Hei. Olen ollut heidän kanssaan tekemisissä aiemmin. En saanut hyvitystä. Jos en ole väärässä, kyseessä on Walleto/
Automaattinen käännös:
johnmaddisonn1
billi85
Kulta
billi85
2 kuukautta sitten
Hei. Mitä kuuluu? Saitko yhteyttä Xpateen ja saitko hyvityksen?
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Anonymized1181
Platina
Anonymized1181
2 kuukautta sitten
Hei. Joo, olen pelannut sitä. Jos olet kiinnostunut voittamaan, voitot ovat erittäin huonoja ja niiden käsittely kestää kauan. Heidän maksupalveluntarjoajinaan toimivat Xpate ja Walleto. Ne ovat erittäin ongelmallisia.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
DjumK
Platina
DjumK
2 kuukautta sitten
Hei. Xpate kohtelee pelaajia usein näin. Kokeile tehdä heistä valitus oikeusasiamiehelle.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Platina
Alfred_ANTONYAN21
2 kuukautta sitten
Hei. Auttakaa minua kirjoittamaan kirje oikeusasiamiehelle. Xpate on käynyt todella hermoilleni. Olen tuhlannut tähän niin paljon aikaa. Auttakaa.
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Kulta
billi85
2 kuukautta sitten
Hei. Onko kukaan koskaan kuullut WWELTD:stä? Minulle kerrottiin, että se on Xpate, mutta luulen, että se on virhe. Olen itse asiassa ollut tekemisissä Xpaten kanssa aiemmin, ja heihin on mahdotonta saada yhteyttä.
Hello. Has anyone ever heard of WWELTD? I was told it's Xpate, but I think that's a mistake. I've actually had dealings with Xpate before, and they're impossible to reach.
Hallo. Hat jemand schon einmal von WWELTD gehört? Mir wurde gesagt, dass es sich dabei um Xpate handelt. Aber ich glaube, das ist ein Irrtum. Ich hatte nämlich schon mit Xpate zu tun. Die lassen sich nicht erreichen.
Automaattinen käännös:
2 kuukautta sitten
Sain juuri hyvityksen WWELTD:lle pankkini kanssa käymäni riidan seurauksena. En löytänyt heistä mitään tietoa, paitsi että heidän oletetaan olevan Sheffieldissä, Isossa-Britanniassa, ja heidän MCC-koodinsa on 8299 - Koulut.
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Kulta
2 kuukautta sitten
Päivitys muihin WWELTD:tä, ILVMNL:ää, CRRZN:ää ja TCHTXT:tä koskeviin riitoihini: Olen nyt saanut pankiltani hyvityksen kaikista näistä.
Automaattinen käännös:
col211
JosieRosie46
Kulta
JosieRosie46
2 kuukautta sitten
Mitään iloa?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Wanderlust
Timantti
Wanderlust
2 kuukautta sitten
Hei,
Oliko nämä kaikki Barclayn luottokortilla vai sisältyivätkö ne myös pankkitilitietoihin?
Minulla on paljon riitoja GLFI:n kanssa, joista joudun pian riitauttamaan, kun he ovat jättäneet huomiotta kolme sähköpostiani.
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
2 kuukautta sitten
Hei, nämä olivat kaikki pankkitilikortteja, ei luottokortteja. He epäröivät aluksi, mutta kun selitin asian tarkemmin, he olivat mielellään valmiita lähettämään valitukset. Ehkä parasta olisi ottaa heihin yhteyttä live-chatin kautta, niin he voivat lähettää joukkovalituksia.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Wanderlust
Timantti
Wanderlust
2 kuukautta sitten
Hienoa, kiitos.
Pitääkö näistä valittaa tietyn ajan sisällä?
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Foxtrot90
Kulta
Foxtrot90
2 kuukautta sitten
Mielestäni se on 120 päivää
Automaattinen käännös:
Org1991
Wanderlust
Timantti
Wanderlust
2 kuukautta sitten
onko pankkisiirto?
Automaattinen käännös:
Wanderlust
Org1991
Kulta
Org1991
2 kuukautta sitten
Debit-kortti
Automaattinen käännös:
DjumK
Kulta
2 kuukautta sitten
Hei. Onko kenelläkään tietoa csmketistä? Minulle on kerrottu, että se on joko Xpate tai Walleto. Tietääkö kukaan?
Automaattinen käännös:
DjumK
barborasp
Kulta
barborasp
2 kuukautta sitten
Hei. Minulla on ollut tällainen kokemus. Se on Walleto. Mikä joukko huijareita. On todella vaikea saada hyvitystä. He ovat todellinen joukko lurjuksia.
Automaattinen käännös:
Miki33
Kulta
2 kuukautta sitten
Etsin
AIBRUSH/AIBRUSH-GENERAATTORI (LONTOO)
STEREO MEX (LONTOO)
WSPAY (VARSOVAN)
ECSPARK3 (TALLINNA)
VERCS 2 (Iso-Britannia)
Kiitos
Automaattinen käännös:
barborasp
DjumK
Platina
DjumK
2 kuukautta sitten
Hei, saitko rahasi takaisin? Miten?
Automaattinen käännös:
Honorher
Hopea
2 kuukautta sitten
Voisiko joku auttaa yhteystietojen kanssa
digitaalinen teknologia Lontoossa
orirad london
Tcp*mixedfinds.com
Automaattinen käännös:
Lisa2
Miki33
Platina
Miki33
2 kuukautta sitten
Hei. ECSPARK3 (TALLINN) – he ovat osa Walletoa. Hyvityksen saaminen on vaikeaa.