HomeComplaints1RedBet Casino - Player claims that payment has been delayed.
1RedBet Casino - Player claims that payment has been delayed.
Resolved
Our verdict
Case closed
Amount:
$400,000 CLP
1RedBet Casino
Safety Index
7.6 Above average
Case summary
The player from Chile had requested a withdrawal less than two weeks prior to submitting this complaint. The payment hadn’t been processed yet. He reported that casino support had blocked the chat and kept changing the withdrawal timeframe from 48 consecutive hours to 48 business hours, despite his view that no such exception was stated in the terms. We asked him to wait for the standard processing period and update us, and the complaint was then marked as resolved after he confirmed the issue had been settled.
The player from Chile had requested a withdrawal less than two weeks prior to submitting this complaint. The payment hadn’t been processed yet. He reported that casino support had blocked the chat and kept changing the withdrawal timeframe from 48 consecutive hours to 48 business hours, despite his view that no such exception was stated in the terms. We asked him to wait for the standard processing period and update us, and the complaint was then marked as resolved after he confirmed the issue had been settled.
Automatic translation:
Discussion
Sensitive attachment
Nicoguido
Bronze
Sensitive attachment
3 weeks ago
My 5 withdrawals of 80,000 CLP (Total 400,000 CLP) made on September 3, 2026 at 14:35 Chile time are still pending on 1Red Casino.
Transaction IDs: Pending - 5 x 80,000 CLP to Bank Mach bci
User account: [redacted]
user id:[redacted]
The casino has not paid, has not provided any transaction receipt, ARN or proof that the money was sent. Live chat only says "wait 48h/72h".
I played without bonus, balance is real money. I have verified account and previous deposits worked.
I am attaching screenshot showing the 5 pending withdrawals.
I request full payment of 400,000 CLP.
Thank you.
My 5 withdrawals of 80,000 CLP (Total 400,000 CLP) made on September 3, 2026 at 14:35 Chile time are still pending on 1Red Casino.
Transaction IDs: Pending - 5 x 80,000 CLP to Bank Mach bci
User account: [redacted]
user id:[redacted]
The casino has not paid, has not provided any transaction receipt, ARN or proof that the money was sent. Live chat only says "wait 48h/72h".
I played without bonus, balance is real money. I have verified account and previous deposits worked.
I am attaching screenshot showing the 5 pending withdrawals.
I request full payment of 400,000 CLP.
Thank you.
Edited by a Casino Guru admin
Public
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Public
3 weeks ago
Important notice:
Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.
We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.
If anything seems suspicious, contact us directly.
Stay safe.
Important notice:
Casino Guru will never ask for payments or access to your accounts to complete KYC. If someone claims to be from Casino Guru and does that, do not share any information.
We only contact players through this official complaint thread or via @casino.guru e-mail addresses. Always check the sender’s domain and verify your complaint resolver’s e-mail address by clicking on their avatar visible inside the official complaint thread.
If anything seems suspicious, contact us directly.
Stay safe.
Public
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Public
3 weeks ago
Dear Nicoguido,
Thank you very much for submitting your complaint. We are sorry to hear about the issue with your withdrawal and understand your concern. However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests. That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you. Thank you in advance for your patience and understanding.
Best regards, Complaints Resolution Center
Dear Nicoguido,
Thank you very much for submitting your complaint. We are sorry to hear about the issue with your withdrawal and understand your concern. However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests. That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you. Thank you in advance for your patience and understanding.
Best regards, Complaints Resolution Center
Public
Nicoguido
Bronze
Public
3 weeks ago
Hello team,
My account is fully verified, KYC completed.
5 withdrawals of 80,000 CLP each = 400,000 CLP total to MACH.
Account ID: [redacted]
Date: September 3, 2026 at 14:35 Chile time.
Status still "In process" after 24h.
Thank you,
[redacted]
Hello team,
My account is fully verified, KYC completed.
5 withdrawals of 80,000 CLP each = 400,000 CLP total to MACH.
Account ID: [redacted]
Date: September 3, 2026 at 14:35 Chile time.
Status still "In process" after 24h.
