Ehkä tämä on tie eteenpäin. Minäkin olen jättänyt arvostelun. Heidän arvionsa on nyt noussut neljästä tähdestä kahteen. Ehdotan, että teemme näin kaikkien niiden yritysten kanssa, jotka ovat ryöstäneet meidät.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
anon8374839
Timantti
anon8374839
1 vuosi sitten
Toinen oli Zolo bet, sama juttu heti kun yrität nostaa rahaa, tulee virheilmoitus ja peli on estetty maassasi jne.
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
tharm
Timantti
tharm
1 vuosi sitten
Kyllä, tämä satuttaa heitä eniten, näin arvostelusi Destreamissa, se yleensä toimii.
En ole pystynyt, se on Monzo, he eivät auta, joten he kieltäytyivät kaikista takaisinperinnöistä lukuun ottamatta paria satunnaista alle 50 punnan maksutapahtumaa.
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Kelly1234
Timantti
Kelly1234
1 vuosi sitten
Olen samassa tilanteessa, meidän täytyy tehdä tai sanoa jotain väärin.
Automaattinen käännös:
Waldo1984
Timantti
1 vuosi sitten
Mikä yllätys 🫢
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Waldo1984
Timantti
Waldo1984
1 vuosi sitten
Ffs tuo on kamalaa!
Automaattinen käännös:
pyne88
Platina
1 vuosi sitten
Hei kaikki,
Tietääkö kukaan keitä nämä yritykset ovat…
Ratski
Ratfee
Automaattinen käännös:
xbigguyxxx
Timantti
1 vuosi sitten
Tämä on 30bet.com-linkki Trustpilotissa. He eivät edes vastaa huonoihin arvosteluihin, mikä on huono merkki. Neuvoisin pysymään kaukana tästä sivustosta ja julkaisemaan kaikki huonot kokemukset, kuten minulla on ollut, ne näyttävät paremmilta kuin niiden pitäisi olla:
Saisinko heidän sähköpostiosoitteensa? Yritän epätoivoisesti ottaa heihin yhteyttä, jotta Starling voi aloittaa prosessin.
Automaattinen käännös:
daradda
Waldo1984
Platina
Waldo1984
1 vuosi sitten
Kokeile tätä
Automaattinen käännös:
Robbie89
Myfreeme
Hopea
Myfreeme
1 vuosi sitten
sähköposti kenelle?
Kottaraiset ovat HYÖDYTTÖMIÄ. Ne eivät auta lainkaan.
Automaattinen käännös:
Attrouder
Pronssi
Attrouder
1 vuosi sitten
Tunteeko kukaan DRSK:ta, Cyberiä ja Cyber, Cyber, Cyber Playta?
Does anyone know DRSK, Cyber & Cyber, Cyber, Cyber Play?
Automaattinen käännös:
1 vuosi sitten
Tunteeko kukaan näistä?
Automaattinen käännös:
Waldo1984
daradda
Timantti
daradda
1 vuosi sitten
En näe mitään tämän kokeilun jälkeen?
Automaattinen käännös:
hulkhoden
Hopea
1 vuosi sitten
En tiedä mitä tapahtuu, mutta en löydä ainuttakaan sähköpostiosoitetta alla oleville kauppiaille. Olen kuitenkin etsinyt foorumilta. Olenko liian tyhmä?
Voisiko joku lähettää minulle sähköpostia, jos hänellä on yhteystieto johonkin alla olevista?
E0000480
DIGIKEY
CAI-VELOITUS
E000480 PRAHA TŠEKKI
UXCOURSES
PNMM
E0000536 TALLINNA EE
MPOU-LOMPAKON LATAUS LONTOO
Kiitos paljon,
Automaattinen käännös:
daradda
Waldo1984
Platina
Waldo1984
1 vuosi sitten
Eikö sähköpostiosoitetta näy?
dg dg verkossa.in
missä on tilaa, laita etana
Automaattinen käännös:
Waldo1984
daradda
Timantti
daradda
1 vuosi sitten
Kiitos, en huomannutkaan kirjoittaneeni sen väärin.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
hulkhoden
Timantti
hulkhoden
1 vuosi sitten
Barclays hyvittää rahat kummankin perusteella. Jouduin tekemään valituksen virheellisten tietojen 12.7 vuoksi ensimmäisellä kerralla. Sitten en vain saanut tavaroita.
E0000480 on - heidän pitäisi hyvittää rahat suoraan, mutta jos teet valituksen Barclaysin kanssa, he hyvittävät rahat suoraan ilman sähköpostin lähettämistä.
En tunne muita, mutta ota selvää, mitä he myyvät - Barclaycard-sovelluksessa mainitaan digitaalinen pelaaminen tai toimiala, jolla he toimivat. Lähetä yritykselle sähköpostia, jos et löydä sellaista, ja tee omasi. Barclays on kunnollinen, koska kirjaat riidan sovellukseen ja sitten he lähettävät verkkolomakkeen, yleensä väliaikaisen hyvityksen neljän päivän kuluttua siitä.