Hei kaikki, ajattelin vain jakaa päivityksen. Mainitsin viimeisessä viestissäni, että pankki hylkäsi minut ja minua syytettiin vilpillisestä toiminnasta takaisinperinnässä koodilla 4840. Luulen, että Oma asiakaskeskus -koodeja on saatettu muuttaa, koska olen parhaillaan eskaloimassa ongelmaani Teen valituksen pankille ja teen omaa perusteellista tutkimusta varmistaakseni, että minulla on ankat peräkkäin. Ajattelin jakaa tämän linkin, joka antaa kuvauksen maksukoodista, josta me kaikki puhumme ja joka eroaa alkuperäisessä vaatimuksessani käyttämäni koodista, jonka poimin mallista, jonka joku muu lisäsi tähän syötteeseen jokin aika sitten.
Koodi, johon aion viitata, on 4849 - katso alla oleva linkki. Olen nyt lähetystyössä, olen saanut tarpeekseni. Niin monet meistä ovat joutuneet huijatuksi ja hyväksikäyttäneet nämä cowboyt, ja se ei ole reilua. Olemme kaikki gastopissa syystä, koska meillä on ongelmia ja heidän väärennetyt pelinsä sekä maksujen ja läpinäkyvyyden puute on lähettänyt minut noitametsästykseen saadakseni tämän erän alas.
Toivottavasti tämä auttaa teitä kaikkia. Kerron jatkossakin edistymisestäni.
https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true
Hi All, just thought I'd share an update. I mentioned in my last post that I was rejected by the bank and accused of Fraudulent activity for chargebacks using code 4840. I think there might have been a change in the MCC codes as I'm in the process of now escalating my issue to a complaint with the bank and im doing some thorough research of my own to ensure I have my ducks in a row. I thought I'd share this link which gives a description of tbe charge code we are all talking about which differs from the one I used in my original claim which I picked up from the template someone else added to this feed a while back.
The code I'm going to ref is 4849 - see below link. I'm on a mission now, ive had enough. So many of us have been scammed and exploited by these cowboys and its not fair. We're all on gamstop for a reason because we have problems and their rigged games and lack of payouts and transparency has sent me on a witch hunt to take this lot down.
Hope this helps you all. Will keep positing my progress.
https://www.google.com/amp/s/midmetrics.com/blog/reason-code-4849-exploring-mastercards-questionable-merchant-audit-program%3fhs_amp=true
Automaattinen käännös: