevant department for review and will contact you as soon as we have an update.


Kind regards,

TikiTaka

Public
Public
1 month ago
itTranslationgb

Okay, I'll wait

Automatic translation:
Public
Public
4 weeks ago
itTranslationgb

The money has arrived, thanks Casinoguru.

Automatic translation:
Public
Public
4 weeks ago
itTranslationgb

The money has arrived, thanks Casino Guru.

Automatic translation:
Public
Public
3 weeks ago

Dear Giammy888,

We're glad to hear that your issue has been resolved. We'll go ahead and mark the complaint as 'resolved' in our system. We appreciate your cooperation and confirmation. If you ever encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to our Complaint Resolution Center. We're here to help.

As you know, we do not charge for our services, nor do we accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru. An honest review, along with any suggestions for improvement, would be invaluable. Your feedback could help others who may be considering contacting us for assistance with online casino-related issues.

Thank you in advance for your time.

Best regards,

Jana

Casino.Guru

flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.