Hei. Kiitos. Lisäsin tiedot myös takaisinperintävaatimukseeni Xpatea vastaan. Toivottavasti se rohkaisee Xpatea hyväksymään takaisinperinnän sen haastamisen sijaan.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
3 viikkoa sitten
Hei. Kiitos. Olen toimittanut rahoitusasiamiehelle paketin asiakirjoja, jotka liittyvät useisiin Xpaten käsittelemiin tapahtumiin. En ole varma, kuinka kauan se kestää, joten nyt vain odotan heidän päätöstään.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
3 viikkoa sitten
Hei. Yritin aluksi ratkaista ongelman suoraan Xpaten kanssa, mutta valitettavasti se ei johtanut mihinkään. Seurauksena oli, että jouduin tekemään takaisinperintävaatimuksen Xpatea vastaan.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
3 viikkoa sitten
Hei. Vaatimukset on jätetty ja takaisinperinnät ovat nyt käynnissä. Odotan vain myönteistä päätöstä.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Alfred_ANTONYAN21
Kulta
Alfred_ANTONYAN21
3 viikkoa sitten
Hei. Kiitos. Pidä minut ajan tasalla, niin pidän sinutkin ajan tasalla. Kerron teille uutisia Xpate-tapausteni etenemisestä.
Automaattinen käännös:
Lisa2
keejan
Kulta
keejan
3 viikkoa sitten
Hei. Valitettavasti en ole vieläkään saanut hyvitystä. Xpate sulki tilini, joten minun piti tehdä takaisinperintäpyyntö ja tehdä valitus rahoitusasiamiehelle.
Automaattinen käännös:
billi85
johnmaddisonn1
Hopea
johnmaddisonn1
3 viikkoa sitten
Hei. Uskon, että maksupalveluntarjoajat, kuten Xpate ja Walleto, käyttävät kauppiaan luokkakoodeja, jotka eivät tunnista uhkapelitapahtumia oikein. Minun tapauksessani tämä kiersi uhkapelirajoitukseni, jolloin maksut voitiin käsitellä. Lopulta hävisin lisää rahaa, en saanut odotettuja etuja enkä voinut nostaa voittojani.
Automaattinen käännös:
voodoo4
Hopea
3 viikkoa sitten
Hei. Onko uutisia Xpaten tai Walleton hyvityksistä? Onko kukaan saanut rahojaan takaisin?
Automaattinen käännös:
voodoo4
Hopea
3 viikkoa sitten
Hei. Muuten, olen myös tehnyt valituksen XPatesta talousasiamiehelle. Nyt vain odotan hänen päätöstään.
Automaattinen käännös:
voodoo4
Hopea
3 viikkoa sitten
Hei. Onko kukaan huomannut, että XPate käyttää uusia ehtoja uhkapeleihin liittyvien maksujen käsittelyyn? Jos olet nähnyt tällaisia ehtoja tiliotteellasi viime aikoina, olisin kiitollinen, jos voisit ilmoittaa minulle.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Timantti
3 viikkoa sitten
Revolutissani on kuvaus vain E-kirjaimelle, voiko joku auttaa?
Automaattinen käännös:
jef10mur
Tant
Hopea
Tant
3 viikkoa sitten
Ei mitään. Tein lopulta takaisinperintöjä Monzon kanssa, mutta kaikki hylättiin.
Automaattinen käännös:
jef10mur
Hopea
3 viikkoa sitten
Onko kenelläkään tietoa Nextrastista?
Automaattinen käännös:
LP2710
Platina
3 viikkoa sitten
Jokainen, joka tietää maksunimien seuraamisesta
Gencs2 Hastings Iso-Britannia
Temcs2 Edinburgh Iso-Britannia
Temdot Edinburgh, Iso-Britannia
Quecs2 Lontoo Iso-Britannia
Neodot
Lesski
Automaattinen käännös:
Foxtrot90
Arra89
Platina
Arra89
3 viikkoa sitten
Joku on kuitenkin onnistunut floxyhealthin kanssa, joten sinun pitäisi etsiä foorumilta. Vannon, että sinun on otettava heihin yhteyttä heidän verkkosivustonsa kautta, luin.
Automaattinen käännös:
Arra89
jef10mur
Platina
jef10mur
3 viikkoa sitten
Oletko saanut hyvityksiä Monzon takaisinperintöjen kautta? Olen saanut 7 000 takaisin, mutta Monzo on hylännyt jokaisen riitautuksen/palautuksen. Kauppiaiden palkkiot on kuitenkin maksettava, kun ne on nostettu. Se on toiminut 16:lla 41 kauppiaastani.
Automaattinen käännös:
mulattis
Platina
3 viikkoa sitten
Mitkä kauppiaat kuuluvat Nexbriciin?
Automaattinen käännös:
Arra89
Foxtrot90
Platina
Foxtrot90
3 viikkoa sitten
Joo, en näe paskaakaan🤣😅
Automaattinen käännös:
jef10mur
Arra89
Hopea
Arra89
3 viikkoa sitten
Ei rehellisesti sanottuna. Monzo ei auttanut missään heidän kauttaan lähettämässäni valituksessa, enkä saanut mitään hyvityksiä. Olen tehnyt noin 10 000 valitusta viimeisen kolmen vuoden aikana RBS-tililläni, mutta olen lähettänyt vain muutaman valituksen sinne. Olen huolissani, että menetän tilini.
Automaattinen käännös:
Miki33
Kulta
Sarah222
1 kuukausi sitten
Edistymispäivitys. Minulla oli kuvaus Aibrushista Lontoossa. Onnistuin jäljittämään ne, ne käsiteltiin Transactworldin kautta, otin yhteyttä tukeen ja rahat palautettiin 48 tuntia myöhemmin.
An update on progress. I had a descriptor of Aibrush, London. Managed to track down they were processed through transactworld, contacted support and refunded 48hrs later.
Automaattinen käännös:
3 viikkoa sitten
Hei, onko sinulla tarkalleen ottaen Transactworldin sähköpostiosoite?