HomeComplaintsSlotbox Casino - Player's winnings are delayed due to casino's policy.

Slotbox Casino - Player's winnings are delayed due to casino's policy.

Opened
Current status

Waiting for Casino Guru to reply

3d 11h 11m 5s

Slotbox Casino
Safety Index 8.0 High

Case summary

The player from Ireland reports an issue with Slotbox Casino regarding a withdrawal. After completing the wagering requirements and converting winnings to €1,000.00 in Real Cash, he grew his balance to €1,400.00 but found that Slotbox confiscated €400.00, citing the promotional max win cap still applies. He argues that retroactively enforcing this limit is unfair and requests the release of the remaining funds.

Written by Karla
Casino Analyst & Complaint Specialist
Submitted: 13 Aug 2026
Public
Public
1 month ago

On July 23, 2026, I played a free spin promotion on Slotbox Casino. After completing the 35x wagering requirement, Slotbox's backend system automatically enforced the promotional max win limit, capping and converting my active balance into €1,000.00 Real Cash.


Once my balance was settled and converted into Real Cash, I continued to play 40 Shining Crown using my unrestricted Real Cash balance. Through standard, post-conversion real money gameplay, my balance grew from €1,000.00 to €1,400.00. I subsequently requested a withdrawal of €1,400.00.

Slotbox paid out €1,000.00 but confiscated the remaining €400.00.


Slotbox's Stance (Complaint Ref 345806): Slotbox issued a final rejection letter stating that the €1,000 promotional max win cap continues to apply to all subsequent play generated during the session, even after the wagering requirements are met and the funds are converted to real cash. "Dear Aslam, Thank you for your patience... We understand your position... Having completed our review, we are unable to uphold your complaint... Completing the wagering requirement did not convert your winnings into unrestricted real-money funds... Accordingly, your formal complaint is not upheld, and our decision remains unchanged..."


My Position & Evidence: 


IMG_8150.jpg

Caption: "1. Account transaction ledger showing initial balance, bonus claim, and early spin activity


As shown in my transaction history (IMG_8334.jpg and IMG_8333.jpg):

At 00:42, my wagering completed, and the system capped and converted my funds to €1,000.00 Real Cash.

Between 00:42 and 00:46, I played using settled Real Cash, winning an additional €400.00 (including a single win of €292.50 at 00:46).


Once bonus funds are converted to Real Cash, the promotional contract is closed. Retroactively applying a promotional cap to wagers made with unrestricted Real Cash is unfair and contrary to Fair Gambling principles.


I request that Slotbox release the remaining €400.00 won from my real money bets.

Public
Public
1 month ago

Important notice:

Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.

We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.

If anything seems suspicious, contact us directly.

Stay safe.

Public
Public
1 month ago

Dear aslam0010,

Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about the confiscation of part of your winnings.

I understand from your explanation.

To help me better understand the circumstances, could you please clarify the following:

• Did your casino account show that the bonus was fully completed/closed before you continued playing with the €1,000 balance?

• Could you please provide a screenshot of the relevant bonus history or bonus section showing the status of the promotion after the wagering requirement was completed?

• Did you accumulate your winnings by playing casino games, sports betting, or both?

You may attach the evidence directly to this complaint or send it to karla.m@casino.guru.

Thank you very much in advance for your cooperation. I look forward to your reply.

Karla M.

Public
Public
1 month ago

I have just emailed you the details. Thanks a lot

Public
Public
1 month ago


Dear aslam0010,

Thank you very much for your cooperation.

Unfortunately, I am unable to locate thedetails you mentioned in my inbox.

Could you please confirm the email address you used to send the documents to me?

Alternatively, you may attach the documents and screenshots directly to this complaint thread so I can review them here.

Thank you very much in advance for your cooperation.

Karla M

Sensitive attachment
Sensitive attachment
1 month ago

Hi there,


In relation to your response on the website here are the answers to your questions.


1: yes it showed it was complete and the balance went from the bonus funds to real funds. 


2: attached 


3: it was through slots mainly and some casino games.

Regards,


Aslam 

Public
Public
3 weeks ago

Dear aslam0010,

Thank you very much for providing the requested information and screenshots.

Could you please also provide me with all relevant communication you have had with the casino regarding the confiscation of the €400, particularly the casino's final response or rejection in which they explained why the promotional maximum win limit was applied to your subsequent gameplay?

You may attach the communication directly to this complaint thread or send it to me at karla.m@casino.guru.

Thank you very much in advance for your cooperation.

Karla M.

Public
Public
3 weeks ago

yes attached is the email they have responded with. filefilefilefile

Public
Public
2 weeks ago

Dear aslam0010,

Thank you very much for providing the casino's response.

I would like to clarify two additional points regarding the promotion:

  • Could you please provide any screenshot, notification, bonus history, or other evidence from your casino account confirming that the wagering requirement had been fully completed before you continued playing with the €1,000 balance?
  • Could you please specify exactly which bonus/promotion you used and, if possible, provide a link to the promotion and its Terms and Conditions that were applicable when you claimed it?

Thank you very much in advance for your cooperation. I look forward to your reply.

Karla M.

Public
Public
2 weeks ago

Dear Karla,

Thank you for reviewing my case. Below are the details and evidence answering your two questions:

1. Proof of Wagering Completion & Conversion: I have attached IMG_8334.jpg (timestamped 00:42) previously. This screenshot shows:

The win of €270.00 on 40 Shining Crown, which met the final 100% threshold of the 35x wagering requirement.

At this exact moment (00:42), the system automatically capped and converted my balance to €1,000.00 Real Cash.


As shown in IMG_8333.jpg (timestamped 00:46), I subsequently placed wagers using this settled €1,000.00 Real Cash balance, hitting a win of €292.50 that raised my balance to €1,400.00 before withdrawal.


Furthermore, in Slotbox's own final rejection email (Ref: 345806), their management explicitly acknowledged this sequence:

" You completed the wagering requirement, and your balance was set to €1,000, the promotion's maximum withdrawable amount. You continued playing, and your balance rose to €1,400."


This confirms that the casino’s own records agree wagering was completed before the additional €400 was won.

2. Promotion Details & Terms:

Promotion: Free Spins Offer on Goals of Olympus (35x Wagering Requirement, €1,000 Max Win/Cashout)

The promotion was claimed directly via my account's promotional inbox. Attached previously is a screenshot (IMG_8150.jpg) showing the original bonus claim of €18.96 from the free spins.


Kind regards,

Aslam

Public
Public
1 week ago

Hello aslam0010,

We would like to update you that due to Karla, your designated resolver, being on vacation, we have opted to extend the timeline by an additional 7 days. Since Karla has an in-depth understanding of your situation and maintains direct communication with the casino, we find this extension justified. Your patience is sincerely appreciated, and I assure you that Karla will contact you at the earliest opportunity.

Thank you for your understanding and ongoing patience.

Best regards, Casino Guru

Public
Public
1 week ago

Ok thanks

Public
Public
5 days ago

Any update?

Public
Public
4 days ago

Dear aslam0010,

Thank you for your patience.

Could you please provide me with a direct link to the Free Spins promotion you used, including its Terms and Conditions? I would like to review the exact terms applicable to your bonus, particularly those concerning the maximum win limit after completing the wagering requirements.

Thank you very much for your cooperation.

Karla M.

Waiting for approval
Waiting for approval
4 days ago
Waiting for approval

This post is private for now. It’s waiting to get approved by Casino Guru. We only make new posts public after a manual review to make sure that they don’t contain any sensitive information meant to be only seen by the involved parties.

Casino Guru is examining the case

flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.