Dear STAVROS1969,
Thank you for keeping us updated throughout the complaint. I fully understand your concern, especially considering the significant balance remaining in your account and the fact that, under the current withdrawal limits, receiving the entire amount may take considerable time.
However, based on the information available, the casino appears to be processing your withdrawals periodically. You have confirmed receiving €2,500 so far, with the latest €500 payment processed on September 29, and each payment has been received within the standard 14-day withdrawal waiting period that we apply before intervening in delayed withdrawal complaints.
While we understand your dissatisfaction with the downgrade of your VIP status and the resulting lower withdrawal limits, we cannot require the casino to maintain or restore a particular VIP level. At this stage, we also do not have evidence that the casino is refusing to pay your legitimate balance, as withdrawals continue to be processed.
For these reasons, we will now close the complaint. We strongly recommend continuing to submit withdrawal requests in accordance with the applicable limits and keeping records of all payments.
Should the casino stop processing your withdrawals and any individual withdrawal remain pending for more than 14 days, please contact us again and we will be happy to review the situation based on the new circumstances.
I understand that this may not be the resolution you were hoping for, particularly given the amount still awaiting withdrawal. Thank you for your patience and cooperation throughout the complaint process.
Best regards,
Jean
Dear STAVROS1969,
Thank you for keeping us updated throughout the complaint. I fully understand your concern, especially considering the significant balance remaining in your account and the fact that, under the current withdrawal limits, receiving the entire amount may take considerable time.
However, based on the information available, the casino appears to be processing your withdrawals periodically. You have confirmed receiving €2,500 so far, with the latest €500 payment processed on September 29, and each payment has been received within the standard 14-day withdrawal waiting period that we apply before intervening in delayed withdrawal complaints.
While we understand your dissatisfaction with the downgrade of your VIP status and the resulting lower withdrawal limits, we cannot require the casino to maintain or restore a particular VIP level. At this stage, we also do not have evidence that the casino is refusing to pay your legitimate balance, as withdrawals continue to be processed.
For these reasons, we will now close the complaint. We strongly recommend continuing to submit withdrawal requests in accordance with the applicable limits and keeping records of all payments.
Should the casino stop processing your withdrawals and any individual withdrawal remain pending for more than 14 days, please contact us again and we will be happy to review the situation based on the new circumstances.
I understand that this may not be the resolution you were hoping for, particularly given the amount still awaiting withdrawal. Thank you for your patience and cooperation throughout the complaint process.
Best regards,
Jean