Luulen löytäneeni ratkaisun yhteen tämän taistelun suurista ongelmista.
Voin antaa lisätietoja ja vahvistuksen parin päivän kuluttua.
guys I think I have found a solution for one of the big problems that we encounter in this fight.
I can give you further Information and confirmation in couple of days.
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Odotamme tietoa 😁🫡
Automaattinen käännös:
Dustyd
Platina
1 vuosi sitten
Onko kukaan koskaan saanut hyvitystä Terrversiltä?
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Dustyd
Timantti
Dustyd
1 vuosi sitten
Ei suoraan, pankki on kerännyt minulle pienen, 40 punnan, Chasen kautta, mutta siihen on vielä aikaa.
Jos Terragamine on heihin yhteydessä, mikä mielestäni on, niin olen saanut takaisinperinnän, mutta en tiedä, aikovatko he riitauttaa sen. Barclays on kuitenkin tehnyt sen alle 12,7/13,5-asteikkoa käyttäen, joten sen pitäisi epäonnistua, jos he riitauttavat.
Automaattinen käännös:
Dustyd
Platina
1 vuosi sitten
Ja tietääkö kukaan kuinka kauan Swipezin vastaaminen kestää sen jälkeen, kun he pyytävät tiliotetta?
Automaattinen käännös:
Dustyd
Anonymized881
Platina
Anonymized881
1 vuosi sitten
Olen etsinyt tuota terragamiinia, mutta en ole löytänyt sille mitään yritystä.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Someone.Else
Timantti
Someone.Else
1 vuosi sitten
Angliabet oli minua varten
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Dustyd
Timantti
Dustyd
1 vuosi sitten
Voin siis olla väärässä, mutta on olemassa muutamia vaihtoehtoja, joista toinen sähköposti palautuu takaisin ja toinen lähettää. Nämä kaikki ovat kuitenkin tavallisia pelioperaatioita - https://www.letsterra.com/
- en löydä verkkosivustoa nyt, mutta he toimittivat uhkapeliohjelmistoja alalle
Mielestäni ne kuitenkin liittyvät Terraverseen nimen vuoksi.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Dustyd
Anonymized881
Platina
Anonymized881
1 vuosi sitten
Kippis, näyttää siltä, että kyseessä on takaisinperintä. Swipez.eu ei myöskään vastaa minulle nyt koskien E000348:aa.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Dustyd
Timantti
Dustyd
1 vuosi sitten
Saatan olla väärässä, mutta mielestäni Swipez liittyy vain numeroon 0000480, ei muihin numeroihin, jotka näyttävät ilmestyvän.
Linkittäisin ne terraverseen eli gainkit.comiin - Ilmoita, että pelien nimi on Dota 2 ja yleisten Steam-pelien pitäisi auttaa sinua saamatta jääneiden tavaroiden kanssa, jos menet sinne. Luo myös Steam-tili, sillä jos sinua haastetaan, voit esittää vastatodisteita siitä, ettei mitään ole vastaanotettu.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Dustyd
Anonymized881
Platina
Anonymized881
1 vuosi sitten
Okei, arvostan sitä. Näin jonkun postauksen muutama päivä sitten ja Swipez lähetti hänelle sähköpostia koskien E000480:a ja sanoi, ettei heillä ole yhteyttä häneen.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Dustyd
Timantti
Dustyd
1 vuosi sitten
Minäkin näin tuon, sain heiltä hyvityksen, kuten muutkin, ja mahdollisesti he eväävät sen nyt. Mutta on olemassa keino, jos tavaraa ei ole palautettu. Kukaan minun asiakkaistani ei käyttänyt 3ds-Visaa, en ole varma käyttikö sinun, mutta voit tehdä niin pankin kanssa. Voit myös ottaa kuvakaappauksen sähköpostiosoitteestasi heidän verkkosivuillaan, joka osoittaa, ettet ole rekisteröitynyt heille. He ovat rahoitusalan yritys, ja he kertovat pankille, että annoit korttitiedot, mutta tiliä ei avattu, joten haluat hyvityksen.
Automaattinen käännös:
Dustyd
Anonymized881
Platina
Anonymized881
1 vuosi sitten
Okei, kiitos kaveri. Arvostan sitä suuresti. Minusta pahin on pulssien käsittely. Pankki ei suostu menemään heidän lähelleen, ja takaisinperintä on hylätty nyt kahdesti. Joten rahat ovat lopullisesti menetetty. Olen tehnyt valituksen, koska heidän käyttämänsä kauppiaskoodi oli itse asiassa uhkapelikoodi, mikä oli outoa.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Dustyd
Timantti
Dustyd
1 vuosi sitten
Minulla ei ole ollut heidän kanssaan mitään tekemistä, mutta olen nähnyt heidän tulevan esiin täällä. Pankkien pitäisi tehdä enemmän auttaakseen heitä, heidän ei pitäisi koskaan hylätä meiltä tehtyjä maksunpalautuksia, koska me kaikki annamme heille oikeat tiedot.
Automaattinen käännös:
Lisamac
Kulta
1 vuosi sitten
Mietin vain, että koska ihmiset täällä keskustelevat takaisinperinnöistä jne. ja yrityksistä, jotka ottavat maksuja vedonlyöntisivustojen puolesta, voisiko olla hyödyllistä, jos kaikki lataaisimme kaikki sähköpostiosoitteet, jotka olemme linkittäneet mihin tahansa tapahtumaan, saada osan rahoistamme takaisin.
Voin aloittaa. 22bet.comiin liittyy monia tapahtumia.
Esimerkiksi
Globalfin.uk, heidän sähköpostiosoitteensa on
Papertrailmedia.de, heidän sähköpostiosoitteensa on
Apps4U
Sähköpostiosoite muodossa
Gametid.com
Sähköpostiosoite on
Ownrwallet
Sähköpostiosoite on
Tietääkö kukaan sähköpostiosoitetta näille tapahtumille, jotka on lueteltu nimellä