KotiValituksetStake Casino - Pelaaja ei voi nostaa rahojaan.

Stake Casino - Pelaaja ei voi nostaa rahojaan.

Automaattinen käännös:

Määrä: 6 BTC

Stake Casino
Turvallisuusluokitus:Keskitason yläpuolella
Lähetetty: 2.2.2023 | Tapaus suljettu : 5.3.2023
Tapaus suljettu Tuomiomme

Muu

HYLÄTTY

Yhteenveto tapauksesta

1 vuosi sitten
Käännös

Pelaaja ei pystynyt nostamaan rahojaan, koska kasino syytti häntä ehtojen rikkomisesta. Valitus hylättiin, koska kasino ei ole velvollinen palauttamaan mitään saldoa pelaajalle. Tämä oli pelaajan viimeinen valitus meille ja hänen omasta pyynnöstään hänen Casino.Guru -tili poistetaan nyt.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Stake kieltäytyi antamasta minulle selvennystä siitä, mitä ehtoja he syyttävät minua rikkomisesta.


file

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä d4n13n,

Paljon kiitoksia valituksen lähettämisestä. Olen todella pahoillani kuulla ongelmastasi Stake Casinon kanssa. Pelkään, että tarvitsen lisätietoja ongelmastasi. Voisitko tarkentaa? Odotan vastaustasi kärsivällisesti.

Parhain terveisin,

Nick

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Kuten näet. Stake sanoo, että minulla ei ole oikeutta hyvitykseen, koska he väittävät, että olen rikkonut heidän ehtojaan.


Haluan selvennyksen siihen, milloin ja mitä heidän ehdoissaan en ole noudattanut.


Olen kysynyt Stakelta, en vastaa pyyntööni, joten viimeinen tulos on sinun auttaaksesi minua saamaan vastauksen.

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Haluan tehdä selväksi, että tililläni ei ole saldoa ja se on suljettu, ja uskon, että Stake pitää osan siitä syynä.


Palveluehdoissa, joissa pelasin, ei mainittu, että panos olisi rajoitettu Tanskassa.


Uskon, että tämä rikkoo kuluttajansuojalakeja, koska en ollut tietoinen tästä rajoituksesta ennen rekisteröitymistä, jos näin on, en olisi koskaan rekisteröitynyt.


Siksi talletettu summa on palautettava.


Tiedän, että tämä ei ehkä ole mikään, missä voisit auttaa minua, koska Stake ei halua tunnustaa tehneensä virheen.


Sen sijaan he väittävät, että olen rikkonut heidän ehtojaan, eivätkä selvennä milloin ja mitä ehdoissa on rikottu.


Tarvitsen sinun auttavan minua saamaan Staken selventämään, mitä ehtoja he syyttivät minun rikkoneen ja milloin olen rikkonut niitä.


Toivottavasti tämä oli järkevämpää…

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä d4n13n,

Valitettavasti kasinon ehdot sanovat selvästi, että Tanska on rajoitettu maa. Kun rekisteröidyit sinne, hyväksyt nämä ehdot, joten sinun on noudatettava niitä. Näet sen täältä ehdolla 11. Kielletyt käytöt: https://stake.com/policies/terms

Koska olet selvästi rikkonut kasinon ehtoja, kasino ei ole velvollinen palauttamaan menetettyä saldoa.

Voimmeko vielä auttaa sinua?

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei Nick,

Se ei pidä paikkaansa, ehdot, joihin allekirjoitin, ja ehdot, jotka olivat aktiivisia pelatessani, eivät maininneet, että Tanska olisi kielletty maa.

Teos päivitettiin ensimmäisen kerran kuukausia tilini sulkemisen jälkeen. Sain kuvakaappauksia ehdoista, joilla pelasin, ja kuten näet täältä, sitä ei mainita missään.

Tämä jättää myös kysymykseni edelleen vastaamatta, mitä erityisiä ehdoissa Stake syyttää minua rikkomisesta?


file

Muokattu
Automaattinen käännös:
Yksityinen
Yksityinen
1 vuosi sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja

Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.

Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Haluan muistuttaa, että jos Stake ei jättänyt keskeisiä tietoja palveluehdoista pois. Silloin en olisi koskaan rekisteröitynyt ja tallettanut, joten en olisi menettänyt mitään.

Voisit väittää, että jos voittaisin, olisin onnellinen ja otan sen vastaan, mutta niin ei ole, ja olen varma, että jos näin olisi, Stake syyttää minua heidän ehtojensa rikkomisesta, jotka nyt on päivitetty, eikä antaisi minun peruuttaa voittoja, mikä tekee siitä win-win -tilanteen Stakelle.

Vertailun vuoksi, muilla kasinoilla on paljon selkeämpi ja läpinäkyvämpi lähestymistapa, ja jotkut estävät tehokkaasti käyttäjiä pääsystä kiellettyihin lainkäyttöalueisiin IP-todennuksella ennen rekisteröitymistä. Maailman suurimpana kryptokasinona Stakella on keinot estää tällaiset tapaukset, ja sen pitäisi ottaa vastuu siitä, ettei se anna tarkkoja tietoja ennen kuin käyttäjä rekisteröityy.

Tämän valossa pyydän kunnioittavasti Stakea korvaamaan minulle heidän palveluehtojensa epäselvyyden.


Myös tässä valituksessa Stake saa pitää pelaajien tasapainon (sinun tukemana) voiton jälkeen, koska he väittävät, että hän rikkoi palveluehtoja, sitten Staken tulee myös korvata minulle menetetyt rahani, koska he itse "rikkoivat" ehtojaan lähtemällä. tärkeitä tietoja. Muuten tämä on hyvin yksipuolista ja niiden termit eivät tarkoita yhtään mitään.

https://casinoguru-dk.com/stake-casino-spilleren-er-blevet-anklaget-for-at-abne


Tiedän, että et käsittele lakeja ja määräyksiä, mutta tämä on tärkeää pitää mielessä.

Euroopan kuluttajalainsäädännössä sanotaan:

EU:n kuluttajalainsäädäntö tarjoaa kuluttajille Euroopan unionin (EU) alueella useita suojakeinoja. EU-lainsäädännön mukaan yritysten on annettava kuluttajille selkeää ja täsmällistä tietoa, eivätkä ne saa harjoittaa harhaanjohtavia tai harhaanjohtavia käytäntöjä.


Verkkouhkapelien osalta EU:n lainsäädäntö edellyttää, että yritykset ilmoittavat selkeästi palveluidensa ehdot, mukaan lukien mahdolliset rajoitukset sille, kuka voi käyttää heidän palvelujaan. Tämä tarkoittaa, että yritysten on kerrottava avoimesti, mitkä maat ovat rajoittaneet niiden palvelujen käyttöä, eivätkä ne saa harjoittaa käytäntöjä, joita voidaan pitää harhaanjohtavina tai harhaanjohtavina.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Yksityinen
Yksityinen
1 vuosi sitten
Käännös
Arkaluontoisia tietoja

Casino Guru on tehnyt tästä julkaisusta yksityisen. Se sisältää arkaluontoisia tietoja, jotka on tarkoitettu vain asianomaisten nähtäväksi.

Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

a1) Voin vahvistaa tämän, eikä Stake ole koskaan maininnut ehdoissaan, että Tanska oli kielletty lainkäyttöalue ehdoissa ennen rekisteröitymistä, jos näin olisi, en olisi koskaan ilmoittautunut. En myöskään koskaan rikkonut tämän tilin ehtoja


b1) Tämä tapahtui kuukausia alkuperäisen tilini sulkemisen jälkeen ja Stake ei huomioinut minua pitkään. Tätä tiliä käytettiin vain Stakeen yhteydenottoon.


c1) Tätä ei käytetty henkilöstön häiritsemiseen, vaan todisteiden keräämiseen. Kyllä, tämä tili luotiin sen jälkeen, kun uusi TEOS sisällytti Tanskan kielletyksi lainkäyttöalueeksi, ja kuten voit nähdä oheisesta kuvakaappauksesta, useat tukijäsenet eivät sulkeneet tiliä. tilille, vaikka olin ilmoittanut olevani Tanskasta.


file


Nämä ovat kaikki lausekkeet uudesta ja päivitetystä TEOSista.


a) Kohdat 5.4, 5.6 ja 11 - Hän oli tietoisesti käyttänyt sivustoamme rajoitetulta lainkäyttöalueelta;

b) Lauseke 5.16 ja 11 - Hän loi useita tilejä omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä.

c) Itsestäänsulkemiskäytäntömme kohta 9 – Hän loi useita tilejä sen jälkeen, kun hänet suljettiin pysyvästi pois sivustolta.


a) Edellinen lauseke 1.2 - Stake ei ehkä pysty varmistamaan Palveluiden laillisuutta kullakin lainkäyttöalueella, ja Käyttäjän vastuulla on varmistaa, että hänen Palvelun käyttönsä on laillista; ja


b) Edellinen lauseke 4.5 - käytät Palvelua lainkäyttöalueelta, jossa se on laillista, eikä sinun henkilökohtaista pääsyäsi palveluun ole kielletty millään lainkäyttöalueella.


