HomeComplaintsBigClash Casino - Player's withdrawal has been delayed.

BigClash Casino - Player's withdrawal has been delayed.

Opened
Current status

Waiting for player to reply

0d 16h 20m 45s

BigClash Casino
Safety Index:Very high

Case summary

The player from Germany is experiencing significant delays in withdrawing her winnings of €500 from Play ID, having initiated the process two weeks ago. Despite re-verifying her account since March 21st and canceling previous withdrawal requests, she still awaits the transfer and expresses her dependency on the funds.

Public
Public
1 month ago
deTranslationgb

Hello everyone,

I was very lucky and won a large sum.

I've already won €500 at Play ID. But now it's taking forever; I've been re-verifying my account since March 21st.

Unfortunately, I was so hasty that I made a withdrawal of €500 every day.

I had just cancelled these 3 requests again and tried once more to transfer €400 via bank transfer, providing my bank details.

Unfortunately, I have to say I'm really dependent on the winnings, what else am I supposed to do?


Best regards

Automatic translation:
Public
Public
1 month ago

Important notice:

Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.

We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.

If anything seems suspicious, contact us directly.

Stay safe.

Public
Public
1 month ago

Dear Lenchen2610, 

Thank you very much for submitting your complaint. I’m sorry to hear about your problem. 

Please understand that KYC is a very important and essential process, during which the casino makes sure that the money is sent to the rightful owner. As they don't have the luxury of being able to physically see all of the players and check their identification and documents, this is the only way gambling establishments are able to complete the verification procedures. None of the serious and licensed casinos takes KYC lightly and it might take a few working days to complete this thorough process. 

Could you please advise which documents you have already provided and when exactly did you send the last one? Have you provided all the required documents as soon as possible and in the correct format? 

Additionally, could you please clarify whether you wish to raise a complaint against BigClash Casino?

I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible. Thank you in advance for your reply. 

Best regards, 

Attila


Public
Public
1 month ago
deTranslationgb

Hello,

Yesterday I received another message from Play ID requesting re-verification.

Should I send you the pictures again? I just hope that's enough now.

I simply want my payout. Will anything happen if I file a complaint? I always get the same or slightly different answers from support chat. I know that online gambling isn't a hobby, but I have to believe that if I've made a big win, even though it's "only online," I'm entitled to my winnings. My financial situation would be resolved. I'd be debt-free, and that's my goal. Surely you can understand that with such a large win, I wouldn't have these worries anymore.

I urgently request your support and understanding regarding my concerns.


Best regards


Edited
Automatic translation:
Public
Public
1 month ago

Thank you for your reply. Has the casino indicated that there might be a problem with approving specific documents? Additionally, could you please attach a link to the casino you wish to raise a complaint against?

Thank you in advance for your response.

Public
Public
1 month ago
deTranslationgb

On March 29th, I received another verification request for my account from Casino Play ID, which I responded to the same day. I have been waiting for a response ever since.

Automatic translation:
Public
Public
3 weeks ago

Dear player, could you please attach a link to the casino in question?

Public
Public
3 weeks ago
deTranslationgb
Automatic translation:
Public
Public
2 weeks ago

Thank you for your cooperation and for providing all the necessary information. I truly appreciate the time and effort you’ve taken to share everything with us so far.

Your complaint will now move to the next stage of our process and be handled by your dedicated Resolver, Martina (martina.b@casino.guru). This is a standard step in our procedure, as the Resolver will take over communication with the casino directly and manage your case from this point onward.

No action is required from you right now. Your Resolver will reach out through this thread if any additional details are needed. You can rest assured that your case is in very capable hands.

I wish you the best of luck and hope your case will be resolved to your satisfaction soon.

Kind regards,

Attila


Public
Public
2 weeks ago

Dear Lenchen2610,

My name is Martina and from now on, I will assist you with resolving your complaint. I am sorry for the situation you found yourself in. I will contact the casino and try my best to resolve the issue as soon as possible.

Now I would like to invite BigClash Casino representative to join this conversation and participate in the resolution of this complaint.

Dear casino representative, could you please provide more information about this case and state the reason why the player has not been yet verified?

Thank you in advance for providing the information.


Public
Public
2 weeks ago

Dear Lenchen2610,


Thank you for reaching out to us.


Please be informed that we are currently reviewing the issue of the verification and will contact you as soon as possible with further information.

Please be informed that your withdrawal requests have been forwarded as priority and we expect the finalization in the nearest time.


Thank you for your understanding.

Kind regards,

BigClash Casino Team

Edited
Public
Public
2 weeks ago

Dear BigClash Casino Team,

Thank you very much for the update!

We would appreciate, if you could kindly prioritize this case and inform us as soon as possible once there is any progress. Thank you in advance for your time and assistance.


Public
Public
1 week ago

Dear Lenchen2610,


Thank you for your patience.


We kindly apologize for the delay of your payment.

Please be informed that we are currently investigating the delay of your transaction and will contact you as soon as possible with further information.


Thank you for your understanding.

Kind regards,

BigClash Casino Team

Public
Public
6 days ago

Dear Lenchen2610,


Thank you for your patience.


We would kindly ask you to check your emails where we informed you about the documents which are needed in order to complete the verification of your account.


Kindly upload the requested documents on your profile.

Once your account is successfully verified your withdrawal requests will be completed.


We thank you for your understanding.

Kind regards,

BigClash Casino Team

Public
Public
6 days ago

Dear Lenchen2610,

Could you please let us know once you have provided all the requested documents to the casino?

Thank you very much in advance for your cooperation.

Public
Public
yesterday

Dear Lenchen2610,


Thank you for the provided documents.


We would kindly ask you to check your emails again where we provided you with further information about the requested documents.


Thank you for your understanding.

Kind regards,

BigClash Casino Team

Lenchen2610 has 0d 16h 20m 45s to reply

flash-message-reviews
User reviews – Write own casino reviews and share your experience
scamalert_1_alt
Casino Guru employees will never ask for your password or other personal information, try to access your casino or bank account, or request payment for our services.