Reafter liittyy zinzipayhin, virtpayhin/pleskiin ja arcotiin
Reafter are related to zinzipay, virtpay/plesk, arcot
Automaattinen käännös:
7 kuukautta sitten
reafter viittasi myös fastedpaymentsolutions.comiin, finteqhubiin ja PaymentIQ.IO:hon. Ne ovat kaikki korruptoituneita.
Automaattinen käännös:
Majdkdl
LizzieCG
Platina
LizzieCG
7 kuukautta sitten
Teitkö niin?
Automaattinen käännös:
Jonty5
Praky
Kulta
Praky
7 kuukautta sitten
blueoceandevelopmentai.com
Kun otin heihin yhteyttä viime vuonna, kun verkkosivusto oli vielä toiminnassa ja yrityksen toimisto oli toiminnassa, sain osan hyvityksestä. Olen sittemmin yrittänyt saada loput, mutta olen kohdannut vastustusta Future Insight -nimiseltä c/o-yritykseltä. Heidän kotipaikkansa oli Gravesendissä ja sitten Bromleyssa.
Lingo Ventures on myös kauppias, jota ihmiset etsivät ja joka yllättäen toimii samassa osoitteessa, samassa osoitteessa Future Insight.
Se on kaikki mitä voin sanoa. En ole vielä saanut muita hyvityksiä, mutta olen kohdannut hiljaisuutta ja lähetin äskettäin GDPR-pyynnön. Jos yrityksen kanta muuttuu ja ehdotus poistetaan, pyydän jäädyttämistä yrityksen tiedotteelta.
Ehdotin hiljattain yhtä Skinnexille, ja yrityksen talo on hyväksynyt ja jäädyttänyt hakemuksen ainakin elokuuhun asti.
Sitä meidän on alettava tehdä, jos näet kauppiaiden hakevan lakkohyvityksiä.
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Majdkdl
7 kuukautta sitten
Teitkö niin?
Did you?
Automaattinen käännös:
7 kuukautta sitten
Kyllä. Barclays sulki tilini heillä ja esti yhteistilini.
Automaattinen käännös:
Littlekitten8
Pronssi
7 kuukautta sitten
Skinvex LTD:stä kukaan?
Automaattinen käännös:
Majdkdl
LizzieCG
Platina
LizzieCG
7 kuukautta sitten
Vau, onpa heiltä vähän paskaa, minkä syyn he antoivat? Ja kuinka monta takaisinperintää teit ja minkä ajanjakson aikana, jos saan kysyä?
Automaattinen käännös:
Meeegzzzz33
Hopea
7 kuukautta sitten
Onko kenelläkään tietoa aiheesta:
Webnorus
Worldskn
verkkolataus
lumina
polyteo
kokeilin tekoälyä ja jatkoin tämän ketjun tarkistamista!
Automaattinen käännös:
meandi
LizzieCG
Platina
LizzieCG
7 kuukautta sitten
Joo, olen juuri ladannut kaikki mainitsemieni kolmen saapuvan ja lähtevän liikenteen tiedot, ja niitä on paljon. Minulla ei ole aikaa tulkita niitä, mutta ne ovat kaikki yhteydessä toisiinsa.
aion kokeilla joitakin kauppiaiden verkkosivustoja ja katsoa, voinko jäljittää maksupalveluntarjoajat
Automaattinen käännös:
blancop
wafflefrog
Hopea
wafflefrog
7 kuukautta sitten
Ei, en ole vieläkään saanut sitä. Vaikka he lähettivät minulle sähköpostia, jossa ilmoitettiin, että se on käsitelty.
Entä sinä, hyvittivätkö he sinulle oikeasti rahat?
Automaattinen käännös:
Al1nu7zu01
Platina
7 kuukautta sitten
Onko sinulla yhteystietoja tai verkkosivustoa kenestäkään?
DCT*picson – Varsova, Puola
DCT*key4ge1 – Praha, Tšekki
toidom4 – Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta
Muokattu
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
LizzieCG
Timantti
LizzieCG
7 kuukautta sitten
Kerrohan miten pärjäät! Minä olen
Etsin myös reafter.comia, kaikkia noita tavallisia!
Automaattinen käännös:
Anonymized1181
LizzieCG
Timantti
LizzieCG
7 kuukautta sitten
Mistä sinä tämän tiedät!?
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Majdkdl
7 kuukautta sitten
Vau, onpa heiltä vähän paskaa, minkä syyn he antoivat? Ja kuinka monta takaisinperintää teit ja minkä ajanjakson aikana, jos saan kysyä?
Wow thats abit shit of them, what reason did they give? Andhow many chargebacks did you do and over what period if you dont mind me asking?
Automaattinen käännös:
7 kuukautta sitten
Tein noin 20 siirtoa samalle kauppiaalle sen jälkeen, kun he sanoivat, että minun pitäisi tehdä ne erikseen. He eivät kertoneet minulle, mutta kesti noin 2 kuukautta ja noin 10 pankkireittiä, ennen kuin sain rahat tililtäni, mukaan lukien yhteistilin. Se oli kamala kokemus, enkä ole koskaan tuntenut niin suurta häpeää.
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Anonymized1181
7 kuukautta sitten
Mistä sinä tämän tiedät!?
How do you know this!?
Automaattinen käännös:
7 kuukautta sitten
Tarkistin verkkolokit tapahtuman käsittelyn aikana nähdäkseni, mihin API:in se oli yhteydessä.