My story was also a very long wait for payment ... more than a week . All sorts of excuses…. That's why I closed it myself. Now they are turning the whole story around. They approached me to play for that while they knew that I do not live in the Antilles . What do you Guru think? Would you like to dive in here please? Regards, Dave…. Especially after the threatening e-mail from Gambli
Mijn verhaal was ook eerst heel lang wachten op uitbetalen … meer dan een week . Allerlei excuses …. Daarom heb ik zelf het gesloten . Nu draaien ze het hele verhaal om . Zij hebben mij benaderd om te spelen daarvoor terwijl ze wisten dat ik niet op de Antillen woon . Wat denken jullie Guru? Zouden jullie hier in willen duiken aub ? Groet , Dave …. Zeker na het dreigelijk e-mail van Gambli
it is indeed stated in the general terms and conditions that it is forbidden for Dutch people to create an account. I'm only seeing that now. I'm afraid I just lost my money..
er staat inderdaad in de algemene voorwaarden dat het voor nederlanders verboden is om een account aan te maken. ik zie dat nu pas. ben bang dat ik m’n geld gewoon kwijt ben..
Yes, but with the first payment they should say…. There's even an app.... I was approached by VIP at
to play while they knew I live in the Netherlands…
Ja maar met de eerste betaling betaling zouden ze dan moeten zeggen …. Er is zelfs een app …. Ik ben door Vip benaderd om
te spelen terwijl ze wisten dat ik in Nederland woon …
Yes but in my case they let me play and make a deposit and make myself a VIP. And very often had the conversation about the Netherlands. Would still put a complaint on guru. I had a similar case and I won it.
Ja maar in mijn geval lieten ze mij spelen en deposit maken en zelf een VIP laten maken . En heel vaak het gesprek over Nederland gehad . Zou toch een klacht op guru zetten . Ik heb een soortgelijk geval gehad en ik heb het gewonnen .
And the Antilles are the islands that belong to the Netherlands, so the arguments are not correct! Didn't you have to provide a cup of bank statements?
En de Antillen zijn de eilanden die bij Nederland horen , dus de argumenten kloppen niet! Jij heb toch kopje bankafschriften moeten aanleveren ?
that remains weird. I have gone through the entire KYC procedure and verified and approved my account.
when I ask them how the payment is going, they say that the payment is coming. I'll wait it out. as long as I have not yet received a message that no payment will be made
dat blijft raar. ik heb de hele KYC procedure doorlopen en m’n account in geverifieerd en goedgekeurd.
als ik ze vraag hoe de uitbetaling er voor staat, zeggen ze dat de betaling er aan komt. ik wacht het nog even af. zolang ik nog geen bericht heb dat er geen betaling komt
at sometime. but in the first place we should have seen for ourselves that we were not allowed to play on their website. expensive lesson I'm afraid..
eens. maar in de eerste plaats hadden we zelf moeten zien dat we niet mochten spelen op hun website. dure les is het ben ik bang..
Dear Guru,
can you take another look at this? They have given all my bank statements , now suddenly that it is only for the Antilles ?
Beste Guru ,
kunnen jullie hier nog eens naar kijken ? Ze hebben al mijn bankafschriften gegeven , nu ineens dat het alleen voor de Antillen is ?
I'm afraid I can't even whistle my pennies. I'll keep you informed
ik vrees dat ik ook maar m’n centen kan fluiten. ik hou je op de hoogte
Free professional educational courses for online casino employees aimed at industry best practices, improving player experience, and fair approach to gambling.
An initiative we launched with the goal to create a global self-exclusion system, which will allow vulnerable players to block their access to all online gambling opportunities.
A platform created to showcase all of our efforts aimed at bringing the vision of a safer and more transparent online gambling industry to reality.
An ambitious project whose goal is to celebrate the greatest and the most responsible companies in iGaming and give them the recognition they deserve.
Casino.guru is an independent source of information about online casinos and online casino games, not controlled by any gambling operator. All our reviews and guides are created honestly, according to the best knowledge and judgement of the members of our independent expert team; however, they are intended for informative purposes only and should not be construed as, nor relied upon as, legal advice. You should always make sure that you meet all regulatory requirements before playing in any selected casino. Copyright ©2024
Check your inbox and click the link we sent to:
youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.
Confirmation e-mail has been sent again.