Ja siksi heidät pitäisi sulkea pois, joku täällä on tehnyt takaisinperinnön samassa pankissa kuin minä ja onnistunut, he tarjosivat palveluita laittomasti ja kauppias ei ole linjassa tarjottujen palvelujen kanssa, joten kyseessä on huijaus. En voi nostaa varoja, ne mainostetaan lisensoituina, vaikka ne eivät ole, se on huijauksen kirjallinen määritelmä, puhumattakaan siitä, kuten sanoit, että vastaanottaja muuttaa jatkuvasti nimeään
minulla on kuvakaappauksia heistä, joissa he sanovat, että he toimivat laittomasti, mutta se on minun syytäni, jos se ei heitä syytteeseen, en tiedä mitä tekee, puhumattakaan uutisartikkeleista, joissa sanotaan, että heitä on rangaistettu laittomasta toiminnasta useissa maissa
And so they should be excluded, someone on here has done a chargeback with the same bank as me and succeeded, they offered services illegally and the merchant doesn't line up with the services offered, so it is a scam. I can't withdraw funds, they're advertised as licensed when they're not, it is the literary definition of a scam, not to mention as you said the recipient keeps changing their name
i have screenshots of them saying they operated illegally but its my fault, if that doesn't incriminate them i don't know what will, not to mention news articles saying they've been sanctioned for operating illegally, in multiple countries