KotiValituksetPlanet 7 Casino - Pelaajan peruuttaminen on viivästynyt.

Planet 7 Casino - Pelaajan peruuttaminen on viivästynyt.

Automaattinen käännös:

Määrä: 4 500 $

Planet 7 Casino
Turvallisuusluokitus:Keskitason alapuolella
Lähetetty: 7.12.2020 | Tapaus suljettu : 19.4.2021
Tapaus suljettu Tuomiomme

Muu

HYLÄTTY

Yhteenveto tapauksesta

3 vuotta sitten
Käännös

Pelaaja Yhdysvalloista oli pyytänyt nostoa kaksi kuukautta sitten, valitettavasti se on ollut vireillä siitä lähtien. Pitkän ja uupuvan tutkimuksen jälkeen päädyimme siihen, että vaikka ehtoja oli rikottu, pelaajalla oli oikeus saada $ 2002 summa alkuperäisestä riidanalaisesta summasta. Pelaajan loukkaavan käyttäytymisen vuoksi Casino.Guru-tiimille ja Planet 7 Casinon edustajalle meidän oli kuitenkin pakko hylätä tämä valitus ja kieltää pelaaja palvelustamme.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

PLANET 7 CASINO ON huijaus. HENKILÖT MEILLE YLI 4500 dollaria! Olen odottanut kahta kuukautta eikä mitään. He ovat estäneet sähköpostiosoitteeni kahdesta sähköpostiviestistä. He lopettavat yhteydenoton minuun kuusi viikkoa sitten. Olen antanut heille kaikki tiedot, joita he vaativat peruuttamista. Että heille annettiin tietoja yhden viikon sisällä. En usko, että näen rahani koskaan.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hyvä Paul,

Paljon kiitoksia valituksesi lähettämisestä. Olen pahoillani kuulla ongelmastasi. Otamme yhteyttä kasinoon ja pyydämme heitä valaisemaan asiaa, mutta ennen kuin teemme sen, voisitteko neuvoa, olisitko ensimmäinen nostosi tällä kasinolla? Oletko kertynyt voittosi aktiivisella bonuksella tai ilman sitä?

Ymmärränkö oikein, ettet ole koskaan saanut vahvistusta tilin onnistuneesta vahvistamisesta?

Toivon todella, että voimme auttaa sinua ratkaisemaan tämän ongelman mahdollisimman pian. Odotan kuulevani sinusta.

Parhain terveisin,

Petronela

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

VAU!!! Teillä ihmisillä on hieno palvelu. Luulin, että minulla ei olisi turvautumista näihin Yhdysvaltojen ulkopuolisiin Internet-kasinoihin.


Kyllä, tämä on ensimmäinen vetoni Planet 7 Casinolta. Se voi olla "paljon mietintöä mistään". Sanoit, että heidän ensimmäinen peruuttaminen voi kestää jonkin aikaa. Äitini ja minä nautimme todella pelaamisesta Planet 7 Casinolla. Toivomme voivamme tehdä siellä enemmän uhkapelejä tulevaisuudessa. Olen melko varma, että kaikki vaatimukset on täytetty. Olin tiiviissä yhteydessä heidän tukihenkilöstöönsä vetäytymisprosessin kautta.


Arvostan vilpittömästi apuasi! 🙂

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hyvä Paul,

Otamme yhteyttä kasinoon ja pyydämme heidän yhteistyötä ongelman ratkaisemiseksi, mutta ennen kuin teemme niin, voisitteko määrittää, minkä maksutavan olet valinnut?


Sillä välin suosittelen tarkistamaan Planet 7 Casinon arvostelu: https://casino.guru/Planet-7-Casino-review :

„Koko kasinoryhmä kohdistuu pääasiassa Yhdysvaltoihin ja Kanadaan. Tästä syystä kaikilla tämän ryhmän kasinoilla on kaksi erityispiirrettä - alemmat nostorajat viikossa ja pitkät odotusajat. Sinun pitäisi odottaa, että ensimmäinen kotiutus kestää kauan (joissakin tapauksissa jopa yhden tai kaksi kuukautta). "

"Tästä huolimatta suosittelemme kaikille pelaajille, jotka harkitsevat pelaamista tämän kasinoryhmän kanssa, että heidän tulisi olla varautuneita tavallista pidempiin odotusaikoihin. Jos sinulla on mahdollisuus, suosittelemme käyttämään Bitcoin- tai Neteller-maksuja, jotka ovat luotettavampia ja hieman nopeampia. "

Uskon kuitenkin, että voimme auttaa sinua ratkaisemaan ongelmasi mahdollisimman pian. Odotan kuulevani sinusta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

"PANKKILANKA" on valitsemani maksutapa. Heillä on kaikki pankki- ja tilitietoni.


OLEN LUKENUT ARVOSTELUN PLANET 7 CASINOSTA. KATSAUS EI VOITA MINUA KÄSITTELEMÄS SINUN. TEOT PUHUVAT ENEMMÄN KUIN SANAT. En ole koskaan saanut heiltä mitään tietoja, joissa ilmoitettaisiin, onko minulle maksettu tai milloin. Olen pyytänyt, että tietoa olisi lukuisia kertoja.


OLEIN VEROTARKASTUS YLI Kymmenen (10) vuotta. Minulla oli lisensoitu CPA. KAIKKI VERONmaksajat vaativat maksavansa kaikki vaaditut verot. Kymmenen (10) vuoden aikana kaikki tarkastukseni tulivat veroina, rangaistuksina ja korkoina. NIIDEN TAI JOKIEN MUIDEN SUORITETTUA TODISTUSTA EI KOSKAAN pidetä riittävänä varmennustarkoituksiin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Paljon kiitoksia, Pmoore8671, kaiken tarvittavan tiedon toimittamisesta. Siirrän nyt valituksesi kollegalleni Martinille, joka on apuna. Toivotan teille onnea ja toivon, että ongelmasi ratkaistaan tyydyttävällä tavalla lähitulevaisuudessa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Petronela Kontos,


Toivon, etten tuhlaa aikaa Planet 7 Casinolla. Tarkistuksessa totesit, että ensimmäinen nostaminen voi kestää kaksi (2) kuukautta. Todennäköisesti sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä Planet 7 Casinoon ja pyytää arvio siitä, kuinka kauan kestää, ennen kuin voin odottaa pankkisiirtoa.


Arvostan ehdottomasti Casino Gurun tarjoamia palveluja. Haluaisin sanoa "suuri kiitos" teille kaikille.


Mukavaa torstaina ja perjantaina, Petronela! 🙂


Paul Moore

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Pmoore8671!


Hoidan tapauksesi tästä eteenpäin. Pyydän Planet 7 Casinoa liittymään tähän keskusteluun ja kertomaan meille peruutuksestasi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 !


Minusta näyttää siltä, että sinulla on kaikki hallinnassa. Kyllä, pelkkä vahvistus ja arvio maksupäivästä tyydyttää minua tässä vaiheessa.


Olet PARAS Martin!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂 !


Planet 7 Casino on "nostamassa minua pois"! Nyt he väittävät, että nostoni eivät ole kelvollisia. Koska (oletettavasti) käytin heidän rahaaan, enkä ole oikeutettu 4500 dollariin! Tämä on täydellinen BULLSHIT !!! Koskaan, yli kahden (2) kuukauden aikana, kukaan ei ole edes maininnut tätä tekosyytä. Olen työskennellyt läheisessä yhteistyössä Planet 7 Casinon tukihenkilöstön kanssa ennen nostojeni tekemistä ja nostojeni jälkeen. Tapasin läpikulkuvaatimukset heidän tarjouksessaan. Täytin heidän tarjouksensa mukaiset kotiutusvaatimukset. Kuten verkossa on esitetty ja heidän tukihenkilöstönsä on tarkistanut ne kassan nostamisen yhteydessä . Joten nyt joku kertoo minulle, että minulla ei ole oikeutta rahaani? Mitä tapahtui kahden (2) kuukauden jälkeen, jotka yhtäkkiä tulivat heidän tietoonsa. CPA: na, aikaisemmin elämässämme, painotamme aina huomattavasti enemmän liiketoimen aikaan tehtyjä päätöksiä verrattuna johonkin, mikä (oletettavasti) tuli esiin yli kahden (2) kuukauden kuluttua. Nostojen aikaan kaikki tehtiin näytöllä olevien tietojen ja heidän tukihenkilöstönsä mukaan. Nyt, yli kaksi (2) kuukautta myöhemmin, tämä paljastuu? BULLSHIT! Planet 7 Casino tarvitsee "hyvän nopean potkun perseeseen"! Toivon, että teet sen Martin. Ottaen huomioon heidän vetonsa nyt, aion siirtää Planet 7 Casinon "hyvän maineen" "mustalle listalleni"!


Hyvää viikkoa Martin! 🙂 !


Arvostan sitä, mitä te ihmiset Casino Gurussa yritätte tehdä! Onnea! Paul


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 ! Alla on tiedot, jotka lähetin Carlislelle hänen "uudesta löydöstään". Jos saat aikaa, lue se.


Hyvä Carlisle,


Sanotko, että "kaikki tukihenkilöstö, joka auttoi minua ennen tätä päivää, oli epäpätevä?" Tämänpäiväisessä viestinnässä väität, että olet havainnut virheen, joka estää minua saamasta rahaani. Sinua kohden kaikki muut unohtivat tämän virheen, paitsi sinä tietysti (yli kaksi (2) kuukautta myöhemmin). Sanotte, että edellisten kahden (2) plus kuukauden aikana 20-30 avustajaa, joiden kanssa työskentelin, ovat väärässä! Sinua kohden heidän olisi pitänyt saada kiinni. Koska he eivät huomanneet ongelmaa, heidän on tietysti oltava epäpäteviä. Osaava avustaja olisi huomannut ongelman.


Sinun tulisi olla varovainen, mitä tarkoitat tai sanot viestinnässäsi. Se voi palata "purra sinua".


Joten kaikki muut ovat väärässä? En ole varma, oletko ylimielinen ja ylpeä - vai -psykoottinen. Kun uskot kaikkien muiden olevan väärässä, paitsi sinä, tietysti. Jopa 3-4 avustajaa, jotka tekivät läheistä yhteistyötä kanssani ennen vetäytymistäni ja niiden aikana? (merkittävä!)


CPA: na, aikaisemmin elämässämme, painotamme aina huomattavasti enemmän liiketoimen aikaan tehtyjä päätöksiä. Tapahtuman yhteydessä mukana olevat henkilöt tietävät kaikki asiat ja miksi tai miksi ei tiettyjä asioita tehtiin tai ei tehty. Carlisle väittää, että hän on löytänyt jotain vikaa yli kaksi (2) kuukautta myöhemmin. (uskomatonta!) Kuten aiemmin korostettiin, vetäytymisajankohtana kaikki tehtiin näytölläni olevien tietojen ja heidän tukihenkilöstönsä mukaan. Toivon varmasti, että käyttämäni avustajat tuntisivat peruuttamismenettelyt.


