HomeComplaintsDazard Casino - Player's account has been closed.

Dazard Casino - Player's account has been closed.

Resolved
Our verdict

Case closed

Amount: €1,900

Dazard Casino
Safety Index:High

Case summary

The player from Austria had their account closed without explanation and sought the return of their full balance of €1855.08 after requesting a withdrawal of €240. The casino only offered to refund the initial deposit used to generate profits, citing bonus abuse and account closure by their Risk & Anti-Fraud Team. The player contested this, but the casino maintained their position and requested payment details to refund the deposit. After some communication issues regarding the cryptocurrency wallet address, the refund was eventually processed and the funds were received by the player. We marked the complaint as resolved following confirmation of the refund receipt.

Public
Public
2 months ago
deTranslationgb

I have been registered with the provider since November 28, 2025; KYC verification was successfully completed. Since my registration on November 28, 2025, I have successfully made several deposits and withdrawals.


I was accepted into the VIP program on December 3, 2025. My last deposit was on December 12, 2025, and I subsequently made winnings; at that time, my account balance was approximately €1900.

On December 13, 2025, I requested a withdrawal of €240 in cryptocurrency (ETH). However, on December 19, 2025, I received an email informing me that my account had been closed by an administrator. No specific reason was given. The email also stated that my balance of €1855.08 would be retained and that, according to the terms and conditions, only the initial deposit used to generate the profits would be refunded. I was asked to provide my crypto wallet address for the deposit refund.



I have not yet responded to this message because I am demanding payment of the full amount (including existing balance/profits) and not just a refund of a single deposit.

Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Important notice:

Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.

We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.

If anything seems suspicious, contact us directly.

Stay safe.

Public
Public
2 months ago

Dear Gia45,

Thank you very much for submitting your complaint. I am sorry to hear about the issue you have experienced.

To better understand the situation and assist you as efficiently as possible, could you please clarify the following:

  • Which games were you primarily playing — slots, live casino, sports betting, etc.?
  • Which verification documents did you submit before losing access to your account?
  • Were your winnings accumulated with or without an active bonus?

Your answers will help us review your case thoroughly and work toward a resolution as quickly as possible.

Thank you in advance for your cooperation. I look forward to your reply.

Best regards,

Petra


Public
Public
2 months ago
deTranslationgb

Hello Petra,


I played both slots and sports betting.

Proof of electricity consumption was uploaded immediately after registration and KYC was confirmed while account access was still available.

The winnings were achieved with an active bonus.



Best regards



Automatic translation:
Public
Public
2 months ago

Thank you for your reply and for providing the previous details, Gia45.

  • Could you please clarify how long your previous withdrawals took to process?
  • Which payment method did you choose, and was it the same as in your previous withdrawals?
  • Can you also provide the exact date when you received the email regarding the closure of your account?
  • Additionally, could you share any other communication you had with the casino? This can include screenshots, emails, or chat records. You can send all documents to: petra.h@casino.guru or post your screenshots to this thread.

Thank you again for your cooperation.

Public
Public
2 months ago
deTranslationgb

Hello Petra



Could you please break down how long it took to process your previous withdrawals?


A maximum of one day. After that, the payout always came.


Which payment method did you choose, and was it the same as for your previous withdrawals?


I have always deposited and withdrawn using Ethereum crypto, and it has always been the same payment method.


Could you please also tell us the exact date you received the email regarding the closure of your account?


On December 19, 2025


I also wrote you an email.


VG

Automatic translation:
Public
Public
1 month ago

Dear Gia45

Thank you for your cooperation and for providing all the necessary information. I truly appreciate the time and effort you’ve taken to share everything with us so far.

Your complaint will now move to the next stage of our process and be handled by your dedicated Resolver Jana (jana.k@casino.guru). This is a standard step in our procedure, as the Resolver will take over communication with the casino directly and manage your case from this point onward.

No action is required from you right now. Your Resolver will reach out through this thread if any additional details are needed. You can rest assured that your case is in very capable hands.

I wish you the best of luck and hope your case will be resolved to your satisfaction soon.

Kind regards,

Petra


Public
Public
1 month ago

Dear Gia45,

I sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your account being blocked. I will reach out to the casino to address this matter promptly. Additionally, I would like to invite a representative from Dazard Casino to engage in this conversation and assist in resolving your complaint.


Dear Dazard Casino,

Could you please provide clarity on the reasons behind the player's account being blocked? Additionally, we would greatly appreciate any evidence you can share. You may include your statement and attach the evidence here or send it directly to my email address at jana.k@casino.guru. Thank you in advance for your cooperation and assistance.

