Hei, se ei anna arnoja tai kauppiaiden nimiä, mutta antaa päivämäärän, kellonajan ja summan, mikä auttaa täsmäytyksen löytämisessä.
Olen juuri lähettänyt TRI-ilmoituksen ja virallisen valituksen 276 tapahtumasta. Minulla kesti jonkin aikaa käydä se läpi, ryhmitellä ne ja kerätä todisteita liitteeksi, mutta katsotaan miten käy. Pidän teidät ajan tasalla. Viimeisimmät Wallettosta saamani hyvitykset olivat erittäin nopeita, mutta en odota samanlaista tällä kertaa tapahtumien määrän huomioon ottaen.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
XkBoii
Platina
XkBoii
1 kuukausi sitten
Ei hätää. Ilmoitan, jos kuulen Ventiralta jotain. Pysykää yhteydessä.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
voodoo4
Platina
voodoo4
1 kuukausi sitten
Minulla oli Art Solution jonkin aikaa sitten. Pelkkä kuvaus ei auttanut, vaan minun piti pyytää pankilta kaikki tapahtumatiedot. Yritä saada selville ARN, hankkijan tunnus/nimi ja MCC, äläkä vain kauppiaan nimeä.
Kun minulla oli hankkijan tiedot, maksuketjun ymmärtäminen oli paljon helpompaa. Tekisin saman XOR Visual Layerin kanssa.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
1 kuukausi sitten
Muistan näiden olleen esillä aiemmin yhdessä vercs2:n, calcalin, tokdomin ja paypayn kanssa. jusdot5 ja jusski6 olivat siellä linkitettyinä Xpateen/Xpate Annexiin, mutta ostaja oli vielä epäselvä.
Joten ehdottomasti kysyisin pankilta ARN-numeroa ja maksunsaajan tunnusta/nimeä sekä käytettyä MCC-koodia. Se on luultavasti hyödyllinen osa, jos yrität jäljittää, kuka ne itse asiassa käsitteli.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
Kaplan
Platina
Kaplan
1 kuukausi sitten
Kiitos, tämä on todella hyödyllistä. Pyysin pankiltani kaikkia maksutietoja, mutta he eivät ole vastanneet pyyntööni. Tähän mennessä he antoivat minulle vain ARN:n ja kauppiastunnuksen.
Jos he jättävät jatkuvasti huomiotta pyynnön hankkijan tunnuksesta/ICA:sta, onko olemassa toinen tapa saada se? Riittäisikö ARN + kauppiaan tunnus Mastercardille laillisen hankkijan tunnistamiseksi?
Oletko myös törmännyt Hexo Landiin tai SIS Art Unioniin? Olen yrittänyt selvittää kuka nekin hankki.
Automaattinen käännös:
DjumK
voodoo4
Kulta
voodoo4
1 kuukausi sitten
Kiitos. Jos pankkisi antaa sinulle maksupalveluntarjoajan tunnuksen/ICA:n, lähetäthän senkin. Se saattaa olla hyödyllisin osa, vaikka he eivät antaisikaan laillista maksupalveluntarjoajan nimeä. Yritän saada saman Calcalille ja Jusdot5:lle.
Automaattinen käännös:
DjumK
Kulta
1 kuukausi sitten
Hei, tietääkö kukaan kuka on Visual Millin, Horizon Landin ja Exist Sysin takana? Yritän selvittää näiden kauppiasta/maksutapahtumien vastaanottajaa. Onko kukaan saanut tietoja heidän pankistaan tai onnistunut ottamaan heihin yhteyttä?
Automaattinen käännös:
DjumK
voodoo4
Kulta
voodoo4
1 kuukausi sitten
Olen törmännyt calcaliin ja jusdot5:een aiemmin. Xpate/Xpate Annex mainittiin molempien yhteydessä. Pyytäisin pankiltasi Acquirer ID:tä/ICA:ta ja MCC:tä, jos mahdollista – niiden pitäisi auttaa enemmän kuin pelkkä kuvaus.
Automaattinen käännös:
DjumK
billi85
Kulta
billi85
1 kuukausi sitten
Kiitos, tästä on apua. Muistatko, mitä deskriptoreita Xpate todellisuudessa kyseenalaisti sinun tapauksessasi? Yritän erityisesti varmistaa vercs2:n ja tokdom:n – esiintyikö kumpikaan niistä transaktioissasi?
Automaattinen käännös:
DjumK
Waltz
Kulta
Waltz
1 kuukausi sitten
Minulla ei ole niistä vielä mitään varmaa tietoa, mutta kerron, jos löydän niitä. Oletko koskaan nähnyt Horizon Landia tai Exist Sysiä maksutapahtumissasi? Yritän myös selvittää, kuka niitä käsitteli.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
1 kuukausi sitten
Kukaan tietää mitään
jusski6
tokdom?
Yritän edelleen selvittää, kuka niiden takana on ja kuka maksut käsitteli.
Kaikki tiedot auttaisivat.
Automaattinen käännös:
Org1991
Lisa2
Timantti
Lisa2
1 kuukausi sitten
Aquierer -XPATE LTD
Automaattinen käännös:
Arra89
Loo76
Timantti
Loo76
1 kuukausi sitten
Olen nostanut kaikki kaivokseni kauppiaalle Revolutissa
Automaattinen käännös:
Loo76
Timantti
Arra89
1 kuukausi sitten
Olen nostanut kaikki kaivokseni kauppiaalle Revolutissa
Ive raised all my mine to merchant on revolut
Automaattinen käännös:
1 kuukausi sitten
Mitä sanoit väittääksesi vastaan?
Automaattinen käännös:
Arra89
Loo76
Timantti
Loo76
1 kuukausi sitten
Kuten aina. Lähetin sinulle Discordissa viestin Ivyyn liittyen 😀
Automaattinen käännös:
Drd12
Pronssi
1 kuukausi sitten
Yritän löytää VSMS-yhteyttä, tietääkö kukaan?
Automaattinen käännös:
Sarah222
Kulta
1 kuukausi sitten
Edistymispäivitys. Betterhash/betterhash.io -maksujen takaisinperinnät ovat onnistuneet ja hyvitykset tulivat tilille tänä aamuna. Tämä oli viimeinen maksupäivä.
Tähän mennessä 89 takaisinperinnästä 43 on onnistunut.