Sain joitakin hyvityksiä, en ole varma keneltä, koska lähetin sen noin kuuteen sähköpostiosoitteeseen, mutta luulen, että se oli fiveoclockspins-sähköposti. He hyvittivät minulle noin 10 tapahtumaa noin 30:stä. Entä sinä?
I got some refunds not sure who by as I sent it to around 6 email addresses but i think it was the fiveoclockspins email. They refunded me around 10 transactions out of around 30. What about you?
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
Hei,
Voisitko jakaa heidän sähköpostiosoitteensa? Kiitos.
Automaattinen käännös:
Elena1233
Cocohibs1
Platina
Cocohibs1
4 viikkoa sitten
Support@fiveoclockspins.com
Automaattinen käännös:
Cocohibs1
Timantti
Elena1233
4 viikkoa sitten
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
Kiitos, arvostat sitä! X
Automaattinen käännös:
DjumK
Lisa2
Kulta
Lisa2
4 viikkoa sitten
Olen törmännyt molempiin. Löytämieni tietojen perusteella jusski6 ja tokdom näyttävät liittyvän Xpateen.
Automaattinen käännös:
DjumK
voodoo4
Kulta
voodoo4
4 viikkoa sitten
Kiitos, pidä minut ajan tasalla, jos pankkisi vahvistaa mitään Xpateen liittyen. Oletko jo saanut hyvityksen mistään näistä tapahtumista?
Automaattinen käännös:
DjumK
voodoo4
Kulta
voodoo4
4 viikkoa sitten
Tutkin samoja. Näkemäni perusteella nämä nimet ovat tulleet esiin myös Cardaq/CardServ-maksuketjun yhteydessä, mutta en ole vielä nähnyt niiden hankkijaa vahvistettua erikseen.
Jos jollakulla on MCC, Acquirer ID, ARN tai muita kokemuksia Hexo Landin, SIS Art Unionin, Horizon Landin tai Exist Sysin hyvityksistä, jaathan ne.
Automaattinen käännös:
DjumK
johnmaddisonn1
Kulta
johnmaddisonn1
4 viikkoa sitten
Joo, sekä jusdot5 että jusski6 käyttävät ehdottomasti Xpatta.
Nämä kaikki on linkitetty Xpateen. vercs2 ja tokdom näkyvät Xpate Ltd:n alla, kun taas calcal ja jusdot5 on myös linkitetty Xpateen. Pyytäisin pankiltasi kunkin tapahtuman ARN-numeroa ja vastaanottajan tunnusta/ICA:ta – niiden pitäisi auttaa vahvistamaan tarkka vastaanottava taho.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
DjumK
Platina
DjumK
4 viikkoa sitten
Joo, tuo vastaa minunkin löytämääni. Xpate näyttää olevan kaikkien neljän takana. Yrittäisin silti saada pankilta ARN:n, Acquirer ID:n ja MCC:n varmistaakseni tarkalleen, kuka taho kyseessä on. Kerro meille, mitä he antavat sinulle.
Automaattinen käännös:
Alfred_ANTONYAN21
johnmaddisonn1
Platina
johnmaddisonn1
4 viikkoa sitten
Toistaiseksi vain Xpate. Yritän edelleen selvittää kuka todellinen kauppias on. Postaan tänne, jos löydän jotain.
Oletko törmännyt myös tokdomiin tai paypayhin?
Automaattinen käännös:
Lisa2
Unbroken
Platina
Unbroken
4 viikkoa sitten
Löytämieni tietojen perusteella vercs2, calcal, jusdot5, tokdom, jusski6 ja paypay on kaikki linkitetty Xpateen maksuketjussa. Yritän kuitenkin edelleen tunnistaa kunkin takana olevan todellisen kauppiaan.
Automaattinen käännös:
Lisa2
Platina
4 viikkoa sitten
Hei, onko kenelläkään lisätietoja vercs2:sta, calcalista, jusdot5:stä, tokdomista, jusski6:sta tai paypaysta? Tiedän, että ne on yhdistetty Xpateen, mutta onko kukaan onnistunut tunnistamaan niiden takana olevia varsinaisia kauppiaita?
Automaattinen käännös:
Utbmitchy
Platina
4 viikkoa sitten
Saiko kukaan hyvityksiä Cyber Nitrolta, dota2skin.com
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Elena1233
4 viikkoa sitten
Sain joitakin hyvityksiä, en ole varma keneltä, koska lähetin sen noin kuuteen sähköpostiosoitteeseen, mutta luulen, että se oli fiveoclockspins-sähköposti. He hyvittivät minulle noin 10 tapahtumaa noin 30:stä. Entä sinä?
I got some refunds not sure who by as I sent it to around 6 email addresses but i think it was the fiveoclockspins email. They refunded me around 10 transactions out of around 30. What about you?
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
Sain osan Revolutiin, mutta en loput toisesta pankistani.
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Elena1233
4 viikkoa sitten
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
Mihin sähköpostiosoitteisiin lähetit sen?
Automaattinen käännös:
Elena1233
Platina
LizzieCG
4 viikkoa sitten
Mihin sähköpostiosoitteisiin lähetit sen?
What email addresses did you send it to?
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
Support@fiveoclockspins.com support@paidbybank.com ja ISX-versiot. Mitkä teit? He eivät palauta jäljellä olevien osien rahoja, enkä tiedä kuka alun perin hyvitti ne.
Automaattinen käännös:
LizzieCG
Timantti
Elena1233
4 viikkoa sitten
Support@fiveoclockspins.com support@paidbybank.com ja ISX-versiot. Mitkä teit? He eivät palauta jäljellä olevien osien rahoja, enkä tiedä kuka alun perin hyvitti ne.
Support@fiveoclockspins.com support@paidbybank.com and isx ones. Which ones did you? They are not refunding my remaining ones and I dont know who refunded me in the first place.
Automaattinen käännös:
4 viikkoa sitten
Lähetin samaan paikkaan. Yritin tehdä takaisinvedon Revolutin kautta, ja oletin sen johtuvan hyvityksestä.
Automaattinen käännös:
XkBoii
Loo76
Timantti
Loo76
4 viikkoa sitten
Hei Loo. Voitko auttaa minua Ivyn kanssa? Jos voit, voisitko lähettää sähköpostiosoitteesi? Ivypay lähetti minulle aitoja hölynpölyjä. He ovat vain lopettaneet hyvitysten maksamisen kokonaan, luulen. Jos et halua laittaa sähköpostiosoitettasi tänne, voisitko lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen xkboii21@gmail.com ja minä vastaan