Kaikki on Rollettolta; jos joku tunnistaa jotain, ilmoittakaa minulle 😊
Automaattinen käännös:
Nic24
Hopea
3 kuukautta sitten
Onko kukaan saanut viime aikoina hyvitystä Passpointilta? Lähetin sähköpostia Ivylle ja muille sähköpostiosoitteille tällä foorumilla 5. kesäkuuta ja useita kertoja sen jälkeen, mutta en ole saanut yhtään vastausta?
Automaattinen käännös:
Nic24
Hopea
Nic24
3 kuukautta sitten
Onko kukaan löytänyt mitään mistä
Connect*club, DigitalTech/digitalkey, Actualplay, Playt vai skplayclick? Onko sinulla edelleen vaikeuksia näiden kanssa.
Has anyone found anything for
Connect*club, DigitalTech/digitalkey, Actualplay, Playt or skplayclick? Still struggling with these.
Automaattinen käännös:
3 kuukautta sitten
Vielä yksi yritys, tietääkö kukaan mikä connect*club mahtaa olla ennen kuin luovutan 😂
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
Juully8
3 kuukautta sitten
Kuinka kauan heillä kestää vastata/palauttaa rahat?
How long they take to reply/refund?
Automaattinen käännös:
3 kuukautta sitten
Sain hyvityksen 24 tunnissa, ehkä hieman kauemmin, mutta ei kauaakaan.
Automaattinen käännös:
keejan
Platina
3 kuukautta sitten
Heidän ei aina tarvitse tietää tarkalleen kuka kyseessä on; he voivat tehdä takaisinperintöjä myös ilman näitä tietoja.
Otin heihin yhteyttä, mutta he eivät vastaa. Olen odottanut nyt kaksi päivää.
Yritän uudelleen.
Yhdistin suoraan Vally-ketjuun ja he vastasivat minulle välittömästi, mutta eivät hyvitä rahojaan. Yritän parhaani mukaan tietää, koska on kirjoitettu, ettei Itävallasta ole sallittuja ihmisiä. Mutta siirsinkö myös 1000 € ja minun piti varmistaa minut, se tarkoittaa, että he rikkoivat ehtojaan 😀
Automaattinen käännös:
Neustart
Vss18
Kulta
Vss18
3 kuukautta sitten
Kuinka monta tapahtumaa oli ja milloin ne tapahtuivat? Voitko kertoa kokonaissumman? Tarjositte minulle vain osittaista hyvitystä.
Automaattinen käännös:
Vss18
Neustart
Kulta
Neustart
3 kuukautta sitten
He hyvittivät kaiken, mutta se oli vain 400 euroa, se voisi olla syy. Jatkakaa taistelua. He eivät edes halunneet aluksi.
Automaattinen käännös:
Neustart
Vss18
Kulta
Vss18
3 kuukautta sitten
Kuinka nopeasti otitte yhteyttä maksutapahtumien jälkeen? Minulla on siitä jo jonkin aikaa...
Automaattinen käännös:
Vss18
Neustart
Kulta
Neustart
3 kuukautta sitten
Luulen, että se oli noin 4 vuotta.
Automaattinen käännös:
Vss18
Kulta
3 kuukautta sitten
Mielestäni Chain Vally ei ole enää Ivypay, vaan Nylo LLC. Tarkistin sähköpostini joka kerta, kun siirsin rahaa, ja sain heiltä sähköpostia. Yritän saada rahat takaisin.
Automaattinen käännös:
Neustart
Vss18
Kulta
Vss18
3 kuukautta sitten
Ja maksoitko minulle korvauksen pitkästä ajasta huolimatta? Minullakin on siitä neljä vuotta... Vuosina 2022 ja 2023.
Automaattinen käännös:
Vss18
Neustart
Kulta
Neustart
3 kuukautta sitten
Kyllä, ei ongelmaa.
Automaattinen käännös:
Gianlu90
Hopea
3 kuukautta sitten
Voiko joku auttaa minua ymmärtämään, miten voin pyytää hyvitystä Chain Valleysta? Yritin Revolutin kautta, mutta pyyntöni hylättiin todisteiden puutteen vuoksi.
Automaattinen käännös:
Neustart
Vss18
Kulta
Vss18
3 kuukautta sitten
Kuka oli maksujen saaja?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Sarahlewis
Timantti
Sarahlewis
3 kuukautta sitten
Hei, mitä teen esimerkiksi Barclaysin kanssa, kun teen riidan? Minun tapaukseni tulevat meille kaikki Actualplayna, playtnä ja playerina?
Muokattu
Automaattinen käännös:
Juully8
Hopea
3 kuukautta sitten
Hei Dani, sain tämän käyttäjätuelta tiimiltä MIXCREDE:stä ja MTL Top Upista. Onko kellään apua? Olen käyttänyt oikeita korttitietoja.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
Thomas-091
3 kuukautta sitten
Vastaussähköposti, jossa ilmoitettiin hyvityksen onnistuneesta käynnistämisestä, tuli eilen klo 15.30.
The reply email saying they’d successfully initiated the refund was at 15:30pm yesterday
Automaattinen käännös:
3 kuukautta sitten
Jos he sanovat hyvittäneensä rahat, niin saat ne varmasti takaisin.
Automaattinen käännös:
Danixxx
Timantti
Juully8
3 kuukautta sitten
Hei Dani, sain tämän käyttäjätuelta tiimiltä MIXCREDE:stä ja MTL Top Upista. Onko kellään apua? Olen käyttänyt oikeita korttitietoja.
Hi Dani, received this from team user support regarding MIXCREDE and MTL Top Up. Any help? I’ve used the right card details
Automaattinen käännös:
3 kuukautta sitten
Voi oikeasti 😫😫 En tiedä mitä ehdottaa, koska he hyvittivät minulle rahat 🤔 Pysy vain heidän puolellaan, onko se paljon? Voisi olla syy, mutta sain niitä muutaman tuhannen takaisin.