Hei. Kyllä, minulla oli sama kuvaus tiliotteellani. Pankkini ilmoitti minulle, että se oli linkitetty Xpateen, minkä vuoksi otin yhteyttä Xpateen kyseisten tapahtumien tiimoilta.
Hei. Kokemukseni mukaan Xpaten vastaaminen kestää aina kauan. Suosittelen myös valituksen tekemistä rahoitusasiamiehelle, jos et ole jo tehnyt niin. Mielestäni heidän tulisi tutkia nämä tapahtumat asianmukaisesti ja tarvittaessa myöntää hyvityksiä prosessin viivyttämisen sijaan.
Hei. Juuri siksi en luottaisi pelkästään Xpateen. Takaisinperintä antaa sinulle paljon paremmat mahdollisuudet saada rahasi takaisin. Toivottavasti saat myönteisen lopputuloksen.
Hei. Hyvä kuulla. Toivottavasti pankkisi tekee myönteisen päätöksen. Pidä meidät ajan tasalla, sillä monet täällä odottavat, miten Xpateen liittyviä takaisinperintöjä käsitellään.
Hei. Ei vielä. Xpate ei ole vieläkään vastannut. Olen myös tehnyt heistä valituksen, ja pankkini on tehnyt takaisinperintöjä sillä perusteella, että tapahtumat eivät olleet kuvauksen mukaisia. Odotan nyt tulosta.
Hei. Odotan edelleen hyvitystä Xpatelta. Kauppias on lakannut vastaamasta kokonaan, joten asia ei ole edennyt. Uskon kuitenkin, että Xpaten on lopulta palautettava rahat, kun kaikki on tarkistettu.
Hei. Oman kokemukseni perusteella Walleto käsitteli maksuni hyvin samalla tavalla kuin Xpate. Viestintä oli hidasta, enkä saanut heiltä mitään merkityksellistä apua. Siksi päätin olla odottamatta enää ja tein takaisinperintöhakemuksen pankkini kautta.
Jos olet edelleen takaisinperinnän aikarajojen sisällä, en viivyttelisi. Voit aina peruuttaa vaatimuksen myöhemmin, jos ongelma ratkeaa, mutta määräaikojen umpeuduttua varojen takaisin saaminen vaikeutuu huomattavasti.
Hei. Mielestäni tuo oli hyvä huomioida. Jos pankkisi tarjoaa uhkapeliestoa, on kohtuullista odottaa, että uhkapeleihin liittyviä maksuja ei käsitellä. Toivottavasti he ottavat tämän huomioon käsitellessään tapaustasi.