Kind regards,

Jana

Public
Public
1 month ago

We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.

Public
Public
1 month ago

I have tried to contact the casino repeatedly but had no success. I’m afraid there is not much that can be achieved without cooperation from its side. I will mark the complaint as "unresolved" in our system. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in the rating caused by unresolved complaints might help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint, and you will be notified by email. In the meantime, I recommend you contact the Anjouan Gaming Authority (validator on the website) and submit a complaint to them. The Gaming Authority has more options and tools to help players. Please let me know if you need help with submitting the complaint or how they responded if you can do it on your own (jana.k@casino.guru). I am sorry I could not be of more help on this occasion.

Best regards,

Jana

Public
Public
1 month ago

We’ve reopened this complaint at the request of Dazard Casino. We would like to allow this case one more chance to be resolved and help both parties involved to reach a satisfactory conclusion.

Public
Public
1 month ago

Hello everyone!


Thank you for bringing this matter to our attention, and please accept our apologies for the delayed response.


After a thorough review of the player’s account and activity, we can confirm that the account was closed by our Risk & Anti-Fraud Team due to detected bonus abuse.


The player’s activity demonstrated patterns aimed at circumventing the intended use of promotional offers and gaining an unfair advantage, which constitutes a breach of our Terms and Conditions.


In accordance with the applicable rules of our website:


1. Sportsbook Rule 2.25 – Bonus Abuse:

   "If Sportsbook detects abuse of bonuses by the player, it has the right to cancel such bonuses, as well as winnings on them, as well as deny the player to participate in any bonus offers in the future."

   This rule is publicly available here: https://bet.dazard.com/sportsbook-rules


2. General Terms & Conditions, Section 9. Anti-Fraud Policy:

   "9.2. If you are suspected of any fraudulent behavior, we reserve the right, at our sole discretion, to:

   a) Terminate or suspend your Player Account;"

   This policy is publicly available here: https://www.dazard.com/terms-and-conditions


In accordance with these T&C, which are designed to ensure a fair gaming environment and prevent misuse of promotional offers, the following actions have been taken:


- all winnings associated with the bonus were confiscated,

- the player’s account was permanently closed,

- and the original deposit used to generate these winnings remains refundable.


The player has been informed about the possibility of receiving a refund of their deposit and was asked to provide the necessary payment details. At this time, we are still awaiting this information. Once the required details are provided, the refund will be processed without delay.


Please let us know if any additional information is required.


Sincerely yours,

DAZARD Casino Representative

Public
Public
1 month ago

Dear Gia45,


In light of the communication from the casino, I would greatly appreciate it if you could provide the necessary payment details to facilitate the refund of your deposit. Your cooperation in this matter is sincerely appreciated.

Private
Private
4 weeks ago
deTranslationgb
Sensitive information

This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.

Public
Public
3 weeks ago

Dear Gia45,


Thank you for your response.


We would like to clarify the situation regarding your refund request. Please note that, as previously communicated, in cases of bonus abuse, the casino reserves the right to cancel all winnings received from bonuses, while refunding only the deposit used to generate those winnings.


In your case, only the deposit made on 12/12/2025 (€375.26) is relevant to this situation, as it is directly associated with the activity that led to the confiscated winnings and is therefore eligible for a refund.

The deposit made on 13/12/2025 (€148.32), which you mentioned, is not related to this case. Moreover, the winnings generated from this deposit were successfully paid out to you. Therefore, this deposit is non-refundable.


For security and fraud prevention reasons, we are unable to disclose detailed internal information. However, your account activity demonstrated a pattern inconsistent with the intended use of bonus offers. Specifically, this included depositing funds to claim casino bonuses and placing bets in a way that allowed bonus funds to be primarily wagered in the casino, while real funds were used for sports betting. This is considered an attempt to circumvent bonus conditions.


Regarding the refund, we kindly ask you to contact us via email at support@dazard.com and confirm your cryptocurrency wallet address. Once the details are confirmed, the refund of €375.26 will be processed without delay.


You will be notified via email once the refund has been completed, and we will also update this thread accordingly.


If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.


Sincerely yours,

DAZARD Casino Representative

Public
Public
3 weeks ago

Dear Gia45,


I hope this message finds you well. I would greatly appreciate it if you could provide the casino with your cryptocurrency wallet address via email. Once you have done so, please inform us at your earliest convenience.

