Hei kaikille,
Olen äskettäin hävinnyt yli 30 000 puntaa goldenbetissä.
Olin jo rekisteröitynyt GAMSTOP-palveluun, mutta koska tämä on offshore, se antoi minulle mahdollisuuden rekisteröityä.
Olen jo aloittanut rahapelaamiseni toipumisen, mutta tämän vuoksi olen nyt vakavassa velassa ja yritän saada takaisin kaikki menettämäni rahat.
voiko kukaan tukea minua tässä asiassa? Onko kukaan saanut goldenbetiltä hyvitystä?
takaisinperintä pankille satunnaisista kauppiaista, joiden kautta he käsittelevät tapahtumia?
en todellakaan ole varma minne lähden tämän kanssa, mutta olen vakaasti vakuuttunut siitä, että Goldenbetillä ei ole paikallisen lisenssinsä vuoksi huolenpitovelvollisuutta, mutta en ole varma, millä perusteilla voin saada rahat takaisin.
myös: Käytin suurimman osan rahoistani pragmaattisiin pelikolikkopeleihin, erityisesti makeisiin bonanzaan ja Olympuksen portteihin. Kun viimeksi yritin pelata, se sanoi, että peli ei ollut saatavilla lainkäyttöalueellani (Iso-Britannia). Lähetin sähköpostia kysyäkseni, mitä tämä tarkoitti, ja he sanoivat, että se ei ole saatavilla minulle.
miten? Tämä on varmasti virhe, koska menetin kaikki rahani pelaamalla niitä.
Hello everyone,
I’ve recently lost excess of £30,000 on goldenbet.
I was already signed up on GAMSTOP but as this is offshore, it allowed me to sign up.
Ive already started my gambling recovery but due to this I’m now in severe debt and attempting to recoup any money I lost.
is anyone at all able to support me on this? Has anyone received a refund from goldenbet?
chargebacks to the bank for the random merchants they process transactions through?
im really unsure where to go with this, but I’m adamant Goldenbet has no duty of care, owing to its local license, but I’m unsure what grounds I can use to get money back.
also : I spent the majority of my money on pragmatic play slots, especially sweet bonanza and gates of Olympus. When last trying to play, it said the game was not available in my jurisdiction (UK) I emailed to ask what this meant and they said it’s not available for me.
how? Surely this is a flaw as I lost all my money playing those.
Automaattinen käännös: