Pankkini ovat vahvistaneet paljon tietojani. Jotkut ovat myöntäneet virheellisen MCC-tilin, joskus myös virheellisen maksutapahtuman. Pankkitiedustelujeni kautta tehtyjen valitusten jälkeen, vaikka olen itse vahvistanut maksut, en ole kuitenkaan vielä saanut mitään hyvityksiä, vaan olen siirtynyt seuraavaan vaiheeseen. Pelitalletuksiani ei ole koskaan esitetty oikeana MCC-tunnuksena 7995 kaikissa tapauksissa.
7 eri nimeä, jotka voidaan yhdistää Cardaq limitediin ostajana:
abc-yritys (Doncaster) MCC 7399 - muut yrityspalvelut
VEL (Lontoo) MCC 7339 Stenografia ja yrityspalvelut.
Xorsolution_image (Lontoo) MCC 5815 - digitaaliset mediatuotteet
ART Solution (Lontoo) MCC 5815 - Digitaalisen median tuotanto
Vocaloidy (Lontoo) MCC 5815 - Digitaalisen median tuotanto
Trybot trade Ltd (Gibraltar) MCC 5734 - Ohjelmistot
Trapsnake (Lontoo) MCC 5816 - Digitaaliset pelit
Alla on muita nimiä, joilla on vahvistettu MCC, mutta muita tietoja, kuten ostajat, puuttuu:
Wert (Tallinna) MCC 6051 - Käteismaksua muistuttava tapahtuma/krypto
Icon.finance (Varsova) MCC 6051 - Käteismaksua muistuttava tapahtuma/krypto.
Payver Vlts MCC 7311 - mainospalvelut
pe lnr (Lontoo) MCC 7399 - muut yrityspalvelut
Trgr MCC 7299 - muut palvelut
Olen menettänyt noin 60 000 euroa kuudessa kuukaudessa lainarahoilla, jotka on saatu kielletyltä uhkapelisivustolta, joka on suunnattu maahani, mutta toistaiseksi yritykseni saada takaisinmaksua eivät ole johtaneet mihinkään. Olen tehnyt lukuisia valituksia ja virallisia vetoomuksia, mutta saan jatkuvasti kielteisiä vastauksia tai en saa vastausta. Mutta jatkan tapausten tutkimista niin pitkälle kuin pystyn. Olen antanut vihjeitä uhkapeliviranomaisille ja valittanut sekä ARN:lle että Liettuan keskuspankille.
Toivottavasti joku hyötyy jostakin jakamastani tiedosta.