Hei. Pankkini on avannut takaisinperinnät ja odotan lopullista tulosta. Olen erittäin varma, että voitan.
Automaattinen käännös:
keejan
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Hei veli, kerroin pankilleni, etten saanut mitään tuotteita tai palveluita. Xpate käytti kauppiaan kuvauksia kaikissa tapahtumissani, mikä johti tavallisille kauppiaiden verkkosivustoille. He nostivat nyt takaisinperintöjä ja voitan varmasti.
Automaattinen käännös:
Org1991
keejan
Platina
keejan
1 kuukausi sitten
Kuka oli pankkisi?
Automaattinen käännös:
XkBoii
Snowyhill84
Kulta
Snowyhill84
1 kuukausi sitten
Lähetin heille sähköpostia noin kaksi viikkoa sitten, enkä ole kuullut mitään. Lähetin seurantakyselyn, mutta en ole vieläkään kuullut mitään. Luulen, että olen lukenut heidän kauttaan noin 7 tuhatta Kryptonimin ja Passpointin kautta.
Automaattinen käännös:
XkBoii
keejan
Kulta
keejan
1 kuukausi sitten
Olivatko nämä pankki- vai luottokorttitapahtumia?
Automaattinen käännös:
keejan
XkBoii
Platina
XkBoii
1 kuukausi sitten
Visakarte
Automaattinen käännös:
Juully8
Hopea
Danixxx
1 kuukausi sitten
SAIN 5230 PULSESTA
I GOT 5230 FROM PULSE
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Odota, he hyvittivät rahat?
Automaattinen käännös:
Juully8
Hopea
1 kuukausi sitten
Aivan oikein, olen vähän ymmälläni siitä, miten Kryptonim on hyvittänyt ihmisille rahaa. Onko kyseessä IvyPay vai Token.io? Millaisia sähköposteja ihmiset kirjoittivat heille, koska aiemmin ei ole toiminut?
Olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa, kenelle voisin lähettää sähköpostia/kopion ja mitä minun pitäisi sanoa.
Automaattinen käännös:
Org1991
Platina
1 kuukausi sitten
Ivy Pay on päättänyt olla hiljaa eikä palauta enää maksuja.
Automaattinen käännös:
mulattis
Pyne1688
Platina
Pyne1688
1 kuukausi sitten
Onko sinulla sähköpostiosoite segopayta varten?
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
Goldenboy57
1 kuukausi sitten
Hei
Voitko kertoa minulle? Ja kertoa minulle, mitä kirjoitit heille?
Hello
can you tell me ? And tell me what did you write to them ?
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Ronicsien osalta sinun on otettava yhteyttä Dectaan, joka käsittelee heidän tapahtumiaan.
Ronicsin kauppiaan sivusto on
www.keyronics.com
sähköposti support@keyronics.com
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
1 kuukausi sitten
Voisiko joku auttaa minua näiden kahden kauppiaan kanssa:
VIRPLA (LONTOO)
PCHLT (Lontoo)
Automaattinen käännös:
Org1991
Praky
Platina
Praky
1 kuukausi sitten
Näin vanhan viestin Pellopaysta? Oletko käynyt missään?
Hei. Tiedätkö, mitä tapahtuman kuvausta pankkisi käytti aloittaessaan takaisinperinnän Xpatea vastaan?
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
keejan
Kulta
keejan
1 kuukausi sitten
Hei. Mielestäni takaisinperintävaatimuksessasi kannattaa mainita, että verkkosivusto oli harhaanjohtava ja että maksu käsiteltiin mielestäsi laittomalla uhkapelisivustolla. Jos todisteet tukevat väitettäsi, Xpate Ltd:n voi olla vaikeampi kiistää takaisinperintää.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Lisa2
Kulta
Lisa2
1 kuukausi sitten
Hei. Xpate ei ole vastannut valituksiini. Suosittelen tekemään takaisinperinnän pankkisi kautta tai ottamaan yhteyttä rahoitusasiamieheen. Nämä ovat luultavasti parhaat vaihtoehdot.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
voodoo4
Kulta
voodoo4
1 kuukausi sitten
Hei. Suosittelen ottamaan yhteyttä pankkiisi ja kertomaan, että uskot verkkosivuston johtaneen sinua harhaan etkä saanut odottamiasi palveluita. Pyydä pankkiasi harkitsemaan takaisinperinnän tekemistä. Jos vaatimuksesi hyväksytään, Xpate Ltd:n on lopulta palautettava varat.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Hei. Mielestäni teit oikean päätöksen jättämällä takaisinperintähakemuksen Xpatea vastaan. 45 päivää kuluu nopeammin kuin luulet, ja jos vaatimuksesi on hyvin perusteltu, on hyvät mahdollisuudet saada rahasi takaisin.
Automaattinen käännös:
billi85
johnmaddisonn1
Hopea
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Hei. Mikä tässä on niin epätavallista? Mielestäni Xpate tekee yhteistyötä vilpillisten palveluntarjoajien kanssa. Milloin joku vihdoin ryhtyy toimiin tätä vastaan?