Se päivitettiin joulukuun 2022 lopussa tai tammikuun 2023 alussa, Staken tulisi viitata TEOS-sopimuksiin ennen 22. syyskuuta 2022. Ja taas joitakin niistä ei koskaan rikottu D4N13N-tilillä.


Seuraava osio on totta, mutta ehdot päivitettiin ensimmäisen kerran kuukausia sen jälkeen, kun ainoa tilini tuolloin suljettiin, eikä tämä tili rikkonut ehtoja.


Lisäksi, kappaleiden 2 ja 16 mukaisesti, Stake varaa oikeuden muuttaa ja muuttaa Palveluehtoja ilman erillistä ilmoitusta, ja käyttäjä sitoutuu tällaiseen muutettuun sopimukseen. On aina suositeltavaa, että käyttäjät ovat ajan tasalla palveluehdoissamme olevista tiedoista. Käyttäjä on ottanut pätkän noin maaliskuussa 2021 päivätyistä käyttöehdoista rekisteröidessään ensimmäisen tilinsä, ja vanhoista käyttöehdoista löytyvät myös seuraavat


Q panokselle:


1) Oliko minulla useita tilejä ennen 21.9.2022?

2) Milloin TEOS päivitettiin ja Tanska sisällytettiin kiellettyyn lainkäyttöalueeseen?

3) Olenko koskaan tallettanut ja pelannut uusilta tileiltä?


Minulla on monia sähköposteja, joissa otin yhteyttä Stakeen, mutta he kieltäytyvät vastaamasta näihin sähköposteihin. Ja myös täällä Stake käskee minua ottamaan yhteyttä heidän kumppaneihinsa. Joten se on hämmentävää.


file


Stake on tunnettu siitä, että se ei vastannut valituksiin, viime kerralla he jättivät huomioimatta GDPR-pyyntöäni lähes kahden kuukauden ajan, mikä on GDPR-lain vastaista, ja vain Casino Gurun avulla sain kopion tiedoistani.


Lisäksi tämä on viestini Staken messengerille ja täällä näet, että he näkevät viestini, mutta eivät vastaa, ja näyttääkö tämä häirinnältä?


filefilefile

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

filefilefilefile


Tässä ovat ehdot ennen kuin D4N13N-tilini suljettiin.

Olen niin pahoillani, että tämän on eskaloitunut näin, olen ottanut Stakeen yhteyttä niin monta kertaa ja he ovat jättäneet minut huomiotta koko ajan.


Ymmärrän, että Stake ei halua hyvittää minulle, koska se on suuri summa, mutta mielestäni on erittäin väärin, että heidän pitäisi hyötyä virheestä, jonka he tekivät antamatta selkeitä ehtoja.

En halua hyötyä tästä, haluan vain sen, mitä minun ei olisi pitänyt menettää.


Minusta on erittäin epäreilua, että Stake yrittää nyt käyttää uusilla tileillä rikottuja ehtoja kuukausia myöhemmin, jotta se ei hyvittäisi minulle vanhaa tiliä, joka ei koskaan rikkonut ehtoja.


Stake ei myöskään ole vieläkään selventänyt ehtoja, rikoinko D4N13N-tiliä

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Itse asiassa Stake tarjoaa paljon epäolennaista tietoa, joka on päivätty kuukausia valitusten keskittymisen jälkeen. Pyydämmekö pitämään sen 8. maaliskuuta 2021 ja 21. syyskuuta 2022 välisenä aikana, josta haen korvausta ja selvennystä.

Sain paljon sähköposteja tuon päivämäärän jälkeen ja Stake on uhannut minua oikeustoimilla, joten mielestäni se on aivan toinen valitus/tapaus. Ensimmäisen tilini sulkemisen jälkeisillä tiedoilla ei pitäisi olla väliä, koska se on ensimmäinen, ja kaipaan selvennystä. ja niillä ehdoilla, jotka hyväksyin ja pelasin tällä tilillä.