Carlisle, suosittelen voimakkaasti, että käsittelet ylikuormitettua egoasi, eli ylimielisyyttäsi ja ylpeyttä. Kuten Salomo totesi (Sananlaskut 16:18), "Ylpeys kulkee tuhon edessä, ylpeä henki ennen lankeemusta". "Tuho", johon Salomo viittaa, on ruumiisi, sielusi ja mielesi loputon "helvetin tuho". Salomo oli älykkäin ihminen elossa. Ei ole väliä mihin uskontoon kuulut. Se tapahtuu. Roomalaisille 14:11 (NIV) On kirjoitettu: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, jokainen polvi kumartuu minun edessäni, jokainen kieli tunnistaa Jumalan."


Hyvää joulua! ✌! Paul A.Moore

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul,


Hyvä uutinen on, että vaikea osa on ohi, kaikki tarpeelliset asiat ovat paikallaan kasinotililläsi ja voimme edetä tarkistamalla nostopyyntösi. Ainoa asia, jonka voin ajatella, on, että he voivat pyytää sinua vahvistamaan uudelleen, että maksutavasi on edelleen voimassa ennen varojen vapauttamista, todennäköisesti sähköpostitse, joten pidä silmällä sitä joka tapauksessa. Olen toimittanut pyynnön etusijalle vaadittavalle osastolle ja toivottavasti näemme jonkin verran liikettä pian.


Mitä tulee tietoihin siitä, että voitto oli virheellinen, en löydä viestintää, mutta lukuun ottamatta talletusbonuksen poistamista, jota pelasit, se näyttää hyvältä istuinpaikastani. Viimeinen sana tulee hyväksynnästä vastaavalta tiimiltä, mutta en näe ongelmaa tällä hetkellä.


Ystävällisin terveisin ja hyvää joulua


Nick ja planeetta 7

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hyvä Nick ja Planet7,


Kiitos osallistumisestasi keskusteluun. Kerro meille, kun saat vahvistuksen pelaajan maksutapasta, jos sitä pidetään tarpeellisena, ja ole hyvä ja pidä meidät ajan tasalla, kun saat päivityksen maksuhyväksyntään tai tämän prosessin päivitykset.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂 !


Alla on kiistoni Planet 7 -tukeen, kun he kieltivät molemmat vetäytymiseni. Näyttää siltä, että heillä on valtava kiire. Ironista, että he viettivät yli kaksi (2) kuukautta tekemättä mitään.


Hyvä Planet 7 -tuki,


Kieltäydyt peruutuksestani ja annat minulle lukuisia (mahdollisia) syitä, miksi näin on voinut tapahtua. Lisäksi et halua, että pidät kiinni jostakin luetelluista mahdollisuuksista, joten lisäät tämän lausunnon: "Nämä ovat vain muutamia syitä siihen, miksi viimeinen nostopyyntösi on ehkä hylätty." Mikä on "suuri salaisuus"? Anna minulle vain syy, miksi nostot evättiin. Työskentelen sieltä.


Lausuntosi: "Nämä ovat vain muutamia syistä ..." kuulostaa siltä, että haluat pystyä kieltämään odottavat käteisrahatni tulevaisuudessa mistä tahansa syystä. Kuulet vakuutusyhtiöltä, joka on hylännyt vaatimuksen. He antavat sinulle jonkin verran epäselvää tekstiä sopimuksestasi ja sanovat painokkaasti, "emme ole vastuussa näistä maksuista". Vakuutusyhtiöt, jotka tekevät niin, häviävät tuomioistuimessa. Tiedän, koska minulla oli ystävä yliopistossa hänen viimeisen lukukauden aikana. Eräänä päivänä hän työskenteli vakuutusyhtiössä, joka teki täsmälleen yllä olevan skenaarion. Hän kertoi minulle: "Vakuutusyhtiöt häviävät aina. Tuomarit uskovat, että on kohtuutonta (ja epäoikeudenmukaista) pitää vakuutuksenottaja vastuussa kaikista yrityksen esittämistä poikkeuksista." Vaikka se on kirjattu vakuutusyhtiön ytimekkääseen, selkeään ja tasapuoliseen vakuutusselvitykseen.


Tiedän, että et ole Yhdysvalloissa. Yhdysvalloissa sopimuksen osapuolten on oltava kohtuullisia, oikeudenmukaisia ja rehellisiä sopimuksen täyttämisessä. Onko Planet 7 Casino kohtuullinen, oikeudenmukainen ja rehellinen suorittaessaan välillämme olevaa sopimusta? Onko järkevää kieltää yli kaksi (2) kuukautta sitten tehty kotiutus, joka vastasi tuolloin pelin läpäisyvaatimuksia ja kotiutussääntöjä? Ainakin 3-4 tukihenkilöä auttoi minua. He tarkasivat nostot tuolloin. Puhumattakaan, 15-20 tukihenkilöä, joiden kanssa olen puhunut sen jälkeen.


CPA: na, aikaisemmin elämässämme, painotamme aina huomattavasti enemmän liiketoimen aikaan tehtyjä päätöksiä. Tapahtuman yhteydessä mukana olevat henkilöt tietävät kaikki asiat ja miksi tai miksi ei tiettyjä asioita tehtiin tai ei tehty. Carlisle väittää, että hän on löytänyt jotain vikaa yli kaksi (2) kuukautta myöhemmin. (uskomatonta!) Kuten aiemmin korostettiin, nostojen aikaan kaikki tehtiin näytöllä olevien tietojen ja tukihenkilöstönne mukaan. Toivon varmasti, että käyttämäni avustajat tuntisivat peruuttamismenettelyt.


Uskon todella, että syy, miksi nostoni hylättiin, johtui siitä, että vahingoitin vetäytymisryhmänne tuntijoita.


Ole hyvä ja vastaa siihen, miksi peruutukseni hylättiin. Martin, Casino Gurusta, ja minä teemme parhaamme noudattaaksemme pyyntösi.


Paul A.Moore

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂!


Haluaisin suositella useita kasinoita, jotka ovat mielestäni erinomaisia.


# 1 - Diamond Reels Casino - Äitini ja minä olemme pelanneet raskasta peliä Diamond Reels Casinolla tammikuusta 2020 lähtien (tänä vuonna). Nautimme uhkapelaamisesta tiili- ja laastikasinoissa. Kun COVID-19: stä tuli ongelma, päätimme kokeilla onneaan joillakin online-kasinoilla. Kaikki lähellä olevia kasinoita suljettiin. Jotenkin kokeilimme Diamond Reels Casinoa. Ei kestänyt kauan, kun huomasimme, että Diamond Reels -pelit maksoivat melko hyvin. Oli aikoja, jolloin emme käyttäneet bonuskoodia. Emme halunneet olla läpileikkausvaatimuksia. Ensimmäisellä yrityksellämme ilman bonusta talletimme 200 dollaria ja lunastimme 4600 dollaria! Diamond Reels maksoi meille koko 4600 dollaria ilman varauksia. Aika nostosta käteiseen tarkastuksessani oli erittäin hyvä. Diamond Reels Casino on ollut jatkuvasti maksava kasino meille. Olemme kotiuttaneet kaksi (2) nostoa yli 6000 dollaria. Meillä on ollut lukuisia nostoja välillä 1 000–5 000 dollaria. Eilen (15.12.2020) sain Diamond Reelsiltä sähköpostiviestin, että viimeisin 1 000,26 dollarin nostoni oli hyväksytty ja rahani lähetettiin pankkini pankkisiirrolla. Tänään (16.12.2020) rahat olivat jo tarkistustililläni. Kyllä, erittäin nopeasti ja ei hässäkkää. Pidän Diamond Reels Casinoa parhaimpana internetkasinona.


# 2 - Casino Max - Aloitimme pelaamisen Casino Maxissa noin kaksi (2) kuukautta sitten. Hyvä valikoima pelejä. Yleensä melko hauskaa! Meillä oli vetäytyminen äskettäin. Ei ollut ongelmia eikä viivästyksiä. Nostosta sekkitilille kesti alle kymmenen (10) arkipäivää. Erittäin nopea ensimmäistä kertaa peruuttaminen. Hyvä valinta.


# 3 - Ruby Slots Casino - Tämä on toinen viimeksi kokeilluista kasinoistamme. Heillä on todella hauskoja pelejä. Heillä on upea tukihenkilöstö, joka on käytettävissä 24–7 chat-huoneen kautta. Teimme ensimmäisen vetäytymisemme viime viikolla. Ruby Slotsin tukihenkilöstön mukaan Bank Wire tulee pian. (Uskon heitä.) Tukihenkilöstö sanoi, että ero on tarkistettu ja hyväksytty. Hyvä valinta.


Toivon, että tämä tiedonanto ei häiritse tekemästämme asiasta. Minusta tuntui juuri, että nämä kolme (3) kasinoa ansaitsivat tunnustuksen.


Kiitos! 🙂 ! Paul Moore

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂!


Luulen, että onnistuit saamaan Planet 7 Casinon "pois nikkelistä". Näin kasinotililläni merkinnän esimiehestä, joka työnsi peruuttamistani. Toivon todella, että he tulevat. Äitini ja minä nautimme todella pelaamisesta Planet 7 Casinolla. 🙂!


Minun on mainittava, että minulla on $ 4032 + nostoa, joka odottaa jonoa Planet 7 Casinolla.


Paljon kiitoksia, Paul

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
4 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Hyvä nähdä, että nostosi odottaa jonoa. Pidä meidät ajan tasalla, kun maksusi päivittyy.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 !


Kyllä, ilmoitan sinulle, kun saan 4 503 dollaria. Pelasin pois kaikki 4000 dollaria, jotka voitin eräänä päivänä. (Oho)


Hyvää lomaa Martin! Arvostan teitä kaikkia!


Paul 🙂 !

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

HELP Martin!


Sain vain keskustella kesän kanssa Planet 7 Casinolla. TALOUDEN HISTORIASSA OLEVAT TAPAHTUMAT. HUOMAA "Managerin peruuttamista pyydetään" ja "Managerin peruuttaminen on hyväksytty!". (16.12.2020). KESÄ SANOI VIIMEISEN MERKITYKSEN, "Hallintojen peruuttaminen hyväksytty" tarkoittaa itse asiassa sitä, että se "evättiin"? En usko, että Summerilla on edes aavistustakaan siitä, mitä hän tekee. JOS MAHDOLLISTA, TARVIN TOSI APUA MARTINIA. PLANET 7 CASINO MUUTTAA KERTOMUKSENSA JOKA kerta, kun puhun heille. HALUAN vain saada rahani (4 503 dollaria), enkä tule koskaan uhkapelaamaan PLASET 7 Casinolla.


16.12.2014 04:50 AMManagerin kotiutus hyväksytty! - 4503,00 dollaria

16.12.2014 04:50 AMManagerin peruuttamista pyydetään - 4 503,00 dollaria

16.12.2014 04:49 AM Pankkisiirron peruutus laski 2 003,68 dollaria

16.12.2014 04:49 AM Pankkisiirron peruutus laski 2 500,00 dollaria


ONNEA MARTIN ... PAUL

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂 !


Alla on täydellinen luettelo tapahtumista Planet 7 Casinolla 16.12.2020 - 25.12.2020 (nykyinen päivämäärä).


Anna ajanjakso alla ja valitse sitten Haku nähdäksesi aiemmat tapahtumasi.

Alkaen: enintään 31 päivää

Vastaanottaja:


Hae

DateTransactionAmount

25.12.2020 08:28 Coupon lunasti 300,00 dollaria

25.12.2018 08:28 Coupon hylkäsi

25.12.2020 08:28 AMCoupon pyysi

25.12.2020 08:21 AMCoupon 'VIPESCAPE' pyysi

25.12.2014 08:19 AMCoupon 'VIPESCAPE' pyydetty

24.12.2020 11:59 AMRedeem Comp -pisteiden talletus hyväksytty! 89,00 dollaria

24.12.2014 11:59 AMRedeem Comp -pisteiden talletus vaaditaan 89,00 dollaria

16.12.2014 04:50 Promo-luottotalletus hyväksytty! 200,00 dollaria

16.12.2014 04:50 AMPromo-luottotalletus vaati 200,00 dollaria

16.12.2014 04:50 AMManagerin kotiutus hyväksytty! - 4503,00 dollaria

16.12.2014 04:50 AMManagerin peruuttamista pyydetään - 4 503,00 dollaria

16.12.2014 04:49 AM Pankkisiirron peruutus laski 2 003,68 dollaria

16.12.2014 04:49 AM Pankkisiirron peruutus laski 2 500,00 dollaria


Hyvää viikkoa, Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul,


Toivottavasti sinulla oli mukava joulu.

Ensinnäkin, kysyn sinulta, ymmärränkö oikein, että nostosi 4 503 dollaria on edelleen hyväksytty?

Toiseksi ymmärrän täysin, kuinka turhauttava kysymyksesi voi olla ottaen huomioon aikataulu ja kaikki esteet, mutta haluaisin ystävällisesti pyytää sinua olemaan hieman kärsivälisempi. Tässä tilanteessa paras, mitä voimme tehdä, on vain odottaa sanaa Planet 7 Casinon edustajalta.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂!


Ehdottomasti kyllä". En enää häiritse Planet 7 Casinoa. Saan vain turhautumista puhuessani heidän edustajilleen.


Planet 7 Casinon edustajan Summerin mukaan, jonka kanssa puhuin eilen iltapäivällä, 4 503 dollarin nostaminen on evätty. Kopioin koko tapahtumani yksityiskohdat 16.12.2020 nykyisestä. Tapahtumaluettelossani viimeinen 4 503 dollaria koskeva viite on:


16.12.2014 04:50 AMManagerin kotiutus hyväksytty! - 4503,00 dollaria


Yllä olevan tapahtuman mukaan uskon, että Planet 7 Casinon johtaja on "hyväksynyt" 4 503 dollarin maksun. Minulla ei ole aavistustakaan, mistä Summer saa tietojaan.


Otan "Chill Pill" tai juot vähemmän kahvia, ja jätän heidät yksin.


Arvostan suuresti sinua Martin.


Paul 🙂!

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Kuten aiemmin suosittelin, ainoa asia, joka meidän on tehtävä, on odottaa päivitystä Planeetta 7: ltä ja heidän edustajiltaan, ja toivon maksusi saapuvan tilillesi pian.


Pyydän Nickiä ja Planet 7: tä toimittamaan meille päivityksen pelaajan maksutilasta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂 !


Anteeksi, aiheutin lisää ongelmia ... en auttanut ollenkaan.


Ilmeisesti sinä ja henkilökuntasi tiedät mitä teet. Sinulla ja ihmisilläsi näyttää olevan hyvä yhteys monien näiden kasinoiden kanssa. Toivon, etten vahingoittanut harmonista suhdetta, jonka olet luonut heidän kanssaan. Lopetan kasinoiden huijaamisesta.


Sivuhuomautuksena suunnittelen tietojärjestelmiä kymmeneksi vuodeksi. Olin erinomainen suunnittelija. (suunnittelu on "miten") Jumala on antanut minulle tiettyjä lahjoja, jotka lisäävät suuresti mahdollisuuttani tulla poikkeukselliseksi suunnittelijaksi. Hallitseva lahja, jonka Jumala antoi minulle, on "luovuus".


Paras ystäväni yliopistossa, Dale, kävi sanatonta viestintää. Yksi testatuista kohteista oli, onko henkilö "analyyttinen" vai "luova". Testatakseen henkilöä testaaja esitti kolme kysymystä. Kolme kysymystä kasvoivat vaikeuksissa. Mahdollisuudet saada viimeinen kysymys oikein oli nimellinen. Testaaja teki tarkkailun siitä, mihin suuntaan silmät kääntyivät ensimmäiseen vastaamatta jääneeseen kysymykseen. Dale sanoi, että kaikki luokassaan testattiin "analyyttisiksi". Lisäksi luokassa testattiin ystäviä, perhettä ja tuttavia. Kaikki tulivat "analyyttisiksi". Suurin osa ihmisistä on "analyyttisiä". Lopuksi Dale testasi minua. Olin ainoa luova luokiteltu henkilö. "Luovuus" on suunnittelijan pakollinen.


Tietojärjestelmää kehitettäessä ensin tehdään "analyysi". "Analyysi" määrittelee järjestelmän käyttäjien määrittelemät "mitä" ja "miksi". Olin analyytikkona "onnettomuus etsimässä paikkaa missä tapahtua". Kuitenkin, kun vaatimukset on määritelty ja annettu minulle, "varo". Minut huomattiin kehittäneen "miten" käyttämällä "KISS-menetelmää". KISS-lyhenne tarkoittaa "Keep It Simple Stupid". Sain suurimmat tietokonealan palkankorotukset kahden vuoden ajan. Molemmat palkankorotukset olivat yli 25% vuodessa. Sain myös "Vuoden työntekijä" -palkinnon tietokoneosastolla.


Joka tapauksessa uskon, että Internet-järjestelmä, jonka ihmiset ovat luoneet Casino Gurulle, on varsin hyvä. 🙂 !


Arvostan todella teitä kaikkia, Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Anteeksi kaikki,


Olen palannut lomilta, mutta pelaan edelleen suurella tavalla kiinni. En ole ehtinyt tarkistaa tai seurata tätä. Pääsen siihen niin pian kuin pystyn.


Ystävällisin terveisin erinomaista tulevaa vuotta


Nick ja planeetta 7

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Nick, 🙂 !


Kiitos, että pidit minut ajan tasalla.


Kyllä, vasta toipumassa lomasta!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei kaikki!


Pyydän Nickiä ja Planet 7 Casinoa pitämään meidät ajan tasalla maksujen tilasta.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 !


Kyllä, kiitos, että pidit minua ajan tasalla. Toivon varmasti, että he kunnioittavat peruuttamistani. Äitini ja minä nautimme todella pelaamisesta Planet 7 Casinolla.


Hauskaa viikkoa!


Paul 🙂 !

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Onko peruutuksestasi uutisia?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin, 🙂 !


Minulla ei ole mitään ilmoitettavaa sinulle. Odotan edelleen rahaa. En ole saanut mitään, kirjeenvaihtoa jne. Planet 7 Casinolta yli kuukauden aikana.


Arvostan sinua Martin!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Toivon vilpittömästi, että saat rahasi pian. Pidennän ajastinta vielä 7 päiväksi. Älä epäröi ilmoittaa meille, kun saat rahasi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 !


Laajentaminen kuulostaa hyvältä. Kyllä, ilmoitan sinulle heti, kun saan rahani.


Hauskaa viikkoa!


Paul 🙂 !

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


16.12.2014 04:50 AMManagerin kotiutus hyväksytty! - 4503,00 dollaria

16.12.2014 04:50 AMManagerin peruuttamista pyydetään - 4 503,00 dollaria


Tekeekö Planet 7 Casino mitään tekemällä nostoni 4 503,00 dollaria? Mitään ei ole tehty sen jälkeen, kun "Managerin peruuttaminen on hyväksytty!" 16.12.2020.


Hauskaa viikkoa Martin! 🙂 !


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Haluan kysyä Planet 7 Casinon edustajilta, onko asiasta uutisia?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Ei mitään. Vain odottaa.

Automaattinen käännös:
Yksityinen
Yksityinen
3 vuotta sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja

Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.

Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Lähetitkö kopion 1-26-2021 vastauksestani Planet 7 Casinolle? En ole lähettänyt heille kyseisiä tietoja. Mietin, kuinka he vastasivat 1-26-2021 -tietoihin. Pidäthän minut ajan tasalla.


Ihanaa viikonloppua! 🙂 !


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Okei kaikille,


Pahoittelemme kaikkia viivettä täällä, kiitos kärsivällisyydestäsi. Osastopäällikön kanssa kului jonkin verran edestakaisin päästäksesi tilanteen pohjalle sinulle, Paul, mutta tässä on se pitkä ja lyhyt.


Aloitit pelaamalla viikoittaisella rahasi takaisin, kun sinulla oli voitto ja myöhempi nostopyyntö 1593 dollaria. Näiden rahastojen nostettava enimmäismäärä oli 100 dollaria.


Muutama tunti myöhemmin teit 200 dollarin käteistalletuksen talletuskupongilla talletuksen lisäksi 560 dollaria (yhteensä 760 dollaria). Soitit sitten jonkin aikaa ja peruutit 1593 dollarin nostopyyntösi tämän käteissaldon lisäksi "sekoittamalla varoja" yhdessä ja jatkoit peliä, minkä jälkeen pyysit kahta kyseistä nostoa. Valitettavasti ei ole mitään tapaa houkutella toisentyyppisiä (100 dollarin arvoisia) varoja ja muuta tyyppiä (ilman nostorajaa) tai tietää, mikä varoista todellinen haettu voitto johti nostopyynnön tekemiseen kelpaamattomaksi. .


Parasta, mitä voin tehdä, on laittaa käteistalletuksesi takaisin tilillesi ja lisätä talletuskuponki sen päälle ja antaa sinulle uusi laukaus voittoon, mutta olen valitettavasti sanonut, että nostopyyntö on virallisesti hylätty sekoittamisen vuoksi varat.


Olen pahoillani siitä, että olen täällä huonojen sanomien kantaja, Paul, olen ehdottomasti juurtunut puolestasi ja varmistin, että se tarkistettiin korkeimmalla mahdollisella tasolla, mutta tämä on lopputulos.


Sanokaa vain sana ja talletan mielelläni tämän käteisrahan parhaalla mahdollisella talletuskupongilla ja saat jopa kanta-asiakaspelin, jos et voi voittaa siitä. Mutta tässä erityisessä pyynnössä ei voida tehdä mitään muuta.


