Globalfin.uk näytti siltä, ja kun lähetin heille sähköpostia, he hyvittivät rahat kahden päivän kuluessa.
Automaattinen käännös:
Lisamac
Lisamac
Kulta
Lisamac
1 vuosi sitten
Sanoisin myös, että voin todistaa kaiken, mitä julkaisen, sillä viimeinen asia, mitä tarvitsemme, on ihmisten julkaisema valheellinen tieto.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Lisamac
Timantti
Lisamac
1 vuosi sitten
Minulla oli kuorma, jossa kirjaimellisesti ei ollut mitään tietoa, joten Fint, Data ja LYV Bank ovat tehneet ne alle versiossa 12.7, joten ei ongelmaa, mutta mietin, mitä ne olivat, koska niistä ei juurikaan löytynyt hyvää tietoa etsittäväksi.
Automaattinen käännös:
Tman11
Lisamac
Hopea
Lisamac
1 vuosi sitten
Onko tämä yrityksen nimi, joka näkyy tiliotteellasi, vai onko 22bet jakanut maksupalveluntarjoajan nimensä kanssasi?
Olin se, joka löysi palkkavaihtoehdon kuukausia sitten. Puhuin heidän omistajansa kanssa linkitettynä henkilökohtaisesti ja hän järjesti palautukset. Se oli minulle sujuva prosessi. Hyvitykset käsiteltiin viikossa
I was the one who found choice pay months ago. I spoke to their owner on linked in personally and he arranged the refunds. Was a smooth process for me. Refunds were processing in a week
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Onko omistajan nimikirjaimet RM? Mistä sait selville, että ChoicePay käsitteli Arcticin tapahtumat? Kiitos.
Automaattinen käännös:
Curritokira
Lisamac
Timantti
Lisamac
1 vuosi sitten
Oletko jo saavuttanut sen?
Automaattinen käännös:
Anonymized954
Klikken
Timantti
Klikken
1 vuosi sitten
Joo. Yritin tehdä tekaistun talletuksen jälkeenpäin ja ChoicePay tuli esiin.
Mitä tavarat/palvelut olivat Zpdg:lle? Minulta on pyydetty lisätietoja hyvityksen saamiseksi.
Automaattinen käännös:
M.414
lewis57
Kulta
lewis57
1 vuosi sitten
Digitaaliset palvelut NFT:t
Automaattinen käännös:
M.414
lewis57
Kulta
lewis57
1 vuosi sitten
He eivät vastaa, ja oletan heidän vain hyväksyneen hyvityksen, koska kyseessä oli vain viikko.
Muokattu
Automaattinen käännös:
Dustyd
M.414
Platina
M.414
1 vuosi sitten
Mille kauppiaalle tämä oli tarkoitettu?
Automaattinen käännös:
M.414
Dustyd
Kulta
Dustyd
1 vuosi sitten
Zdpg
Automaattinen käännös:
M.414
Kulta
1 vuosi sitten
Minä olen seuraavaksi mukana
PI-suorituskyky
Eli Cyber*pi Lontoo
pi.suorituskykyL
Automaattinen käännös:
lewis57
M.414
Hopea
M.414
1 vuosi sitten
Joo, lähetin heille sähköpostia viime viikolla, mutta en saanut vastausta. Pankkini kysyy nyt kaikenlaisia maksuja, koska laitan vain digitaalisia tuotteita myyntiin. Kiitos vastauksestasi.
Automaattinen käännös:
M.414
lewis57
Kulta
lewis57
1 vuosi sitten
Digitaalisia tuotteita ei vastaanotettu
Jos he kysyvät digitaalisista tuotteista, sanovat vain NFT:t.
He ovat tavaroiden/palveluiden kauppiaita, etkä ole saanut mitään.
Jos pankki pyytää tilausviitettä, anna sähköpostiosoitteesi ja se oli tilausviite.