Public
Public
3 weeks ago
deTranslationgb

Hello,


I sent the casino my ETH address via email with reference to this complaint.


VG

Automatic translation:
Public
Public
3 weeks ago

Dear Gia45,


Thank you for your reply.


At this time, we have not received any email from you containing your cryptocurrency wallet details. To ensure we can properly process your request, we kindly ask you to contact us from the email address registered to your account.


Additionally, we have sent you an email from support@dazard.com. Please check your inbox (including spam folder) and reply directly to that email with the requested information.


We will be happy to assist you further and proceed with the refund as soon as we receive the necessary details.


We look forward to your response.


Sincerely yours,


DAZARD Casino Representative

Public
Public
3 weeks ago
deTranslationgb

I've sent the email again. Best regards

Automatic translation:
Public
Public
3 weeks ago

Dear Gia45,


Thank you for your cooperation and for providing the requested details.


We confirm that we have received your cryptocurrency wallet information and have forwarded it to the relevant department for processing. Once the refund is completed, we will notify you via email and update you here as well.


We appreciate your patience and remain at your disposal should you have any further questions.


Sincerely yours,


DAZARD Casino Representative

Public
Public
2 weeks ago

Dear Gia45,


We would like to inform you that your refund has now been successfully processed.


The funds have been sent to the cryptocurrency wallet address you provided. Please note that depending on network conditions, it may take some time for the transaction to be fully confirmed and reflected in your wallet.


We would also like to thank the CasinoGuru team for their attention to this case and for monitoring the situation.


We hope this resolves the matter. Should you have any further questions or require any additional assistance, please do not hesitate to contact us.


Thank you for your cooperation throughout this process.


Sincerely yours,


DAZARD Casino Representative

Public
Public
2 weeks ago

Dear DAZARD Casino Representative,


Thank you for the update and for your ongoing support throughout this process. I truly appreciate your assistance.


Dear Gia45,


Please keep us updated once you receive your funds. Your communication is greatly valued.


Public
Public
1 week ago
deTranslationgb

Hello everyone,


Unfortunately, I haven't received anything yet.


Please review.


Automatic translation:
Public
Public
1 week ago

Dear Gia45,


Thank you for keeping us updated! We understand your concern and take this seriously.


According to our records, the refund was successfully processed on our side and sent via cryptocurrency. Since crypto transactions are handled on the blockchain, we’d like to review this together with you in detail.


Please contact us at support@dazard.com, and we will be happy to investigate this further and provide you with the transaction details.


Sincerely yours,


DAZARD Casino Representative

Public
Public
1 week ago
deTranslationgb

Hello everyone,


All transactions are viewable.


There has been no activity in my ETH wallet for the last 60 days.


https://etherscan.io/address/0xef78aaae98526faa2f8f25b1d951c979b3451484


How can that be?


VG

Automatic translation:
Public
Public
1 week ago

Dear Gia45,


Thank you for letting us know.


We’ve already forwarded your case to the relevant team for further investigation. As soon as we receive an update, we will get back to you right away.


We appreciate your patience while we look into this.


Sincerely yours,


DAZARD Casino Representative

Public
Public
1 week ago

Dear Gia45,


Your refund has been processed and sent to your provided cryptocurrency wallet. Due to network conditions, confirmation may take some time.


Thank you to the CasinoGuru team for monitoring this case.


This matter is resolved. For further questions or assistance, please contact us.


Thank you for your cooperation!


Sincerely yours,


DAZARD Casino Representative

Public
Public
1 week ago

Dear Gia45,


We kindly ask for your patience as the payment processes and reaches your cryptocurrency wallet. Once the transaction is completed, we would appreciate it if you could keep us updated.

Public
Public
1 week ago
deTranslationgb

Good evening,


The money has arrived. Thanks to Casinoguru.


Best regards

Automatic translation:
Public
Public
6 days ago

Dear Gia45,

We're glad to hear that your issue has been resolved. We'll go ahead and mark the complaint as 'resolved' in our system. We appreciate your cooperation and confirmation. If you ever encounter any issues with this or any other casino in the future, please feel free to reach out to our Complaint Resolution Center. We're here to help.

As you know, we do not charge for our services, nor do we accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru. An honest review, along with any suggestions for improvement, would be invaluable. Your feedback could help others who may be considering contacting us for assistance with online casino-related issues.

Thank you in advance for your time.

Best regards,

Jana

Casino.Guru

flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.