KotiValituksetBitStarz Casino - Pelaajien voittoja on pienennetty.

BitStarz Casino - Pelaajien voittoja on pienennetty.

Automaattinen käännös:

Määrä: 1 500 $

BitStarz Casino
Turvallisuusluokitus:Hyvin korkea
Lähetetty: 11.3.2023 | Tapaus suljettu : 4.6.2023
Tapaus suljettu Tuomiomme

Aiheeton valitus

HYLÄTTY

Yhteenveto tapauksesta

1 vuosi sitten
Käännös

Yhdysvaltalaisen pelaajan voittoja rajoitettiin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Pelasin uskollisuusrahapalkintoa, tein talletuksen, joka oli kaksinkertainen käteispalkkion verran. Pelasin hetken, jolloin saldoni nousi noin 300 dollariin, saldoni putosi noin 40 dollariin, tarkistin käytettävissä olevan summan, jonka voin nostaa, ja lukittuna summana oli 0 dollaria, joita ei voitu nostaa tai jotka oli lukittu. Joten tässä vaiheessa saatoin nostaa 40 dollaria, en pelannut pariin tuntiin, sitten päätin pelata toisen pelin. Täällä voitin 0,08 Bitcoinia tai $ 1500 USD, yritin nostaa ja minulta evättiin koko summa käteispalkkion vuoksi, minusta tuntuu, että käteistalletuksen pitäisi syrjäyttää uskollisuuspalkkio tai heidän olisi pitänyt varoittaa minua mahdollisesta palkinnosta ulos talletukseni. Tein oikein tekemällä talletuksen ja tein asianmukaisia toimenpiteitä varmistaakseni, etten ole vaarassa menettää voittoja. He antoivat minun pitää 20 80 mtbc:stäni. Olen tehnyt monia talletuksia, joista ei ole koskaan nostettu, ja varmasti ne voivat kunnioittaa voittojani, kuten olen kunnioittanut tappioitani.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13,

Paljon kiitoksia valituksen lähettämisestä. Ikävä kuulla ongelmastasi. Sallikaa minun kysyä teiltä muutama kysymys, jotta voin ymmärtää koko tilanteen täysin ja luoda oikean aikajanan tapahtumille.

  • Milloin sait uskollisuusbonuksen?
  • Oletko suorittanut uskollisuusbonuksesi kierrätyksen?
  • Oletko tallettanut varoja kasinotilillesi, kun uskollisuusbonus on aktiivinen?
  • Ymmärsinkö oikein, että nostuksesi hyväksyttiin 20 mBTC:lle?

Jos sinulla on asiaan liittyviä viestejä, lähetä se osoitteeseen petronela.k@casino.guru .

Toivon, että voimme auttaa sinua ratkaisemaan tämän ongelman mahdollisimman pian. Kiitos etukäteen vastauksestasi.

Parhain terveisin,

Petronela

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

klo 13:30. 10. maaliskuuta 2023. En nähnyt kierrätysvaatimuksia. Minusta 40-kertainen kaatuminen olisi odotettavissa. Sitten kaatumisen jälkeen saldo siirtyisi minimipalkkalle, josta voit vedota tai pelata. Sanoisin, että olen ehdottomasti täyttänyt useimpien kasinoiden tyypilliset 40 x vaatimukset. Näet, tein talletuksen ja odotin, ja uskollisuuden käteispalkkio ilmestyi näytölle, joten napsautin sitä en todellakaan ajatellut paljon muuta kuin kierrätysvaatimusta, jonka tarkistin nähdäkseni nollattavissa olevan saldon jossain vaiheessa. lukitut varat ja noin sata taalaa käteistettäväksi. Takavarikoivat 0,06 Bitcoinin ja jättivät minulle 0,02 Bitcoinin, joka tarkoittaa 20 mtbc

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Haluaisin korjata summat, jotka minulla oli jäljellä 4 mtbc, kun ne tekivät saldolla 20. Toinen asia, jonka koin äskettäin, oli, kun pelasin ilmaispyöräytyksiä ja tein talletuksen, vaikka bonussaldoa oli jäljellä hyvin vähän. Tapahtuu, periaatteessa talletukseni voidaan menettää dollarin bonusrahastojen takia?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Se on vähän hämmentävää, cmccom13. Voisitko lähettää pelihistoriasi osoitteeseen petronela.k@casio.guru , jotta voimme määrittää tapahtumien tarkan aikajanan? Kiitos paljon etukäteen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Yhteenvetona, voisitko vahvistaa seuraavan?:


  • Friday Loyalty Bonus (NDB) aktivoitiin 9.3.2023
  • Vedonlyönti suoritettu

Perjantain uskollisuusbonukseen liittyvät ehdot ( täällä ):


BONUSEHDOT
EI TALLETUSBONUSISTA KÄYTTÖEHDOT
Enimmäisvoitot, jotka maksetaan meiltä saamistasi bonuksista tai ilmaiskierroksista ilman talletusta vaatimatta (esim. 20 ilmaiskierrosta rekisteröinnin yhteydessä, viikoittaiset ilmaispyöräytykset, toisen mahdollisuuden pyöräytykset, perjantai Loyalty Bonus (poikkeuksena VIP-pelaajille, jotka on nimenomaisesti asetettu VIP Cashback -sopimukseen osana perjantain uskollisuusbonustaan)) on 100 EUR/USD/CAD/AUD/NZD/USDT, 200 BRL, 1 000 NOK, 0,757 BCH, 1,199 LTC, 0,059 ETH, 1 250 DOGE, 10 000 JPY, 400 PLN tai 6 000 RUB. Mitä tulee BTC-pelaajiin, maksimivoitot, jotka maksetaan ilmaisbonuksesta tai ilmaiskierroksista ilman talletusta, ovat 4,04 mBTC. Tämän summan ylittävät voitot menetetään.


  • Talletus 1,56 mBTC tehtiin 10.3.2023
  • 80.00mBTC:n nosto peruttu
  • Myöhemmin peruuttaminen 20.00mBTC prosessi.


Voisitteko kertoa mikä bonus aktivoitui 10.3.2023?


file


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Transkriptien lähettämiseen annettu sähköposti ei toimi

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Itse asiassa tuo bonus on vanhentunut, ymmärrän bonussäännöt. Yritän tehdä asian siitä, että minulla ei ollut aikomusta käyttää bonusta, vain pelatakseni käteistalletuksellani. Siksi olisin voittanut 0,08 Bitcoinin kaikesta huolimatta. Se, että bonus ilmestyi, on nokkela petos. Jos jotain, sitä olisi pitänyt käsitellä talletusbonuksena 40-kertaisella pelikierroksella. Talletin 0,001 Bitcoinia ja bonus oli 47 % talletuksestani, tarkistin bonuksen tilan ja se oli suoritettu ja koko saldoni oli nostettavissa. Jossain vaiheessa saldoni oli alle 100 dollarin rajan. Joten kun olet pelannut bonuksen kautta, sinulla on mahdollisuus kotiuttaa tai jatkaa pelaamista, Ajatukseni on, että bonusta ei olisi pitänyt sallia talletuksen päälle, siinä ei ole järkeä. Olennaista on, että olen täyttänyt kaikki vaatimukset pitääkseni voittoni kokonaisuudessaan. Kiitos, että olette tarkistaneet vaatimukseni. Toivon, että tämä kasino kunnioittaa uskollisuuteni eikä ole niin vähäpätöinen, että takavarikoisi harvinaisen voittoni.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Kyseistä bonusta 17-3-2023 ei pelattu, se vain vanheni, he listaavat kaikki mahdolliset palkinnot tässä luettelossa riippumatta siitä, pelaatko vai ei, koska näet, että 20 mtbc:n kotiutus ei vaikuttanut, et myöskään voi pelata kahta bonusta kerralla. Bonus, joka minulla oli, oli .00047, jolla oli panos tehty -status

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Enimmäisvoitot, jotka maksetaan bonuksista tai ilmaiskierroksista, jotka olet saanut meiltä ilmaiseksi ilman talletusta.


Kopioin tämän bonusehdoista, katso näiden ehtojen ongelmana on se, että niitä ei voi laillisesti tai loogisesti soveltaa uskollisuuden käteispalkkioon, otsikko itsessään kertoo, että tämä käteispalkkio maksoi, uskollisuutta ei voida saavuttaa jos et ole menettänyt rahaa, niin tämä sopimus on kiistanalainen,

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Et kuitenkaan vastannut edellisen kommentin kysymykseeni. Voisitko kertoa, oletko saanut voittoja? Perjantain uskollisuusbonuksen enimmäisnosto on 4,04 mBTC BTC-pelaajille. Oletko saanut nämä rahat, kiitos?

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Sain 4.04:n ja minulla oli mahdollisuus lunastaa se tai jatkaa pelaamista, he päättivät takavarikoida 0,06 Bitcoinin. Mikä on 60 mtbc, 80:stä. Tapahtumaluettelosta näet, missä bonus pysähtyy, juuri tässä vaiheessa voin ottaa 4 mtbc:ni tai jatkaa.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Haluaisin lisätä, että kasinolla on turvasuojat mahdollisia sekaannuksia vastaan, joista yksi on lunastettavat ja lukitut bonusluokat, jotka ovat nostopainikkeen alla. Toinen on se, että jokainen veto kirjataan ja merkitään (bonus) tai sitä ei yksinkertaisesti merkitä sen jälkeen, kun kierrätysvaatimukset on täytetty. Jos nämä ovat epätarkkoja, niin miksi ne ovat olemassa? Tarkistin saldoni tilan, kun se oli 4 mbtc ja se oli täysin panostettu bitstarzin asettamien suojatoimien mukaisesti. Tämä on virhe kasinolla, jos ei virhe, se on räikeä petos, mikä on taistelu, jota te taistelette. kiitos vielä kerran, arvostan todella sitä, mitä teet.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Sain 20 mtbc:stä 84 mtbc:stä

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Paljon kiitoksia, cmccom13, että annoit kaikki tarvittavat tiedot. Anteeksi viivästynyt vastaus. Siirrän nyt valitukseni kollegalleni Matejille ( matej@casino.guru ), joka on apunasi. Toivon sinulle onnea ja toivon, että ongelmasi ratkaistaan sinua tyydyttävällä tavalla lähitulevaisuudessa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei cmccom13,


Ikävä kuulla ongelmistasi.


Haluaisin kutsua kasinon edustajan tapaukseen:


Hyvä kasinon edustaja, voisitko tarkistaa tapauksen ja selittää meille, mitä tapahtui?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei kaverit,


Täällä on paljon tietoa, joten pyydän anteeksi, jos en ymmärtänyt sitä oikein.


Nyt pelaaja sai perjantain uskollisuusbonuksen, jonka hän aktivoi. Bonuksia ei vain lisätä saldoon, vaan pelaajan on ensin aktivoitava ne. Hän onnistui kierrättämään summan (se ei vanhentunut, kuten jossain yllä olevassa tekstissä mainittiin), ja kuten täällä on jo todettu, perjantain uskollisuusbonuksen voittoja sitoo max cash out -sääntö.


Tässä on mitä näen.


  1. Sait perjantai-uskollisuusbonuksen 10. maaliskuuta, kun bonuksen aktivointihetkellä tililläsi ei ollut muita varoja.
  2. Kun käytät Friday Loyalty -bonustasi ja olet noin 15 minuutin päässä kierrätysvaatimuksen täyttämisestä, jatkat talletuksen tekemistä.


Ainoa syy, miksi teet talletuksen, kun sinulla on aktiivinen bonus, on yrittää peittää tosiasia, että voitit bonuksesta, yrittääksesi saada kaikki rahat ulos ja välttää ylärajaa. Jos pelaat bonuksella ja tililläsi on siten varoja, ja olet niin lähellä kierrätysvaatimusta, miksi teet muuten talletuksen?


Aikomuksesta riippumatta se ei muuta sitä tosiasiaa, että voitit perjantai-uskollisuusbonuksesta, jota sitoo enimmäisnostosääntö.


Jos sinulla on epäilyksiä, voin toimittaa aikaleimat yllä olevista.


Olle


Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Tässä on tarkka aika, jolloin päätin tallettaa rahat bitstarziin. 13:24 hetkiä ennen kuin napsautin



rahapalkinto. Todiste bonusalkusta näkyy tässä



Talletuksen suorittaminen kestää yleensä muutaman minuutin. Päivitin näytön kuten aina. Kun näyttö päivittyy, käteispalkkio ponnahti esiin, rationalisointi mielessäni oli, että voisin kääntää sen, jos minulla käy tuuri. En koskaan aikonut pettää kasinoa, tämä on irrationaalinen ajattelutapa.

Kuten näette, suoritin kierrätyksen loppuun klo 13:52, 27 minuuttia talletukseni jälkeen, 27 minuuttia bonuksen alkamisen jälkeen.


Voit nähdä (bonus) -tunnisteen päättyvän vedosta toiseen.


AB


Yllä vasemmalla on esimerkki käyttämättömästä bonuksesta, sillä on myöntämispäivämäärä. Se ei tarkoita, että olisin aktivoinut sen julkaisupäivänä. Oikealla on tietoa perjantain kanta-asiakaspalkkiosta.


Paikalla on turvasuojat, jotta pelaaja voi tarkistaa tilansa väärinkäsitysten välttämiseksi. Toinen on (bonus) -merkki vetoluettelossa, toinen on kotiutussivulla, siellä on nostettavissa oleva saldo ja bonuksella lukittu saldo. Tarkistin tilan pari kertaa, saldo oli nostettavissa kauan ennen kuin yritin nostaa. Voisin lisätä, että talletetut varat käytetään ensin, jos on bonusvaroja, joten (bonuksella) ei teknisesti ollut merkitystä voitossa, eikä bonuksella ollut mitään merkitystä talletuksen tekemisessä.


CD


Tämä on sivu 199 aikaleima on 21:38 täydet 8 tuntia bonuksen jälkeen, joka alkoi sivulla 241, eli 42 sivua ja 50 vetoa sivua kohden, tähän mennessä olin panostanut 20 mbtc:iin, takaisin 4 mbtc:hen . Aioin nostaa rahaa 20 mbtc:llä, mutta jatkoin pelaamistani 4 mbtc:hen, otin muutaman tunnin tauon ja päätin pelata uudelleen. Voitin rahat klo 21.38 ja yritin kotiuttaa klo 21.52, joten tämä käsitys, että yritin huijata kasinoa tallettamalla huomattavan voiton jälkeen, on virheellinen.


E.


Kuten näet tästä, käteissovellustalletukseni vastaa bitstarsin bitcoin-osoitetta. osoite. Tämän yhteenvedon tarkoituksena on todistaa, että tarkoitukseni ei ollut koskaan hyödyntää Bitstarzia. Minusta tuntuu, että kasinon bonuksen kuvaus johdatti minut harhaan. .47 mbtc on sopiva rahapalkinto uskollisuudestani. Pyytäisin Ollea harkitsemaan asiaa uudelleen todisteideni ja aidon todistukseni valossa. Pysyn uskollisena pelaajana ja katson ehdottomasti syvemmälle, mitä napsautan. Kiitos kaikille, että kuulitte puoleni, siunattua päivää.


Carey


Puuttuvat kuvat ovat seuraavassa viestissä.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

A.

. B.


C.

E.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei siellä,


Eli taas, kuten edellä mainitsin.


Panostit bonuksesi (mutta et ollut vielä suorittanut kierrätystä) ja jatkoit talletuksen tekemistä bonuksen päälle. Tämä on minulle yritys peittää bonuksen voitot, jotta sinun ei tarvitse noudattaa maksimirahoitussääntöä. Jälleen kerran, ei ole mitään syytä tehdä talletusta, kun olet jo pelaamassa bonuksella.


Valitettavasti emme voi tehdä mitään BitStarz-päässä tälle, bonus on edelleen sidottu maksimi kotiutusehtoon, enkä näe meidän tehneen mitään väärää tässä.


@casinoguru?


Olle

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös


Olle, kaikella kunnioituksella, tässä on todiste, joka on kiistaton, voit nähdä omin silmin, että tein talletuksen kaksi minuuttia ennen kuin hyväksyin uskollisuusrahapalkinnon, jonka hyväksyin, koska ansaitsin sen, mutta silti väität, että Olen valehtelija, kerrot minulle, että päätin pettää, vaikka olen näyttänyt sinulle, että sanomasi on väärin.


Tässä on ote kasinogurulta:


Mitä kasinoiden pitäisi tehdä ja mitä ei pitäisi tehdä


Katsotaanpa, mitä kasinoiden pitäisi tehdä ja mitä ei. Tämä on monimutkainen aihe, koska uskomme, että suurimman osan vastuista pitäisi olla kasinoiden puolella online-uhkapelaamisessa, eikä pelaajien pitäisi joutua tarkkailemaan kaikkea tekemistään, jotta he eivät tekisi virhettä vahingossa.


Mielestäni bonus olisi pitänyt poistaa heti talletuksen tekemisen yhteydessä, bonusta ei pitäisi sallia talletuksen päälle, lisäksi bitstarzin ei pitäisi kertoa pelaajille, että heidän saldonsa on nostettavissa, vaikka se ei ole, ei ole epäilystäkään siitä, että olen se, joka on petetty, mutta minä poikkean.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Tein talletuksen kello 6:24 normaalia itäistä aikaa, kuten kuvassa, ensimmäisen bonuspyöräytykseni pyöritin klo 6:26, täydet 2 minuuttia talletuksen jälkeen, bitstarsilla on talletusaikani klo 6:26, joten on mahdotonta, että olisin voittanut mitään, ensimmäiset pyöräytykset eivät voittaneet mitään. Ainoa oikeudenmukainen tapa käsitellä tämä on tarkastella tapahtumia ja nähdä, mikä saldo oli talletushetkellä.


Bitstarz väittää, että käteistalletukset ovat etusijalla bonusvaroihin nähden, bonus oli 0,47 Talletin 1,5, sanotaan yksinkertaisuuden vuoksi, että minulla oli 2 mtbc bonussaldoa ja 1,5 talletusvaroja, jotta talletetut varat loppuivat saldon jälkeen. 3,5 mbtc saldon olisi pitänyt pudota 2 mbtc: hen. Jos voitte todistaa, että näin on, olen Bitstarzin päätöksen puolella. Se on reilua ja sellaisenaan sääntöihin kirjoitettu.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Olen todistanut asiani hyväksyttävillä asiakirjoilla. Bitstarzin edustaja on esittänyt vain mielipiteensä siitä, mitä mielessäni liikkui. Tämä on kiellettyä kaikissa maailman oikeustaloissa. Et voi mitenkään tietää, mitkä minä-aikeet olivat, vaikka tietäisitkin, sinulla ei ole todisteita väitteesi tueksi. Lepään asiani.

Automaattinen käännös:
Arkaluontoinen liite
Arkaluontoinen liite
1 vuosi sitten
Käännös

Hei taas,


Meillä on kaikki todisteet, jotka tukevat sitä, että teit talletuksen silloin, kun sinulla oli perjantaibonus aktiivinen, ja tämä on yritys peittää sitä tosiasiaa, että sinulla oli bonus, jotta voit kiertää enimmäisnostosäännön. Sinulla ei ole mitään syytä tehdä talletusta silloin, kun sinulla on aktiivinen bonus, etenkään kun olet lähellä kierrätysvaatimuksen täyttämistä.


Alla on kuva sinusta perjantai-bonusbonuksen saamisesta klo 03:44 Platform Time (luulen, että se on UTC).


Sitten jatkat pelaamista, ja tässä näet, huomaa aikaleimat oikealla, jossa lyöt vetoa perjantain uskollisuusbonuksellasi.


Tässä teet talletuksen klo 18.33 Platform Time (silloin kun yllä oleva bonus on edelleen aktiivinen ja olet lähellä kierrätyksen suorittamista).


Jos vertaat talletusaikaa yllä olevan pelihistorian aikaleimoihin, näet selvästi, että teit talletuksen pelatessasi bonuksella, mikä yrittää peittää sen tosiasian, että sinulla oli bonus. Päätöksemme tehtiin siis oikein.


Olle


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Keskimääräinen talletusaika on 2-3 minuuttia, nämä asiakirjat eivät ole luettavissa. Minusta näyttää siltä, että bitstarzin edustaja kyseenalaistaa hahmoni. Sanoen, että yritin peittää bonuksen. Anna todisteiden puhua puolestaan, jätä huomiotta tämän miehen mielipide. Faktat on esitetty, se osoittaa, että ainoa henkilö, joka yrittää peittää mitään, on bitstarz, naamioimalla bonuksen kutsumalla sitä uskollisuusrahapalkkioksi. He asettavat turvasuojia, joiden on tarkoitus auttaa pelaajia pitämään kirjaa varoistaan, sen sijaan ne aiheuttavat vain sekaannusta. Lopuksi he käyttävät hypoteettista käsitettä saadakseen minut näyttämään pahalta ihmiseltä. Bitstarz ei ole ilmoittanut kanneperustetta minua vastaan, kanteeni on dokumentoitu perusteellisesti, en ole rikkonut sääntöjä,

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei CasinoGuru,


Uskon, että olemme toimineet oikein. Sinun on aika katsoa yllä olevia todisteita.


Olle

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Oletko edes lukenut mitään, mitä olen kirjoittanut? Oletko katsonut todisteitani? Minun todisteeni ovat ainakin luettavissa. En edes näe todisteitasi, se ei ole hyvä.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Olle,


Olen todistanut, että tein talletuksen ennen käteispalkinnon vastaanottamista. Yrität huijata välimiesmenettelyä. Lähetät todisteita, jotka perustuvat lohkoketjujen lopulliseen vahvistukseen. Aikaleimat eivät vastaa todellisuutta. Pelaajien saldolla on todellinen käteisarvo enintään 5 minuuttia sen jälkeen, kun talletus on lähetetty lompakostani.

En voi pysäyttää kauppaa sen alkaessa, tiedät tämän, mielipiteesi minusta on show, vain narsisti voi katsoa totuutta ja kieltää sen. Yrityksesi saada minut näyttämään huijarilta ja esittää riittämättömiä todisteita ovat vähäisiä, häpeä.


Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei Olle ja cmccom13.


Olle, voisitko lähettää minulle koko pelilokin? ( matej@casino.guru )


cmccom13: Tässä tapauksessa on tärkeää määrittää, kuinka paljon voitit perjantaina uskollisuusbonuksesta ja mitä saldolle tapahtui sen jälkeen.

Kun näit käytettävissä olevan summan, jonka voit nostaa, ja lukitun summan, bonuksen voittosi eivät ehkä olleet riittävän suuria saavuttaaksesi enimmäisnostorajan, ja siksi näit nollan.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Matej,


Kiitos osallistumisestasi. Tarkastin nostettavissa olevan saldon 4 mtbc:stä pudonttuani 20 mbtc:stä, tällä hetkellä kaikki 4 mbtc:tä oli nostettavissa, luulin, että kaikki oli hyvin, olen varma, että jos olisin pyytänyt nostoa, bitstarz olisi lunastanut kaikki 4 mbtc:tä. Myöhemmin pelasin uudestaan ja voitin.


Niillä on kaksi luokkaa, lunastettava saldo ja lukittu saldo, kaikki 80 mbtc oli nostettavissa, myös vedonlyöntikirjassa (bonus) -merkintä osoittaa bonusvedot, tein lähes 2 000 vetoa, joita ei merkitty (bonus)

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei Matej,


Toki välitän sen sinulle 🙂


Olle

Automaattinen käännös:
Yksityinen
Yksityinen
1 vuosi sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja

Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.

Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13, voin jakaa kasinon tiedot vain, jos kasino sallii sen.


Lähetin muutaman lisäkysymyksen Ollelle sähköpostitse.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei Matej,


Käyn katsomassa 🙂


Olle

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Kiitos Matej, Olle kiitos ajastasi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13.


Tarkistin lokit ja lasken hieman.


Lokin perusteella on selvää, että voitot tulivat bonusrahasta; Jos kuitenkin katsomme, että ajat ovat väärät ja talletuksesi on pelissä, noudattaen logiikkaa "oikea raha ensin" (Olle vahvistaa), menetit kaiken todellisen saldon ennen kuin sait suuremmat voittosi. Siksi uskon, että kasinon voittokatto oli oikea. (vaikka käytin aikojasi talletuksiin)

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Tarkistin kaikki suojatoimenpiteet, jotka bitstarz on ottanut käyttöön varmistaakseni, että näin ei tapahdu. Olisin peruuttanut bonuksen, jos olisin tiennyt, että suojalaitteet eivät olleet luotettavia. Tai olisin puhunut tuen kanssa, riippumatta siitä, mitä kopiot sanovat, se jatkui väärien raporttien avulla, jotka sain bitstarzilta.


Casino gurujen uskomusjärjestelmän mukaan pelaajaa ei pitäisi rangaista kasinoiden puutteellisuudesta, uskon, että bonusehdot ovat olemassa suojaamaan kasinoa pelaajilta, jotka eivät tee talletusta. Talletukseni painavat bonukseni.


Tiedän, että bonus oli siellä, mutta olisin osunut bonuksesta riippumatta, koska olisin tehnyt talletuksen uudelleen silloin, jos minulla ei olisi ollut varoja.


Pelaajalle, joka on tehnyt niin monta talletusta kuin minä, ei ole oikein kohdella häntä tällä tavalla. Se oli 10 dollarin bonus, joka oli naamioitu rahapalkinnoksi. Minusta se on pikkumainen.


Se, mitä teemme ihmisinä, määrittelee meidät, eivät yritykset ja politiikat, joiden taakse piiloudumme. Jossain vaiheessa meidän pitäisi harkita näitä asioita. Tein due diligence -tarkastukseni tarkistamalla tasapainoni, minulle valehdeltiin ja valheen mukaan tein päätöksiä. Bitstarzin on korjattava tämä. He rikkovat omia ehtojaan väärillä tiedoilla.


Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13,


Haluaisin todella auttaa sinua, mutta tarinasi ja pelilokien välillä on ero. Yleensä jos tämä tilanne tapahtuu, pelilokit katsotaan oikein.


Vaikka tarkistin tarinasi ja laskin, jos voitit oikealla rahalla tai bonusrahalla, oli selvää, että menetit kaiken oikean rahan ennen kuin voitit suuren voiton ja rakensit saldosi. Kasino toimi edelleen oikein, kun se rajasi voitot.


Tiedän, että bonus oli siellä, mutta olisin osunut bonuksesta riippumatta, koska olisin tehnyt talletuksen uudelleen silloin, jos minulla ei olisi ollut varoja.


En voi rakentaa tapausta sillä oletuksella, että jos et saa bonusta, voittaisit hypoteettisella oikean rahan talletuksella.


Olen erittäin pahoillani, mutta meidän on hylättävä tapauksesi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Mistä lokeista puhut? Olen näyttänyt todisteita, jotka vastaavat täydellisesti tarinaani. Ei vain, että olen näyttänyt, missä kasino esittää ristiriitaista tietoa, joka on vastoin sitä periaatetta, jonka mukaan kasinogurut ovat olemassa.


Joten kerrot minulle, että lokit eivät täsmää? Jos näin on, MEILLÄ ON KAKSI ONGELMAA,


1. Saldoa koskevat tiedot näytetään pelaajalle virheellisesti sekä kotiutussivulla että vetolokeissa.


2. Kasinolla on kaksi erilaista tietojoukkoa, yksi pelaajalle, toinen, joka on salainen ja sattuu olemaan erilainen kuin mitä pelaajilla on.


Ei ole parempaa tapausta kuin tämä, jonka luin. Tämä kotelo on olennainen osa siitä, mistä Casino Guru on tehty. Olen jopa saanut todistuksen Bitstarzin tuelta, joka kertoo minulle, että olen oikeassa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13,


Tarkistin koko lokin ja tämä on johtopäätös:


Lokin perusteella: Otit bonuksen ja teit talletuksen, kuten Olle kirjoitti ennen kierrätyksen päättymistä.


Tässä tilanteessa tulee noudattaa enimmäisnostokäytäntöä.


Tarkistin myös aikasi ja laskin, mitä jos tallettaisit täsmälleen sanoessasi.


Joten tässä tapauksessa sinulla on oikea saldo, joka käytetään ensin ja sitten bonusraha, joka toimii toisena mahdollisuutena (se on kirjoitettu jopa bonuksen kuvaukseen)


Tässä tapauksessa menetit kaiken oikean rahan saldon ja voitit myöhemmin bonusrahasta. Joten koska voitot ovat peräisin bonusrahasta, tulee noudattaa enimmäisnostokäytäntöä.


Mitä tulee kuvakaappauksiin, laitteesi aika-asetuksista voi johtua erilaisia aikoja. (epätarkka aika, eri aikavyöhyke)


Tämä kuva havainnollistaa, kuinka slotit toimivat:

file

Kuten näet, pelintarjoaja pitää silmällä tuloksia ja lokeja. Kasinon pelilokien väärentäminen on äärimmäisen monimutkaista, eikä mikään kasino riskeeraisi sitä 1500 dollarilla.


Joten olen pahoillani, mutta en voi tehdä sinulle enempää tässä tilanteessa. Uskomme, että kasino on oikeassa tässä tapauksessa. Jos uskot, että päätöksemme on väärä, ota rohkeasti yhteyttä kasinon valvojaan.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Onko Casino Guru voittoa tavoittelematon organisaatio?

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Uskomme, että online-rahapelien tulee olla reilua. Vaikka tämä edellyttää myös pelaajien toimimista oikeudenmukaisesti ja ilman ilkeämielistä tarkoitusta, on enimmäkseen kasinon vastuulla varmistaa, että pelaaminen on reilua ja turvallista pelaajille.


Hei Carey,


Kuten aina, arvostan todella uskollisuuttasi. Tässä on perjantai-uskollisuuspalkinto, joka osoittaa sen enemmän kuin sanoilla :)


Kirjaudu sisään ja aktivoi se bonusosion kautta :)


Pidä kiirettä, sinulla on vain 5 päivää aikaa lunastaa ja pelata!


Hyvää viikonloppua,


Nick

Johtaja CXasinonick@bitstarz.com



Toivomme, että tämä viesti oli hyödyllinen ja informatiivinen. Jos et kuitenkaan halua saada jatkossa mainossähköpostiviestejä BitStarz.com-sivustolta, voit poistaa ne käytöstä napsauttamalla peruuta tilaus.


Luulen, että uskollisuuteni ei riitä estämään minua kutsumasta valehtelijaksi ja bonusten jahtaajaksi.


Tiedät, että kävin vain ignition-kasinolla, kulutin tuhansia viime vuonna. Lopetin käymisen, koska se lakkasi osumasta.


Bitstarz-tilini on useita vuosia vanha, olen käyttänyt sitä silloin tällöin, pääkohtani oli sytytys, pidän bitstarz-alustasta, pelivalikoima on hyvä ja pelit latautuvat nopeasti.


Te maalaatte minut bonusnarkariksi, Bonusjunkies on ainoa syy, miksi online-kasinoilla on oltava nämä säännöt. Suojatakseen sitä miljoonilta mahdollisilta loisilta. Oikealla kasinolla ei ole bonussääntöjä.


Kysymykseni nyt on, lisääkö bonuksen saaminen lyömisen mahdollisuuksia? Jos näin on, se selittää bs-säännöt. Onko bonusten tarkoitus saada ihmiset koukkuun suuren hitin kiireeseen?


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13,

Näen, että kaikki mitä kirjoitin sinulle jättää huomiotta - joten viimeisen kerran selitän sinulle tilanteen.


Tässä pyysin Ollea lähettämään minulle täydet lokit: (mitä hän teki), ja kuten kirjoitin sinulle, voin luovuttaa ne sinulle vain, jos Olle suostuu. Voit kuitenkin pyytää kasinotukea lähettämään sinulle lokit.

file


Lokista:


9.3.2023 lopetit pelaamisen ja saldosi oli melkein nolla.


10.3.2023 (lokeista), aloitit pelaamisen aktivoimalla talletusvapaan bonuksen. (10.3.2023 18:26:32)


3/10/2023 18:33:41 on aika ja päivämäärä, jolloin talletuksesi ilmestyi tilillesi.


Koska oikeaa rahaa käytetään ensin useissa myöhemmissä vedoissa, menetit todellisen saldosi ja jatkoit sitten pelaamista bonussaldolla, jolla oli voittoraja.


Koska vaadit, että olet tallettanut ennen bonuksen ottoa. Jos oikean rahan talletus tapahtui täsmälleen klo 18.24 (kuvakaappauksestasi), odotit 2 minuuttia, aktivoit bonuksen ja aloitit pelaamisen. Ensin käytetään jälleen oikeaa rahaa, ja tässä tapauksessa menetit oikean rahan talletuksesi vain muutamalla kierroksella ja jatkoit bonussaldon pelaamista, jolla oli voittoraja.


Todistukseesi liittyen:

Kuvat pelikierroksilla - päivämäärä puuttuu - se on erittäin heikko todiste. (kuvakaappaukset voivat olla mistä tahansa pelisessiosta)

Kuva ennen painikkeen painamista - se ei ole todiste, koska voit jatkaa tai olla jatkamatta.

Ainoa hyvä todiste on kuva peruutuksesta, mutta tapahtuman hash/ID olisi paljon parempi todiste.

Joten vaikka teit talletuksen ennen kuin aloitit pelaamaan bonuksella, oikean rahan talletus menetettiin, ja siksi kasino on oikeassa, kun se rajoittaa voittosi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös
Hyvä cmccom13,

Pidennämme laskuria 7 päivällä. Huomaathan, että jos et vastaa annetun ajan sisällä tai et tarvitse enää lisäapua, hylkäämme valituksen.
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Valmistelen vastausta

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Ei kiirettä. Me odotamme.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

No, kirjoitin jokaisen vedon talletus- ja bonuksesta lähtien, annoin jopa kasinolle etulyöntiaseman ja se toimii edelleen edukseen. Käytän aikaa sen kirjoittamiseen, jotta veto täyttyisi useiden chat-ruutujen kanssa.


Kun olin lapsi, opin, mitä Jeesus tekisi tietyissä tilanteissa, tässä erityisessä tilanteessa hän opettaa meitä luopumaan siitä, mikä on otettu. Lopulta tajusin miksi.


Minua ei vain varastettu ja minua syytettiin huijariksi. Olen viettänyt monta tuntia tässä kiistassa todistaen vain kuinka typerä olen. Aikani on erittäin arvokasta, jopa korvaamatonta.


Kerron teille mitä, lyön vetoa kanssanne, tuplaan tai ei mitään. Olen lauluntekijä, bändini on nimeltään Monohystereo. Yhdessä meillä on yli 200 kappaletta. Lyön vetoa tuplaan tai ei mitään, että voin lähettää sinulle kaksi kappaletta, joihin kaikki Bitstarzin ja Casino gurun jäsenet rakastuvat. Alkuperäisiä kappaleita. Haluatte luultavasti luoda kolikkopelin nimeltä Monohystereo kuultuaan niitä.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Tässä olen sen kanssa tekemisissä: ignition-kasinolla teen monia talletuksia ja odotellessani talletusta, jotta pääsen sinne, käytän käteispalautusbonusta, joka hankitaan uskollisena suojelijana. Sama konsepti, minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia lunastaa minua, Joten en ole vain vakaa asiakas, joka tekee talletuksia säännöllisesti, kun tarkastellaan tosiasiaa, perustuen matematiikan mukaan talletuksellani on oma paino, minä minulta varastetaan, mutta minua kohdellaan kuin varkaa. Kasinogurujen omien sanojen mukaan pelaajaa ei pitäisi joutua rankaisemaan kasinovirheestä.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13,


Valituksesi koskee yhtä talletusta, jonka uskot tekeväsi eri aikaan kuin kasinon lokissa on.


Todisteeksi lähetit kuvakaappauksen, joka näyttää talletuksen tekemisajan.


Kuten selitin, käytin tätä aikaa ja laskin kasinon lokin vetojen perusteella, mitä tapahtuisi, jos talletus tapahtuisi, vaikka uskot sen tapahtuneen.


Laskelmieni perusteella tilanne olisi sama. Ymmärrä, että menetit melkein kaikki rahasi, kun osuit onnelliseen pyöräytykseen ja voitit. Tililläsi oli sillä hetkellä vain bonussaldo; siksi bonussäännöt ovat voimassa.


Ymmärrän, että saatat olla turhautunut siitä, mutta aina on onnekkaita pelaajia, jotka voittivat suuria summia pienen ajan kuluttua, ja joitain epäonnisia, jotka eivät voittaneet ollenkaan. Sinun tapauksessasi sinulla oli onnea ja epäonnea samanaikaisesti. Kun lopulta voitit, se johtui bonuksesta. Se on kuitenkin elämää, enkä voi sille mitään.


Voit kirjoittaa kappaleen, ottaa yhteyttä Obamaan tai mennä televisioon ja silti voitit bonuksesta, ja se on tosiasia.


Olen pahoillani, mutta en voi auttaa sinua tässä asiassa enempää.


Voit halutessasi ottaa yhteyttä kasinon valvojaan, mutta se tuhlaa sinun ja heidän aikaasi.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Tämä on rohkea valhe, ja tiedät sen, saldoni ei koskaan laskenut alle 4 mbtc:n, sen olisi pitänyt pudota alle 0,47 mbtc:n kuluttaakseen kassasaldoni. Näin ei ole, herra, tarkista työsi. tarkisti kotiutussaldon 4 mbtc ja se oli 4 mbtc, mikä on kaikki mitä sinun tarvitsee nähdä, jotta voit tehdä eron nostettavissa olevien varojen ja bonuksella lukittujen varojen välillä. Kasino voisi helposti korjata tämän väärinkäsityksen, heidän vastuullaan on pelaajan saatavilla oleva uskottava tieto, jotta pelaaja voi välttää tällaiset tilanteet. En tiedä kuka olet, mutta jos edustat kasinogurua, sinun tulee lukea tietoguru, jonka heidän uskomusjärjestelmänsä on esittänyt

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Et ole auttanut ollenkaan, olet vain huomioinut vääriä tietoja. Salaisia tietoja, voin lisätä: Tämä ei ole reilu ja oikeudenmukainen arvostelu, tämä on hyvin yksinkertainen tapaus arvioida.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Työskentelen vain minulle toimitettujen tietojen kanssa, ja valitettavasti olen käyttänyt kaikki käytettävissä olevat vaihtoehdot. Käytyäni läpi sekä kasinon että skenaariosi, olen toimittanut sinulle havaintoni ja neuvonut, mitä tehdä, jos olet tyytymätön. Jos päätät tehdä valituksen sääntelyviranomaiselle, olen valmis auttamaan sinua kaikin mahdollisin tavoin. On kuitenkin tärkeää ymmärtää, etten voi auttaa, jos väität, että kaikki kasinolta saadut tiedot ovat väärennettyjä ja että sinua yritetään huijata. Lisäksi toimittamasi todisteet, kuten muutama kuvakaappaus, eivät ole riittävä todiste väitteesi tueksi. (talletuskuva - mutta laskin kuitenkin tällä ajalla)


Mitä tulee 4 mbtc:hen:


Lokista:


9.3.2023 lopetit pelaamisen ja saldosi oli melkein nolla.


