No, kuulostaa siltä, että sinulla on kaikki työkalut käytettävissäsi voittaaksesi ne.
Sen aikaväli on 45-60 päivää.
Yli 120 päivää on erittäin vaikeaa, varsinkin jos kyseessä ovat mainitsemasi pankit.
Minua käskettiin nostamaan omani Revolutissa takaisinperintäpetoksena? joten tein ne 3 kertaa ja sain vahvistuksen, jonka he sanoivat, ettet ole vielä tehnyt niitä? Luovuin toisesta pankistani, vain korotin ne kaikki puolestani, jotta he ottavat p**s:t. Sanoisin, että vaikeuttaakseni niiden tekemistä, palaan siihen lopulta, mutta keskittyen saamaan korotetut asiat kuntoon, nyt se on odotuspeli.
Sanoisin, että jokainen, jolla on sydän, olisi auttanut sinua tähän mennessä, mikä on häpeällistä!
Olen itse asiassa nyt enemmän huolissani siitä, että minulla on rahaa ja kuinka selviän siitä, jos voitan kaiken takaisin takaisinperinnöillä, minun pitäisi olla onnellinen, mutta olen hieman huolissani kyllä onnellinen, mutta huolissani, mutta terapiaistunnot auttavat minua paljon ymmärtää sen ja mieleni ja saada kiitosta siitä, etten ole langennut kiusaukseen, on hienoa.
Well it sounds like you have all the tools at your disposal to win them.
Its 45-60 days time frame.
Over 120 days its very hard especially if it is banks like the ones you mention.
I was told to raise mine on Revolut as chargeback fraud ? so I did them 3 times and got verification I had they said you have not done them yet ? I gave up my other bank just raise them all for me so they are taking the p**s I would say making it hard to do them I will go back to it eventually but focused on getting the raised ones sorted now its a waiting game
I would say anyone with a heart would have been helping you by now that is a disgrace !
I am actually more worried now about having the money and how I will cope with it if I win it all back again on the chargebacks I should be happy but im a bit worried yes happy but worried but the therapy sessions are helping me a lot to understand it and my mind and getting praise for not falling to temptation is great.
Kirjoittajan muokkaama 6 päivää sitten
Automaattinen käännös: