Hi, I'm Gionny
I would like to inform you that I have been playing at this online casino for more than two months but for a month I have discovered that I have a gambling problem and for this reason I have permanently excluded myself from all casinos except this one. 


Even though I asked to permanently self-exclude myself for gambling problems, they continue to send me images of promotions and I continue to play, losing around 5,000 euros for this, as I also asked them. I would like to know if I can have a refund, even if not all of it, because to date, despite my continuous request for closure with self-exclusion for gambling addiction, they do not close the account, taking time by telling me that my request is being processed and in the meantime I lose.
Can something be done?
Salve sono Gionny
Comunico che da più di due mesi sto giocando a questo casino online ma da un mese ho riscontrato di avere un problema di gioco ed de per questo che mi sono autoescluso permanentemente da tutti i casino tranne questo c


he nonostante avessi chiesto di autoescludermi permanentemente per problemi di gioco loro continuano a mandarmi immagini di promozioni ed io continuo a giocare perdendo circa 5000 euro per questo come ho chiesto anche a loro vorrei sapere se posso avere un rimborso anche se non tutto perché ad oggi nonostante il mio continuo chiedere la chiusura con autoesclusione per dipendenza da gioco d'azzardo loro non chiudono l account prendendo tempo dicendomi che la mia richiesta è in lavorazione ed intanto io perdo
Si può fare qualcosa?












