Ai jaa? Uskon, että kaikki minun tarjoukseni kuuluivat kategoriaan "tavara/palvelu, ei kuvauksen mukainen". Rehellisesti sanottuna alussa ne todella vitkastelivat, ja kesti ikuisuuden ennen kuin he todella aloittivat riidat.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Wanderlust
Timantti
Wanderlust
2 kuukautta sitten
Valitettavasti joo, kai se johtuu saamastasi neuvojasta. Keskusteluni päättyivät kahdesti riitojen aikana, joten sekään ei auttanut. Heidän valitusosastonsa soitti minulle, koska tilanne oli tänään niin huono. Tuntui vain siltä, etteivät he yrittäneet auttaa minua olemaan rehellisiä epäilyttäviä yrityksiä kohtaan – ja sen minä ainakin sanoisin. Olen iloinen, että olen ollut asiakas yli 20 vuotta, mutta kun pyydän apua, tietokone sanoo ei.
Automaattinen käännös:
col211
Kulta
2 kuukautta sitten
Harkitsen tosissani, etten enää halua saada mitään takaisin näiltä yrityksiltä. Se tuntuu tällä hetkellä täydelliseltä ajanhukalta. Vielä yksi kysymys: onko Voltin, Kryptonimin ja Ivy Payn välillä yhteyttä?
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
2 kuukautta sitten
Voitko kiistää ne sovelluksen kautta? Kuten jokaisen yksittäisen tapahtuman kohdalla?
Automaattinen käännös:
luddez10
Praky
Pronssi
Praky
2 kuukautta sitten
Hei, minulla on paljon ongelmia skinrun ja sknrunin kanssa. Voitko lähettää tietosi, jotta voin ottaa heihin suoraan yhteyttä? Suuret kiitokset etukäteen.
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
luddez10
2 kuukautta sitten
Hei, minulla on paljon ongelmia skinrun ja sknrunin kanssa. Voitko lähettää tietosi, jotta voin ottaa heihin suoraan yhteyttä? Suuret kiitokset etukäteen.
Hello, I have a lot with skinru and sknrun. Can you please send the info you have so I can contactt them directly? Big thanks in advance
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
Minulla ei ole suoraa yhteyttä Skinruun.
Sinun on otettava yhteyttä maksupalveluntarjoajaan, joka käsitteli selaintoimintahistoriastasi löytämäsi tapahtuman.
Minun tapauksessani Skinru Prahan käsitteli Nummuspay
Hei. Näiden kauppiaiden maksut käsittelee Xpate. Hyvityksen saaminen Xpatelta voi olla vaikeaa. On parempi yrittää ottaa yhteyttä suoraan kauppiaisiin.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Romeo87
Platina
Romeo87
2 kuukautta sitten
Hei. Walleto hoitaa tämän. Voit ottaa yhteyttä Walletoon. He kyllä myöntävät hyvityksiä.
Automaattinen käännös:
Praky
Timantti
Lisa2
2 kuukautta sitten
Hei. Näiden kauppiaiden maksut käsittelee Xpate. Hyvityksen saaminen Xpatelta voi olla vaikeaa. On parempi yrittää ottaa yhteyttä suoraan kauppiaisiin.
Hi. These merchants are processed by Xpate. It will be difficult to get a refund from Xpate. It’s better to try contacting the merchants directly.
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
Ongelmana on tietää kuka on kauppias Virpla (Lontoo) viihdekategoriassa
Automaattinen käännös:
DjumK
Org1991
Kulta
Org1991
2 kuukautta sitten
Hei. Xpate Ltd:n verkkosivusto on https://xpate.com/
Automaattinen käännös:
DjumK
Org1991
Kulta
Org1991
2 kuukautta sitten
Hei! Mitä tarvitset?
Ne käsitellään Xpaten ja Walleton kautta.
Automaattinen käännös:
johnmaddisonn1
billi85
Kulta
billi85
2 kuukautta sitten
Hei. Otitko yhteyttä suoraan Xpateen? Mikä heidän sähköpostiosoitteensa on? Tarjoavatko he hyvityksiä?
Automaattinen käännös:
Org1991
DjumK
Timantti
DjumK
2 kuukautta sitten
Xpate ei hyvitä rahoja, olen ilmoittanut niistä FCA:lle, kuka on walleto VDR vai key4ge1?
Automaattinen käännös:
Utbmitchy
Platina
2 kuukautta sitten
Saiko kukaan hyvityksiä VIZORAlta / VZR UK:lta?
molemmat samat. Käsittelijänä globalpaymenttech.com / worldwidesecuretx.com