Sattuuko kenelläkään olemaan ruudunnäyttöä, jossa näkyy, kuinka he valitsevat pankkikortin, mutta joutuvatkin sitten kryptonimien virran läpi?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
LizzieCG
Timantti
LizzieCG
3 viikkoa sitten
Hei Lizzie, miten tämä prosessi eteni? Kaikki rahani on käytetty tilisiirtojen tekemiseen, jopa säästöni. Minulle on kerrottu, että minulle annettaisiin päivitys 10 arkipäivän kuluessa, noin kuusi päivää sitten. He asettivat tilini tarkistukseen elokuun puolivälissä.
Automaattinen käännös:
Arra89
8x7rqrgfbc37
Timantti
8x7rqrgfbc37
3 viikkoa sitten
Minulla on kuvakaappauksia
Automaattinen käännös:
8x7rqrgfbc37
Kulta
Arra89
3 viikkoa sitten
Minulla on kuvakaappauksia
I have screenshots
Automaattinen käännös:
3 viikkoa sitten
Onko mahdollista lähettää ne footyheadlines1966@outlook.com ? tai jamiepi sähkeessä
Yritän vakuuttaa pankin, että tämän pitäisi luokitella avoimen pankkitoiminnan APP-petokseksi.
Jos onnistun, jaan tietoa toki (jos olet saanut hyvityksiä Kryptonimin kautta, kerrothan minulle myös).
Valitettavasti ei. Olen löytänyt joitakin, mutta lähettänyt lukemattomia sähköposteja ilman vastausta...
Automaattinen käännös:
Waltz
Org1991
Hopea
Org1991
3 viikkoa sitten
Kenelle tämä on tarkoitettu?
Automaattinen käännös:
Waltz
Hopea
DjumK
1 kuukausi sitten
Minulla ei ole niistä vielä mitään varmaa tietoa, mutta kerron, jos löydän niitä. Oletko koskaan nähnyt Horizon Landia tai Exist Sysiä maksutapahtumissasi? Yritän myös selvittää, kuka niitä käsitteli.
I don’t have anything solid on those yet, but I’ll let you know if I come across anything. Have you ever seen Horizon Land or Exist Sys in your transactions? I’m trying to work out who processed those as well.
Automaattinen käännös:
3 viikkoa sitten
Makea
Automaattinen käännös:
Waltz
DjumK
Hopea
DjumK
3 viikkoa sitten
Minulla ei ole kaveria
Automaattinen käännös:
mrk95
8x7rqrgfbc37
Pronssi
8x7rqrgfbc37
3 viikkoa sitten
Eikö voi vain luoda uutta tiliä?!
Automaattinen käännös:
mrk95
8x7rqrgfbc37
Pronssi
8x7rqrgfbc37
3 viikkoa sitten
Sain heiltä rahat takaisin, mutta siitä on jo aikaa.
Automaattinen käännös:
Jaydizzle
Pronssi
Loo76
1 kuukausi sitten
Lähettäkää minulle sähköpostit Discordilla…
Keksi itsellesi jotain…
😉
Discord me the emails…
ill Come up with something for you….
😉
Automaattinen käännös:
3 viikkoa sitten
Hei Loo. Saisinko minäkin Discord-viestin? Olen saanut samanlaisia vastauksia Ivyltä ja Kryptonimilta ja nyt käyn uudelleen pankkini kautta, koska he vaativat Me2Me-maksuja, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.
Onko kukaan saanut viime aikoina hyvitystä Elegrolta?
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
3 viikkoa sitten
Yritin ottaa uudelleen yhteyttä Walletoon, mutta valitettavasti en ole vieläkään saanut heiltä mitään hyödyllistä. Tässä vaiheessa jatkan vain takaisinperintöjen tekemistä ja odotan pankin päätöksiä.
Koska yksi on jo ratkaistu minun edukseni, toivon, että ainakin jotkut jäljellä olevista menevät samalla tavalla.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
3 viikkoa sitten
Olen törmännyt FOLVEXiin, SALDROon ja PELVANiin aiemmin. Minun tapauksessani ne olivat yhteydessä Xpateen. Sain tämän selville tutkiessani pankkini tapahtumia.
Muista minulla ei ole vielä mitään varmaa tietoa.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Lisa2
Platina
Lisa2
3 viikkoa sitten
Olen nähnyt DOLVIKin, NEXRIMin ja KANTIQin. Minun tapauksessani nuo tapahtumat olivat yhteydessä Walletoon, eivät Xpateen.
En ole kuitenkaan varma noista muista listallasi olevista.