Pidä meidät ajan tasalla Mastercardin vastauksesta.
On liiketoimia "LuxTel, Lontoo" Revolut kielsi ensin 6 tapahtumaa, sitten seuraavana päivänä, kun yritin 5:llä, jonka olin jättänyt täsmälleen samalla kuvauksella jne., he menivät yhtäkkiä kiistaan.
Kaikki ovat Revolutin digitaalisen Mastercardin kautta, valitin, mutta he vain väittävät, että heidän on noudatettava Mastercardin sääntöjä jne.
Kyllä? Miksi sitten jatkoit 5 muuta tapahtumaa, kun ensimmäiset evättiin 😅
Ei logiikkaa ollenkaan.
Please keep us posted on Mastercard's response.
Have transactions to "LuxTel, London" Revolut first denied 6 transactions, then the next day when I tried with the 5 I had left with exactly the same description, etc., they suddenly went ahead for dispute.
All are via a digital Mastercard from Revolut, I appealed but they just keep arguing that they have to follow rules etc for Mastercard.
Yes? Then why did you go ahead with the other 5 transactions after the first ones were denied 😅
No logic at all.
Snälla håll oss uppdaterade vad Mastercard svarar.
Har transaktioner till "LuxTel, London" Revolut nekade först 6 transaktioner, sen nästa dag när jag försökte med dom 5 jag hade kvar med exakt samma beskrivning osv så gick dom helt plötsligt vidare för bestridande.
Alla är via ett digitalt Mastercard från Revolut, jag överklagade men dom tjafsar bara vidare att dom måste följa regler osv för Mastercard.
Jaha? Varför gick ni då vidare med dom andra 5 transaktioner efter dom första blivit nekade 😅
Ingen logik alls.
Kirjoittajan muokkaama 2 kuukautta sitten
Automaattinen käännös: