The player from Spain has been waiting over a week for document verification to withdraw their funds, but the casino has not accepted their submitted documents. Although they are told to be patient, the delay is causing frustration.
Hello, I've been waiting for verification for over a week. I've sent everything and they haven't accepted it. I want to withdraw my money, but it's blocked because they haven't verified my documents. They always tell me to be patient, which I am, but there's a limit. What can I do?
Important notice:
Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.
We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.
If anything seems suspicious, contact us directly.
Stay safe.
Dear Fanini,
Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem.
Please understand that KYC is a very important and essential process, during which the casino makes sure that the money is sent to the rightful owner. As they don't have the luxury of being able to physically see all of the players and check their identification and documents, this is the only way gambling establishments can complete the verification procedures. None of the serious and licensed casinos takes KYC lightly, and it might take a few working days to complete this thorough process.
To clarify your case:
I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible. Thank you in advance for your reply.
Best regards
Petra
Hello, well I sent my documentation through the application, they asked me for proof of identity and proof of address.
Everything was sent correctly, and it's putting me under review.
First it said it would take 24 hours, then 3 business days, but it's been a week and nothing.
Hello, when will I get an answer or solution to my problem? I've been waiting for 4 days. Thank you.
Thank you for your reply and for providing the previous details, Fanini.
Thank you again for your cooperation.
Hi, I've sent what you asked for to Petra.
Anyway, I'm going to leave negative reviews because I've been waiting 20 days for verification without being able to withdraw my money.
They will see.
Dear Fanini,
Thank you for your reply.
Without the necessary evidence, we are unable to proceed with the case, as it is essential for our resolution process. Thank you for your understanding.
Hello, I sent the tests to the email address you provided.
Can you confirm that you received them? Thanks
I'm attaching everything here since I didn't receive it by email.
Dear Fanini
Thank you for your cooperation and for providing all the necessary information. I truly appreciate the time and effort you’ve taken to share everything with us so far.
Your complaint will now move to the next stage of our process and be handled by your dedicated Resolver Mirka (miroslava.d@casino.guru). This is a standard step in our procedure, as the Resolver will take over communication with the casino directly and manage your case from this point onward.
No action is required from you right now. Your Resolver will reach out through this thread if any additional details are needed. You can rest assured that your case is in very capable hands.
I wish you the best of luck and hope your case will be resolved to your satisfaction soon.
Kind regards,
Petra
Dear player,
My name is Mirka, and I will be assisting you in solving this case. Now I would like to invite Legiano Casino representative to join this conversation.
Dear Legiano Casino,
Could you please provide clarification regarding this case?
Thank you in advance.
On Tuesday, after waiting almost a month, they asked me again for an invoice showing my address. I sent it, for the second time. I just hope it doesn't take as long as the second time.
Dear Player,
Thank you for contacting us.
We apologise for any inconvenience caused by the length of the verification process.
We are currently checking with the relevant department to clarify exactly which documents are still required from you. We will get back to you with an update shortly.
Kind regards,
Legiano Casino Team
The document was sent more than a week ago, because I've been waiting a total of one month to be able to withdraw my money.
I think it's been a long time, so please look into it as soon as possible because everything is fine.
Good morning, I sent you the mobile phone bill with my address and it wasn't accepted. I also sent you a bill from my city hall and that didn't work either. I don't know what else to send you. Can you help me?
Why isn't the mobile and TV bill valid for you? I don't understand. 
It seems that what you want is not to pay, because everything is fine, I mean there are no excuses, really, this is the twrcwra time I've sent you documentation.
Hello, I've sent the phone bill three times and it's not working. Can you tell me why? I don't understand.
Hello??? Why is nobody answering me and giving me a solution? I already sent the PDF documents, it's been a month and a half and I still can't withdraw my money. This can't be happening.
Dear Player,
Regarding your account verification, we are still waiting for your Proof of Address (POA).
Please reply to this email with an official document (utility bill or bank statement) attached. For security and compliance reasons, this must be the original PDF file.
Please avoid sending screenshots or photos, as these cannot be accepted.
Thank you for your cooperation.
Kind regards,
Legiano Casino Team
I sent it to you by email in PDF format and you haven't replied.
The app won't let me send it, and you told me to send it by email. I sent it, and now you're asking me for it again. I don't understand anything. How do I send it to you as a PDF here because I can't figure it out?
Dear Fanini,
If I understand it correctly, that you have been able to provide the casino with the document in PDF (as downloaded from your banking software, or as received from an organization, that issued it), and it still hasn't been accepted, please forward it to miroslava.d@casino.guru for review.
It's the mobile phone bill and they won't accept it. I have nothing else to send them because everything in the apartment I'm in is in the tenant's name, and if I send them that, it won't work either. The TV and internet bill is in my husband's name. I'm desperate because I have nothing else to send besides the phone bill, and they won't accept it.
That's what they're asking for, and all I have is my mobile phone bill, and they won't accept it. I really don't know what to do anymore.
Dear Fanini,
One of the alternative documents is for example bank statement, or other document issued by the government.
Could you please clarify, why you are unable to provide the bank statement?
Could you please also specify, what are your sources of income?
If a bank statement is sent from the phone bill
I can also send a bank statement from the tax office.
I also have bank statements showing payments to the town hall for the start of my daughter's nursery school.
I don't know if those things are worth anything.
