Onko kenelläkään suljettu pankkitiliä? Miten se tapahtui? Rahani menivät sisään "sovittamista varten". Minulle on kerrottu, ettei neuvoja ole pitänyt niitä hallussaan, ne ovat edelleen minun.
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
1 tunti sitten
Ei mitään takaisin, kaveri
Automaattinen käännös:
Snowyhill84
Foxtrot90
Platina
Foxtrot90
1 tunti sitten
Olen saanut lähes 3 000 takaisin ja korttiyhtiö jäädytti tilini välittömästi. Tämä oli heinäkuussa, eikä minulla ole vieläkään pääsyä tililleni. Olen tehnyt virallisen valituksen, koska yli 6 viikkoa on kulunut, eikä tulosta ole tullut.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Snowyhill84
Platina
Snowyhill84
1 tunti sitten
Tein 28 takaisinperintää, olin täysin rehellinen neuvonantajilleni, ja riitojenratkaisuasiantuntija kertoi minulle, että he voivat tehdä valituksen harhaanjohtamisen perusteella. Kaksi kauppiasta palautti rahat, toinen 48 tunnissa ja toinen viikon kuluttua. Sitten noin viikko sen jälkeen, kun tiliäni tarkastettiin. Sitten kaksi päivää sitten rahani menivät täsmäytykseen. Rahat olivat sekä pääpankkitililtäni että säästöistäni.
Muokattu
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
1 tunti sitten
Luottokorttini maksuhäiriömerkintä johtui pelkästään siitä, että kerroin heille pelanneeni sillä uhkapeliä yrittäessäni periä takaisinperintää, mikä oli vastoin ehtoja. Kuvittelisin, että pankkitilin kanssa ongelma olisi periä takaisinperintää jostain syystä, sitten tehdä lisää tapahtumia ja jatkaa periä takaisinperintää edellisistä, kun edelliset on jo käsitelty? Onko asia näin? Jos näin on, kuvittelisin, että se on heille taloudellinen riski, jos he jatkavat käyttötilin tarjoamista ja siitä tulee kannattamatonta riitojen ratkaisemiseen käytettyjen tuntien vuoksi. Ei ole lainkaan reilua, mutta luulen, että se on laillista ja heidän ehtojensa mukaista. Todella epäreilussa tilanteessa olemme!
Automaattinen käännös:
XkBoii
Sarah222
Timantti
Sarah222
1 tunti sitten
Ovatko loput kesken vai onko kauppias kiistänyt ne?
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
1 tunti sitten
Tarkoitan, että minulla on tonnikaupalla todisteita siitä, että olen ollut rehellinen heidän kanssaan. Ja että olen ohjannut neuvonantajat pois petoksista jne., mutta olen ollut rehellinen peliriippuvuudestani ja käynyt terapiassa sen kanssa, mutta olen luultavasti liian suuri riski heille nyt, vaikka en ole pelannut kuukausiin. En ole tehnyt enempää takaisinperintöjä kuin he 28, mutta olen tehnyt valituksen mille tahansa kauppiaalle. Turhauttavaa kai.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Foxtrot90
Timantti
Foxtrot90
1 tunti sitten
Joo, se on naurettavaa. Pankkien pitäisi pystyä veloittamaan nämä maksut kilometrin päästä. Varsinkin jos monilla näistä kauppiaista kestää 10 minuuttia löytää kaikki tiedot heistä, kuten johtajat jne. Isossa-Britanniassa sijaitsevien yritysten osalta. Eräs nainen oli 347 yrityksen johtaja ja erosi niistä kaikista muutaman kuukauden aikana. Ne kaikki rekisteröitiin samaan aikaan. Kuvittelisin, että he kaikki ovat vilpillisiä kauppiaita.
Automaattinen käännös:
XkBoii
XkBoii
Timantti
XkBoii
1 tunti sitten
2851* yritystä
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
XkBoii
Platina
XkBoii
1 tunti sitten
Joo, hulluutta eikö olekin. Luulen, että tulevina vuosina tämä kaikki tulee ulos isolla tavalla, kuten pikavippijutut vuosia sitten.