Toivottaen,


Nick ja planeetta 7

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Rakkaat Nick ja Martin,

Nick, vastauksesi on TÄYDELLINEN PULLU !!! Kuinka "helvetissä" voit tietää mitä tapahtui, kun olet poistanut kolme (3) viikkoa tietoni? Minulla oli kolme (3) henkilöä, Planet 7 Casinolta, auttamassa minua ennen kahta nostoa ja sen jälkeen. Mitään, edes lähellä sinun RAHAA, ei mainittu tuolloin! Itse asiassa en saanut huolta nostojeni suhteen vasta yli kahdessa (2) kuukaudessa käteisnostojen jälkeen. Ja silloinkin olen saanut erilaisia tekosyitä eri Planet 7 Casinon työntekijöiltä.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

En voinut muokata vastaustani. Luulen, että osa vastauksestani poistettiin. Tässä on täydellinen vastaus.


Rakkaat Nick ja Martin,


Nick, vastauksesi on TÄYDELLINEN PULLU !!! Kuinka "helvetissä" voit tietää, mitä tapahtui, kun olet menettänyt kolme (3) viikkoa tietoni? Minulla oli kolme (3) henkilöä, Planet 7 Casinolta, auttamassa minua ennen kahta nostoa ja sen jälkeen. Mitään, edes lähellä sinun RAHAA, ei mainittu tuolloin! Itse asiassa en saanut huolta nostojeni suhteen vasta yli kahdessa (2) kuukaudessa käteisnostojen jälkeen. Ja silloinkin olen saanut erilaisia tekosyitä eri Planet 7 Casinon työntekijöiltä.


OLET MEILLE 4 503,00 dollaria! MAKSA NYT!!! Nick, "parasta mitä voin tehdä" on käske vetää pääsi perästäsi! Kyllä, olen vihainen. Teidän mukaanne "Osastopäällikön kanssa kului jonkin verran edestakaisin päästäkseen tilanteen pohjalle ..." Miksi joudut menemään "edestakaisin" muiden osastopäälliköiden kanssa? En voi uskoa, että tämä on normaali menettely 200,00 dollarin nostolle. Sinun piti mennä "edestakaisin" muiden osastojohtajien kanssa, koska "d ******* s" poistat kolme (3) viikkoa tapahtumastani. Olen kirjoittanut siitä todistuksen. Jos tarvitset sitä, lähetän sen sähköpostitse sinulle.


Sinulla ei ole kirjoitettuja todisteita siitä, mitä siirrettiin !!! Jos teet niin, lähetä minulle dokumentaatio. Minulla on BB: n liiketoiminta. Minulla on liiketoiminnan MBA. Sain yhden Idahon korkeimmista pisteistä ensimmäisellä yritykselläni CPA-tentissä. Olin lisensoitu CPA yli kaksikymmentä (20) vuotta. CPA: na työskentelin monien liikeyritysten kanssa. Mukaan lukien jotkut Montanassa sijaitsevat kasinot. Jos sinulla on lailliset asiakirjat, jotka tukevat "parasta mitä voin tehdä", lähetä se minulle. Vakuutan teille, että olen pätevä tarkastamaan tietosi.


Martin, jos Planet 7 Casino ei maksa minulle kaikkiaan 4 503,00 dollaria, "paras asia mitä sinun pitäisi tehdä" on alentaa heidät "huonoon maineeseen". He ovat "j **** d pois" kuukausien ajan. Sitten he keksivät kuulemisen perusteella "parhaan mitä voin tehdä". Heidän pitäisi olla vastuussa täydestä 4 503,00 dollarista vain sen perusteella, että he poistivat kolme (3) viikkoa tapahtumastani. Jos hyväksyn jotain vähemmän kuin koko 4 503,00 dollaria, mihin en ole taipuvainen, vaadin, että se siirretään pyydettäessä tililleni. En halua mitään tekemistä Planet 7 Casinon kanssa tästä eteenpäin.


Paul A.Moore


Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Rakkaat Nick ja Martin,


Minusta on erittäin epäilyttävää , että kolme (3) viikkoa poistamistani tiedoista tapahtui aloituksen ja sitä seuraavien tapahtumien aikana, joihin sisältyi nostojani 2 500,00 ja 2 003,00 dollaria. (yhteensä 4 503,00 dollaria) Se on minulle liian kätevä.


Planet 7 Casinolla on onnekas, että he eivät sijaitse Yhdysvalloissa. Jos he sijaisivat Yhdysvalloissa, heidät kohdennettaisiin säännöllisin väliajoin itsenäisen CPA: n suorittamilla todistuksilla (auditoinneilla). Kolme (3) viikkoa puuttuvia tapahtumia on peruste kielteiselle lausunnolle. Kielteinen lausunto ilmaisee, että tilinpäätös sisältää vakavia virheitä tai jopa petoksia, ja osoittaa, että tilinpäätös ei ole GAAP: n mukainen. Lisäksi tilinpäätös ei heijasta tarkasti yrityksen taloudellista tilaa ja suorituskykyä. Epäedullinen mielipide estää kasinoa saamasta kolmannen osapuolen sijoituksia. (eli rahaa)


Hyvää päivää, Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Ole hyvä ja hyväksy anteeksipyyntöni myöhäisestä vastauksesta. On joitain tietoja, joista on keskusteltava. Otin yhteyttä Planet 7 Casinon edustajiin tekemäänkseni sen.

Otan sinuun yhteyttä vastauksella pian.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 !


Kiitos, että pidit minut ajan tasalla.


Kaikki parhaat! 🙂 !


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Haluan tunnustaa teille, että Planet 7 Casinon edustajien kanssa on vielä keskusteltava joistakin tekijöistä lopullisten johtopäätösten tekemiseksi.

Ole hyvä ja hyväksy vilpittömät anteeksipyynnöni siitä, että se kestää pitkään, mutta on kuitenkin tärkeää arvioida kaikki tarvitsemamme tiedot.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂 !


Halusin ilmaista "suuren kiitokseni" palveluista, joita Casino Guru tarjoaa yhdysvaltalaisille pelaajille. Luulen, että suurin osa kasinoluokituksistasi ovat "oikeassa". Olen kokeillut kasinoita "erittäin hyvällä maineella". Viime viikolla kokeilin Spinfinity Casinoa. He olivat PARHAAT !!! Voitin 1000 dollaria. Se osui tarkistustililleni eilen. Vielä uskomattomampaa, se oli ensimmäinen vetäytymiseni Spinifinitystä. 7-10 arkipäivää ensimmäisellä käteisnostollani. VAU!!! Ymmärrän ehdottomasti, miksi olet antanut Spinfinitylle "erittäin hyvän maineen".


Mielestäni uskon todella, että Diamond Reels Casino on "hyvän maineen" arvoinen. He ovat käsitelleet kaikki nostot 7-10 arkipäivässä. (Huomattava poikkeus on ensimmäinen käteisnostoni, joka kesti 1-2 viikkoa pidempään.) He eivät ole koskaan väittäneet, kuinka paljon saan. Ympäri vuorokauden avoinna oleva chat-palvelu on erinomainen. Ainakin 90% keskusteluistani vastasi agentteihinsa alle 30 sekunnissa. Casino Gurulla on huolta tytäryhtiöistään. En tiedä enkä välitä, ketkä Diamond Reels Casinon tytäryhtiöt ovat. Diamond Reels Casinon bonukset eivät ole niin suuria, mikä on mielestäni pätevä asia. Minulla oli kolme (3) nostoa Diamond Reels Casinolta yli 5 000 dollaria vuonna 2020. Kaksi (2) suurta voittoa ei merkinnyt mitään bonusta. Laittoin vain 100- 200 dollaria ja voitin. Ei pelaamis- tai kotiutusrajoituksia ilman bonusta. Diamond Reels Casino on ainoa kasino, jonka voin usein voittaa ilman bonusta. Annan Diamond Reels Casinolle "kaksi peukkua".


Kiitos teille kaikille, Paul Moore 🙂 !

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


En vieläkään onnistunut saamaan kaikkia tarvittavia ja tyydyttäviä tietoja kasinon edustajilta, olen pahoillani, että se vie hyvin pitkän ajan, mutta ilman kaikkia tarvittavia tietoja en voi edetä tämän ongelman ratkaisemisessa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Olet ammattilainen tässä. Otat niin paljon aikaa kuin uskot tarvitsevasi.


Arvostan teitä kaikkia.


Ihanaa viikon Martin! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Minulla oli laaja yhteydenpito Planet 7 Casinon edustajan kanssa, mikä johti tilanteen ymmärtämiseen paremmin, mikä oli tarpeen minkä tahansa johtopäätöksen tekemiseksi. Hän toimitti minulle myös joitain todisteita, joihin kasinon päätös perustuu.

Valitettavasti pelkään, että en voi tehdä sinulle mitään muuta kuin suositella sinua harkitsemaan kasinon ehdotusta palauttaa talletuksesi ja sen lisäksi vankka bonus.

Ymmärrän täysin turhautuneisuutesi tästä negatiivisesta tuloksesta, Paul.

Kerro minulle, jos voin tehdä jotain sinulle.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Olen inhottava lopputuloksesta! En pidä asiaa ratkaistuna. Lue alla.


Ensinnäkin Planet 7 Casino, ts. Joku, joka työskentelee kasinolla, poisti kolme (3) viikkoa tapahtumastani. Ironista kyllä, kolme (3) viikkoa, jotka tallensivat talletusteni ja nostojeni suhteen tapahtuneen, muodostivat 4 503 dollaria. Vähintään transaktiotietojeni poistamiseksi uskon, että Planet 7 Casinon luokituksen pitäisi mennä kohtaan "kyseenalainen".


Toiseksi minusta näyttää siltä, että Planet 7 Casinon suullisia vaatimuksia, ei kirjallisia asiakirjoja, käytettiin todisteena. Kymmenen (10) vuoden verotarkastajana kaikki veronmaksajat väittävät: "Maksan kaikki vaadittavat veroni." Sadoista (100 s) tarkastuksista kaikista veronmaksajien verovelvollisista, koroista ja sakoista. Myönnän, että minulla oli yksi (1), joka ei ollut. Yli 99% joutui maksamaan. Kuten näette, veronmaksajan sanoja ei koskaan käytetä tukena asiakirjoina tilintarkastajan päätöksessä.


Kolmanneksi, Planet 7 Casinolla ei ole kannustinta muuttaa tapaansa. On erittäin todennäköistä, että he poistavat tapahtumia Playerin tiedostoista tulevaisuudessa. Koska se sopii heidän tarkoitukseensa.


Neljänneksi, tässä vaiheessa en hyväksy heidän ehdotustaan. En pidä asiaa ratkaistuna. Jos Planet 7 Casino lähettää heti 500,00 dollaria tililleni, pidän asian ratkaistuna. En luota Planet 7 Casino. Minulla ei ole halua jatkaa pelaamista Planet 7 Casinolla. He eivät edes ilmoita mitä "on jokin vankka bonus sen päällä" on? Kuka sen päättää, Planet 7 Casino? Pitäisikö minun luottaa Planet 7 Casinoon sen jälkeen, mitä he ovat tehneet viimeisten kolmen plus (3+) kuukauden aikana? On mieletöntä , että kantaja hyväksyy tarjouksen yksinomaan vastaajan vapaan anteliaisuuden perusteella. (huh!) Kuten totesin edellä, 500,00 dollaria, joka on kytketty tänään tililleni, voidaan hyväksyä.


Hyvää päivää Martin!


Paul 🙂!


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


En ymmärrä, miksi erinomainen online-kasino, kuten Diamond Reels Casino, saa "kyseenalaisen" luokituksen ja Planet 7 -kasino "hyvän" luokituksen? Otin viime vuonna yli 20 000,00 dollaria nostoja Diamond Reels Casinolta. Koskaan kerran , meillä ei ollut erimielisyyttä käteisrahan suhteen. Koskaan kerran , minua ei syytetty varojen sekoittamisesta Diamond Reels Casinon kanssa. Syynä on se, että Diamond Reels Casino on suunnitellut järjestelmänsä niin, että virheitä tapahtuu harvoin. Erityisesti virheet, jotka voivat maksaa Playerille kaikki voitot. Nyt Planet 7 Casino vain "ei anna hittoa". Käytin Planet 7 Casinon Player Provide Information -sovellusta sen selvittämiseen, milloin pelaamis- ja kotiutusrajoitukseni olivat täyttyneet. Nyt Planet 7 Casinon mukaan "näihin tietoihin ei voi luottaa" ja "minä löysin minut?"


Planet 7 Casinon luokitus on laskettava kyseenalaiseksi.


Diamond Reels Casino on nostettava "Hyvä" -luokitukseen.


Muista Martin ... Arvostan sinua vilpittömästi. Kunnioitan sinua. Tiedän, että olet käyttänyt paljon aikaa ja energiaa Planet 7 Casinon kotelooni. Lopulta otan neuvosi ja pidän asian ratkaistuna. Pyydän vain, että otat huomioon edellisen vastaukseni.


Arvostavasti, Paul 🙂!

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Aikaisempi 500,00 dollarin lunastustarjous pankilleni peruutetaan. Planet 7 Casinon sanat ja toimet ovat inhottavia. Heidän räikeä moraalisten tai eettisten periaatteidensa laiminlyönti pelaajan voittojen suhteen ei ansaitse mitään huomiota.


Hyväksyn 50% kokonaismäärästäni 4500 dollaria, 2250 dollaria. Se asettaa minut, pelaajan ja kasinon 50-50-vikaan. 2250 dollaria on kytkettävä pankkitililleni 1-2 päivän kuluessa. En pidä varoja, bonuksia jne., Jotka asetetaan Planet 7 Casinon tililleni. Planet 7 Casino tietää, että menetän todennäköisesti kaiken. Loppujen lopuksi kasino ei menetä mitään. Kärsin kaiken menettämisestä. Tämä ei ole minulle oikeudenmukaista.


Jos Planet 7 Casino kieltäytyy lähettämästä minulle 2250 dollaria, menetän 2250 dollaria ja Planet 7 kasino saa negatiivisen "ongelmaa ei ratkaistu" kasino-guru-tililleen.


Hyvää päivänjatkoa! Paul 🙂!

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Anna anteeksi. Minun olisi pitänyt alusta asti etsiä Jumalan mieluummin tätä. Syynä on, että käytän 4 503 dollaria indikaattorina tuleville Herran hyväksi tehtäville tai tekemättä oleville toimille. Rukoilin viime yönä. Uskon, että Jumala haluaa kaiken tai ei mitään. Ironista kyllä, tätä hän vaatii kristityiltä, jotka väittävät Jeesuksen Kristuksen Herraksi ja Vapahtajaksi. Minulla on joskus vaikeuksia "Herra" -osan kanssa. Tiedän, vannon silloin tällöin ja voin olla melko järkyttynyt tiettyinä aikoina. Nuo lyhyet tulemukset eivät estä minua olemasta kristitty, mikä olen. Tekoni ja reaktiot ovat usein lähtöisin vakavasta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstäni. Psykiatrini ja minä yritimme vuosia löytää yhdistelmän lääkkeitä, jotka hallitsisivat masennus- ja maanisia jaksoani. Masennukseni on hallittavissa lääkkeillä. Minun maaniset jaksoni eivät kuitenkaan ole. Kuten psykiatrini sanoi: "Ainoa tapa hallita maniaani on lääkittää minua siihen pisteeseen, jossa nukun koko päivän." Ei kovin käytännöllinen. Sellaisena keskimäärin 2-3 maanista jaksoa kuukaudessa.


Rukouksen aikana ajattelin jokaisen osapuolen syyllisyyttä. Uskon, että Planet 7 Casino ansaitsee 100% syyn. He poistivat kolme (3) viikkoa tietoni, en minä. Heillä ei ole hallintaa menettelyistä, mikä voi helposti maksaa pelaajalle kaikki hänen voittonsa. Ja kyllä, se on Planet 7 Casinon vastuulla. Tämä "paska" pelaajien sekoitusvaroista voidaan saavuttaa vain, jos Planet 7 Casino jättää asian huomioimatta ja syyttää pelaajia ongelmasta. Se ei ole pelaajan vika. Virhe on Planet 7 Casinolla. Minulla on onni löytää Diamond Reels Casino. He ovat ottaneet käyttöön menettelyt, joilla estetään pelaajia menettämästä kaikkia voittojaan joko tietoisesti tai tietämättään. Kahden (2) vuoden aikana, jonka olen pelannut Diamond Reels Casinolla, en ole koskaan, ei edes kerran menettänyt voittojani tekojeni avulla. Minulla ei ole koskaan, edes edes kerran, ollut ongelmaa Diamond Reels Casinolla siitä, minkä pitäisi olla voittoni. Diamond Reels Casino on ottanut nämä menettelyt käyttöön ja niiden tila on vain "kyseenalainen". Asianmukaisesti Planet 7 Casinolla, jonka tila on "Hyvä", tulisi olla ainakin samat menettelyt.


Planet 7 Casino on 100% vika. Hyväksyn VAIN 4 503 dollarin täyden maksun. Kaikki tai ei mitään. Ei neuvotteluja, ei tekosyitä.


Hyvää perjantaia Martin! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


En kuitenkaan halua painostaa sinua tai Planet 7 Casinoa; Luulisin, että Planet 7 Casinon päätös on yksinkertainen. Joko he maksavat minulle 4 503 dollaria - tai - he eivät.


Harkitsen ongelman ratkaistuina maksamalla 4 503 dollaria. Tarkastelen "ongelmaa ei ole ratkaistu", jos en saa mitään.


On hyvä viikko! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei!


Koska pelaaja on tyytymätön tämän valituksen tulokseen, keskustelemme tapauksesta sisäisesti.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Ymmärrän täysin. Sinun ja muiden Casino Gurun työntekijöiden harkinta on tapauksen lopputulos.


Arvostan teitä kaikkia! 🙂!


Ystävällisin terveisin, Paul


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Kaikki tapaukset eivät ole mustia tai valkoisia. Tässä tapauksessa totuus on jossain välissä. Kasinolta saamiemme tietojen perusteella pelasit bonuksella, jonka nostoraja oli noin 110 dollaria. Olit onnekas ja voitit yli 1500 dollaria. Sitten lähetit nostopyynnön, jos mikään muu ei tapahtunut tässä vaiheessa, kasino tarkastaa noston ja käsittelee 110 dollaria ja mitätöi loput saldosta. Sitten päätit jatkaa pelaamista, talletit uudelleen ja pelasit 760 dollaria (200 dollaria oikeaa rahaa + 560 dollaria bonus) ja sinulla on jälleen onnekas. Ongelma tapahtui, kun peruutit edellisen voiton nostamisen (summa yli 1500 dollaria). Nämä varat tekivät sen takaisin tilillesi, missä sinulla oli jo saldo + uusi bonus. Joten kerralla sinulla oli 1593 dollaria, josta voit saada vain 110 dollaria, ja muulla summalla ei ollut rahallista arvoa, ja se pitäisi mitätöidä + sinulla oli uusi voitto uudesta talletusbonuspelistäsi. Tässä vaiheessa sinulla oli 2 aktiivista bonusta, ja tämä on tärkein syy miksi kasino peruuttaa nostosi. Sisäisen keskustelun jälkeen päätimme kuitenkin tavoittaa Planet 7: n edustajat jälleen kerran. Annan teille lopputuloksen, toivottavasti olemme löytäneet jotain, joka auttaisi tapausta ratkaisemaan sinun eduksesi.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


En ole samaa mieltä vastauksestasi (yllä). Näin ei tapahtunut. Nostin 2 500,00 dollaria, mikä on suurin sallittu. Minulla oli rahaa jäljellä, joten pelasin lisää. Sitten lunastin saldoni 2 003 dollaria. ?? Minulla oli VAIN Kaksi (2) peruuttamista. Tietysti, kuinka Planet 7 Casinon edustajat tietäisivät mitään ??? He poistivat kolme (3) viikkoa tapahtumastani !!! (Luonnollisesti, kun nostot jne. Tapahtuivat.) KOLMEN (3) VIIKKOJEN TAPAHTUMISESTA POISTAMISEKSI EI OLE TEKEMISTÄ !!! EI MITÄÄN!!!


Miksi kasino ei toimittanut minulle (oletettua) dokumentaatiota, joka (oletettavasti) osoitti heidän tapauksensa ??? Pyysin sitä. He luultavasti tietävät, että heidän asiakirjansa eivät osoita mitään.


Martin, ajattelin, että sinun tarkoituksesi oli Casino Gurun "tapa-analyytikkona" toimia välittäjänä kasinon ja pelaajan välillä? Ei olla "tuomari ja tuomaristo". Olenko väärässä?


Ehdotan, että jos koskaan käydään verotarkastuksessa, et sano: "Kaikki tapaukset eivät ole mustia tai valkoisia". Entisenä lisensoituna CPA- ja verotarkastajana asiat ovat ehdottomasti "mustia tai valkoisia". Planet 7 Casinon toimet olivat ja ovat edelleen "mustia" (väärä).


Hyvää viikkoa Martin! 🙂!


Paul


PS Martin, en "peruuttanut" mitään kahdesta (2) nostosta, 2 500 ja 2 001 dollaria. Tietenkin, jos tapahtumiani ei olisi poistettu, voisin näyttää sen.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Huomaa, että tapahtumat, joita selitin sinulle, tapahtuivat lokakuussa, ennen kuin pyysit kahta nostoa, jotka ovat tämän valituksen kiistanalainen summa, myös tämä on kohta, jossa viikate osui kallioon. Siksi 3 viikkoa puuttuvista tapahtumista, jotka kuvasit aiemmin yhdessä vastauksessasi, ei ole lainkaan merkitystä tässä tapauksessa. Kun peruutit 1593 dollarin noston, tapahtui "varojen sekoittaminen", kuten Planet 7: n edustaja on ilmoittanut, ja tämän jälkeen pyysit nostojasi 2500 dollaria ja 2003 dollaria.

