Hei. Mitä minun pitäisi tehdä, jos uskon Xpaten lähettäneen väärennettyjä tai harhaanjohtavia asiakirjoja takaisinperintäprosessissa? Mitä toimia minun pitäisi nyt tehdä? Onko kukaan täällä kokenut vastaavaa tilannetta?
Automaattinen käännös:
Lisa2
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Hei. Käytin seuraavaa lausuntoa Xpatea vastaan tekemässäni takaisinveloituksessa: "Saamani palvelu poikkesi huomattavasti ennen maksua saatavilla olleesta kuvauksesta. Palvelusta puuttui tärkeitä toimintoja, mikä esti minua käyttämästä palvelua aiotulla tavalla. Yritykseni ratkaista asia suoraan kauppiaan kanssa epäonnistuivat."
Pidätkö tätä vankkana perusteena takaisinperinnälle? Onko kukaan käyttänyt vastaavaa selitystä ja saanut siitä onnistuneen lopputuloksen?
Automaattinen käännös:
Lisa2
keejan
Platina
keejan
1 kuukausi sitten
Hei. Toivottavasti kaikki järjestyy lopulta. Yritätkö sinäkin saada rahojasi takaisin Xpatelta?
Automaattinen käännös:
jef10mur
Hopea
1 kuukausi sitten
Hei kaikki,
Voisiko joku antaa minulle tietoa seuraavista asioista, kiitos
chswapper
DSGNE
OUGNILE
Siirto
Arictoza
Tiedoksi kaikille SoftPulsen käyttäjille - tein takaisinperinnän ja he hyvittivät rahat melkein heti.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
jef10mur
Timantti
jef10mur
1 kuukausi sitten
Chswapper - chainswapper. Onnea heidän kanssaan minkään palauttamiseen.
siirto/maksuosuus. Yhteistyökumppani, jolla on selkeä junction-yhteys tietääkseni.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Lisa2
Timantti
Lisa2
1 kuukausi sitten
Barclays on ollut melko ehdoton kanssani riita-asioissa. Etkö käyttänyt palvelua aiottuun tapaan, koska pelasit rahoillasi uhkapelejä?
En ole asiantuntija takaisinperintöjen suhteen, mutta mielestäni on parasta olla täysin rehellinen niitä kohtaan. Luulen, että muutaman ihmisen pankkitilit on suljettu liian suuren veloituksen vuoksi.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Juully8
Timantti
Juully8
1 kuukausi sitten
Lähetin tämän sähköpostin tänään, koska minulla on muutama Kryptonimin kanssa.
Mistä tiedät saaneesi vastauksen? Olen myös parhaillaan yhteydessä tähän palveluntarjoajaan; olen lähettänyt heille useita sähköposteja. Viime viikolla sain sähköpostin, jossa kerrottiin, että he tutkivat tapaustani.
suuri
Automaattinen käännös:
Vss18
mulattis
Kulta
mulattis
1 kuukausi sitten
Valitettavasti ei 🙁
Automaattinen käännös:
mulattis
Vss18
Platina
Vss18
1 kuukausi sitten
😞
Automaattinen käännös:
jef10mur
Foxtrot90
Hopea
Foxtrot90
1 kuukausi sitten
Mitä sähköpostissa sanoit, jos saan kysyä? Minullakin on niitä aika monta heidän kanssaan. Lähetin sähköpostia suoraan kryptonimille, mutta he enemmän tai vähemmän käskivät minun lähteä pois lol
Automaattinen käännös:
Vss18
JosieRosie46
Kulta
JosieRosie46
1 kuukausi sitten
Hei, oletko saanut jo päivitystä?
suuri
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
jef10mur
Timantti
jef10mur
1 kuukausi sitten
Vain että ne olivat väärin koodattuja uhkapelitapahtumia jne. Jos menet chatgpt:hen, se voi kirjoittaa sinulle kunnollisen sähköpostin.
Automaattinen käännös:
Vss18
Hansy57
Kulta
Hansy57
1 kuukausi sitten
Onko sinulla päivityksiä tästä? Saitko hyvityksen?