Pelaajan tili suljettiin ja saldo mitätöitiin epäreilun panostusmallin vuoksi.
Rekisteröi SUPERBOSS-kasinon 20.08.2002 ja teki kertatalletuksen 700 usdt (crypto).
Pelasin yhden hyvin lyhyen pelisession, ja tämä kasino ei kiinnostanut minua, koska siinä oli liian vähän pöytiä, joten päätin olla jatkamatta tämän kasinon pelaamista koskaan. Ja sen jälkeen, kun tein 3x talletuksen vedon, etenin kotiutukseen. Kokonaisliikevaihto oli vain 2685 USD, enkä pelannut enempää kuin vain 30 (KOLMEkymmentä) pelikierrosta. Suurin osa vedoista tehtiin yhdessä "onnekkaassa" blackjack-pöydässä - pelasin sen läpi kengän loppuun ja lopetin. Lopullinen saldo oli 1823,75 USD
Tämän istunnon aikana ei lunastettu eikä käytetty minkäänlaisia bonuksia.
KYC:n läpäisemisen jälkeen tilasin 500 USD nostopyynnön (koska nosto on mahdollista vain pieninä osina) ja sain sen normaalisti. Joten pyysin toisen osan 500 USD. Mutta tällä kertaa maksu lykättiin ja kasino ilmoitti, että pelin tarjoajan on tarkistettava pelattu peli. Se kestää jopa 21 päivää, mutta yleensä vain muutaman päivän.
Odotellessani kirjauduin tililleni vain kerran ja kysyin milloin maksaja vihdoin tehdään ja he vastasivat "jopa 21 päivää". Joten päätin vain odottaa sitä päivämäärää, joka oli 12.09.2022
Päivää ennen 11.09.2022 kirjauduin normaalisti sisään tililleni ja huomasin, että maksuni on edelleen pidossa. Mutta seuraavana päivänä (tänään) sain oudon depersonoidun viestin tuntemattomalta managerilta tuntemattomalta kasinolta (en nähnyt kasinon nimeä ja palautusosoite oli outo) vastauksena avattuihin lippuihin (en avannut tukilippua) . Viesti siis sanoi:
"Kirjoitamme ilmoittaaksemme, että valitettavasti tilisi on estetty, koska rikot käyttöehtojemme kohtaa 9.1.2. Tililläsi olevat varat menetetään, koska ne on hankittu hyödyntämällä pelien etuja ja porsaanreikiä, mikä on vastoin reilun pelin sääntöjämme."
Loogisesti se saattoi olla vain superboss-kasino, joten tarkistin superboss-kasinotilini enkä pystynyt kirjautumaan sisään.
Minulla ei ole muuta viestintää kasinon kanssa, paitsi tämä viesti (jos se oli superpomo).
Tämä on siis täysin epäkunnioittavaa ja kasinon huijauskäyttäytyminen pidätti laittomasti loput 1323,75 USD saldostani. Syytökset pettämisestäni ovat absurdeja, koska pelasin vain 30 kättä live-blackjackissa. Anna kasinon selvittää, mitä he tarkoittivat.
Pyydän apuasi saadaksesi loput saldostani, koska jostain syystä laitoit tällaisen kasinon "täydellisen maineen" listalle.
Registered SUPERBOSS casino on 20.08.2002 and did single deposit of 700 usdt (in crypto).
I played a single very short gmabling session and found this casino not interesting to me as it was too low number of tables, so I decided not to continue playing this casino at all ever. And after I made 3x deposit wager I proceeded to cashout. The total turnover made was just 2685 USD, and I played not more than just 30 (THIRTY) gambling rounds. Most of the bets were made at one "lucky" blackjack table - I just played it through to the end of the shoe and quit. The final balance reached 1823.75 USD
No any kind of bonuses were claimed and used during this session.
After passing KYC I ordered request of 500 USD for withdrawal (as it's only possible to withdraw by small parts) and I got it normally. So I requested another portion of 500 USD. But this time the payment was put on hold and casino announced the gameplayd need to be verified by game provider. It takes upto 21 days but usually just a few days.
While waiting I loged in to my account just once and asked when the paypent will be finally done and they responede 'upto 21 days'. So I just decided to wait for that date, that was 12.09.2022
One day before 11.09.2022 I normally logged in to my account and saw that my payment is still on hold. But next day (today) I got strange depersonified message from unknown manager from unknown casino (I couldn't see the name of the casino and return address was strange) as an answer to opened ticket (I didn't open any support ticket). So message stated:
"We are writing to inform you that, unfortunately, due to your violation of paragraph 9.1.2 of our Terms and Conditions, your account has been blocked. Funds in your account will be forfeited because they were obtained by exploiting game advantages and loopholes, which is contrary to our fair play rules."
Logically it could be only superboss casino so I checked my superboss casino account and was unable to login.
I don't have any other communications with casino except this message (if it was superboss).
So this is completely disrespectful and cheating behavior from casino unlawfully withheld the rest of 1323,75 USD of my balance. Accusations on my cheating is absurd as I played just 30 hands on live blackjack game. Let the casino clarify what they ment.
I ask your help to get the rest of my balance as for some reason you put this kind of casino on a 'perfect reputation' list.
Hei novi4ok,
Paljon kiitoksia valituksen lähettämisestä. Olen todella pahoillani kuullessani ongelmastasi SuperBoss Casinon kanssa. Sallikaa minun kysyä teiltä vielä muutama kysymys, ennen kuin jatkamme eteenpäin.
Voisitteko kertoa, onko tilisi jo vahvistettu ja kyllä, mistä lähtien tarkalleen? Milloin viimeksi puhuit kasinon kanssa ja mistä siinä oli kyse? Ilmoittiko kasino, mitä porsaanreikiä käytit saldosi keräämiseen?
Odotan innolla vastaustasi.
Terveiset,
Nick
Hello novi4ok,
Thank you very much for submitting your complaint and I'm really sorry to hear about your issue with SuperBoss Casino. Please allow me to ask you a few more question before we would move forward.
Could you please advise if your account is already verified and is yes, since when exactly? When was the last time you spoke to the casino and what was it about? Did the casino specify what loopholes did you use in order to accumulate your balance?
Looking forward to your answer.
Regards,
Nick
Hei Nick!
Valitettavasti ensimmäisessä viestissäni on kirjoitusvirhe. Rekisteröidyin vuonna 2022 (tänä vuonna kuukausi sitten) 20.08.2022 (ei 2002).
Tilini varmistettiin täysin ennen ensimmäistä nostopyyntöäni, luulisin samana päivänä 20.08.2022.
Ensimmäinen 500 USDT:n kotiutuspyyntöni toimitettiin normaalisti ja pyysin seuraavaa. Kotiutusten välillä ei ollut pelikierroksia, joten ei ole järkevää maksaa kotiutusta kerran ja syyttää pelaajaa pettämisestä seuraavan kerran.
Viimeksi puhuin heidän kanssaan noin 2 viikkoa sitten elokuun lopussa online-chatin kautta ja kyse oli jumissa nostopyynnöstä (toinen 500 USDT). Casino kertoi minulle, että minun on odotettava todennäköisesti 21 päivää, eli 12.9.2022 asti heidän käyttöehtojensa mukaisesti.
Sen jälkeen 12.09.2022 sain vain mainitsemani sähköpostiviestin, mutta minulle tämän viestin lähettäneen henkilön allekirjoitus ei sisältänyt kasinon nimeä, vain jonkin mysteerikasinon "kasinopäällikkö". En myöskään nähnyt kasinon nimeä lähettäjän osoitteessa. Todennäköisesti se oli roskapostia, mutta tosiasia on, että superboss casino-tilini suljettiin 12.09.2022 heti tämän sähköpostiviestin jälkeen. Pääsin kirjautumaan tililleni päivää aiemmin 11.09.2022.
Mitään selityksiä "porsaanreikistä" ei annettu. Joka tapauksessa superboss casino voi selventää tilannetta täällä.
Terveiset
Hello, Nick!
I have typo in my first message unfortunately. I registered in 2022 (this year a month ago) on 20.08.2022 (not 2002).
My account was fully verified before my first withdrawal request I think same day on 20.08.2022.
My first cashout request in the amount of 500 USDT was served normally and I requested next one. There were no gaming rounds between cashouts so this is of no logic to pay cashout one time and accuse player in cheating on the next one.
Last time I spoke with them around 2 weeks ago in the end of August via online chat and it was about stuck cashout request (the second one in the amount of 500 USDT). Casino told me most probably I have to wait for 21 days so upto 12.09.2022 in accordance to their T&C.
After that on 12.09.2022 I got only email message I citated but signature of a person who sent me this message didn't contain casino name, just 'casino manager' of some mystery casino. I couldn't see casino name in sender's address as well. Probably it was a spam, but the fact is my superboss casino account was blocked on 12.09.2022 right after this email message. I was able to login to my account a day before on 11.09.2022.
No any explanations on the 'loopholes' were provided. Anyway superboss casino can clarify the situation here.
Regards
Hei novi4ok ja kiitos lisätiedoista. Välitän nyt valitukseni kollegalleni Matejille, joka auttaa sinua tästä eteenpäin.
Toivotan sinulle onnea sen ratkaisemiseen.
Terveiset,
Nick
Hello novi4ok and thank you for the additional information. I will now forward your complaint to my colleague Matej who will be assisting you from now on.
Wish you best luck resolving it.
Regards,
Nick
Hei novi4ok.
Ikävä kuulla ongelmistasi.
Haluaisin kutsua kasinon edustajan tapaukseen:
Selitä, mitä novi4ok on rikkonut ja miksi hänen tilinsä estettiin.
Hello novi4ok.
I am sorry to hear about your troubles.
I would like to invite the casino representative into the case:
Please explain what novi4ok breached and why his account was blocked.
Hei,
Kasinon ollessa hiljaa yritin vielä kerran selventää tilannetta sähköpostitse. Sain vastauksen, jossa todettiin, että "Pelitarkistuksen aikana havaittiin, että käytit haavoittuvuutta - turvallisten (ei häviävien) vetojen käyttöä. Nämä toimet rikkovat sivuston sääntöä 9.1.2. Pelin tarjoaja on vahvistanut vetosi. Tarkistuksen aikana he havaitsivat, että käytät vetoja etu- tai win-win-vedoissa (nämä ovat vetoja, joiden lopputuloksesta voidaan vain voittaa).'.
Mitä tahansa se tarkoittaakaan. Käytin vain päävetoja evolution-palveluntarjoajan blackjackin live-pelissä. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä "turvalliset vedot" tai "win-win" tarkoittaa blackjack-pelissä. Mikään bonus ei ollut aktiivinen eikä bonusvaroja käytetty - vain omat käteisvarat. Ja kuinka pelintarjoaja voi antaa tällaisen raportin VAIN tilastollisesti merkityksettömän 26-30 vedon etäisyyden perusteella?! Tämä on puhdasta huijausta!
Ilmoitin myös kasinolle kahdesti, että odotamme heidän vastausta valitukseeni täällä. Mutta valitettavasti en näe merkkejä heidän edustajansa läsnäolosta sivustollasi.
Jos tarvitset kopion minun ja kasinon välisestä viestinnästä, kerro minulle, että lähetän sähköpostitse.
Terveiset
Hello,
As casino keeps silence I tried to clarify the situation via email once again. I got answer stating that 'During the gameplay check, it was found that you exploited a vulnerability - the use of safe (non-loosing) bets. These actions violate the rule 9.1.2 of the site. Your bets have been verified by the game provider. During the check they found out that you are using bets with advantage or win-win bets (these are bets whose outcome can only be won).'.
Whatever that means. I used only main bets at the live game of blackjack by evolution provider. I have no idea what 'safe bets' or 'win-win' means with regards to blackjack game. No bonus was active and no bonus funds used - only my own cash funds. And how game provider can issue such kind of report based on a statistically insignificant distance of 26-30 bets ONLY?! This is pure fraud!
Also I infromed the casino twice that we are awaiting their answer to my complaint here. But unfortunately I see no sign of presence of their representative on your site.
Shall you need a copy of communication between me and casino let me know I will send by email.
Regards
Rakas pelaaja.
Tilisi on jäädytetty käyttöehtojemme kohdan 9.1.2 perusteella. (9.1.2. - epäreilun edun tai vaikutuksen käyttäminen (tunnetaan yleisesti huijaamisena), mukaan lukien ohjelmistojemme bugien, porsaanreikkien tai virheiden hyödyntäminen, automatisoitujen pelaajien (tunnetaan myös nimellä "botti") käyttö tai 'virhe';😉
Saimme pelin Evolution Gamingilta kirjeen pelaajan epäilyttävästä toiminnasta. Analysoimalla toimintaa ja toimintaa ymmärrämme, että kasinolle rekisteröitymisen ja pelaamisen tarkoituksena ei ollut pelata uhkapeliä vaan löytää porsaanreikä lisäohjelmistolla (kortteja ei voi laskea päässä) ja saada RTP-etu pelissä (eli RTP on korkeampi kuin 100 %).
Kaiken tämän huomioon ottaen päädyimme tilin jäädyttämiseen.
Voimme toimittaa yksityiskohtaisen raportin Casino Guru -johtajalle vastaanotetusta kirjeestä ja toiminnasta.
Dear player.
Your account has been suspended based on the paragraph 9.1.2 of our Terms and Conditions. (9.1.2. - using an unfair advantage or influence (commonly known as cheating), including the exploitation of bugs, loopholes or errors in our software, the use of automated players (also known as 'bots'); or the exploitation of an 'error';😉
We received a letter from game provide Evolution Gaming about suspicious activity of a player. Analyzing the activity and actions we understand that the intention to register and play in the casino was not to play in a game of chance but to find a loophole with an additional software (it’s not possible to count cards in one’s head) and make RTP advantage in the game (meaning that the RTP is higher that 100%).
Taking all that into account we came to the decision to suspend the account.
We can provide detailed report to Casino Guru manager about received letter and activity.
Vain selventääkseni. Rekisteröin tämän kasinon, koska Casino.Guru antoi sille hyvän arvosanan (täydellisen maineen vuoksi). Ja se on sijoittunut korkealle Guru-suositeltujen kasinoiden luettelossa (numero 15 nyt). Tarkoitukseni oli siis nähdä yleisolosuhteet. Ja rehellisesti sanottuna en ollut vaikuttunut. Joten koska sinulla on 3x talletuspanos, minun on kierrätettävä 700x3=2100usdt panoksia yhteensä. Jos en erehdy, kokonaisliikevaihto oli noin 2600usdt, hieman yli 3x, koska pelasin viimeisen kengän loppuun asti. Se on jotenkin todiste siitä, että minun ei ollut tarkoitus pelata pitkään kasinossasi. Kaikki pelini oli jotenkin pakotettu, koska muuten en voinut vetäytyä ilman välityspalkkiota.
Syytökset korttien laskemisesta ovat järjettömiä, koska en pelannut kovin montaa käsiä, mikä teki mahdottomaksi tällaisten ilmoitusten antamisen. Muistaakseni panostin vähintään 100usd per kierros, joten tein 26-30 pelikierrosta, mielestäni vielä vähemmän. Todennäköisesti alle 20. Mistä korttien laskemisesta "päässä" puhut?