Dear Fanini,
I think there is a slight misunderstanding. Bank statement in this context doesn't mean any general kind of invoice or document, but a specific type of document issued by your bank, in which you have an account. It shows your full transaction history on the bank account for a specific period, for example one month. Generally, it is possible to download it as PDF straight from your banking app on your phone, or on a computer on a website.
Please try to download it and notify me, when you will be able to submit it to the casino.
Should I send it to your email? Or should I load it at the casino when I get the option?
Dear Player,
Thank you for your recent document submission. After reviewing your files, we must inform you that we are unable to accept a payslip as a valid Proof of Address (POA).
To complete your verification, please provide a high-quality document in PDF format issued within the last 6 months from one of the following categories:
Household Utility Bill: (Electricity, Water, Gas, or Landline Phone/Internet).
Bank Statement: Showing your full name and current residential address.
Government-issued Correspondence: (Tax assessments, social security letters, or other official residency documents).
Please ensure the document is the original electronic PDF or a full-page scan where all four corners are visible.
Kind regards,
Legiano Casino Team
I haven't sent the payroll.
The gas bills and other expenses are in the landlady's name, not in my name.
I've uploaded a bank statement from this month because I don't have anything else.
If you check my Legiano account verification, I've already sent you what you asked for.
I just sent a summary of the entire month of February to March, in PDF format.
I don't know what else to send? That's what you're asking for, I don't have anything else to send.
It seems like they just don't want to pay me, I'm really fed up, enough is enough, right?
Hi, I already sent you what you asked for, and I still can't withdraw my money.
I'm sorry to be such a pain, but I think waiting almost two months for verification is enough to make you angry, and rightly so. Please, I want a solution now.
I've already sent you what you asked for, I don't really know what else you want.
Dear Legiano Casino,
Have you been able to review player's submitted bank statement? Would you be able to accept it as a proof of address?
I've been getting that message for a week now. I spoke to them in the chat and they told me to send it to support@legiano.com.
It's been a week since I sent it and you haven't given me an answer, all you say is to be patient because you're reviewing it.
But review that I have sent you a thousand documents and nothing is of any use to you, this last one has to be of any use to you because it is what you ask for.
I don't understand why you're taking so long to accept that I'm desperate from waiting so long and all this nonsense.
I know you have 4 days to reply but it's not normal to keep me like this after two months.
Having sent everything, that's enough, right? My patience has run out.
I can send this every day so you can see that you tell me the same thing every day without offering any solutions. And so everyone knows you're not a decent casino because this isn't right, two months with the same messages.
It seems that Legiano waits until the last day to answer. If every time we talk you don't give me a solution and on top of that I have to wait a week for the answer, I'll get it next year.
You've already told me the verification is valid, now you're saying the IP address shows up as being in Sweden. I've checked it and already sent it to you, and it shows up as being in my city at my address. What's going to be the next excuse? Enough is enough, right?
Dear Player,
To maintain the security of your account, we require clarification regarding your login history.
We have observed that your account is being accessed exclusively via IP addresses based in Sweden. Could you please explain why your activity originates from this location?
Once we have your response, we will proceed with the final review of your account. Thank you for your understanding.
Kind regards,
Legiano Casino Team
I don't intentionally use a VPN. It's possible my internet provider assigned me an IP address routed through Sweden. I can reconnect from my usual network to confirm my location.
I've attached a photo so you can see that my IP address appears in my city.
Anyway, I don't understand why you don't reply to me if I send you all this by email.
Now you're going to make me wait another week?
Dear Legiano team,
My identity and address have been verified and approved correctly using official documentation (ID and proof of address).
Regarding your question about IP addresses, I reiterate that I do not use a VPN, proxy, or any tool to hide my location. My connection is a home connection provided by my internet service provider.
The IP address assigned to me is dynamic, and its geolocation can vary depending on the database used, which explains why it can appear in different locations (even within or outside the same region) without reflecting my actual location.
Therefore, these technical variations cannot be considered valid evidence to question my location or activity.
I request that the final review of my account and the processing of my withdrawal proceed without further delay, as I have met all the established verification requirements.
I await your confirmation
Dear Legiano Casino,
Could you please provide us with an update based on player's messages?
Dear Player,
Thank you for the explanation you provided. We will forward it to the relevant department for review, and we will notify you as soon as we have an update.
Kund regards,
Legiano Casino Team
Dear Legiano Casino,
We will be waiting for your update. We would greatly appreciate it if you could provide clarification at your earliest convenience.
Thank you for your attention to this matter.
Dear Legiano team,
Thank you for your response. However, I am concerned about the lack of specific deadlines and the absence of clear progress in the review of my account.
I want to reiterate that I have fully complied with all the requested requirements:
My identity and address have been verified and approved.
I have provided a clear and truthful explanation about my internet connection and the use of a dynamic IP address.
I don't use a VPN, proxy, or any other method to hide my location.
At this point, I believe there is no justifiable basis for further delaying the processing of my withdrawal.
Given the significant outstanding amount (€30,000), I formally request:
A specific update on the status of the review.
An estimated timeframe for the completion of the process.
In case of any problem, a detailed and specific explanation, along with any additional requirements needed.
In the absence of a resolution within a reasonable timeframe, I will be forced to escalate this case to higher authorities, including dispute resolution bodies and relevant regulatory entities.
I trust that it will not be necessary to reach that point and that you will proceed with the approval of my withdrawal as soon as possible.
I await your response.
You will soon be redirected to the casino’s website. Please wait. If you use some ad blocking software, please check its settings.