Thank you,
[redacted]
Edited by a Casino Guru admin
Public
Nicoguido
Bronze
Public
3 weeks ago
Translation
Hello, it's been 25 hours since I requested the withdrawal, and when I tried to contact support, I realized they blocked the chat without providing a solution. I emailed them, and they told me it would take 48 business hours, but previously they told me 48 consecutive hours. They keep changing things to avoid paying.
Hola han pasado 25 horas desde que solicite el retiro, y me trato comunicar y me doy cuenta que soporte me bloqueo el chat sin dar solución, le hable al correo me dijieron que se demoraba 48 horas hábiles y anteriormente me dijieron 48 de corrido, a cada momento cambian las cosas para no pagar
Automatic translation:
Private
Nicoguido
Bronze
Private
3 weeks ago
Translation
Sensitive information
This post has been made private by Casino Guru. It contains sensitive information meant to be seen only by the involved parties.
Sensitive attachment
Nicoguido
Bronze
Sensitive attachment
3 weeks ago
Translation
I received a response from casino support, and nowhere in the Terms and Conditions does it state that the 48-hour limit can be exceeded. They replied with this (image attached). I need them to rectify this.
Tuve respuesta de soporte del casino y ninguna parte indica que se puede superar las 48 horas en T&C y me respondió esto adjunto imagen, nececito qué regularizen esto
Automatic translation:
Public
1RedBet Casino
Casino representative
Public
1 week ago
Thank you for sharing the details of your withdrawal requests. Having looked into your account, we can confirm that these withdrawals have been successfully processed on our end.
We'd also like to note that your account has since been closed at your request, due to gambling-related concerns.
Thank you for your understanding, and please don't hesitate to reach out if you have any further questions.
Best regards,
1RedBet Casino Team
Thank you for sharing the details of your withdrawal requests. Having looked into your account, we can confirm that these withdrawals have been successfully processed on our end.
We'd also like to note that your account has since been closed at your request, due to gambling-related concerns.
Thank you for your understanding, and please don't hesitate to reach out if you have any further questions.
Best regards,
1RedBet Casino Team
Public
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Public
1 week ago
Dear Nicoguido,
I hope you are doing well. As the recommended time frame has now passed, could you kindly update us on whether your withdrawal has successfully been received or if there have been any new developments regarding your case? Thank you for your time, and I look forward to your response.
Dear Nicoguido,
I hope you are doing well. As the recommended time frame has now passed, could you kindly update us on whether your withdrawal has successfully been received or if there have been any new developments regarding your case? Thank you for your time, and I look forward to your response.
Public
Jean
Casino Analyst & Complaint Specialist
Public
1 week ago
We'd like to inform everyone following this case that the player has marked this complaint as resolved using the dedicated button.
Dear Nicoguido,
We are pleased to hear that your issue has been resolved. We will mark the complaint as 'Resolved' in our system. Thank you for your cooperation and confirmation. If you experience any future issues with this or any other casino, please don’t hesitate to reach out to our Complaint Resolution Center. We are here to assist you.
As always, our services are free of charge, and we do not accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot: https://trustpilot.com/evaluate/casino.guru. Your honest review, along with any suggestions for improvement, would be incredibly valuable. It can also help others who are considering contacting us for assistance with online casino-related matters.
Thank you in advance for your time and feedback. Best regards,
Jean
We'd like to inform everyone following this case that the player has marked this complaint as resolved using the dedicated button.
Dear Nicoguido,
We are pleased to hear that your issue has been resolved. We will mark the complaint as 'Resolved' in our system. Thank you for your cooperation and confirmation. If you experience any future issues with this or any other casino, please don’t hesitate to reach out to our Complaint Resolution Center. We are here to assist you.
As always, our services are free of charge, and we do not accept any gratuities. However, we would greatly appreciate it if you could take a moment to share your experience with our services on Trustpilot: https://trustpilot.com/evaluate/casino.guru. Your honest review, along with any suggestions for improvement, would be incredibly valuable. It can also help others who are considering contacting us for assistance with online casino-related matters.
Thank you in advance for your time and feedback. Best regards,
Jean
We sent you an e-mail
Check your inbox and click the link we sent to: youremail@gmail.com
The link will expire in 72 hours.
Check your 'Spam' or 'Promotions' folder or click the button below.