Loistava. Se muuttaa elämää ja olen iloinen nähdessäni jonkun menestyvän. Ota käteinen pois ja pidä se tallessa, jos se ei ole pankissasi, et voi pelata netissä 🙂
Minun on puututtava tapaukseen ja aloitettava sähköpostin laatiminen. Sitä on niin vaikea pukea sanoiksi, koska se on niin vaikea aihe. Ilmoitan pankille, jonka kanssa olen jo puhunut oikeusasiamiehen jne. kanssa ja että haluaisin käsitellä valituksen tapahtumista ja tapahtumista, joita he kieltäytyivät perimästä takaisin ja uhkasivat minua petoksella.
Brilliant. It is life changing and I'm glad to see someone having success. Take the cash out and have it somewhere safe, if its not in your bank you can't gamble online 🙂
I will have to get on the case and start drafting an email. Its so hard to put into words as it is such a difficult subject. I will inform the bank I have already spoke to the ombudsman etc and that I would like to process a complaint regarding transactions and the transactions they refused to chargeback then threatening me with fraud.