Trndbm on Chase-laitteessani, joten niiden nostamisen odottaminen vie jonkin aikaa, mutta heti kun ne ovat nousseet, ilmoitan teille.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
leejeff97x
Timantti
leejeff97x
1 vuosi sitten
Mitä lähetit heille ja mitä he sanoivat?
Automaattinen käännös:
daradda
leejeff97x
Platina
leejeff97x
1 vuosi sitten
Mitä tarkoitat? Voisitko antaa minulle TRND-yhteystiedot? Vaikka he hylkäsivät pankkiasiakirjat, valitus on edelleen käynnissä.
Automaattinen käännös:
justiceForUs
daradda
Kulta
daradda
1 vuosi sitten
Mitä sanoit pankille (luulen, että Revolutille)?
Automaattinen käännös:
leejeff97x
daradda
Hopea
daradda
1 vuosi sitten
En ole varma, en ole puhunut heidän kanssaan, mutta otin asian esille pankkini kanssa. 45 päivän kuluttua kysyin heiltä, mitä tapahtui, ja he sanoivat, että kauppias hylkäsi takaisinperinnän.
Automaattinen käännös:
daradda
leejeff97x
Platina
leejeff97x
1 vuosi sitten
Kauppias voi toki kieltäytyä maksunpalautuksesta, mutta jos on perusteita, pankki jatkaa valituksen käsittelyä, ja vaikka se ei suostuisikaan, kauppiaalta veloitetaan tapahtumat, jos hän ei todista toimittaneensa tavaroita tai palveluita. Hän on ehkä antanut väärennettyjä laskuja, mutta pankin on täytynyt ja sen on ilmoitettava tästä sinulle.
Automaattinen käännös:
daradda
justiceForUs
Platina
justiceForUs
1 vuosi sitten
Se ei ole Revolut.. Kerroin heille vain, etten saanut tavaroita tai palvelua, he tekivät valituksen kauppiasta vastaan ja nyt odotan lopputulosta.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
leejeff97x
Timantti
leejeff97x
1 vuosi sitten
Mikä pankki, jos saan kysyä? Muiden kuin kiinteiden pankkien ongelmana on, että puhelinpalvelu/live-chat ovat hyödyttömiä.
Automaattinen käännös:
Anonymized954
Timantti
1 vuosi sitten
Tiedän nyt kuka käsitteli maksut (holdingyhtiö) ja olen ilmoittanut niistä konkurssipalvelulle. Heidän on vastattava tai he saattavat joutua selvitystilaan ja lopettaa toimintansa. Me hoidamme nämä paskanjauhannat.
Automaattinen käännös:
Dt100
Timantti
Anonymized954
1 vuosi sitten
Tiedän nyt kuka käsitteli maksut (holdingyhtiö) ja olen ilmoittanut niistä konkurssipalvelulle. Heidän on vastattava tai he saattavat joutua selvitystilaan ja lopettaa toimintansa. Me hoidamme nämä paskanjauhannat.
Onlindg I know who processed the payments now (holding company) and Iv reported them to the insolvency service. They have to respond or risk being wound up and closed down. We will get these b*******
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Kuka se oli?
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Anonymized881
Timantti
Anonymized881
1 vuosi sitten
Tiedän, että se ei ole oikein, jos sinulla on oikea uhkapelaamiseen liittyvä sairaus, heidän pitäisi tietää se.