Voisitko neuvoa, mitä sähköpostia kauppiaille pitäisi lähettää? Olen pahoillani, jos olet jo sanonut tämän, yritän vain saada keskustelun läpi, mutta se on vaikeaa.
Voisitko neuvoa, mitä sähköpostia kauppiaille pitäisi lähettää? Olen pahoillani, jos olet jo sanonut tämän, yritän vain saada keskustelun läpi, mutta se on vaikeaa.
Hi Dani,
would you be able to advise me what to email the merchants please. Im sorry if you’ve already said this I’m just trying to get through the thread but finding it difficult.
Toivon niin, ja toivon, ettei kyseessä ole vain yksi ainoa tapahtuma. Sinusta on myös tullut legenda täällä. Olen yllättynyt, ettei tämä sivusto tarjoa sinulle työpaikkaa! 😂
Automaattinen käännös:
pl4yer24
Hopea
1 kuukausi sitten
Lähetin eilen DSAR:n seuraavalle osoitteelle:
Cardaq
GetIvy.io
uTuki
lompakko
MADFIN
PaymentIQ
Skrill
Vain Walletto ja Skrill lähettivät vahvistuksen, onko normaalia, että muut eivät kuittaa pyyntöä?
Minulla on sekä terrvereitä että trvereitä yli 3 000 dollarilla pelkästään näiden kahden kanssa. Ei ole ollut paljon onnea niiden kanssa. Tiedätkö niiden maksupalveluntarjoajan?
Toivon niin, ja toivon, ettei kyseessä ole vain yksi ainoa tapahtuma. Sinusta on myös tullut legenda täällä. Olen yllättynyt, ettei tämä sivusto tarjoa sinulle työpaikkaa! 😂
I hope so and I hope it’s not just one single transaction. Also you’ve become a legend on here I’m surprised this website doesn’t offer you a job! 😂
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Voi ei, kaikki se yhden maksutapahtuman vaiva 😡😡 jotkut palauttavat edelleen ja ottavat näitä maksuja. En rehellisesti tiedä miten tai miksi he pääsevät pälkähästä, se on täysi vitsi.