Joten 3x vedon jälkeen ainoana tarkoitukseni oli kotiuttaa ja koskaan palata. Jostain syystä kiihoititte konfliktia ja toimitte huijareina, jotka syyttivät minua "win-win"- tai "ei-häviä"-vedonlyönnistä. Absurdi! Voitko selventää mitä se tarkoittaa? En vaikuttanut peliin - tämä on mahdotonta.
Pelaan paljon muilla nettikasinoilla, joiden liikevaihto on miljoonia dollareita, ja jostain syystä ne kasinot eivät koskaan saa tällaisia mysteeripalveluntarjoajan kirjeitä ja tilejä, joita ei ole kielletty. Tämä on selvä merkki kierosta kasinosta - ne viittaavat aina mysteeripelien tarjoajan kirjeeseen. Niin kätevää, että pelaaja ei voi hakea pelintarjoajalta millään tavalla.
Vielä yksi - etsi käyttäjäarvostelu yhdeltä ukrainalaiselta pelaajalta. Hän raportoi saman. Maksettu kerran ja sitten kielletty ilman syytä. Näyttää toimivan tälle kasinolle. Minulle kävi täsmälleen samoin.
Toivon, että Casino Guru tekee oikean päätöksen.
Just to clarify. I registered this casino because it was rated high (given 'perfect reputation') by Casino.Guru. And it is positioned high in recommended casinos list by Guru (number 15 now). So my intention was to see overall conditions. And to be honest I was not impressed. So as you have 3x deposit wager I need to rollover 700x3=2100usdt bets in total. If I'm not mistaken total turnover was about 2600usdt a little bit more than 3x because I played last shoe to the end. That's somehow proofs that I was not intended to play long your casino. All my gameplay was somehow forced as otherwise I was unable to withdraw with no comission.
Accusations on cardcounting is an absurd as I played not significant number of hands making impossible to issue such kind of reposrts. As far as I remember I bet not less than 100usd each round so I made 26-30 gaming rounds, I think even less. Probably less than 20. What card-counting in 'one’s head' are you talking about?
So after 3x wager my only intention was to cashout and never come back. For some reason you escalated the conflict and acted as fraudsters accusing me in making 'win-win' or 'non-losing' bets. Absurd! Could you clarify what does that mean? I did not influence the game - this is impossible.
I play a lot of another online casinos generating turnover of million of dollars and for some reason those casinos never receives such a mystery provider letters and accounts not banned. This is clear sign of crooked casino - they always refer to mystery game provider letter. So convinient as player cannot apply to game provider by no means.
Yet one more - find user review from one of the ukrainian player. He reported the same. Paid once then banned with no reason. Seems to be working scheme for this casino. Exactly the same happened to me.
I hope Casino Guru will take appropriate decision.
Pyysimme asiakirjojen vahvistamista selfien avulla, mutta kieltäydyt tekemästä niin. Voisitko kertoa meille, miksi hylkäsit sen? Nämä kaikki tosiasiat (kirje pelintarjoajalta, toiminta, jonka olet tehnyt kuin pelaaja) antavat meidän harkita näitä toimia, kuten pettämistä.
We requested verification of your documents with selfie but you refuse to do so. Could you let us know why you refused that? Those all facts (the letter from game provider, the action which were done by you like a player) let us consider those actions like cheating.
Kaikki sinulta tulleet pyynnöt täytettiin. Kaikki tarvittavat KYC-toimenpiteet tehtiin ennen ensimmäistä nostopyyntöäni. Tili varmistettiin täysin ja 500 usdt käsiteltiin nostoa varten normaalisti. Selfie toimitettiin ja ladattiin 20.8.2022. Koska estit tilini, en voi nähdä, mitä asiakirjoja on ladattu sisäisen kasinojärjestelmän kautta. Voin esitellä tarkalleen ne kuvat, jotka on otettu selfiepyyntösi jälkeen.
Odottaessani toista 500 usdt:n nostoa (ei käsitelty) puhuin online-chat-tuen kanssa 1-2 kertaa ja sain vain tiedon, että pelin tarkistus on käynnissä ja minun on odotettava 21 päivää. Kun yritin selventää mitä tapahtuu 21 päivän kuluttua vastauksen sijaan, minulta kysyttiin melko töykeästi "voisimmeko vielä auttaa sinua?". En ole saanut lisäselfie-pyyntöjä. Online-chat-tuki ei koskaan ilmoittanut minulle, että henkilökohtaisia tietoja puuttuisi. Emme olleet yhteydessä sähköpostitse ennen bannia 12.09.2022 enkä ole saanut sinulta pyyntöjä. Tieto, josta kieltäydyin antamasta selfietä, on valhetta. Miten selität sen, että maksoit ensin noston normaalisti ja sitten aloit tehdä näitä outoja asioita?
Väitän, että kaikki chat-kopiot julkaistaan täällä.
Mitä tulee pelintarjoajan kirjeeseen - näyttää olevan väärennös, eikä johtopäätöksiä voida tehdä 20 (kaksikymmentä) pelikierroksen aikana. Tämä on vastoin logiikkaa ja matematiikkaa. Selitä, kuinka monta kertaa vedon? Kaikki pelattavuus oli tiukasti uhkapelisääntöjen mukainen ja pelintarjoajan ohjaama. En voinut vaikuttaa peliin millään tavalla.
Ole hyvä ja toimi hyvämaineisena tahona.
All requests came from you were fulfilled. All the neccessary KYC procedures were done before my first withdrawal request. Account was fully verified and 500 usdt was processed for withdrawal normally. Selfie was provided and uploaded on 20.08.2022. As you banned my account I cannot see what documents were uploaded via inner casino system exactly. I can present exactly the photos that were made after your request of selfie.
During awaiting of my second withdrawal of 500 usdt (not processed) I talked to online chat support 1-2 times and only information I got that gameplay check in progress and I have to wait for 21 days. After I tried to clarify what happens after 21 days instead of answer I was quite rudely asked 'if anything more we can help you with?'. I haven't got any requests for additional selfie. Online chat support never informed me that some personal information missing. We never communicated via email until ban on 12.09.2022 and I got no requests from you. The information that I refused provide selfie is a lie. How do you explain that you paid first withdrawal normally and then start doing this strange things?
I claim all chat transcripts to be published here.
As for game provider letter - seems to be fake as well as no conclusions can be made on a run of 20 (TWENTY) gaming rounds. This is against logic and mathematics. Clarify how many times I bet? All the gameplay was strictly in accordance to gambling rules and controlled by the game provider. I could not influence the game by any means.
Please act as reputable entity.
Hyvä kasinon edustaja
Voisitko tarkentaa, mikä selfie jostakin asiakirjasta puuttuu? Voisitko myös todistaa, että novi4ok kieltäytyi toimittamasta tätä selfietä?
Hyvä novi4ok, voisitko lähettää minulle sähköpostin, jossa on selfie, jonka lähetit kasinolle?
Dear casino representative,
Could you please specify which selfie with which document is missing? Could you please also prove that novi4ok refused to provide this selfie?
Dear novi4ok, could you please forward me the email with a selfie which you sent to the casino?
Matej - ovat lähettäneet sähköpostin yksityiskohdista.
Hyvä pelaaja - anna meille pyydetyt tiedot, niin palautamme mielellämme loput talletetut rahat.
Matej - have sent the email with details.
Dear player - please provide us the requested info and we would be happy to return you the rest of deposited money .
Hyvä on, minusta tuntuu edelleen, että jotain kaipaan. Pyydät tietoja, mutta et määritä MITÄ tietoja ja miten lähetän ne sinulle. En näe sinulta yhtään pyyntöä missään.
Matein selvennyksen jälkeen lähetän sinulle selfie-kuvan, jossa on paperipala, jossa on kirjoitettu SuperBoss ja nykyinen päivämäärä sähköpostitse vastauksena suppot-lippuun #J5WJZ (13053051+J5WJZ)
Jos tarvitset muita kuvia, ilmoita tarkasti, mitä sinun tulee tehdä ja miten voit lähettää nämä valokuvat sinulle.
All right I still feel I'm missing something. You ask for information, but dont specify WHAT information and how shall I send it to you. I see no requests from you anywhere.
Following Matej clarification I'm sending you selfie photo holding a piece of paper with written SuperBoss and current date on it via email as answer to suppot ticket #J5WJZ (13053051+J5WJZ)
If you need any other photos please specify exactly what needs to be done and ways of sendong these photos to you.
Kiitos novi4ok.
Hyvä kasinon edustaja, tarkista selfie ja varmista, että kaikki on kunnossa, tai kirjoita tähän, jos tarvitset jotain muuta.
Thanks novi4ok.
Dear casino representative, please check the selfie and confirm everything is OK, or write here if anything else is needed.
Rakas pelaaja.
Kyllä, saimme kaikki asiakirjat, joiden piti olla.
Teimme eilen paluusiirron seuraavan säännön mukaan:
Kasinon hallinto voi palauttaa talletuksen ja kotiutuksen välisen erotuksen pelaajalle vähentämällä talletuksen summasta hallinnollisen palkkion enintään 15 %. Siinä tapauksessa pelaajan tulee vahvistaa tilinsä antamalla selfie, jossa on kasinon nimi ja listalla oleva päivämäärä.
Tarkista ja toivon, että valituksesi saatetaan päätökseen.
Dear player.
Yes we received all the documents which supposed to be.
We made return transfer yesterday based on the rule:
The casino administration can return the difference between deposit and withdrawal to the player with the deduction of administrative commission up to 15% from the deposit’s amount. In that case, the player should verify her account by providing a selfie with the name of the casino and the date on the list.
Please check and i hope your complain case will be closed.
Kokonaistalletus oli 700 usdt, pelin jälkeen tilini saldo oli yhteensä 1823,75 usdt. Olen nostanut 500 usdt onnistuneesti ja jäljellä oleva saldo tilin sulkemishetkellä oli 1323,75 usdt.
Eilen sain vain 93,81 USD. Voisitko selittää, mitä tämä summa tarkoittaa?
Ymmärtääkseni takavarikoit voitot ja palautit vain talletussummani 700 usdt miinus 15 % maksu?
