HomeOnline CasinosCasinoMax Review
CasinoMax Review
Accepts players from Virginia
No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available
Find on Google
Payment methods
Show all (13)
  • VISA
  • Mastercard
  • Diners Club
  • American Express
  • Bitcoin
  • Dogecoin
  • Discover
  • Interac e-Transfer
Withdrawal limits
 per month
$16,000
 per week
$4,000
Entertainment Software Group N.V.
2017
> $5,000,000
OverviewBonuses0User reviews129Safety Index explainedDiscussion1Payment methods13
Recommended casinos for you
Drake Casino Logo
1.Drake Casino
Guru choice
BC.Game Casino Logo
2.BC.Game Casino
Great selection of games
El Royale Casino Logo
3.El Royale Casino
Great customer support
Spinfinity Casino Logo
4.Spinfinity Casino
Live chat available 24/7
Show more

CasinoMax Review

We've thoroughly reviewed CasinoMax and gave it a Very high Safety Index, which is the best rating any casino can get from us. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors. Because CasinoMax is related to other online casinos listed below, its rating is also influenced by them. So, if you were ever wondering whether this casino is safe and legit or a scam, read the full review below to learn more.

According to our research and estimates, CasinoMax is a big online casino with a large revenue and number of players. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.

We haven't found any complaints directly about this casino, but we have one complaint about a related casino in our database. Because of this complaint, we've given this casino 720 black points. You can find more information about the complaint and black points in the 'Safety Index explained' part of this review.

Based on all of the information mentioned in this review and the Very high Safety Index of this casino, we can conclusively say that CasinoMax is a great place to play. If you are looking for a perfect online casino, we recommend trying out this one.

Bonuses

No Deposit Bonus:
Not available
Deposit Bonus:
Not available

Payment methods

Payment methods
Show all (13)
  • VISA
  • Mastercard
  • Diners Club
  • American Express
  • Bitcoin
  • Dogecoin
  • Discover
  • Interac e-Transfer
Withdrawal limits
 per month
$16,000
 per week
$4,000

Games
Show all

Slots
Roulette
Blackjack
No betting
Video poker
No bingo
Baccarat
Jackpot games
No live games
No poker
No craps
Keno
No scratch cards
No eSports betting
No crash games

Language options

English website
English customer support
English live chat

Game providers

  • Realtime Gaming
  • Visionary iGaming (ViG)
CASINO SCREENSHOTS
casinomax_game_gallery_desktop
casinomax_homepage_desktop
casinomax_game_gallery_mobile
casinomax_homepage_mobile
casinomax_promotions_mobile

Positives

  • So far good reputation, online since 2017
  • Good selection of games
  • Bitcoin accepted
  • Phone customer support available
  • Above average withdrawal limit
  • Live chat support is available 24/7

Negatives

  • Unless stated otherwise the maximum win from any single spin is a multiple of 50,000 times your bet per line

Interesting facts

  • Players must be 21 or over
  • Medium sized casino popular in United States
Author & Guarantor: Burak Onder Last updated: 10 Jul 2023 Anything incorrect or missing? Let me know
Casino Bonuses (0)

CasinoMax bonuses

Browse all bonuses offered by CasinoMax, including their no deposit bonus offers and first deposit welcome bonuses.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

User reviews (129)

User reviews of CasinoMax

This is a place to share experience with CasinoMax. Read what other players wrote about it or write your own review and let everyone know about its positive and negative qualities based on your personal experience.

User feedback:
Good

Rated by 129 users

Very positivePositiveNeutralNegativeVery negative

Do you have any experience with this casino?

Write a review

Casino Guru

We want players to understand gambling.

• 1 month ago
The management at this casino franchise did something to me that was absolutely despicable. I haven't played here for quite a long time only because of something that this casino (or their processor) did and then turned around and blamed me for it. The type of player that I am I periodically shut down accounts for cool down times. Well, there was one time in which, during one of those cool down periods where I had shut the casino account down that the casino's processor tried to charge my bank a duplicate charge that they had already charged several months prior. Well when I contacted customer service about it I was instructed that there was nothing that they could do about it. And the customer service rep said after he inquired with their cashier and that the instructions were for me to dispute the charge because it was a mistake made by their processor that had affected many hundreds of customers across the real-time gaming footprint. So I did just that as instructed. Well when I went to reopen my account I was told by their manager that I could not reopen my account because I had a charge back ...notwithstanding I had made thousands of dollars of deposits for years across all of their brands without issue and the amount that had the issue due to their processor mistake was roughly only about $35 to $75. When I explained to him that this was a mistake of their processor (THAT THEY WERE AWARE OF) and their customer service agent instructed me to do as I did and that I was only following the casino customer service instructions he simply said the decision was made and disconnected the call. And then did close all of my casino accounts across all of their sister brands. Absolutely despicable behavior and to this day I still cannot log in!
  • Management did something despicable to me!
CasinoMax
Hi John, I'm not sure of your agenda here or why you're writing this after an incident that occured FIVE YEARS AGO.

