Haluan siis todella auttaa ihmisiä menestymään takaisinperinnöissä, koska VIHAAN uhkapelialaa. Olen kuitenkin seurannut tätä säiettä kuukausia ja näen, kuinka neuvoja ja malleja vain käytetään väärin ja pilaavat useiden ihmisten mahdollisuudet menestyä, koska ihmiset käyttävät vain samoja eivätkä säädä niitä.
Olen nyt onnistunut kaikissa pankeissani esittämissäni takaisinperinnöissä. Voin tapauksestasi riippuen ehkä auttaa, mutta koska olen peliriippuvainen ja minulla on 200 000 euron velkoja, haluaisin palkinnon, jos onnistut.
Jokainen, joka haluaa kokeilla, voi ottaa minuun yhteyttä Discordissa, katso käyttäjänimi edellisestä kommentista.
En usko, että voin auttaa takaisinperinnöissä, jotka on jo nostettu ja hylätty pankissasi. Ihannetapauksessa tilanteesi on:
-Suuremmat summat ovat samat kauppiaan nimet
-Ei vanhempi kuin 120 päivää
-Ei ole jo käsitelty pankissasi
Olen kotoisin Ruotsista, joten en ole varma, olisiko menetelmäni yhtä onnistunut muiden maiden pankeille.
Annan ilmaisen "arvioinnin" siitä, jos uskon, että sinulla on tapaus. Jos haluat jatkaa, otan pienen 50 euron maksun opastaakseni miksi sinun pitäisi valita, mitä sinun pitäisi kirjoittaa jne. Summasta ja monimutkaisuudesta riippuen voimme keskustella "palkinnon" koosta, jos onnistut takaisinveloiteesi.
Kaikki perustuu luottamukseen, koska en voi koskaan pakottaa sinua todella hallitsemaan onnistumistasi tai pakottaa sinua maksamaan minulle.
Sinun tulee myös olla tietoinen siitä, että tällä alueella on hyvin vähän laillista ohjeistusta, eri pankit näyttävät käsittelevän sitä eri tavoin ja että on riski, että sinua itseään voidaan pitää petoksen tekijänä.
So, I really do want to help people be succesful with chargebacks since I HATE the Gambling industry. I have followed this thread for months though and see how advices and templates just gets misused and ruin the chances for more people to succeed since people are just using the same ones and dont adjust them.
I have been succesful now with all chargebacks I have raised with my banks. I can, depending on your case, maybe help but since I am a gambling addict with 200k euro in debts, I do would like a reward If you are succesful.
Anyone that wants to give it a try can contact me at Discord, see user name in previous comment.
I dont think I can help with chargebacks that already have been raised and rejected with your bank. Ideally your situation is:
-Larger amounts to the same merchant name
-Not older than 120 days
-Have not been raised already with your bank
I am from Sweden so I am not sure If my method would be as succesful for banks in other countries.
I will give a free "assesment" regarding if I think you have a case. If you want to proceed I will take a small fee of 50 euro to guide on what reason you should chose, what you should write etc. Depending on amount and complexity we can discuss the size of the "reward" if you will be succesful with your chargeback.
It will all be based on trust, since I will never be able to force you to actually control if you are succesful, or force you to pay me.
You should also be very aware of that there is very little legal guidance regarding this area, different banks seem to handle it in different ways, and that it is a risk to that you yourself could be considered to be the one that committs the fraud.
Automaattinen käännös: