Voisiko joku auttaa minua seuraavien jälleenmyyjien yhteystietojen kanssa?
E0000348
Globalfin.uk
ElitekSKN Tallinna
DLstars Tallinna
SKYComs Praha
Stockimageart Lontoo
Kiitos!
Automaattinen käännös:
M.414
Kulta
1 vuosi sitten
No, juuri katsoin Revolutini ja tänä aamuna kaksi maksua Zpdg:lle, yhteensä 320 puntaa, palautettiin tililleni! Se on vain jäävuoren huippu, mutta se on voitto! Olen niin onnellinen! Se on parempaa kuin mikään uhkapelivoitto! Olen täysin keksitty! Jotkut täällä antavat ensiluokkaisia neuvoja! Täysin keksitty! Onnea kaikille! Taistele, taistele, taistele! 🔥🙌🏼
Minulla pitäisi olla kolmen päivän päästä päivitys Chasen tekemästä Trndbm-palautuksesta, mutta en ole saanut sähköpostiosoitetta, ainoastaan lomakkeen, jonka jaoin jonkin aikaa sitten, ja sitä ei ehkä ole edes linkitetty.
Automaattinen käännös:
pyne88
M.414
Platina
M.414
1 vuosi sitten
Hei, mitä yhteystietoja sinulla oli ZPDG:lle?
Automaattinen käännös:
Anonymized954
M.414
Timantti
M.414
1 vuosi sitten
Valmis, kaveri, voit nyt poistaa
Automaattinen käännös:
Heather123
Kulta
1 vuosi sitten
Hei kaikki, jos riitaa ei käsitellä 30 päivän kuluessa, tulevatko rahat tilillenne seuraavana päivänä?
Automaattinen käännös:
Anonymized916
Heather123
Timantti
Heather123
1 vuosi sitten
Mastercardilla se on 45 päivää, mutta Visalla luulen vähemmän. Mutta vastatakseni kysymykseesi, ei välttämättä. Olen pyytänyt kauppiasta toimittamaan Mastercardille kuitteja 45 päivän jälkeen, olivatpa ne sitten tekaistuja, ja riita on jatkunut seuraaviin vaiheisiin.
Automaattinen käännös:
justiceForUs
Kulta
1 vuosi sitten
Loin mielestäni todella vahvan takaisinperintätekstin.
Jos Revolut hylkäisi sen uudelleen, voimme olla varmoja, että he ovat tässä asiassa 100 % kannalla. Sivusto tarjoaa jopa Revolut Payta.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Heather123
Timantti
Heather123
1 vuosi sitten
Visan hyvitysaika on 30 päivää riitautuksen tekemisestä. Mielestäni Visa antaa yleensä väliaikaisen hyvityksen, ja jos vastausta ei tule 30 päivän kuluessa, rahat säilytetään. Mastercardin hyvitysaika on pidempi. Pankit, joiden kanssa asioimme, ovat Chase, Monzo jne. (Digitaaliset maksukortit) eivät yleensä päivitä nopeasti, minkä vuoksi väärennetyt laskut tulevat myöhässä.
Toivottavasti asioit nyt suoraan Mastercardin vai pankin kanssa? En luottaisi Chaseen, että he todella riitauttaisivat hakemukseni. Luulen heidän vain sanovan, että tässä se on, hylättiin, koska he ovat aika hyödyttömiä. Hienoa, että sait kaiken selville ja toivottavasti voitit. Tavarahuutojen kohdalla suurin riski on se, että nämä huijarit päätyvät väärentämään laskuja.