Hei Lulule, saitko mitään irti SPH WLT:stä? Tiedän, että sinulla oli konversio siitä, että se oli Spush - saitko hyvityksen? Kiitos!
Automaattinen käännös:
Lisa2
keejan
Kulta
keejan
1 kuukausi sitten
Hei. Onko riitautuksestasi jo tehty päätös? Vai onko Xpate riitauttanut hyvityksen uudelleen toimittamalla asiakirjoja, jotka sisältävät virheellisiä tai harhaanjohtavia tietoja?
Automaattinen käännös:
Lisa2
keejan
Kulta
keejan
1 kuukausi sitten
Hei. Kokemukseni perusteella ainoa realistinen tapa yrittää saada rahaa Xpatelta on tehdä takaisinperintäpyyntö pankkisi kautta.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
1 kuukausi sitten
Hei. Kiitos! Nyt tiedän, että DTVLT-maksut käsitellään Xpaten kautta.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
1 kuukausi sitten
Hei. Pankkini on jo aloittanut takaisinperinnät Xpaten kautta käsitellyille tapahtumille. He hyväksyivät vaatimukseni ilman ongelmia, ja nyt odotan lopputulosta.
Automaattinen käännös:
Lisa2
voodoo4
Kulta
voodoo4
1 kuukausi sitten
Hei. Kiitos. Pankkini sanoi, että takaisinperinnän käsittelyn pitäisi kestää noin 30 päivää. Jos Xpate riitauttaa tapauksen ja toimittaa asiakirjat, lopullisen päätöksen tekeminen voi kestää kauemmin.
Automaattinen käännös:
DjumK
keejan
Kulta
keejan
1 kuukausi sitten
Hei. Kertoiko pankkisi, kuinka kauan tarkistusprosessin odotetaan kestävän?
Automaattinen käännös:
DjumK
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
1 kuukausi sitten
Hei. Miten menee? Kokemukseni perusteella ainoa oikea tapa yrittää saada rahaa takaisin Xpatelta on takaisinperintä, ja silloinkin prosessi voi kestää melko kauan.
Automaattinen käännös:
voodoo4
Alfred_ANTONYAN21
Hopea
Alfred_ANTONYAN21
1 kuukausi sitten
Hei. Tein täsmälleen saman asian. Xpate kuitenkin lähetti takaisinperintäprosessissa asiakirjoja, joita pidän harhaanjohtavina tai epätarkkoina. Siksi minun piti selittää pankilleni yksityiskohtaisesti, miksi epäilen näitä asiakirjoja. Nyt odotan lopullista päätöstä.
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Decmanu
Timantti
Decmanu
1 kuukausi sitten
He kieltäytyivät maksamasta minulle hyvitystä
Automaattinen käännös:
voodoo4
Lisa2
Hopea
Lisa2
1 kuukausi sitten
Hei. Toivottavasti voitat jutun Xpatea vastaan. Odotan edelleen päätöstä omassa tapauksessani.
Automaattinen käännös:
billi85
voodoo4
Hopea
voodoo4
1 kuukausi sitten
Hei. Kiitos. Xpate-tapahtumien hyvityspyyntö on jo lähetetty. Xpate on kiistänyt hyvityksen ja toimittanut asiakirjoja, jotka mielestäni eivät vastaa tosiasiallisesti tarjottuja palveluita. Keskustelen parhaillaan pankkini kanssa seuraavista vaiheista.
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Org1991
Timantti
Org1991
1 kuukausi sitten
Olen todella pahoillani, että kysyn sinulta taas täällä, mutta maksoivatko he GTspins.com-sivustolta nostosi? Odotan omaani, ja siksi olen huolissani.
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
Alfred_ANTONYAN21
Timantti
Alfred_ANTONYAN21
1 kuukausi sitten
Olen todella pahoillani, että kysyn sinulta taas kerran. Mutta saitko GTspins.comilta rahaa? Odotan innolla kotiutuksiani🙁