Tein valituksen IRGC:lle 5. marraskuuta. Onko sinulla pari kysymystä tästä koko prosessista bet365:n kanssa?
Miksi minun annettiin avata tili, olla varmennettu, pystynyt tallettamaan kahdella pankkikortilla, maksamaan lähelläni muutaman kerran, asettamaan monivetoja ja kun päätän vastuullisesti kotiuttaa 500 2 tuntia myöhemmin, tilini lukitaan?
Sanoit: näet, missä henkilö kertoi minulle, että hän aikoo tehdä kertaluonteisen poikkeuksen ja lunastaa minut kortilla 2340 500 dollarilla, eikö niin?
Sinä sanoit:
näetkö, missä henkilö kertoi minulle tekevänsä kertaluonteisen poikkeuksen ja lunastavansa minut kortilla 2340 500 dollarilla, eikö niin? Tämä tapahtui 22. lokakuuta, kun pyysin kotiutusta ja minulle luvattiin, että he lähettäisivät sen minulle. Kaksi tuntia myöhemmin tilini on lukittu, ja minun on lähetettävä 10 erilaista asiakirjaa ja soitettava niiden kanssa. Olen kumartunut heidän puolestaan enkä ole päässyt heidän kanssaan mihinkään nyt yli kuukauteen. Luin verkosta, että tämä on tyypillinen bet365:n menetelmä viivyttää maksuja, olla maksamatta asiakkailleen tai olla välittämättä ketään. Olin sairaalassa viime lauantai-iltana, koska syöpä levisi pernaan. Jos et tiennyt, minulla on vaiheen 4 rintasyöpä ja minulle kerrottiin, että minulla on viikko-3 kuukautta elinaikaa. Tässä vaiheessa en ole varma, kuinka saisin rahani lapsilleni, kun kuolen? Se ei ole merkittävä rahasumma, mutta tässä vaiheessa kyse on periaatteesta. Rehellisesti sanottuna tämän sivuston ei pitäisi antaa toimia Iowassa tai muualla, koska he ovat kohdelleet minua. Tämä on kirjaimellisesti viimeinen asia, jonka haluan tehdä käydessäni läpi mitä käyn läpi. Olen pyytänyt heitä sulkemaan tilini useita kertoja, mitä he eivät tee, ja halusin, että loput varoistani talletetaan takaisin kortille, joka päättyy numeroon 2340 ja jonka osoitin tilin omistajuuden.
Automaattinen käännös: