HomeComplaintsOnlySpins Casino - Player seeks to close account and retrieve lost funds.

OnlySpins Casino - Player seeks to close account and retrieve lost funds.

Opened
Current status

Waiting for casino to reply

6d 10h 31m 9s

OnlySpins Casino
Safety Index:High

Case summary

The player from Germany requested account closure due to gambling addiction and had lost over 2000 euros. He had repeatedly contacted the casino for support related to his condition but was dissatisfied with the response and sought to recover his funds. The Complaints Team concluded that the casino acted promptly in closing his account after his self-exclusion request, which was processed within a reasonable timeframe. Consequently, it was determined that he was not eligible for a refund of his deposits, leading to the rejection of his complaint as unjustified.

Private
Private
6 months ago
deTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public
Public
6 months ago

Important notice:

Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.

We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.

If anything seems suspicious, contact us directly.

Stay safe.

Public
Public
6 months ago

Hello,

Thank you very much for submitting this complaint. I'm sorry to hear about the problem you're experiencing. Please allow me to ask you a few questions to clarify your situation.

What email address did you use to register at this casino? Have you used the same email address to contact the casino with the request to close your account due to gambling addiction?

When was the first time you contacted customer support via email to request self-exclusion due to gambling addiction?

Have you passed the full KYC verification, or at least submitted any identity documents to the casino for verification?

I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible. Thank you very much in advance for your reply.

Best regards,

Veronika

Private
Private
6 months ago
deTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Sensitive attachment
Sensitive attachment
6 months ago

Public
Public
6 months ago

Has the casino replied to your emails in the meantime? If so, kindly forward me the conversation at veronika.f@casino.guru.

Is your account still open, or has it been closed?

Public
Public
6 months ago
deTranslationgb

Dear Veronika, I haven't received a reply.

Automatic translation:
Public
Public
6 months ago
deTranslationgb

Account is closed

Automatic translation:
Public
Public
6 months ago

I’m glad to hear that your account is now closed. Could you please let me know the exact date when the casino closed it?

Also, have you received any information regarding your refund request?

Public
Public
6 months ago
deTranslationgb

I received nothing further.


Account was closed on November 1, 2025.

Automatic translation:
Public
Public
5 months ago

Could you please specify from which email address you sent your self-exclusion request on 25 October? Also, please forward this closure request to me at veronika.f@casino.guru.

Public
Public
5 months ago
deTranslationgb

Dear Veronika, I deleted all emails.

I already wrote to you about what I had.

Automatic translation:
Public
Public
5 months ago
deTranslationgb

Dear Veronika, I have just forwarded your email

Automatic translation:
Public
Public
5 months ago

From the screenshots I received from you during the investigation of the complaint, you informed the casino of your gambling addiction on October 29. The casino closed your account on November 1, which is three days later.

Please note that, in most casinos, self-exclusion requests are handled manually by the responsible departments. This process requires some time to ensure requests are handled appropriately and with the necessary attention.

From our perspective, OnlySpins Casino acted promptly and restricted your account access within a reasonable timeframe. Therefore, the casino cannot be held responsible for the deposits you made during the request-processing period.

As a result, you are unfortunately not eligible for a refund of these deposits. Regrettably, I have no choice but to reject your complaint as unjustified.

Public
Public
3 weeks ago

We’ve reopened this complaint at the request of besarion. We would like to allow this case one more chance to be resolved and help both parties involved to reach a satisfactory conclusion. The player sent us the following message:


Sehr geehrte Damen und Herren

Mein Account würde leider wieder geöffnet Habe Werbung bekommen und direkt wieder 500 euro verloren

Es war dauerhaft geschlossen Wegen Spiel süchtig Familien Probleme

Bitte um Unterstützung


Dear besarion,

Could you please clarify whether you requested your account to be reopened, or if the casino reopened it without any action from your side?

If you did submit a request to reopen your account, kindly forward the relevant communication to me at veronika.f@casino.guru. Thank you for your cooperation.

Public
Public
3 weeks ago
deTranslationgb

The account would simply be reopened.

I haven't written to anyone.


Automatic translation:
Public
Public
3 weeks ago
deTranslationgb

Please request a full refund of 3000 euros.

Automatic translation:
Public
Public
3 weeks ago
deTranslationgb

It is quite clear that my terms and conditions were violated last time as well.

And now the same thing again.

I don't understand why one would reopen the account of a gambling addict; what is the reason that one should lose even more?

Automatic translation:
Public
Public
2 weeks ago
deTranslationgb

Online gambling providers licensed in Germany must adhere to strict player protection regulations. This includes, in particular, the immediate implementation of self-exclusion requests. If a casino continues to grant access despite a clear request for self-exclusion, this can constitute a breach of legal obligations to protect players – and this gives those affected the right to reclaim any stakes lost during that period.

The situation becomes even clearer if the casino doesn't have a German license at all. Without a valid license, contracts for online gambling are generally invalid in Germany. In practice, this means that not only subsequent deposits, but often all deposits can be reclaimed. Especially with long-term gambling histories, this can often amount to a considerable sum.

Automatic translation:
Public
Public
2 weeks ago

Dear besarion

Thank you for your cooperation and for providing all the necessary information. I truly appreciate the time and effort you’ve taken to share everything with us so far.

Your complaint will now move to the next stage of our process and be handled by your dedicated Resolver, Igor (igor.p@casino.guru). This is a standard step in our procedure, as the Resolver will take over communication with the casino directly and manage your case from this point onward.

No action is required from you right now. Your Resolver will reach out through this thread if any additional details are needed. You can rest assured that your case is in very capable hands.

I wish you the best of luck and hope your case will be resolved to your satisfaction soon.

Kind regards,

Veronika

Public
Public
2 weeks ago
deTranslationgb

Thank you in advance.

Automatic translation:
Public
Public
2 weeks ago

Dear besarion,

My name is Igor and I will be assisting you with your case.

I am sorry to hear about your problem with the OnlySpins Casino and I hope that together we will come to a successful resolution of your issue.


Now I would like to invite a OnlySpins Casino representative to join this conversation and participate in resolving this complaint.


Dear OnlySpins Casino,

Could you possibly provide additional information regarding the issue and clarify the situation?

I would also appreciate it if you provided us with any and all relevant evidence.

Thank you in advance for providing the information.


Public
Public
1 week ago

We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.

Public
Public
1 week ago
deTranslationgb

I demand that the casino refund 3500 euros.

Automatic translation:
Public
Public
13 hours ago

Dear all,


thank you for contacting us.


We just wanted to let you know that we are checking the case. Once there is update we will inform you as soon as possible.


Thank you for the understanding!


Best Regards,

Team OnlySpins

Public
Public
13 hours ago

Dear OnlySpins Casino,

Thank you for your response and for informing us that you are looking into this case.

Please reply when there is any update regarding this complaint.


OnlySpins Casino has 6d 10h 31m 9s to reply

flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.