Anteeksi, mutta en ole samaa mieltä tästä päätöksestä. Kaikki voitot olivat laillisia, ei näe mitään syytä pidätellä voittosummaa ja soveltaa hallinnollista maksua palautettavaan talletussummaan. Teeskentelen saavani kaikki 1823,75 usdt kokonaan. Tällä hetkellä maksoin vain noin 595 usdt
The total deposit was 700 usdt, after the game the total balance of my account was 1823.75 usdt. I have withdrawn 500 usdt successfully and remaining balance at the time of account blocking was was 1323.75 usdt.
Yesterday I received 93.81 usdt only. Could you please explain what this amount mean?
From what I understand you seized the winnings and returned only my deposit amount of 700 usdt minus 15% fee?
Sorry, but I don't agree with this decision. All the winnings were legal, see no reason to withheld the winnings amount and to appy administrative fee to the returned deposit amount. I pretend to get all 1823.75 usdt in full. At the moment I paid only about 595 usdt
Sääntöjemme mukaan meillä on oikeus palauttaa talletetut rahat - ei voittosummaa.
Talletettu summa oli 698,75
Joten 698,75 - 15 % = 593,94
593,94 - 500 = 94
tämä on saamasi raha.
By our rules we have the right to return deposited money - not winning sum.
Deposited sum was 698,75
So 698,75 - 15% = 593,94
593,94 - 500 = 94
this is the money you have received.
Anteeksi, mutta en voi hyväksyä tätä asianmukaiseksi ratkaisuksi. Hyväksymällä tämän myönnän, että minun puoleltani oli joitain rikkomuksia ja hyväksyn voittojeni takavarikoinnin. Tämä ei ole se tapaus. Vastustan jyrkästi kaikki minua koskevat syytökset. Oma kantani on selkeästi selitetty edellä. Täällä ei ole sijaa varojen takavarikointiin. Ja veloitat maksun jopa aikaisemmista maksuista (500usdt), jotka suoritettiin normaalisti. Luultavasti sinulla on edelleen oikeus ottaa 15% maksu tällaisessa tapauksessa, mutta sinun on palautettava kaikki jäljellä oleva saldo 1323,75 usdt miinus maksu. Tämä on jotenkin hyväksyttävää.
Mutta tällä hetkellä sain vain 94 usdt 1324 usdt: n remamingista.
Sorry but I cannot accept this as a proper case resolution. By accepting this I admit there were some violations from my side and I agree to my winnings seizure. This is not the case. I strictly reject any accusations on me. My position is clearly explained above. There is no place for any funds seizure here. And you apply fee even for earlier payments (500usdt) that was performed normally. Probably you still have right to took 15% fee in such a case but you must return all the remaning balance 1323.75 usdt minus fee. This is acceptable somehow.
But at the moment I got only 94 usdt out of 1324 usdt remaming.
Lue pelaajia koskevat ehdot ja säännöt (jotka hyväksyit rekisteröityessäsi kasinollemme)
säännön perusteella:
Kasinon hallinto voi palauttaa talletuksen ja kotiutuksen välisen erotuksen pelaajalle vähentämällä talletuksen summasta hallinnollisen palkkion enintään 15 %. Siinä tapauksessa pelaajan tulee vahvistaa tilinsä antamalla selfie, jossa on kasinon nimi ja luettelossa oleva päivämäärä
Tilisi on lopetettu - sinulla ei ole oikeutta pelata kasinollamme. Irtisanomisen syy on yllä - pelintarjoajan havaitseman epäilyttävän toiminnan takia.
Kaikki talletukset-nosto miinus järjestelmänvalvojan kulut on palautettu sinulle.
Katsomme, että tapaus on ratkaistu ja täysin oikeudenmukainen.
Please read our terms and rules for players (which you accepted during registration in our casino)
based on the rule:
The casino administration can return the difference between deposit and withdrawal to the player with the deduction of administrative commission up to 15% from the deposit’s amount. In that case, the player should verify her account by providing a selfie with the name of the casino and the date on the list
Your account has been terminated - you don't have the right to play in our casino. The reason of termination is above - because of the suspicious activity noticed by the gameprovider.
All deposits-withdrawal minus admin fees has been returned to you.
We consider that the case is resolved and absolutely fair.
Hyvä novi4ok, työskentelemme edelleen kovasti tapauksen parissa. Suurin osa keskusteluista kasinon kanssa käydään nyt Skypen kautta. Kun edistymme, laitan viestin tänne välittömästi.
Dear novi4ok, we are still working hard on the case. Most of the conversation with the casino are now exchanged via Skype. When we make progress, I will post the message here immediately.
We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.
Hyvä novi4ok,
Kasino ilmoitti, että kun he pyysivät sinua tekemään KYC:n, kieltäydyit lähettämästä heille selfietä.
Voisitko selittää tämän tilanteen mahdollisimman yksityiskohtaisesti?
Dear novi4ok,
The casino stated that when they asked you to do a KYC, you refused to send them a selfie.
Could you please explain this situation in as much detail as possible?
Hei Matej!
