Lähetä heille sähköpostia ja jätä erittäin huono arvostelu Trustpilotiin, he vastaavat. Annan hyvityksen ja pienen lisämaksun huonon arvostelun poistamisesta.
Otin yhteyttä KTM/kryptonimiin ja ilmoitin heille, etten ole saanut tilaamiani tuotteita.
He sanoivat, etteivät myy tavaroita, vaan tarjoavat palvelua rahan vaihtamiseen kryptovaluuttoihin ja että he voivat nähdä tapahtumani (joista he antoivat minulle tietoa).
Kaivele nyt itsekin asiaa, olet pyytänyt "onnea kaikille" 🤣 Mainitset kauppiaita, jotka ovat olleet mukana listalla. Käytä hakutoimintoa löytääksesi ne.
Olen itse asiassa tehnyt paljon kaivauksia. Jos olet niin tylsistynyt, sinun täytyy istua ja vastata ihmisten negatiivisiin kommentteihin. Hanki elämälle saddo.
Miten luulet minun löytäneen heidät.. tekemällä juuri niin kuin sanoit! Etsin päivityksiä. Nyt menet pois, sinä surullinen pikku mies, joka istuu odottamassa ihmisten julkaisevan viestiä ja välittääkseen tarpeettomia kommentteja.
Olet tullut tänne ja postannut 11 kertaa samaa "onnea matkaan" tai pyytänyt kauppiaan apua. Ennen postasin kerran viikossa, jos sitäkään. Ja löysin myös melkein kaikki tarvitsemani kauppiaat itse. Tunnen joitakin etsimiäsi kauppiaita ja voisin luultavasti löytää loputkin, mutta nyt ei ole mitään mahdollisuutta, kaveri 🤣
Itse asiassa sanoin noin vasta neljännellä kerralla. Olen jo löytänyt viisi ja saanut rahani takaisin, voisin panostaa siihen koko henkeni. Et löytänyt etsimiäni. Hauskinta on se, että poistat viestejä, joissa kysytään ihmisiltä kysymyksiä, joihin olisit voinut löytää vastaukset itse 😂😂😂