Asda-pankki hylkäsi maksunpalautukset. Menin FOS:iin, ja he sanoivat, ettei maksunpalautuksia pitäisi käsitellä, mutta että heiltä saatavien rahojen pitäisi olla korottomia. Yritys oli RIVIDI Travel Core. He vastaavat, mutta sanovat: "Jotta hyvitykset voidaan käsitellä, pyydä pankkia ottamaan meihin yhteyttä maksunpalautuksen kautta". Näytin heille tämän, mutta he eivät vieläkään suostuneet tekemään mitään.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Dustyd
Timantti
Dustyd
1 vuosi sitten
Tuo on roskaa, jotkut päätöksistä ovat järkyttäviä. Saitko varsinaisen oikeusasiamiehen arvioimaan asian ensimmäisen tutkijan/tuomarin sijaan?
Jos ei, voisitko kertoa joitakin syitä, miksi he asettuivat pankin puolelle? Jotkut meistä voisivat mahdollisesti auttaa.
Automaattinen käännös:
Dustyd
Anonymized881
Platina
Anonymized881
1 vuosi sitten
He asettuivat pankin puolelle, koska uhkapeleihin ei voinut laittaa takaisinperintöjä Visalla tai Mastercardilla. Pyysin siis väärää MCC-korttia.
Automaattinen käännös:
Heather123
Anonymized881
Kulta
Anonymized881
1 vuosi sitten
Anteeksi jos tämä kuulostaa hölmöltä, mutta jos riitauttaisin Barclays Bankin debit-korttini, olisiko se Visa-riita?
Painajainen siitä, ettei VISAlla ole mitään uhkapelaamiseen liittyvää poissulkemista. Luulen (voin olla väärässäkin), että Mastercardilla on poissulkeminen, mutta jos se on koodattu väärin/esitetty väärin, se ei päde. Ongelma Mastercard-pankkien kanssa on se, että niitä on erittäin vaikea saada läpi, todennäköisesti ymmärryksen puutteen ja yleisen vihan vuoksi kaikessa uhkapelaamiseen liittyvässä.
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Heather123
Timantti
Heather123
1 vuosi sitten
Ilmoitathan, kun saat sähköpostiosoitteeni, niin voin poistaa sen.
Automaattinen käännös:
Heather123
Anonymized881
Kulta
Anonymized881
1 vuosi sitten
Selvä
Automaattinen käännös:
Anonymized881
Heather123
Timantti
Heather123
1 vuosi sitten
Lähetä minulle viesti, jaan mielelläni lähettämäni tiedot. Joissakin kohdin ne ovat minulle ominaisia, mutta voit pitää lakitekstit sisälläsi ja muokata vain ne osat, jotka ovat sinulle ominaisia.