Tämä on toinen kerta, kun he esittävät tämän kummallisen kysymyksen. Kaikki on selitetty yllä. En ole saanut heiltä pyyntöjä. Joka tapauksessa lähetin heille selfien ja he saivat sen ja vahvistivat. Mutta lopulta he ilmoittivat tämän vain talletukseni palauttamiseksi. He takavarikoivat voittoni ilman tahtoa palauttaa. Lisäksi he määräsivät 15 %:n maksun aiemmin ja normaalisti käsitellylle 500usdt:n kotiutuspyynnölle. Heiltä saamani kokonaissumma noin 500+95=595 usdt. 1823 ust loppusaldostani. Kaikki kasinon pyynnöt täytettiin. Jos he jotain muuta, selittäköön täällä taas selkeästi.
Hello, Matej!
This is the second time they raise this strange question. Everything is explained above. I haven't got any requests from them. Anyway I sent them selfie and they got it and confirmed. But finally they stated this only for returning back my deposit. They seized my winnings with no will to returm. Also they imposed 15% fee to previously and normally processed cashout request of 500usdt. Total amount I got from them 500+95=595 usdt approximately. Out of 1823 ust of my final balance. All the requests from casino were fullfilled. If they anything more let them explain clearly here again.
Hei novi4ok,
Kasinon edustajalta saamieni tietojen perusteella näyttää siltä, että kun sinua pyydettiin antamaan selfie, kieltäydyit tekemästä sitä, ja sen perusteella kasino esti tilisi. Ilmassa on vielä kysymyksiä.
Hello novi4ok,
From the info I have from the casino representative, it looks like when you were asked to provide a selfie, you refused to do that, and based on that, the casino blocked your account. There are still some questions in the air.
Hyvä on Matej, mutta jos luet huolellisesti yllä olevan ketjun, keskustelimme jo siitä. Annoin passin ja selfien heti pyydettyäni 20.8.2022. Myöhemmin minulta pyydettiin lisäkuvaa, jossa paperille oli kirjoitettu "SuperBoss". Tämä tehtiin vain tämän sivuston kautta ja sinulta, ei heiltä. Tein tämän ja he vahvistivat noin 3 viikkoa sitten. Joka tapauksessa en ole saanut kasinolta yhtään pyyntöä ennen kuin tilin estämisen jälkeen. Ja he tarjoavat syynä tilikiellolleni mysteerisääntöjen rikkomiseen ja pelintarjoajan kirjeeseen. Ei mitään yhteistä puuttuvan selfien kanssa.
All right Matej, but if you read carefully the thread above we already discussed that. I provided the passport and selfie right after they asked on 20.08.2022. Later I was asked for additional photo with 'SuperBoss' written on the paper. This was done only via this site and from you not from them. I did this and they confirmed about 3 weeks ago. Anyway I haven't got any requests from casino not before not after account blocking. And they provide the reason of my account ban is some mystery rules violation and game provider letter. Nothing in common with missing selfie.
Hyvä novi4ok ja casinon edustaja,
Tarkistin lokit ja todisteet kollegoideni kanssa.
Novi4ok:
Pelityylistäsi on ilmeistä, että vaihdoit lyhyessä ajassa pöytää ja pelasit vain pöydissä, joissa TC oli vähintään 2. Pelilokeistasi uskomme, että käytit ohjelmistoa tietääksesi missä ja milloin pelata, koska se on mahdotonta säilyttää kaikki tiedot yhdelle henkilölle.
Siksi kaikki todisteet huomioon ottaen uskomme, että kasinolla on oikeus tehdä päätökseen.
Dear novi4ok and casino representative,
I checked the logs and evidence with my colleagues.
Novi4ok:
From your play style, it is evident that in a short time, you switched tables and played only in tables where TC was at least 2. From your game logs, we believe you used software to know where and when to play because it is impossible to keep all that info for a single person.
Therefore, considering all the evidence, we believe that the casino has the right to the decision it made.
Tämä on outo tyyli suorittaa "tutkimukset", kun pelaajalla ei ole pääsyä lokeihin. En muista edes vetojen määrää, mutta uskon, että se ei ollut enempää kuin 20-30 kierrosta, useimmat niistä pelattiin yhdessä pöydässä. Kuinka monta pöytää olen "vaihtanut"? Kuinka monta uhkapelikierrosta pelasin? Mikä oli kokonaisliikevaihto? Pelaan samalla tyylillä monilla online-kasinoilla, enkä ole koskaan syytetty ohjelmistojen käytöstä. Tämä on hölynpölyä. Tämä on vain "väkittelyä", joka ei perustu todisteisiin (koska niitä ei ole). "Erittäin todennäköinen" kuten yleensä. Korvausmaksu edellisestä kotiutuksesta (2 kuukauden jälkeen) - ei tietenkään koskaan kommentoitu. Ainoa syy on, että tämä on ukrainalainen kasino ja sinä vain otat puolen. Ei yllättynyt.
This is strange style performing the 'investigations' when player doesn't have access to logs. I cant remember even the number of bets but I beleive it was not more than 20-30 rounds most of them were played at one single table. How many tables I 'switched'? How many gambling rounds I played? What was the total turnover generated? I play same style in many online casinos and never been accused in using software. This is nonsense. This is only the 'guses' not based on the evidences (because there are no any). "Highly likely' as usually. Imposing fee on the previous made cashout (after 2 month) - of course never commented. The only reason is that this is ukrainian casino and you just take side. Not surprised.
Voin vakuuttaa, että tarkistimme lokit erittäin huolellisesti.
Voin antaa sinulle esimerkin näytelmästäsi:
Yhden päivän aikana pelasit yhteensä tunnin, ja tämän pelin aikana vaihdoit kuusi pöytää ja pelasit 24 kierrosta.
22 kierrosta pelattiin 17 minuutissa, ja vaihdoit neljä pöytää. Kaikki pelit pelattiin TC 2+:lla. Useimmat olivat TC 3+:n kanssa. Tämä ei ole mahdollista ilman ryhmää tai ohjelmistoa.
I can assure you we were checking your logs very carefully.
I can give you an example of your play:
In one day, you played a total of one hour, and during this play, you switched six tables and played 24 rounds.
Twenty-two rounds were played in 17 minutes, and you switched four tables. All games were played with TC 2+. Most were with TC 3+. This is not possible without using a group or software.
Matej, tiedän, että olet "huono poliisi" täällä. Useimmiten kaikissa tapauksissa olet kasinon puolella. Joka tapauksessa vain viimeistellä - et tarjoa mitään todisteita ja perustat johtopäätöksesi "arvaukseen". Jos väität jotakuta, sinun on esitettävä arvokkaampia todisteita. Pelasin neljä pöytää ja vain 22 kierrosta, ja sanot, että ainoa mahdollinen syy siihen on "ohjelmiston käyttö". Voitko arvioida todennäköisyyden? Tämä on retorinen kysymys. Tällä ei ole tilastollisia tai matemaattisia perusteita. Tiedän, että kun syötät tapauksen, tämä ei tuota pelaajalle mitään hyvää. Olet puolueellisin ja ennakkoluuloisin ihminen täällä. Todennäköisesti olet valitusten päällikkö, kirjoita tapauksia vain taskukasinoissa.
Anna rottien ottaa pala piirakasta tällä kertaa..
Matej, I know you are a 'bad cop' here. Mostly in all your cases you take casino's side. Anyway just to finalize - you don't provide any evidences and base your conclusion on a 'guess'. If you allege anyone you must provide more valuable proofs. I played four tables and only 22 rounds and you say only possible reason for that is 'using software'. Could you estimate the probability? This is rhetorical question. This has no any statistical or mathematical grounds. I know when you enter the case this brings nothing good to the player. You are the most biased and prejudiced person here. Most probably you are being the the head of complaints enter the cases only with pocket casinos.
Let the rats take the piece of pie this time..
Hyvä novi4ok.
Ja olet väärässä; tällä tapauksella on erittäin vankat tilastolliset ja matemaattiset perusteet.
Kaiken edellä kirjoitetun johdosta hylkään tämän tapauksen perusteettomana.
Dear novi4ok.
And you're mistaken; this case has very solid statistical and mathematical grounds.
Because of all written above, I am rejecting this case as unjustified.
Ilmaisia ammattikoulutuskursseja nettikasinoiden työntekijöille, joiden tarkoituksena on jakaa alan parhaita käytäntöjä, parantaa pelaajakokemusta ja edistää reiluja rahapelejä.
Aloite, jonka lanseerasimme tavoitteenamme luoda maailmanlaajuinen omaehtoinen sulkujärjestelmä, jonka avulla haavoittuvaiset pelaajat voivat estää pääsynsä kaikkiin rahapeleihin netissä.
Alusta, joka on luotu esittelemään kaikkea sitä, mitä teemme, jotta visio turvallisemmasta ja läpinäkyvämmästä nettirahapelialasta muuttuisi todellisuudeksi.
Kunnianhimoinen projekti, jonka tavoitteena on juhlistaa nettipelialan mahtavimpia ja vastuullisimpia yrityksiä ja antaa niille niiden ansaitsemaa tunnustusta.
Casino.guru on riippumaton tietolähde, joka tarjoaa tietoa nettikasinoista ja nettikasinopeleistä. Se ei ole minkään rahapelioperaattorin tai muun instituution ohjaama. Kaikki arvostelumme ja oppaamme tehdään rehellisesti, riippumattoman asiantuntijatiimimme parhaan tiedon ja arvostelukyvyn pohjalta. Nämä arvostelut ja oppaat on kuitenkin tarkoitettu vain tarjoamaan tietoa, eikä niitä voi pitää lainopillisina neuvoina tai luottaa niihin sellaisina. Varmista aina, että täytät kaikki säädösten asettamat vaatimukset, ennen kuin pelaat millään kasinolla.
Tarkista saapuneet viestisi ja paina linkkiä, jonka lähetimme osoitteeseen:
youremail@gmail.com
Linkki vanhenee 72 tunnin kuluessa.
Tarkista "roskaposti" ja "tarjoukset" -kansiosi tai paina alla olevaa painiketta.
Vahvistusviesti on lähetetty uudelleen.
Tarkista saapuneet viestisi ja paina linkkiä, jonka lähetimme osoitteeseen: youremail@gmail.com
Linkki vanhenee 72 tunnin kuluessa.
Tarkista "roskaposti" ja "tarjoukset" -kansiosi tai paina alla olevaa painiketta.
Vahvistusviesti on lähetetty uudelleen.