A full explanation and information was given to you in December 2019 and due to your breach of the casino terms and condition your accounts were closed with CasinoMax and throughout the group of casinos as a result.

After the time that has passed by, I feel it would be incorrect to go over this again, to avoid any contradition. CasinoGuru also closed down your complaint as there is no case to be had.
• 4 months ago
The slots were awful, sometimes they hanging, also could not get a single hit on thousands of dollars plaid through. Such a joke that any reputable site would recommend them as legit. Also they have terrible CS.
  • Tight slots
  • Unfair
  • Terrible customer service
  • Awful
CasinoMax
Hi Timmy231, I'm sorry that we've not lived up to your expectations on this occasion. I will pass on your comments and look for any training that can be implemented following your comments about terrible customer service, this is not our usual kind of review.
• 5 months ago
Decent bonuses and chat, deposited a few times, but no luck at all. Can't comment on withdrawal, since my luck here apparently is terrible. 212.00 and not one time hitting free spins bonus.
CasinoMax
Hi cdfrance1, thanks for your comments. I've looked at your account and see that you've deposited $170, played 1,060 spins on verious slots and made a total of $1,707.68 in bets. There is also a total of $553.20 in deposit coupons and free spins claimed. So it does look like you've had some wins, maybe not the big one that we've all dreamed about, but they're happening for you and we're sure your time will come for the dream hit!
• 5 months ago
I have been waiting for over two weeks for any cash out. Now I'm being completely ignored.
  • Won't talk to me at all
CasinoMax
Hi coachnaig33, more than happy to look into this for you. However your email is not showing up in our casino database? Please feel free to contact our 24/7 live chat and one of our agents will be available to help get to the bottom of your issue. Without a username or valid email, there is little that I can do to help.
• 5 months ago
Verification was thorough but in the end staff was very helpful & available to walk me through the entire process from winning to verification, then cashout. CasinoMax & sister sites (spinfinity, slotsninja, cryptoreels & Roaring 21) are hands down your safest place to put your money & they have earned the extremely high saftey rating they boast on just about every casino forum that does reviews. 9/10 they are the real deal
  • Helpful staff
  • User friendly platform
  • Great welcome bonuses
  • Reasonably quick crypto payouts
  • Kyc took longer than expected
  • Be sure to fully verify account before depositing
CasinoMax
Thanks nikkod1244, that's exactly the right kind of experience we're going for, especially for new players joining our brands. KYC is a faff, we know this too, however it's part of the process and we thank you for your patience with that part. Good luck and enjoy our brands.

P.S. Cryptoreels is not one of ours.
• 1 year ago
Dep 50.00 last night but they took 63.81 and overdrew my account and I got 10.00 fee for this.I am not happy at all and game play was very poor.never again.Thier slot ninja did the same on my last dep thier well.But this one made my bank charge a free not cool at all
  • Nothing I know of
  • Everything
CasinoMax
Hi cobra562, this seems very unusual. Please can you get in touch with our customer service team who can look into this for you? They will request some extra information to help us get to the bottom of this but we will do and we will make this right. I don't currently see any notes relating to this issue on your accounts so it would be great if you can get in touch. What we would also say is that our players gamble responsibly and to not play with what cannot be afforded. I do not mean for this to sound condescending, more advice from a reputable casino group. Get in touch today and we'll sort this for you.

