HomeComplaintsKoru Casino - Player’s account has been closed post-withdrawal.

Koru Casino - Player’s account has been closed post-withdrawal.

Resolved
Our verdict

Case closed

Amount: €1,550

Koru Casino
Safety Index 6.9 Above average

Case summary

The player from Germany had his account closed after attempting a withdrawal and was awaiting a response regarding the required ID verification. Despite multiple inquiries via email and the casino website, he had not received any updates. The Complaints Team facilitated communication with the casino, which confirmed that his funds were being processed for a refund. The player marked the complaint as resolved after receiving clarification on the status of his verification and his winnings.

Written by Michal
Complaint Specialist
Submitted: 21 Aug 2025 | Resolved : 12 Sep 2025
Public
Public
1 year ago
deTranslationgb

The casino simply closed my account after the withdrawal. I asked why they wanted a picture of my ID. I sent it, but since then I haven't received a response, even after repeated inquiries. Both to a direct email and via the casino website. I still have all the emails I received and sent.

Automatic translation:
Public
Public
1 year ago

Hello,

Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely.

  • Could you please advise which games you focused on - slots, live casino, sports betting, etc.?
  • Do I understand correctly that you didn't pass the verification before you lost access to the account?
  • Did you accumulate your winnings with or without an active bonus?

I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible. Thank you very much in advance for your reply.

Best regards,

Kristina


Important Notice:

Casino.Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino.Guru and makes such a request, do not share any information.

We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru email addresses. Always check the sender’s domain and verify your resolver’s email by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.

If anything seems suspicious, contact us directly.

Stay safe.

 


Public
Public
1 year ago
deTranslationgb

Hello, no, the review had already been completed.

Only normal casino games such as slotmill or similar providers were played.

The welcome bonus was played

Automatic translation:
Public
Public
1 year ago

Thank you very much for your reply. When was the last time you tried contacting the casino regarding this issue? Could you please forward all the relevant communication between you and the casino to kristina.s@casino.guru? Alternatively, you can post it here. Thank you in advance.


Public
Public
1 year ago
deTranslationgb

I sent them something by email

Automatic translation:
Private
Private
1 year ago
deTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public
Public
1 year ago

Thank you very much for your cooperation. I will now transfer your complaint to my colleague Michal (michal.k@casino.guru) who will be at your service. I wish you the best of luck and hope the problem will be resolved to your satisfaction in the near future.


Public
Public
1 year ago

Hello Liebenele,

I'm Michal, and I have taken over your complaint. I have reviewed this case, and I would like to confirm: have you still not received your winnings from the casino? Since the last email dated 23.8.2025, in which you forwarded the selfies with your ID in your hand, have you had any further communication from the casino? If so, please forward it to me at michal.k@casino.guru

Private
Private
1 year ago
deTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public
Public
1 year ago

Dear Liebenele,

Thank you for sending me the emails. While it would have been more efficient for the casino team to request the extra pictures and your bank details in one go, it appears that the casino is now moving forward with the payment process. However, I remain uncertain whether this is merely a refund of your deposit or if it pertains to your actual winnings.

I will contact the casino team to seek clarification.

We would like to invite Koru Casino to join the conversation.


Dear Koru Casino,

Can you please confirm the amount that would be disbursed to the player?

Public
Public
1 year ago
deTranslationgb

Yes, it would definitely have made more sense if they had requested everything directly, but now that I have always provided all the information directly, I hope that the casino will now take action.

I'm also curious about the amount since they haven't said anything further about it.

Thank you for your help and I hope that this will be resolved soon.

Best regards, Max

Automatic translation:
Public
Public
1 year ago

Hello Liebenele,


Thank you for your patience while we reviewed this case. We’d like to clarify that your account was closed by the decision of the administration. The balance has not been touched and remains exactly the same as it was at the moment of closure.


At this stage, your funds have been forwarded to our finance department for processing the refund. We kindly ask you to allow some time for the refund to be completed, and we’ll make sure the funds are sent as soon as possible.

Public
Public
1 year ago
deTranslationgb

I'm happy to give you a few days, but it's been a week since I last had email contact with you, as it's been with your finance department since then. I'm just hoping for a quick response.

Many thanks in advance Max

Automatic translation:
Private
Private
1 year ago
deTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public
Public
1 year ago

We'd like to inform everyone following this case that the player has marked this complaint as resolved using the dedicated button.

Dear Liebenele,

We are pleased to hear that your issue has been resolved. We will mark the complaint as 'Resolved' in our system. Thank you for your cooperation and confirmation. If you experience any future issues with this or any other casino, please don’t hesitate to reach out to our Complaint Resolution Center. We are here to assist you.

As always, our services are free of charge, and we do not accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot: https://trustpilot.com/evaluate/casino.guru. Your honest review, along with any suggestions for improvement, would be incredibly valuable. It can also help others who are considering contacting us for assistance with online casino-related matters.

Thank you in advance for your time and feedback.

Best regards,

Michal

Casino Guru

Edited by a Casino Guru admin
flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.