Ja vastata näihin muihin syytöksiin:


a) Edellinen lauseke 1.2 – Stake ei ehkä pysty varmistamaan Palveluiden laillisuutta kullakin lainkäyttöalueella, ja Käyttäjän vastuulla on varmistaa, että hänen Palvelun käyttönsä on laillista;

a: Palvelun käyttöni oli laillista, tarkistin


b) Edellinen lauseke 4.5 - käytät Palvelua lainkäyttöalueelta, jolla se on laillista, eikä sinun henkilökohtaista pääsyäsi palveluun ole kielletty millään lainkäyttöalueella.

b: Jälleen palvelun käyttö on laillista.

"Yksittäistä palvelun käyttöä ei ole kielletty millään lainkäyttöalueella." - Tämä osa ei sisälly ehtoihin, kuten näet, eikä sitä edes sisälly uusiin ehtoihin, joten se on Staken valhe


Tämä myös todistaa, että Stake on väärässä todetessaan alla, koska ehtoja ei todellakaan rikottu rekisteröinnin yhteydessä, koska sitä ei päivitetty siellä.

Yllä olevan mukaisesti käyttäjä on rikkonut Staken palveluehtoja rekisteröitymisen jälkeen, ja näin ollen ymmärrämme, että hänellä ei ole oikeutta hyvitykseen.


Olen järkyttynyt siitä, että Stake itse asiassa pelaa uhria täällä, olen tehnyt kaikkeni saadakseni asian selvitettyä Staken kanssa. Aluksi pyysin 1/4 talletuksistani, mutta tutkittuani tapausta tarkemmin ja ottaessani yhteyttä viranomaisiin tajusin, että olin t syyllinen ja Stake itse asiassa rikkoi useita kansainvälisiä lakeja.

Ja vieläkään, missään ennen rekisteröitymistäni ei mainita missään, että Tanska oli kielletty ja sillä olisi ollut suuri merkitys, joten voiko Stake vahvistaa tämän.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

file

Tämä on myös osa sitä, miksi tunnen, että Stake kohtelee minua erittäin epäoikeudenmukaisesti, koska tein ilmoittautumisprosessissani hyvin selväksi, että olin kotoisin Tanskasta, en yrittänyt salata mitään ja he eivät maininneet Tanskaa kiellettynä lainkäyttöalueena. uskoa, että he toimivat laillisesti minun lainkäyttöalueellani.


Uskon myös, että panos sai sinut hämmentymään, koska vaihdoit vasta äskettäin panoksen arvosta "Hyväksyy pelaajia Tanskasta" arvoon "Ei hyväksy pelaajia Tanskasta".


filefile

Staken lopettamisen jälkeen minusta tuntui juuri siltä, tietämättömältä, hämmentyneeltä ja vihaiselta, ja se antoi minulle mahdollisuuden tutkia asiaa tarkemmin.

Joten mielestäni on väärin, että he syyttävät minua uusien tilien luomisesta ottaakseen yhteyttä Stakeen ja lähettääkseen sähköpostia asiaankuuluville viranomaisille ja kumppaneille, jotta he voivat jakaa tietoisuuttaan estääkseen tämän tapahtumisen muille.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

On kulunut viikko siitä, kun vastasin kaikkiin Staken syytöksiin heidän palveluehtojensa rikkomisesta, eikä mitään ole tapahtunut. Eikö meidän pitäisi ottaa Stake mukaan joko vahvistamaan tai hylkäämään vastaukseni?


Tein nopean yleiskatsauksen, jossa oli selkeät vastaukset kaikkiin syytöksiin.


Pyysin hyvitystä Stakelta tililleni käyttäjätunnuksella D4N13N , tili luotiin 8.3.2021 ja suljettiin 21.9.2022


Viesti Stakesta:


Ymmärrämme tapauksesi, mutta kuten sinulle selitettiin, ymmärrämme, että et ole oikeutettu mihinkään hyvitykseen, koska olet rikkonut palveluehtojamme.


Stake ei koskaan antanut minulle selvennystä, millä ehdoilla minua syytettiin rikkomisesta, ja siksi tein tämän valituksen.


He ovat sittemmin toimittaneet minulle seuraavan alla mainitun syyn (a, b, c, d, e, f) ja ilmoittaneet, että Staken palveluehtoja on rikottu rekisteröinnin jälkeen


a) Kohdat 5.4, 5.6 ja 11 - Hän tietoisesti käytti sivustoamme rajoitetulta lainkäyttöalueelta
  • En tiennyt, että maani oli rajoitettu lainkäyttöalue ennen kuin loin tilini käyttäjätunnuksella D4N13N, koska Stake ei koskaan maininnut sitä ehdoissaan.
  • Tämä lisättiin ehtoihin ensimmäisen kerran tilin sulkemisen jälkeen.


b) Lauseke 5.16 ja 11 - Hän loi useita tilejä omaan henkilökohtaiseen käyttöönsä.
  • D4N13N oli ainoa tili, joka minulla oli 8. maaliskuuta 2021 ja 21. syyskuuta 2022 välisenä aikana
  • Tämä lisättiin ehtoihin ensimmäisen kerran tilin sulkemisen jälkeen.


c) Itsestäänsulkemiskäytäntömme kohta 9 – Hän loi useita tilejä sen jälkeen, kun hänet suljettiin pysyvästi pois sivustolta.
  • D4N13N oli ensimmäinen tilini


d) Edellinen lauseke 1.2 - Stake ei ehkä pysty varmistamaan Palveluiden laillisuutta kullakin lainkäyttöalueella, ja Käyttäjän vastuulla on varmistaa, että hänen Palvelun käyttönsä on laillista
  • Palveluni käyttö oli laillista


e) Edellinen lauseke 4.5 - käytät Palvelua lainkäyttöalueelta, jossa se on laillista, eikä sinun henkilökohtaista palvelun käyttöä ole kielletty millään lainkäyttöalueella.
  • Palvelun käyttö on laillista omalta alueeltani
  • "Henkilökohtaista pääsyäsi palveluun ei ole kielletty millään lainkäyttöalueella" ei sisälly ehtoihin.


f) Kohdat 2 ja 16, Stake varaa oikeuden muuttaa ja muuttaa Palveluehtoja ilman erillistä ilmoitusta, ja käyttäjä sitoutuu tällaiseen muutettuun sopimukseen.
  • Termit eivät koskaan sisältäneet Tanskaa kiellettynä lainkäyttöalueena, kun käytin tiliä D4N13N
  • Osat "a" ja "b" sisällytettiin ehtoihin ensimmäisen kerran D4N13N-tilin sulkemisen jälkeen


Käyttäjä on ottanut pätkän noin maaliskuussa 2021 päivätyistä käyttöehdoista rekisteröidessään ensimmäisen tilinsä
  • Stake vahvistaa, että toimittamani ehdot olivat ne, joilla rekisteröidyin


Stake kertoi minulle, miksi he eivät korvanneet minua, koska olen rikkonut heidän ehtojaan. Vastauksistani käy hyvin selväksi, etten koskaan riko heidän ehtojaan tililläni D4N13N, jolle haen selvennystä ja hyvitystä.


Kaikki vastaukset voidaan julkistaa, paitsi on minun KYC-tiedoillani, ja piilota posti Staken vastaukseen.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä Stake Casino,

Voisitteko kertoa, mikä oli pelaajan saldo hänen ensimmäisellä tilillään, kun se suljettiin? Oliko Tanska sallittu tuolloin?


Kuten kaikki muutkin tilit, pidämme sitä ehtojen rikkomisena pelaajan puolelta, joten emme mene sen pidemmälle.

Casino Gurun ylläpitäjän muokkaama
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Tein hyvin selväksi, että tililläni ei ollut saldoa, kun se suljettiin. Mutta katsokaa viestiä, jonka Stake lähetti minulle, he itse mainitsevat, että he korvaisivat minulle menetetyt rahani, jos en riko heidän ehtojaan. Ja tämä lähetettiin tiliini D4N13N yhdistettyyn sähköpostiin

Stake, jossa ei mainita maatani kiellettynä lainkäyttöalueena, sai minut uskomaan, että he toimivat laillisesti, he käyttivät tätä petosta käyttääkseen laittomia käytäntöjä saadakseen minut riippuvaiseksi ja menettämään paljon rahaa, mitä ei koskaan olisi tapahtunut, jos he eivät antaneet harhaanjohtavia ehtoja, koska ei ole rekisteröitynyt.


Haluan tietää, että Casino Gurut suhtautuvat a,b,c,d,e,f -tiliin, jonka käyttäjätunnus on D4N13N

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Stake , voitko myös vastata näihin yksinkertaisiin kysymyksiin kyllä tai ei :


  1. Missä käyttöehdoissa, joihin kirjauduin käyttäjätunnuksellani D4N13N, mainitaan Tanskan olevan kielletty lainkäyttöalue?
  2. Onko sinulla todisteita siitä, että olen rikkonut ehtojasi käyttäjätunnuksellani D4N13N?
  3. Hyvitätkö minulle menetetyt talletukseni, jos ECC-Net tukee tapaustani ja uskot, että minulla on oikeus hyvitykseen?


Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä kasinoguru,


Vahvistamme käyttäjän ensimmäisen tilin, joka on "D4n13n",   on tällä hetkellä liitetty saldo, ja tämä oli saldo, kun tili jäädytettiin, koska Käyttäjä ei ole voinut nostaa varoja. Tätä vastausta kirjoitettaessa tämän summan arvo oli 4,36 USD.


Mitä tulee lainkäyttöaluekyselyyn, Tanska EI ollut sallittu tilin luomisen yhteydessä.


Kuten edellisessä vastauksessamme ja siinä korostetuissa lausekkeissa mainittiin, todetaan, että "Stake ei ehkä pysty varmistamaan Palveluiden laillisuutta kullakin lainkäyttöalueella" ja "olet käyttämässä palvelua lainkäyttöalueelta, jossa se on laillista niin, eikä sinun henkilökohtaista pääsyäsi palveluun ole kielletty millään lainkäyttöalueella."


Olemme nyt nimenomaisesti luetteloineet tietyt lainkäyttöalueet auttaaksemme asiakkaita päättämään, voivatko he käyttää sivustoa (muiden toimenpiteiden lisäksi, mukaan lukien maantieteellinen esto), mutta sillä ei ole merkitystä, oliko Tanska tuolloin nimenomaisesti luettelossa. Itse asiassa mitään maata/lainkäyttöaluetta ei ollut nimenomaisesti lueteltu tuolloin (kuten käyttäjän lähettämistä kuvakaappauksista näkyy), mutta se ei tarkoittanut, että pääsy sivustollemme olisi laillista kaikilla lainkäyttöalueilla maailmanlaajuisesti, eikä tätä voida myöskään olettaa tai pitää "petollisena" . Kuten useista käyttöehtojemme lausekkeista käy ilmi, nämä ehdot olivat selkeitä eivätkä millään tavalla harhaanjohtavia.


Palveluehtojemme mukaan tällä hetkellä ja tällä hetkellä Käyttäjän vastuulla on varmistaa yllä oleva ja sen seurauksena käyttäjä "D4n13n"   kävi sivustollamme palveluehtojen vastaisesti.


Ystävällisin terveisin,

file

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös
Mitä tulee lainkäyttöaluekyselyyn, Tanska EI ollut sallittu tilin luomisen yhteydessä.

He vahvistavat , että Tanska oli kielletty lainkäyttöalue rekisteröityessäni, ja he myös vahvistavat, että tätä EI mainittu ehdoissa tuolloin.


Stake ei välttämättä pysty varmistamaan Palveluiden laillisuutta kaikilla lainkäyttöalueilla

Tämä ei vapauta yritystä vastuusta noudattaa asiaankuuluvia lakeja ja määräyksiä, mukaan lukien kuluttajansuojaan, vastuulliseen pelaamiseen ja rahanpesun torjuntaan (AML) liittyvät lait ja määräykset.

Jos he eivät pysty varmistamaan laillisuutta, heidän ei pitäisi tarjota palvelua.


Sillä, oliko Tanska tuolloin nimenomaisesti listattu, ei ole merkitystä. Itse asiassa yhtään maata/lainkäyttöaluetta ei tuolloin ollut nimenomaisesti lueteltu

Euroopassa rahapelipalveluja tarjoavien yritysten on noudatettava asiaankuuluvia lakeja ja määräyksiä, mukaan lukien kuluttajansuojaan, vastuulliseen pelaamiseen ja rahanpesun torjuntaan (AML) liittyvät lait ja määräykset. Tämä sisältää palveluidensa laillisuuden varmistamisen kullakin lainkäyttöalueella ja sen varmistamisen, etteivät he tarjoa palveluja henkilöille, jotka sijaitsevat kielletyillä lainkäyttöalueilla.

Stake perustettiin vuonna 2017, rekisteröidyin vuonna 2021. Vahvistaako Stake täällä, että he eivät 4 vuoden toimintavuoden aikana noudattaneet eurooppalakia eivätkä edes tarkistaneet laillisuutta, mutta toimittivat sen kuitenkin?


"Käytät Palvelua lainkäyttöalueelta, jossa se on laillista, eikä sinun henkilökohtaista pääsyäsi palveluun ole kielletty millään lainkäyttöalueella."

Taaskaan ei ole olemassa lakia, joka estäisi Tanskan kansalaisia pääsemästä Stakeen, mutta Staken on laitonta toimia ja tarjota palveluitaan Tanskassa ja kohdentaa tanskalaisia, kuten sallia heidän nähdä saldon Tanskan valuutassa (katso liitteenä oleva kuvakaappaus).

Toisin sanoen, minun oli laillista päästä sivustolle, joten en rikkonut ehtoja.

file


Palveluehtojemme mukaan tuolloin ja tällä hetkellä Käyttäjän vastuulla on varmistaa yllä oleva, ja tämän seurauksena käyttäjä "D4n13n" käytti sivustoamme palveluehtojen vastaisesti.

Viime kädessä yrityksen vastuulla on varmistaa, että se toimii kaikkien asiaankuuluvien lakien ja määräysten mukaisesti, mukaan lukien kuluttajansuojaan, vastuulliseen pelaamiseen ja rahanpesun torjuntaan (AML) liittyvät lait ja määräykset. Tähän kuuluu sen palveluiden laillisuuden varmistaminen jokaisella lainkäyttöalueella, jolla se toimii, ja sen varmistaminen, että se ei tarjoa palveluitaan henkilöille, jotka sijaitsevat kielletyillä lainkäyttöalueilla.

Pääsin sivustolle laillisesti, en voi olla vastuussa siitä, että Stake toimii yrityksensä kielletyllä lainkäyttöalueella, eikä missään ole mainittu, että heidän laiton toimintansa tarkoittaisi, että olen rikkonut ehtoja.


Stake Casino on hylännyt palautuspyyntöni sillä perusteella, että olen rikkonut heidän palveluehtojaan. Tarkastellessani ehdot olen kuitenkin päättänyt, että en ole rikkonut mitään ehtoja ja että Stake Casino yrittää siirtää vastuun minulle välttääkseen velvollisuuksiensa täyttämisen.

Vakiintuneena kasinona, joka sponsoroi useita korkean profiilin urheilujoukkueita, on huolestuttavaa, että Stake Casino toimii tavalla, joka ei ole laillisten ja eettisten standardien mukainen. Tämä herättää kysymyksiä heidän sitoutumisestaan vastuullisiin ja vaatimustenmukaisiin liiketoimintatapoihin.

Uskon vahvasti, että Stake Casinon tulee noudattaa velvollisuuksiaan ja korvata minulle talletukseni, koska ne eivät ole toimineet asiaankuuluvien lakien ja määräysten mukaisesti. Kehotan heitä harkitsemaan uudelleen kantaansa ja ryhtymään tarvittaviin toimiin tilanteen korjaamiseksi.


Tämä valitus tehtiin saadakseen selvennystä siitä, minkä ehtojen rikkomisesta Stake syytti minua, enkä tällä hetkellä ole rikkonut yhtäkään Staken esittämistä syytöksistä.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei Nick,


Voitteko katsoa Stakesin syytökset ja vastaukseni ja tehdä johtopäätöksen, olenko todella rikkonut ehtoja?


Jos en rikkonut ehtoja (mitä en tehnyt), tämä valitus tulee sulkea Ratkaisemattomana, kunnes Stake ottaa minuun yhteyttä ja ratkaisee tämän asian korvauksella, jonka he sanovat tekevänsä, jos en rikkoisi ehtoja.


Lisäksi ECC-Net tukee tapaustani. He eivät tekisi sitä, jos he eivät uskoisi, että minulla on laillinen vaatimus talletuksistani.


Tämä saattaa johtua myös siitä, että Staken tarjoamat ehdot olivat harhaanjohtavia ja pettivät minut uskomaan, että ne toimivat laillisesti minun lainkäyttöalueellani, ja ne kohdistavat tanskalaisiin pelaajiin tekemällä houkuttelevaksi näyttää saldosi Tanskan valuutassa, mikä vahvisti tilannettani entisestään.

Muista, että en olisi rekisteröitynyt, jos heidän ehdot olisivat selvät, he pettivät minut rekisteröitymään antamalla väärän kuvan heistä toimivista laillisesti tarkoituksenaan tarjota lainkäyttöalueellani kiellettyjä uhkapelejä. eivät ole tunnustaneet sitä virheeksi, sen on täytynyt olla tahallista, mikä luokiteltaisiin petokseksi.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hei Nick,


Tämän valituksen tekemisestä on kulunut kuukausi, ja ymmärrän, että olet kiireinen ja tämä saattaa olla hämmentävää, joten teen lyhyen yhteenvedon. Btw, otsikko on väärä, en koskaan pyytänyt nostamaan tilini nykyistä saldoa.


Pyysin Stakea palauttamaan talletukseni, koska kirjauduin epäselvillä ehdoilla, joissa ei koskaan sanottu, että Tanska on kielletty lainkäyttöalue, en olisi rekisteröitynyt, jos he olisivat selvästi ilmoittaneet, että Tanska on rajoitettu, he käyttivät tätä pettääkseen minut ja käyttämällä epäreiluja käytäntöjä ei ole laillista minun lainkäyttöalueellani.


Alla näet heidän vastauksensa valitukseeni.


Rakas Daniel,
Ymmärrämme tapauksesi, mutta kuten sinulle selitettiin, ymmärrämme, että et ole oikeutettu mihinkään hyvitykseen, koska olet rikkonut palveluehtojamme.

file

  • Voimmeko olla samaa mieltä siitä, että tässä viestissä sanotaan selvästi, että syy siihen, miksi he eivät korvaa minulle, on se, että he uskovat, että olen rikkonut heidän ehtojaan?
  • Voimmeko sopia, etten ole rikkonut mitään aiemmin mainittuja ehtoja?


Ymmärrän, että tuet kasinoita, kun ne sallivat käyttäjiä kielletyltä lainkäyttöalueelta, kunhan he molemmat tietävät, mitä he myös rekisteröityvät, mutta tuetko niitä myös silloin, kun he eivät ilmoita käyttäjille kiellosta ehdoissaan ennen rekisteröityä ja käyttää tätä myöhemmin heitä vastaan ehtojen rikkomisena? Se näyttää minusta aika epäreilulta.

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Hyvä d4n13n,

Kaiken sinun ja kasinon välisen keskustelun perusteella minun on sanottava, että kasino ei ole velvollinen palauttamaan sinulle saldoa.

Koska ensimmäisellä tililläsi ei ollut saldoa (siis se tarkoittaa, että talletit ja menetit sen), saldo yksinkertaisesti menetetään aivan kuten missä tahansa muussa kasinossa. Et voi alkaa etsimään syytä hyvitykseen saldon menettämisen jälkeen, sinun olisi pitänyt tarkistaa ennen sitä, oliko Stake sallittu vai ei Tanskassa.

Siitä lähtien jokainen luomasi uusi tili rikkoo kasinon ehtoja, joten sen jälkeen tapahtuvilla ei ole merkitystä.

Jos sinulla olisi jäljellä saldoa ensimmäisellä tililläsi, vaadimme kasinoa maksamaan sen sinulle kokonaan, mutta koska näin ei ole, emme voi tehdä mitään.

Suosittelen pelaamista toisella kasinolla, koska mikä tahansa muu vuorovaikutus Staken kanssa tukisi vain heidän puoltaan, ja se on päätelty myös aiemmissa valituksissasi heitä vastaan.

Valitus suljetaan nyt, koska kasino ei ole velvollinen palauttamaan sinulle saldoa.

Parhain terveisin,

Nick

Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

TÄMÄ EI VASTAnnut KYSYMYKSINI... MITÄ EHTOJA RIKKIN?

et ole vastannut yhteenkään kysymykseeni.


Olette vitun korruptoituneita, tässä tapauksessa Casino voi vain naida kaikkia ihmisiä!


Kiitos, että tuhlasit aikaani, kun saat maksun Stakelta.


Poista tilini ja kaikki valitukseni!

Muokattu
Automaattinen käännös:
Julkinen
Julkinen
1 vuosi sitten
Käännös

Haluan ilmoittaa sinulle, että Casino.Guru-tilisi poistetaan nyt pyynnöstäsi.

Automaattinen käännös:
flash-message-reviews
Käyttäjäarvostelut - Kirjoita omia kasinoarvosteluita ja jaa omat kokemuksesi
scamalert_1_alt
Casino Gurun työntekijät eivät koskaan kysy salasanaasi tai pyydä pääsyä kasino- tai pankkitilillesi
Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa - päivittäisiä julkaisuja, bonuksia ilman talletusta, uusia kolikkopelejä ja paljon muuta
Tilaa uutiskirjeemme kuullaksesi uusimmista bonuksista ilman talletusta, uusista kolikkopeleistä ja muista uutisista