Paul, ymmärrän, että koko tämä asia vie kauan eikä ole ollenkaan kovin miellyttävä. Joitakin tapauksia on hyvin vaikea ratkaista, ja tämä on yksi niistä. Haluaisin pyytää teiltä hieman enemmän kärsivällisyyttä, yritämme löytää sinulle tyydyttävän ratkaisun, mutta muista, että nämä sovitteluprosessit ovat täynnä esteitä, voivat viedä jonkin aikaa.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Martin,


Planet 7 Casinon edustajien (kuten Nick) mukaan kasinon prosessi on niin kireä, että rento pelaaja ei KOSKAAN voi luottaa mihinkään, mitä näkee tai tekee.


Nickin mukaan "muutama tunti myöhemmin teit 200 dollarin käteistalletuksen talletuskupongilla käyttämällä 560 dollaria talletuksesi lisäksi (yhteensä 760 dollaria pelattavissa). Soitit sitten jonkin aikaa ja peruutit 1593 dollarin nostopyynnön päälle "käteisvarojen sekoittaminen" yhdessä ja jatkoi pelaamista, minkä jälkeen pyysit kahta kyseessä olevaa nostoa. "


Martin ... Nick väittää, että minulla oli aktiivisia varoja 760 dollaria (vielä käytettävissä tililläni), kun peruutin 1593 dollarin nostoni. Miksi "helvetissä" tarvitsisin enemmän rahaa, jos tililläni olisi vielä käytettävissä olevia varoja? (dah?) Voiko Planet 7 Casinon nostoprosessi "peruuttaa" noston, kun tililläsi on vielä "aktiivisia" varoja (bonuksesta)? En ole koskaan nähnyt kasinoa, joka sallisi sen !!! Peruutin 1593 dollaria, kun tarvitsin rahaa, eli tilisaldoni oli alle 1 dollari. Pelaan aina alle $ 1. En ole koskaan voinut käyttää uutta bonusta tai lisätä varoja peruutetusta nostosta, ellei aktiivinen tilisaldoni (bonuksesta) ollut alle 1 dollari. Kasinon kaatamiseen ei ollut mitään "tarkoituksellista pahaa aikomusta". Luulen, että Nick haluaisi sinun uskovan. Minulla ei tarvinnut 1593 dollaria, kunnes olin rikkoutunut !!! Ei "varojen sekoittamista".


Minulle on itsestään selvää, että pelaajien tulisi "pysyä tiellä" Planet 7 Casinolta !!! Puoli vuotta vetäytymistä varten? Pelaaja pyysi tietoja EI KOSKAAN toimittanut. Olen monta kertaa pyytänyt tililtäni saldoa.


Martin, oletko tuomari ja tuomaristo? Vai onko tämän tarkoitus olla sovittelua? En ole koskaan saanut mitään asiakirjoja, jotka voisivat todistaa tai hylätä Planet 7 Casinon väitteet. Se mitä "niin ja niin sanottiin", on kuulustelua. Hearsay EI ole hyväksyttävä tuomioistuimessa eikä minulle hyväksyttävä. Haluan 4 503 dollaria, ja pidän tapauksen ratkaistuna. Mikään muu ei ole hyväksyttävää.


Kolmen (3) viikon tapahtumadatan poistaminen on tärkeää. Se osoittaa selvästi Planet 7 Casinon kavalieriasenteen pelaajien tietoihin. Kun otetaan huomioon, mitä on tapahtunut, kuinka luottamuksen arvoinen on Planet 7 Casino?


Paul


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Martin,


TEE NICKIN TODISTAA HENKILÖIDENSA !!!


Pyydä Nick antamaan meille (Martin ja Paul) tulosteen kaikista tilitapahtumista kyseisten muutaman päivän ajan. Raportissa on näytettävä: KAIKKI talletukset, KAIKKI nostot, kunkin tapahtuman aloittaneen tapahtuman päivämäärä ja kellonaika ja juoksevan tilin saldo. Kukaan tästä minä sanoin-hän-sanoi. Kyseisten päivämäärien tilien toimintaraportti kertoo meille tarkalleen, mitä tapahtui.


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


En tarkoita kuulostavan kärsimättömältä, mutta tapaus on mennyt päivistä, viikkoihin, kuukausiin. Näyttää siltä, että olen ainoa osapuoli, joka on kiinnostunut tämän ratkaisemisesta. Saan vaikutelman, joku toivoo, että unohdan lopulta tämän tapauksen. Voinko tehdä mitään tämän asian eteenpäin viemiseksi?


Ihanaa viikonloppua! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Ensinnäkin haluaisin pyytää anteeksi, ettei minua ollut käytettävissä lomien aikana. Tiedän hyvin hyvin pitkät tapaukset, joita tämä tapaus vie, mutta emme pysty siihen vaikuttamaan millään tavalla.

Toiseksi haluaisin sinun tietävän, että käsittelemme edelleen tapausta, mutta odotamme tällä hetkellä vastausta Planet 7: n tiimiltä. Tietojeni mukaan tästä tapauksesta keskustellaan heidän lopussa.

Meidän on odotettava vastausta, haluaisin vakuuttaa teille, että heti kun saan päivityksen, olette ensimmäinen tietää. Toivon vilpittömästi, että voin tuoda sinulle hyviä uutisia. Huomaa, että olen erittäin kiitollinen kärsivällisyydestäsi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Paljon kiitoksia siitä, että pidät minut tiedossa. Ehdottomasti kumpikaan meistä ei voi pakottaa Planet 7 Casinoa tekemään tai jättämään tekemättä paljon mitään. Minun on oltava kärsivällinen. Ole hyvä ja anna anteeksi, jos minusta tuntuu työntävä. FYI, en aio pitää mitään 5050 dollaria. Annan kaiken pois joillekin hyvin ansaituille hyväntekeväisyysjärjestöille, myös paikalliselle kirkolleni.


Huolimatta tapauksen lopputuloksesta pidän teitä ja työtovereitanne "suuressa arvossa". Tarjoat korvaamattomia palveluita Yhdysvaltain pelaajille. Olen aloittanut pelaamisen (vain) kasinoilla, joilla on "erittäin hyvä maine". Minulla ei ole ollut yhtään ongelmaa missään "Erittäin hyvä maine" -kasinossa.


Hauskaa viikkoa! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Kuten kuvasin aiemmin, olimme keskustelussa kasinon edustajien kanssa. Otettuamme huomioon kaikki asiaankuuluvat tosiasiat olemme päässeet molempien osapuolten sopimukseen, joka on sekä oikeudenmukainen silmissämme että tyydyttävä kaikille osallistuville osapuolille.

Haluaisin pyytää Nick of Planet 7: n tiimiä antamaan meille vastauksen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Aivan sama ...


Ihanaa viikon! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 😎!


Sisältyikö keskustelu Nickin kanssa yksinkertaisella menettelyllä sen selvittämiseksi, mitä tapahtui? "Itse" sekoitin varoja "kuten Nick väittää? Enkö "sekoittanut varoja" kuten väitän? Hölmö minulle, "totuus" on minulle tärkeä. Vielä hullumpi, "totuus" on tärkeä Jumalalle. Jumala tuomitsee sanojen ja tekojen takana olevat "motiivit". Jumala tietää "motiivimme". CPA-termeillä sitä kutsutaan nimellä "lomake vs. aine".


Täydellinen esimerkki "Lomakkeesta vs. aineesta" on se, kun "Casino Guru -tiimi" toteaa, "emme avaa uudelleen vaatimustenmukaista tunnuksesi: 23282, koska et sisällyttänyt tietoja, jotka muuttavat päätöstämme". "Casino Guru -tiimi" käyttää perusteetonta sääntöä (lomake) kieltäytyessään käsittelemästä heidän edeltämiään kysymyksiä (aine). "Casino Guru -tiimi" tietää, että tarvitsen tiliraporttini selvittääkseen lopullisesti "totuuden". "Sekoittin varoja"? - vai - Enkö "sekoittanut varoja"? Jos "sekoitan varoja", minulla ei ole mitään oikeutta. Jos en "sekoittanut varoja", minulla on oikeus kaikkeen.


Minua hämmästyttää se, että "Casino Guru Team" ja Peter, voisivat välittää vähemmän siitä, mikä "todella tapahtui". VAU!!! Tarkoitan gee whiz, tämä ei ole "Rocket Science". Oma tili -saldoraportti näyttää kaikki rahankorotukseni ja koko rahamäärän vähenemisen. Raportti sisältää tietoja siitä, mikä aiheutti tilini vähennyksen / kasvun. Oliko se talletus, prosenttibonus, ilmaiset pelimerkit, panossummani (ja pelaamani peli) vai jotain muuta? Kaikilla kasinoilla on samanlainen raportti !!! He eivät voineet toimia ilman sitä. Minulla on tämä raportti helposti saatavilla puolella tusinalla kasinoista, joilla pelaan. Se on tilitiedoissa. Voin tarkistaa tilitietoni vapaa-ajalla.


Ei ole yksinkertaisesti "mitään tekosyitä" kieltää tämä tieto. Raportti on helposti saatavilla. Raportti antaa lopullisen vastauksen siihen, mitä "todella" tapahtui. Pietari ja "Casino Guru Team" ovat kieltäytyneet antamasta minulle mitään apua tämän raportin saamisessa vaatimustenmukaisen henkilötunnuksen: 23282 osalta. Peter vihastui minuun siitä, että loukkaan hänen "tuntureitaan". Hänellä oli täydellinen kiukku. Peter otti kaikki lelunsa ja meni kotiin itkien "Casino Guru Family (Team)" -tapahtumaansa. Hänen perheensä oli "kauhistunut" siitä, että kohtelisin "köyhää pientä Pietaria" tällä tavalla. "Huono pieni Pietari" keksi täysin "kostonhimoisen" ratkaisun. Hän "hylkäsi" vaatimustenmukaisen sanomalla, että se oli alusta lähtien "perusteeton valitus". "Köyhä pieni Pietari" tiesi, että minulla olisi muita ongelmia toisen yhteensopivan kanssa hänen tekojensa vuoksi. "Poor Peter" oli vihdoin onnellinen. "Hän näytti minulle!"


Toivon vilpittömästi Martinille, ettet tee samaa kuin Pietari.


Hauskaa viikkoa! 😉!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Terveisiä Paul,


Minun on aloitettava tämä sanomalla, että jokainen, jonka kanssa puhut täällä, on viimeiseen asti ammattilainen, ja vaikka olemmekin todellakin "vetoomuksen puolella", ydintehtävä on viime kädessä sama. Auttaa sinun kaltaisiasi pelaajia lukemattomissa ongelmissaan ja ratkaisemaan heidän ongelmansa.


Casino.gurulla on Reilun uhkapelien koodeksi (lukemisen arvoinen, jos sinulla on aikaa) ja ovat uskollisia pelaajien puolustajia, he tekevät kaikkensa (kuten täälläkin) varmistaakseen, että pelaajia kohdellaan oikeudenmukaisesti ja heille tarjotaan mahdollisimman tarkoituksenmukaista palvelua saadakseen kaiken ansaitsemansa pelikokemuksestaan ja kasinoistaan, joissa he pelaavat.


