Hei. En ole vielä saanut vastausta valitukseeni. Kirjoitin Xpatelle uudelleen ja mainitsin, että olin jo tehnyt valituksen. Kirjoitin myös, että odotan hyvitystäni. Mutta toistaiseksi ei ole tullut mitään vastausta.
Hei. Olen jatkanut XPaten kanssa viestittelyä, mutta he eivät ole vastanneet lainkaan. Ehkä sähköpostiosoite ei ole oikea. Olen myös lähettänyt hyvityspyynnön pankkini kautta, mutta päätöstä ei ole vielä tullut.
Hei. Useiden sähköpostien jälkeen Xpate vastasi lopulta, etteivät he löytäneet maksutapahtumiani järjestelmästään. He suosittelivat, että ottaisin yhteyttä joko pankkiini tai suoraan verkkosivustoon, jolla tein maksun.
Olet oikeassa. Mutta tähän mennessä en ole saanut hyvitystä verkkosivustolta tai Xpatelta.
Automaattinen käännös:
keejan
Platina
3 tuntia sitten
Sinun on tehtävä takaisinperintöpyyntöjä Xpaten kautta; muuten näillä huijareilla ei ole mitään mahdollisuuksia. He yksinkertaisesti jättävät sinut huomiotta.
Hei. Olen jo tehnyt valituksen, lähettänyt takaisinperintäpyynnön pankkini kautta ja ottanut uudelleen yhteyttä Xpateen pyytääkseni heitä palauttamaan rahani. Mutta he eivät ole vieläkään vastanneet. Pankkini kertoi, että prosessi voi kestää noin 45 päivää, joten odotan.