10.3.2023 (lokeista), aloitit pelaamisen aktivoimalla talletusvapaan bonuksen. (10.3.2023 18:26:32)


3/10/2023 18:33:41 on aika ja päivämäärä, jolloin talletuksesi ilmestyi tilillesi.


Koska oikeaa rahaa käytetään ensin useissa myöhemmissä vedoissa, menetit todellisen saldosi ja jatkoit sitten pelaamista bonussaldolla, jolla oli voittoraja.


Koska vaadit, että olet tallettanut ennen bonuksen ottoa. Jos oikean rahan talletus tapahtui täsmälleen klo 18.24 (kuvakaappauksestasi), odotit 2 minuuttia, aktivoit bonuksen ja aloitit pelaamisen. Ensin käytetään jälleen oikeaa rahaa, ja tässä tapauksessa menetit oikean rahan talletuksesi vain muutamalla kierroksella ja jatkoit bonussaldon pelaamista, jolla oli voittoraja.


Sinulla oli tililläsi 4 mbtc:tä, en kiellä sitä - ja kyllä, nämä rahat voisit nähdä nostettavissa olevina varoina, mutta voitit nämä rahat bonuksesta, jossa oli max cash out -sääntö. Siksi kasino rajasi voittosi.


Ymmärrän, miltä sinusta tuntuu, yritimme auttaa sinua, ja olen surullinen, että et näe sitä.


Joten, olen pahoillani, tein todella kaikkeni auttaakseni sinua, mutta tällä hetkellä minulla ei ole vaihtoehtoja ja minun on hylättävä tapauksesi.


Kerro minulle, jos tarvitset apuani lähettääksesi valituksen kasinon valvojalle.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Ok, kiitos tarjouksestasi, mutta silti minusta tuntuu, että sinulta puuttuu se pointti, jonka esitän perustuen vain Casino Gurujen uskomukseen, että kasinon pitäisi olla vastuussa heidän vääristään tiedoistaan, jotka pettäisivät pelaajan. TEIN MUKAAN HUOLELLEENI! Tarkistin nostettavissa olevan saldon ennen muutaman tunnin taukoa, ja siinä todettiin selvästi, että minulla on 4 mbtc nostettavissa olevia varoja. Ei mitään lukittu bonus -kategoriassa. Jos näin ei olisi ollut, olisin kysynyt live-chatista, mitä minun pitäisi tehdä. Sen sijaan tunsin itseni varmaksi, että tieto oli hyvää, ja tein tämän tiedon perusteella väärän päätöksen. Se on hyvin yksinkertaista, sir, heidän väärät tiedot ovat ongelma. Olisin luonnollisesti nostanut 4 mbtc:tä, jos rahat olisivat olleet oikeassa luokassa.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Maaliskuun 9. päivällä ei ole mitään tekemistä 10. päivän kanssa, kun hyväksyin käteispalkinnon 10. päivänä. file Tässä on yksi petos, näet tarkan hetken, jolloin vedot siirtyivät bonusvedoista ei-bonuksiin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

file Tämä näyttö on, jos tarkistin, olivatko rahani lukittu bonuksella, ne eivät olleet. Toivon, että minulla olisi siitä valokuva, mutta en myöskään uskonut, että minua ryöstettäisiin.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

filefile

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei cmccom13,


Haluan selventää, että en tarkoita mitään tapahtumia maaliskuun 9. päivänä. Totean vain, että pelisi alkoi 10. maaliskuuta ilman edellisten päivien saldoa.


Antamiesi tietojen perusteella toimintasi on linjassa edellisen selitykseni kanssa.


Maaliskuun 10. päivänä aktivoit bonuksen ja teit talletuksen. Sillä ei ole väliä, tapahtuiko talletus lokissa tai näytölläsi mainittuna aikana vai ei. Yhdessä vaiheessa saldosi (vain bonussaldo tuolloin, koska oikea raha käytetään ensin) oli melkein lopussa pelisi aikana. Olen varma, että sinulla oli tuolloin vain bonussaldo jäljellä. Sait kuitenkin suuria voittoja ja rakensit saldosi uudelleen, ja lähde oli bonus, joka sisälsi maksimivoittojen säännön.


Jakamasi kuvakaappaus kuvaa kierrätystä, ei enimmäisvoittojen sääntöä. Täsmälleen kuten kirjoitit, kun olet lopettanut kierrätyksen, bonus vaihtui bonuksesta oikeaan rahaan ja pystyit kotiuttamaan. Ja kun teit, kasino antoi sinun nostaa suurimman mahdollisen kotiutuksen kyseisestä bonuksesta, mikä oli täysin oikein. Voin vain toivoa, että tulevaisuudessa kasinot ottavat käyttöön jonkin ominaisuuden, joka ilmoittaa pelaajalle, kun hän saavuttaa enimmäisnostorajan, mutta nyt se ei ole standardi, eikä tietääkseni kenelläkään ole sitä.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Itse asiassa kyllä, joillakin kasinoilla on se, jossa bonuksen siirtämisen jälkeen se poistaa automaattisesti kaiken yli luvan nostaa, yleensä se on 100 taalaa. Varsinkin jos talletusta ei koskaan tehty, tämä on täysin ymmärrettävää. Tästä eteenpäin voit kotiuttaa tai jatkaa pelaamista ilman bonusrajoituksia.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Minun tapauksessani, jos olisin tiennyt, kun saldoni oli 4 mbtc, olisin kotiuttanut ja tallettanut uudelleen. Se ei ole älytöntä, miksi jatkaisin pelaamista omilla rahoillani, kun bonusraja oli vielä mahdollista? Siinä ei ole järkeä.


Olen ilmeisesti maksava asiakas, en arvosta sitä, että minut leimataan bonusten väärinkäyttäjäksi, tämä käsitys on naurettava, se on panettelua. Kaikki nämä esittämäni loogiset kohdat ovat kiistämättömiä, jokainen, jolla on vähänkin logiikkaa ja oikeamielistä ymmärrystä, on samaa mieltä. Mielestäni tämä on taistelu, jota Casino Gurulla on velvollisuus taistella suuremman hyvän puolesta. Tämäntyyppinen tapaus määrittelee Casino Gurun ei-kiinnostukseksi kolmanneksi osapuolelle.


Olen lukenut läpi lukemattomat täällä julkaistut tapaukset, tämä on tähän mennessä paras, Casino Gurun on voitettava se.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

file

Kuten näet täältä, tällä hetkellä varoja siirrettiin bonuslukitusta varoista nostettavissa olevaan oikeaan rahaan bitstarzin mukaan, nämä asiakirjat ovat pohjimmiltaan heidän virallisia sanojaan, jotka kertovat minulle pelaajan asemasta. Tämän vahvistaa myös live-chat, kuten olen osoittanut edellisessä chatissa.


Heidän täytyy maksaa minulle rahani. Jos he eivät, heidän arvosanansa on pudotettava. Heidän maineensa täytyy kärsiä, ei minun. Kerro heille

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei cmccom13,


En ole varma, oletko tietoinen bonusten mekaniikasta tai miksi jatkat väittelyä, kun on ilmeistä, että voitot tulivat bonusrahasta ja ne on rajoitettu sääntöjen mukaan.


Vaikka kasinolle olisi ihanteellista siirtää voitot välittömästi oikeaksi rahaksi, kun kierrätys on päättynyt. Tämä ei kuitenkaan ole alan standardi. Ja kasinoilla on syitä, miksi ne rajoittavat voittoja nostopyynnön jälkeen. Emme siis voi rangaista kasinoa pelkästään tyytymättömyytesi vuoksi.


Lisäksi loki osoittaa, että sinulla oli merkittävä saldo panostuksen päätyttyä. Jos kasino rajoittaisi saldoasi sen jälkeen, kun olet lopettanut vedonlyönnin, pelaamisesi olisi todennäköisesti erilainen, koska tililläsi ei olisi niin paljon saldoa.


Minun näkökulmastani emme voi tarjota lisäapua, koska kasino toimi asianmukaisesti, ja bonusmekaniikkaa tuntevat voivat vahvistaa tämän. Jos olet edelleen eri mieltä, suosittelemme ottamaan yhteyttä sääntelyviranomaiseen tai muuhun kolmannen osapuolen sovittelijaan, vaikka on epätodennäköistä, että asiasta päätettäisiin erilainen johto tai kuluisi yhtä paljon aikaa tapaukseen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Sir, ongelma ei ole bonuksissa, vaan kasinoiden tietojen harhaanjohtamisessa. Sanon, että jos he olisivat antaneet oikeaa tietoa, niin asiat olisivat hyvin erilaisia. Miksi jätät tämän tosiasian huomioimatta? Tuomioistuimessa voittaisin vain kasinoiden lokien perusteella, rikostuomioistuin, kun Bitcoinin kallistuessa, tapaukseni arvosta tulee enemmän rahaa, luulen, että kannatatte kasinoita, jotka omistavat ja joita hallinnoivat rahat kasinot, tämä on päätelmäni. Et voi sivuuttaa todisteitani ja olla reilu samaan aikaan. Ihmisten parhaaksi en pysähdy tähän, teen tunnetuksi korruption, johon te kaikki olette sitoutuneet. Olen syntynyt tällaisiin asioihin, olen säälimätön, tunnen lain edestakaisin, te kaverit ovat trolleja.


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Lisäksi alan standardin tulisi olla todellisista kivijalkakasinoista. He eivät salli tällaista taktiikkaa. En välitä kuinka monet nettikasinot käyttävät vääriä tietoja hämmentääkseen pelaajia, se ei ole oikein. Kasinon julkaisemat tiedot ovat itse asiassa. Tuomioistuimessa näyttäisin tuomarille ja valamiehistölle asiakirjat, joita käytin päätökseni tekemiseen, ja he myönsivät minulle voitot, niin yksinkertaista, jos et näe tätä yksinkertaista logiikkaa, et vain halua koska olet kontrolloitu oppositio.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä cmccom13,


Vaikuttaa siltä, että olet varma, että tiedät parhaan tavan, miten tilanne tulisi käsitellä, ja että voitat, jos joudut oikeuteen. Jos näin on, suosittelemme, että nostat asiaa koskevia oikeustoimia. Tarinasi on muuttunut useita kertoja alusta lähtien, ensin talletusajan, sitten bonuksen hylkäämisen ja lopuksi turvatoimien ongelmien vuoksi.


Kiistat edelleen kaikki sekä minun että kasinon antamat tiedot ja osoitat uistelukäyttäytymistä. Haluan kuitenkin toistaa, että voittosi olivat rajoitettuja bonusrahaa koskevan enimmäisvoittosäännön vuoksi, kuten alussa mainitsin.


Koska tämä tapaus ei näytä etenevän mihinkään, voin valitettavasti ilmoittaa, että lopetamme sen. Jos et vieläkään voi hyväksyä olosuhteita kahden kuukauden jälkeen, jatkuva asian selvittely olisi ajanhukkaa ja pyydämme ystävällisesti viemään asiani muualle.


  1. Lokit todistavat kasinon edustajan version.
  2. Vaikka laskinkin talletusajallasi, käytit silti bonusrahaa.
  3. Kivijalkakasinoissa sinulla ei ole bonuksia kuten nettikasinoissa, joten väittäminen, että tilanne tulisi hoitaa kuten kivijalkakasinoissa, on sopimatonta.
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hylkään valituksen edellä mainitsemistani syistä ja koska uskon, että asian jatkaminen on ajanhukkaa.

Automaattinen käännös:
flash-message-reviews
Käyttäjäarvostelut - Kirjoita omia kasinoarvosteluita ja jaa omat kokemuksesi
scamalert_1_alt
Casino Gurun työntekijät eivät koskaan kysy salasanaasi tai pyydä pääsyä kasino- tai pankkitilillesi
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa - päivittäisiä julkaisuja, bonuksia ilman talletusta, uusia kolikkopelejä ja paljon muuta
Tilaa uutiskirjeemme kuullaksesi uusimmista bonuksista ilman talletusta, uusista kolikkopeleistä ja muista uutisista