I've had our customer service team send you an email, should you wish to sort this out please reply back. We'll just need a copy of your bank statement to compare the deposits and any discrepancies will be sorted out.
• 1 year ago
Horrible! Deposited multiple times in a 24hr period and not eligible for any kind of cashback at all. Never had this at any online casino. Their minimum deposit is higher than most and I won NOTHING, DO NOT WASTE YOUR MONEY OR TIME. SAME WITH CHERRY JACKPOT. Asked to speak to supervisor and Chris, whom I had on chat earlier in the day also, just so happened to be the senior on staff. I don’t think so. BS Casino!!!!
  • Nothing! Can’t think of one thing!
  • EVERYTHING
CasinoMax
HI Ehop1009, it would be great to get your username to look into your frustration here. I'm not sure it's totally accurate. If you wish to update your with your username or better, contact our 24 hour CS team and we'll look into that for you. I think there may be other factor involved here. Given the chance we can look into this further.
• 1 year ago
The money is being withdrawn just disgustingly long. I don't recommend this casino
CasinoMax
Hi, we're happy to look into this for you. Please confirm your username and I'll see what the holdup is. Usually we're very quick with withdrawals, unless there are some delays with verifying your account?
• 1 year ago
Ive played on numerous casinos - from wildcasino to ignition to bitstars and hands down - CasinoMax is the worst casino I have ever played on. This review is the same for any of its sister sites as well. (Cherry Jackpot, Spinfinity, etc)

Lets first start with bonus terms. Every bonus they offer is designed on take your money. Many better casinos will offer a bonus in the way of an actual bonus. Where you can cancel it, or where its a seperate balance from your deposit. Casinomax on the other hand combines your deposit with your bonus, locks it and forces you to rollover the combined amount. Also they have no leniency. I accidentally did a few spins of $12 while completeing an extremely lucky run and after trying to withdraw, they denied it because the rules state the max bet is $10. The example I gave is my fault at the end, so I cant give to much hate - but the bonus rules are ridiculous none the less

Customer service is horrible. Games lag and glitch and customer service does nothing about it. Ive hit a retrigger on a bonus game that didnt pay out 3 different time. I tried talking to CS and was told they dont see it - but cant show me.

Withdraws take forever, KYC takes forever and they do everything in their power to delay your withdraw so you will gamble and lose it.

Please do not play on this casino. They are the worst by far
CasinoMax
Hi hiimmichaelminor, I understand you've had a negative experience with a game where you think you've won and this has been escalated to RTG for checking. If it turns out there was a glitch you will of course be compensated correctly for that. However, on the game logs there is nothing that suggests a win occurred.

The complaint you opened with CasinoGuru went unanswered and was subsequently closed due to lack of information on your part. As for the comment about customer service being horrible, I assume this came from your frustration at that time?

Our KYC is very straightforward, photo ID and recent proof of address and all is complete. Withdrawals take between 2 and 5 days as we quote onsite, usually quicker and as long as your KYC docs check out.
• 1 year ago
I will give this place a 2 star rating. I always give place the benefit of a doubt. Signed up and made a deposit of 50.00 with the match bonus of course. A little over 1$ a spin. And caught ONE bonus feature. As a new customer, you would think they would want you to at least be on the positive side. I would tread carefully for those who decides to play here
• 2 years ago
Bonuses work like how I can search games by wheels
• 2 years ago
I won recently and am just a little disappointed in how long it is taking to get paid. I won on 4/9/22 and was just notified that my check will be arriving 4/23/22 via Fedex.

I did have to verify and I think that took longer than expected. All in all, it has not been a bad experience.

It is an RTG provider so the game selection is limited to RTG.

I did have the opportunity to use the live chat function a number of times and they were quick and courteous.

They have very limited withdrawal methods. I would have liked to have made a Bitcoin withdrawal but they only offer wire transfers or courier checks (U.S resident). Since my credit union does not have a SWIFT number, I had to use the check method. (I now have to wait for a two-week hold at my credit union because it is an international check and that is their policy.

So, from the date I won (4/9/22) until I actually have access to the funds on 5/4/22, is quite a while. But hey, I am just grateful that they pay out.

All in all, not a bad experience.
  • live chat, bonuses, reliable website
  • Needs more withdrawal options
CasinoMax
Hi Jaxson59, congrats on your win. I wanted to confirm that we do offer Bitcoin as a withdrawal optoin, this would have been a quicker process for you. Maybe try that on your next win with us. :)
• 2 years ago
There has been a issue everytime I’ve won. I requested a withdrawal and they are requesting I verify cards I’ve already verified. I haven’t used the cards in months due to having all new cards. And they are giving me every excuse in the world as to why I haven’t been paid. And the card I used for deposit has been verified.
  • Horrible company. Don’t play here
CasinoMax
HiMsebony4279, sorry to hear this. I'd like to look into your case as this doesn't sound like us at all. Please provide me with a username so I can help you further. I checked using your name here but that didn't show any matches. Thanks in advance.

** Found player account. I see that all has already been set for withdrawal by check for $299. That'll be sent this week.
• 2 years ago
I used a coupon NEW222 with a small deposit, the playthrough was about $4,600. I have cleared that as of yesterday and I am still playing. I have not requested a withdrawal, so I cannot comment on that, but the games are definitely fair.
  • Good bonuses
  • Winnable games
• 2 years ago
Well I really enjoyed playing on their site, and I won $600. I was SUPPOSE to have the money in my account by last night ( the latest) and sure enough it’s NOT in my account. It’s been over 10 days and over 5 business days. I will change my rating IF and WHEN I get my $$$. How does a site with sooooo many sister sites not be able to pay out???? I will also write a formal complaint. It’s messed up.... they take your money ASAP but when it comes to paying out, so far it’s been a horrible experience and left an awful taste in my mouth! Shame on you casinomax.com
  • Haven’t received my winnings
CasinoMax
Hi Tenten, I wanted to jump on quickly as CasinoMax is a brand that we represent. I've looked into this case for you and the reason for the delay is that that bank finally returned your withdrawal with the following reason...Reason: beneficiary name mismatchIt would seem that your bank account is in a different name as your casino account or there is a typo somewhere which could cause this. All details for the withdrawal are provided by the player, so this should be confirmed with the casino before they send again.The withdrawal has been added back to your account and a message has been sent to you. This amount is also sat in pending state as I type this, ready for cashing out once again but this time to a similar but not the same bank account number.

It would be great if you can update your review in light of the reason for the delay in you receiving your money.
Safety Index explained

Safety Index of CasinoMax explained

Take a look at the explanation of factors that we consider when calculating the Safety Index rating of CasinoMax. The Safety Index is the main metric we use to describe the trustworthiness, fairness, and quality of all online casinos in our database.

Safety Index:Very high9.0/10
Medium-sized casino, based on our research and estimates
We consider the casino's T&Cs to be fair
Not found on any relevant casino blacklist
Low value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size
We also considered other factors, which had a neutral impact on the casino's Safety Index
The Safety Index of this casino was calculated based on our research and data collected by our casino review team. Learn more about casino review methodology

Has this casino done something unfair to you?

Submit a complaint

Complaints about CasinoMax and related casinos (42)

42All0Opened1Not solved11Solved30Rejected

Complaints directly about CasinoMax

Complaints about related Spinfinity Casino (Same management)

Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: $400
Spinfinity Casino
Safety Index:High
Submitted: 16 Aug 2023
Resolved Our verdict

Case closed

Disputed amount: $22.5
Spinfinity Casino
Safety Index:High
Submitted: 18 Apr 2022

Complaints about related Slots Ninja Casino (Same management)

Complaints about related Roaring21 Casino (Same management)

Complaints about related Cherry Jackpot Casino (Same management)

Show more complaints (+13)
Discussion

CasinoMax Discussion

Discuss anything related to CasinoMax with other players, share your opinion, or get answers to your questions.

Casino Guru

We want players to understand gambling.

Payment methods

CasinoMax payment methods

Browse an overview of payment methods supported by CasinoMax, along with related limits and fees associated with transactions to or from your casino account.

Payment Method Deposit
Limits & fees
Withdrawal
Limits & fees
Withdrawal TimeMore info
VISAVISA $35 - $1,000
Not Available -
MastercardMastercard $35 - $1,000
Not Available -
Diners ClubDiners Club $35 - $1,000
Not Available -
American ExpressAmerican Express $35 - $1,000
Not Available -
BitcoinBitcoin $10 - $10,000
$30 - $4,000
1 - 2 days
DogecoinDogecoin $10 - $10,000
Not Available -
DiscoverDiscover $35 - $1,000
Not Available -
Interac e-TransferInterac e-Transfer $35 - $1,000
Not Available -
CheckCheck Not Available $250 - $3,000
Fee: $50
3 - 5 days
Bank wireBank wire Not Available $200 - $4,000
Fee: $25
3 - 5 days
Bitcoin CashBitcoin Cash $10 - $10,000
Not Available -
EthereumEthereum $10 - $10,000
Not Available - How to use Ethereum
LitecoinLitecoin $10 - $10,000
Not Available -
Currencies
USD,CAD
flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
flash-message-news
Don’t miss any news from the gambling industry
Forum_alt
Join the discussion on our Forum and meet casino players from all over the world
Follow us on social media – Daily posts, no deposit bonuses, new slots, and more