Does anyone have a problem with casino marketing messages? The casinos send them even though I have removed "unsubscribe" from the end of each message. I have sent dozens of emails, no response. In chats they promise that "my contact information will be removed from marketing lists" .... the sending of messages only accelerates and there are several messages per day. They come from different casinos at the same time, so the sender is apparently the same. Thereredtougan, cherryfiesta, chilli777, magicwin, doctorspin, electricwins are casinos that engage in constant harassment with their email/SMS messages and do not stop despite requests. There is no player account in any of these casinos. Guru's ratings of these casinos are red low.
Onko kenelläkään ongelmaa kasinoiden markkinointi viestien kanssa. Kasinot lähettää vaikka olen poistanut "unsubscribe " jokaisen tulleen viestin lopusta. Sähköposteja olen lähettänyt kymmeniä, ei vastausta.Chateissa kyllä lupaavat että "yhteystietoni poistetaan markkinointi listoilta" ....viestien lähetys vain kiihtyy ja useita viestejä vuorokaudessa. Eri kasinoilta tulee samaan aikaan,eli lähettäjä ilmeisesti sama. Theredtougan,cherryfiesta, chilli777, magicwin, doctorspin , electricwins ovat kasinot jotka harrastavat jatkuvaa häirintää email/SMS viesteillään eivätkä lopeta pyynnöistä huolimatta. Pelitiliä ei ole näissä missään näissä kasinoissa. Gurun arviot näistä kasinoista on punaisen matala.