Työskentelen kasinolla, minua tarkkaillaan kasinolla ja sen ehdoilla (myös lukemisen arvoinen kaikille, jotka pelaavat kanssamme). Minut on asetettu asentoon, jonka löydät minut, koska olen erittäin sopiva pääsemään ongelman ytimeen ja tekemään tiivistä yhteistyötä tarvittavan sisäisen kasinorakenteen kanssa sen ratkaisemiseksi. Jos ratkaisua ei vaadita, teen parhaani mennä niin pitkälle kuin mahdollista selittämään miksi ja miten sekä pelaajalle että henkilöstölle täällä suojellakseni oikeuksiasi pelaajana.


Emme aina näe asioita silmästä silmään, mutta ammattilaisina työskentelemme parhaamme mukaan parhaan mahdollisen lopputuloksen luomiseksi osapuolille. Joskus emme voi, se on vain asioiden luonne. Olen kasinon silmissä ja sen säännöt ovat, kuten sanoin, ja he pitävät tiukasti kiinni koodeksistaan.


Joskus onnistumme löytämään keskitie, kuten sinun tapauksessasi. Olemme viettäneet paljon aikaa tapauksesi tarkasteluun ja keskusteluun, eikä yhtään toimintoa oteta tässä kevyesti. Olen mennyt organisaationi huipulle laatimaan kaikille osapuolille sopivan ratkaisun kasinon kustannuksella, jonka voin lisätä sekä aikaani (joka ei todellakaan ole ilmainen) että käteissuorituksen.


Kukaan täällä (tai toisessa esimerkissä, johon viittat) ei ole "loukannut tuntijoita", kuten sanot, olemme ammattilaisia täällä tekemään työtä ja tämä tehtävä on korjata asiat itse, jos se on inhimillisesti mahdollista. Kukaan ei saa minkäänlaista korvausta riippumatta siitä, maksatko sinulle vai ei, en minä itse enkä puolueeton puolue, jonka tehtävänäsi on ollut auttaa sinua. Kukaan minä mukaan lukien ei ole onnellinen, jos et voi maksaa.


Mutta erkan ...


Molemmissa tapauksissa kaikki huolellisuus tehtiin ja fyysiset raportit tarkasteltiin perusteellisesti ja punnittiin sekä kasinon kirjallisiin ehtoihin että täällä olevaan Reilu uhkapelikoodeksiin suojellaksemme sinua. Nämä raportit sisältävät huomattavaa luottamuksellista ja toimialalle arkaluonteista tietoa, eikä niitä voi valitettavasti jakaa kanssasi, mutta vakuutan teille, että ne ovat hyvin todellisia.


Ainoa asia, jonka kaikki ammattimaiset osapuolet ovat yhtä mieltä, olet ehdottomasti ja ilman epäilystäkään kasinon sekarahastoista, mikä rikkoo suoraan ehtojamme .


Olen mennyt organisaationi elintarvikeketjun kärkeen keskustelemaan puolestasi, kaikki asiat eivät ole "mustavalkoisia", ja pitkien keskustelujen jälkeen tämän verkkosivuston johdon kanssa sovimme, että ehkä rikkomuksistanne huolimatta sovittiin kompromissista järjestyksessä.


Tässä kompromississa on kuitenkin joitain ehtoja, Paul. Tämä ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun olette sekoittaneet varoja jossakin kasinoistamme. Se voi olla ensimmäinen kerta, kun voitit niillä (mutta ei viimeinen, kuten mainitsit), mutta olen tarkistanut tilihistoriasi ja annan sinulle epäilyn edun sanoessasi, ettet ehkä ymmärrä, mitä varojen sekoittaminen merkitsee.


Minulla on lupa suorittaa selvitys $ 2002 (ennen bonuksen vähennystä ja siirtomaksuja) voittosaldosi tarkka summa ennen varojen sekoittamista ja koko saldosi mitätöimistä.


Sinun tarvitsee vain kerätä nämä varat vain kirjallisesti, että ymmärrät yksiselitteisesti tässä voimassa olevan säännön, jonka olet rikkonut, ja lupaat olla tekemättä sitä uudelleen.


Halusitpa uskoa vai ei, me (kasino) arvostamme sinua pelaajana. Olen henkilökohtaisesti auttanut miljoonissa miljoonissa dollareissa pelaajien voittoja (mukaan lukien itse). Suhtaudun työni ja pelaajan oikeuksiin vakavasti. Ja lisäksi se on kasino, mikä hauskaa on, jos et voi voittaa ja mikä on voiton tarkoitus, jos et voi maksaa? Henkilökohtaisesti en koskaan voinut työskennellä organisaatiossa, joka ei maksa pelaajilleen. Mutta voiton on oltava puhdas ja sinun on noudatettava sääntöjä. Ensimmäinen askel olisi sääntöjen tunteminen, toinen vaihe on kiinnittää huomiota ja varmistaa, ettet riko niitä.


Nyt olemme käyttäneet paljon aikaa ja energiaa tullessani tähän asiaan, ja minä itse kasinon edustajana ja casino.guru-johto olen samaa mieltä siitä, että se on oikeudenmukaista.


Joten, pallo on kentälläsi Paul. Tieto on voimaa ystäväni, olen selittänyt jo perusteellisesti ja tämä viesti on aivan liian pitkä kenellekään. Vaikka olemme täällä, lue kaikki säännöt ja varmista, että olet onnellinen pelaaja tulevina vuosina.

https://www.planet7casino.com/terms-conditions.php


Ystävällisin terveisin,


Nick ja planeetta 7

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Haluan vain seurata Nickin ilmoitusta, jonka mielestämme tämä 2002 dollarin summa on oikeudenmukainen ratkaisu, kun otetaan huomioon kaikki tekijät (varojen sekoittaminen, voittosi oikeudet jne.)

Sinulla on nyt kaksi vaihtoehtoa:

1. hyväksyä tarjous, josta sovimme yhdessä Nickin ja Planet 7: n kanssa - mikä on 2002 dollaria, jotta voit nostaa ja toimittaa kasinolle kirjallisen lausunnon edellä kuvatulla tavalla,

tai

2. Jos et ole tyytyväinen tähän tulokseen, meidän on pakko hylätä tämä valitus.

Haluaisin mainita, että yritimme kirjaimellisesti kaiken päästäksemme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen tässä tapauksessa, ja uskon rehellisesti, että se onnistui melko hyvin.

Odotan vastaustanne.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Nick,


Minulla on vastaus, mutta en voi saada sitä "Lähetä" -kohtaan.


Paul


PS Minun täytyi jakaa vastaukseni kolmeen (3) osaan. Kaikki ovat alla.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Nick, Martin, Peter ja kenelle se voi huolestua,


MITÄ ON KYSYMYKSIÄ ???

On vain yksi asia, joka on ratkaistava. Yksittäinen kysymys on sama Planet 7 Casinoa koskevassa valituksessani ja Ruby Slots Casinoa koskevassa vaatimuksessani. Nick määritteli ainoan asian, kun hän syytti minua "varojen sekoittamisesta" Planet 7 Casinolla ja "varojen sekoittamisesta" Ruby Slots Casinolla. Nickin mukaan kun (väitetysti) "sekarahastoja", tein kaikki näiden yhdistettyjen rahastojen tulevat voitot "mitättömiä". Ainoa kysymys sekä Planet 7 Casinolle että Ruby Slots Casinolle on: "Sekoitininko varoja?"


MIKSI RAHOITUSSEKOJEN YHTEINEN KYSYMYS TÄRKEÄ ???

Jos "sekoitan varoja", minulla ei ole mitään oikeutta. Jos en "sekoittanut varoja", minulla on oikeus kaikkeen.


MITEN VOIMME RATKAISTA YKSITTÄISEN "SEKOITUSRAHASTON" ???

Tilin saldoraporttia, joka näyttää kaikki rahankorotukseni ja kaikki rahavarojen vähennykset, voidaan käyttää. Raportti sisältää tietoja siitä, mikä aiheutti tilini vähennyksen / kasvun. Oliko se talletus, prosenttibonus, ilmaiset pelimerkit, panossummani (ja pelaamani peli) vai jotain muuta? Kaikilla kasinoilla on samanlainen raportti !!! He eivät voineet toimia ilman näitä tietoja. Esimerkiksi kasinot käyttävät tietoja määrittämään pelaajan tilin saldon, pelattavan pelin, panoksen määrän jne. Näitä tietoja tarvitaan, kun pelaajat kirjautuvat sisään kasinoon. He saattavat palata kasinolle "kirjautumisen", äkillisen virtakatkoksen tai aloittamattoman yhteyden jälkeen Internetiin. Minulla on tämä raportti helposti saatavilla puolella tusinalla kasinoista, joilla pelaan. Se on Oma tili -välilehdellä. Voin tarkistaa tilitietoni vapaa-ajalla.


Te ihmiset "hukkaan" paljon aikaa ja resursseja. Te ihmiset ette tunnistaneet käsiteltäviä asioita oikein. ("mitä") Te ihmiset, ette ymmärtäneet "miksi", oli tärkeää, että asia (t) ratkaistiin. Ja lopuksi, kun et ole tunnistanut ongelmaa tai ymmärtänyt ongelmien merkitystä, keksit ratkaisun. ("miten"). Tarkoitan "helvetti", Nick oli se, joka määritteli ongelman ensin. Kuten aiemmin todettiin, Nick määritteli ainoan asian, kun hän syytti minua "varojen sekoittamisesta" Planet 7 Casinolla ja "varojen sekoittamisesta" Ruby Slots Casinolla.


Raha ei ole "asia" !!! Voittoni tai näiden voittojeni menetys on yksinkertaisesti "tulos"; (a) tunnistamalla asia (t) asianmukaisesti, (b) ymmärtämällä, miksi kysymys (t) ovat tärkeitä, ja (c) laatimalla suunnitelma (menettely (t) jne.), joka vastaa lopullisesti (t) käsiteltävä asia (t). Kuten totesin (jossain muistiinpanoissani), "gee whiz" ihmiset, tämä ei ole "raketitiede". Edellä mainittuja kohtia (a), (b), (c) noudatetaan useimmiten silloin, kun sinulla on ratkaistavia asioita. Kohtia (a), (b), (c) ovat ne, joita minä ja kollegani seurasimme kehittäessämme uusia liiketoimintasovelluksia kymmenen (10) vuoden ajan. Uudet yrityssovellukset olivat tietysti huomattavasti monimutkaisempia kuin mitä meillä on täällä, mutta noudatimme silti perusasetusten (a), (b), (c) ohjeita.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Nick on tuhlannut valtavasti aikaa (hänen, sinun ja sinun) yrittämällä vaihtaa painopistettä muihin asioihin. Näillä kysymyksillä ei ole mitään arvoa kummankin valitukseni onnistuneessa ratkaisemisessa. Esimerkiksi oikea tapa, jolla minun pitäisi nähdä kaikki asianosaiset, "kaikki ... tässä on ammattilainen viimeiseen asti". Nickillä ei ole aavistustakaan siitä, miten suhtaudun "kaikkiin", eikä se ole mikään hänen pirun asia. Nick haluaa sinun uskovan, että minun näkemykseni "kaikista" on oltava "ammattilainen viimeiseen asti", muuten jommankumman valitukseni ratkaiseminen ei ole mahdollista. (Uskomatonta!) Koska Nick toi sen esiin ...


