Minun tapauksessani se kesti vain pari päivää, noin 10 päivää sitten, ja se oli aika nopea minun puoleltani. Minulla oli tosin vain yksi kuvaus.
Automaattinen käännös:
pl4yer24
Hopea
1 kuukausi sitten
Mitä tarkalleen ottaen kirjoititte Cardaqille pyytääksenne hyvityksiä ja saadaksenne ne?
Automaattinen käännös:
Arra89
Waldo1984
Platina
Waldo1984
1 kuukausi sitten
Euflopqi, uskon
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
1 kuukausi sitten
Hei. Olen tehnyt valituksen Xpatesta ja odotan nyt heidän vastaustaan. Onko kukaan täällä onnistunut saamaan hyvitystä Xpatelta?
Automaattinen käännös:
DjumK
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Hei. Kiitos tiedoista. Teitkö takaisinperintäpyynnön pankkisi kautta? Ja jos teit, niin mitä Xpate vastasi?
Automaattinen käännös:
DjumK
Org1991
Kulta
Org1991
1 kuukausi sitten
Hei. Minun maksuni oli DCT. Pankkini ilmoitti minulle, että Walleto käsitteli sen.
Automaattinen käännös:
DjumK
Org1991
Kulta
Org1991
1 kuukausi sitten
Hei. Walleto vastasi sinulle melko nopeasti. Oliko transaktiokuvauksessasi DCT?
Automaattinen käännös:
DjumK
Loo76
Kulta
Loo76
1 kuukausi sitten
Hei. DCT:n käsittelee Walleto. NFRAME:n käsittelee Xpate Ltd.
Automaattinen käännös:
voodoo4
Macke96
Kulta
Macke96
1 kuukausi sitten
Hei. En ole vielä saanut vastausta valitukseeni. Kirjoitin Xpatelle uudelleen ja mainitsin, että olin jo tehnyt valituksen. Kirjoitin myös, että odotan hyvitystäni. Mutta toistaiseksi ei ole tullut mitään vastausta.
Automaattinen käännös:
voodoo4
Lisa2
Kulta
Lisa2
1 kuukausi sitten
Hei. Olen jatkanut XPaten kanssa viestittelyä, mutta he eivät ole vastanneet lainkaan. Ehkä sähköpostiosoite ei ole oikea. Olen myös lähettänyt hyvityspyynnön pankkini kautta, mutta päätöstä ei ole vielä tullut.
Automaattinen käännös:
billi85
johnmaddisonn1
Hopea
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Hei. Useiden sähköpostien jälkeen Xpate vastasi lopulta, etteivät he löytäneet maksutapahtumiani järjestelmästään. He suosittelivat, että ottaisin yhteyttä joko pankkiini tai suoraan verkkosivustoon, jolla tein maksun.
Automaattinen käännös:
billi85
voodoo4
Hopea
voodoo4
1 kuukausi sitten
Olet oikeassa. Mutta tähän mennessä en ole saanut hyvitystä verkkosivustolta tai Xpatelta.
Automaattinen käännös:
keejan
Platina
1 kuukausi sitten
Sinun on tehtävä takaisinperintöpyyntöjä Xpaten kautta; muuten näillä huijareilla ei ole mitään mahdollisuuksia. He yksinkertaisesti jättävät sinut huomiotta.
Automaattinen käännös:
johnmaddisonn1
DjumK
Kulta
DjumK
1 kuukausi sitten
Hei. Olen jo tehnyt valituksen, lähettänyt takaisinperintäpyynnön pankkini kautta ja ottanut uudelleen yhteyttä Xpateen pyytääkseni heitä palauttamaan rahani. Mutta he eivät ole vieläkään vastanneet. Pankkini kertoi, että prosessi voi kestää noin 45 päivää, joten odotan.
Automaattinen käännös:
johnmaddisonn1
billi85
Kulta
billi85
1 kuukausi sitten
Hei. Näyttää siltä, että Xpate antaa kaikille saman vastauksen. Se on todella outoa.
Automaattinen käännös:
Romeo87
Timantti
1 kuukausi sitten
Tietääkö kukaan, mitä maksupalveluntarjoajaa Globalfin.uk käyttää?
Voiko joku auttaa minua?
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
DjumK
1 kuukausi sitten
Hei. DCT:n käsittelee Walleto. NFRAME:n käsittelee Xpate Ltd.
Hi. DCT is processed by Walleto. As for just NFRAME, it's processed by Xpate Ltd.
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Myöntääkö walletto hyvityksiä?
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
1 kuukausi sitten
Mitä muita pankkikuvauksia Walletto käyttää?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Timantti
1 kuukausi sitten
Näyttää siltä, ettei Xpate vastaa kenellekään tällä hetkellä. On jättänyt minut huomiotta nyt kaksi viikkoa.