Ovatko seuraavat toimet tai niiden puuttuminen "ammattilaisen viimeiseen asti" ???

Kukaan teistä (tämä sisältää sinut "pikku Nicky") ei noudattanut "Valituksen ratkaisutiedot ja ohjeet" -kohdassa esitettyjä vaiheita ja menettelyjä. Pelaajana meitä pyydetään lukemaan "Valituksen ratkaisutiedot ja ohjeet". Casino Gurun lausunnoissa (alla) aion "tietää, miten koko prosessi toimii", tiedän, "mitä odottaa matkan varrella", "me", Peter ja Martin, "keskustelen vaiheista, joita tarvitaan valitus onnistuneesti ". "Me", Peter ja Martin, arvioimme ja tarjoamme Playerille (minulle) "onnistuneen ratkaisun mahdollisuudet". Ja lopuksi "Me", Peter ja Martin, antavat "karkean arvion siitä, kuinka kauan se kestää". Vau, kai Peter ja Martin tekivät tehtävänsä niin nopeasti ja tehokkaasti, kaipasin niitä !!! Todennäköisemmin Peter ja Martin eivät suorittaneet mitään kolmesta (3) tehtävästä. Nämä menettelyt on esitetty "Valituksen ratkaisutiedot ja -ohjeet" ensimmäisessä kappaleessa.


"Ennen kuin lähetät valituksen, lue seuraavat tiedot ja ohjeet, jotta tiedät, miten koko prosessi toimii ja mitä odottaa matkan varrella. Keskustelemme valituksen onnistuneen ratkaisun edellyttämistä vaiheista, onnistuneen ratkaisun mahdollisuudesta ja karkea arvio siitä, kuinka kauan se kestää. "


Sitten ovat Sääntö 5 ja Sääntö 6.


5. Otamme tarvittaessa yhteyttä kasinoon heidän näkemyksistään

Jos päätämme ottaa kasinon mukaan, pyydämme sen tarinaa ja helpotamme sitten keskustelua sinun ja kasinon välillä selvittääkseen, mitä pitäisi tehdä valituksesta.

Tietenkin tämä riippuu kasinon kommunikoinnista kanssamme. Meillä on suurin online-kasinotietokanta ja yhteystiedot suurelle osalle sen sisältämistä kasinoista, mutta joihinkin kasinoihin ei vain pääse tai ne eivät vastaa meille riippumatta siitä, kuinka kovasti yritämme ottaa yhteyttä.


6. Teemme kaikkemme auttaaksemme

Tämä vaatii usein paljon yhteydenpitoa kasinon ja kanssasi pelaajan kanssa sekä melko vähän "etsivää työtä" tilanteen arvioimiseksi ja selvittämiseksi, mitä todella tapahtui. Kaiken selvittäminen voi viedä aikaa, joten ole kärsivällinen.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Peter ja Martin "päättivät ottaa mukaan kasinon". He "kuulivat kasinon tarinan puolen". (laajasti) Sen jälkeen Peter ja Martin alkoivat heti "helpottaa keskustelua minun ja kasinon välillä". Hauska, en muista, että minulla olisi "keskusteluja (keskusteluja) minun ja kasinon välillä". Paitsi, kun Nick saneli Nickin ja Casino Gurun sopimat ehdot, minut "vaadittiin" hyväksymään. Minun on täytynyt olla "täysin naiivi" uskoakseni Casino Gurun työntekijöiden noudattavan omia menettelytapojaan.


Kumpikaan Peter eikä Martin eivät edesauttaneet minkäänlaista muuntamista "minun ja kasinon" välillä. He eivät myöskään käyttäneet mainittua helpotettua kääntymystä "selvittääkseen, mitä pitäisi tehdä vaatimustenmukaisuuden hyväksi?" Itse asiassa Casino Gurun työntekijät ja Nick lähtivät yksin. Ilmeisesti Peterillä ja Martinilla, jotka ovat "ammattilaisia viimeiseen asti", on liikkumavaraa seurata Casino Gurun dokumentoituja menettelytapoja tai noudattaa niitä.


Ehdotan teille kaikille, etenkin Nickille, lukevan (ja noudattavan) Casino Gurun julkaisemia "Valituksen ratkaisutiedot ja ohjeet". Per Nick: "Casino Gurulla on Reilun uhkapelien koodeksi (kannattaa lukea, jos sinulla on aikaa) ja ovat uskollisia pelaajien puolustajia, he tekevät kaikkensa varmistaakseen, että pelaajia kohdellaan oikeudenmukaisesti ja heille annetaan eniten tarkoituksenmukaista palvelua saadakseen kaiken ansaitsemansa pelikokemuksestaan ja kasinoistaan, joissa he pelaavat. " Onko "Codex" tamponityyppi? Miksi tuhlaisin aikani lukemalla Casino Gurun reilun uhkapelikoodeksin? Tarkoitan, että Casino Gurun työntekijät eivät noudata suurinta osaa omista "Valituksen ratkaisutiedoista ja ohjeista". Ehkä minun pitäisi lukea Casino's Guru's Fair Gambling Codex, koska se on "lukemisen arvoinen". "D ** k", nimesi pitäisi olla, ei "Nick". "D ** k", sinun tulee lukea Casino Gurun "Valituksen ratkaisutiedot ja ohjeet", ne ovat pirun "hyviä lukuja" ja mahdollisesti sovellettavissa nykyiseen tilanteeseen. Tietenkin vain, "jos sinulla on aikaa".


Sivuhuomautuksena: "D ** k" onko mahdollista työntää "ruskeaa nenääsi" ylöspäin Casino Guru Employee's assiin? Miksi teet tuota? Anna Casino Gurun työntekijöiden osoittaa "ammattitaitonsa", heidän tärkein huolenaiheensa "selvittää, mitä todella tapahtui", kuinka he ovat "vankkoja pelaajien puolustajia", "kuinka he tekevät paljon (kuten heillä täällä on) varmistaakseen, että pelaajat kohdellaan oikeudenmukaisesti "jne. Toiminnot puhuvat enemmän kuin sanat. En kuule yhtään "b ****** t" "D ** k" -tunnustasi. Minut on niin perusteellisesti ohjattu Casino Gurun toimintaan, ja sen puuttuminen, kaikki mitä sanot, on vain tarpeetonta-ei-toivottua melua. Tee meille kaikille palvelus "D ** k ja" sulje helvetti! "


Mitä haluan ...

Ehkä olen hieman vanhanaikainen, mutta haluaisin, että Casino Gurun työntekijät noudattavat omia dokumentoituja sääntöjään ja menettelytapojaan. Lisäksi haluaisin heidän harkitsevan seuraavien kohtien (a), (b), (c) noudattamista, joita monet menestyneet ihmiset ja onnistuneet organisaatiot käyttävät. Ja lopuksi, haluaisin Casino Gurun työntekijöiden "selville, mitä todella tapahtui". Kysynkö liikaa? Ja Peter, tämä ei sisällä kiusaamista, kaikkien lelujen ottamista ja juoksemista kotiin. Siihen ei myöskään kuulu "kaikkein kostonhimoisin asia, jonka voin tehdä Paulille" asenteella "näytän hänelle!"


Hyvää viikkoa!


Paul

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Martin! 🙂!


Casino Gurun työntekijöinä EI saa tehdä minkäänlaisia "todistus" -palveluja. Sinulla ei ole "standardeja", joita sinun on noudatettava. Lisäksi et ole tilivelvollinen kenellekään. (Jos olet tilivelvollinen jollekulle, ilmoita minulle hänen yhteystietonsa.)


Kuten totesin kolmen (3) sivun vastauksessani, et edes noudata "Valituksen ratkaisutiedot ja ohjeet" -kohdassa esitettyjä vaiheita ja menettelyjä. Ja nämä ovat menettelyt, jotka kirjoitit !!! Ilmeisesti voit vapaasti tehdä "kaiken pirun asian, jonka tunnet haluavasi tehdä, tai et tee mitään, pirun asiaa, jota et halua tehdä". Olen pahoillani, en tajunnut, että se on "todellisen" "ammattilaisen" ominaisuus.


Kuten olen sanonut teille Martin, 4 503 dollaria on annettava Jumalalle. Se on Hänen rahansa. En saa siitä mitään. Jumala voi käsitellä sinua ja Nickiä. Minulla ei ole ollut menestystä yrityksissäni.


Hauskaa viikkoa! 🙂!


Paul

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
3 vuotta sitten
Käännös

Hei Paul!


Olemme käyneet läpi kaikki tapauksesi ja valitettavasti rikkoit kasinon sääntöjä kaikissa tapauksissa. Tässä erityistapauksessa päädyimme siihen, että sinulla on oikeus voittaa 2002 dollaria.

Huomaa, että meillä on nollatoleranssi pelaajien loukkausten suhteen. Yritämme auttaa, joten jos et arvosta palveluitamme ja päätät kaataa jokaisen prosessiin osallistuvan henkilön, se ei todellakaan auta. Sinun tapauksessasi näitä loukkauksia tapahtui useammin kuin on mahdollista hyväksyä, yksinkertaisesti se on tullut liian pitkälle, ja pidätämme oikeuden kieltäytyä yhteistyöstä henkilösi kanssa ja kiellämme sinut palveluistamme ehtojemme mukaisesti:

"4.4. Pidätämme oikeuden kieltäytyä valituksesta tai lopettaa sen käsittely milloin tahansa, jos valitus on luonteeltaan kevytmielinen tai kiusallinen, Käyttäjä ei tee yhteistyötä valituksen hallinnassa ja välitysprosessissa tai ei anna riittäviä todisteita Käyttäjän valituksen vahvistamiseksi , Käyttäjä on ilmeisesti rikkonut asianomaisen verkkouhkapelioperaattorin sovellettavia sääntöjä tai jos Käyttäjä on väärinkäyttäjä, halveksiva, epäkunnioittava tai uhkaava yhteydenpidossa verkkosivuston tiimin kanssa. "

Automaattinen käännös:
flash-message-reviews
Käyttäjäarvostelut - Kirjoita omia kasinoarvosteluita ja jaa omat kokemuksesi
scamalert_1_alt
Casino Gurun työntekijät eivät koskaan kysy salasanaasi tai pyydä pääsyä kasino- tai pankkitilillesi
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa - päivittäisiä julkaisuja, bonuksia ilman talletusta, uusia kolikkopelejä ja paljon muuta
Tilaa uutiskirjeemme kuullaksesi uusimmista bonuksista ilman talletusta, uusista kolikkopeleistä ja muista uutisista