Hei kaikki,
Halusin jakaa kokemukseni ja pyytää palautettasi vakavasta Revolutin kanssa kohtaamastani ongelmasta, joka mielestäni sopii täydellisesti tähän keskusteluketjuun virheellisistä MCC-tileistä ja Curaçaon lisensseistä.
Olen tehnyt maksutapahtumia pelioperaattorin kanssa, joka tutkimukseni mukaan toimii sääntelemättömästi Espanjassa (sen pääverkkotunnus on estetty, vaikka se käyttää vaihtoehtoisia verkkotunnuksia, jotka ovat saatavilla).
Suurin ongelmani on Revolutin minulle antama täysin ristiriitainen ja harhaanjohtava tieto:
Sovelluksessa ja Revolutin tuessa: Maksutapahtumat näkyivät luokissa, jotka EIVÄT viitanneet uhkapelaamiseen. Esimerkiksi "ei-uhkapeliyritykset", "Supermarketit ja ruoka" tai "AMMATTIMAISET PALVELUT". Tämä sai minut uskomaan, etten tehnyt uhkapelimaksuja.
Kun yritän riitauttaa maksuja (Revolutin tuen kanssa): Yhtäkkiä minulle ilmoitetaan, että "korttiyhtiön säännöt (Visa/Mastercard) ovat luokitelleet tapahtumat uhkapeleiksi". Pahinta on, että Revolutin tuki itse myöntää, että heidän järjestelmässään näkyvä luokittelu (se, jonka näen sovelluksessa) "ei välttämättä vastaa tätä tarkasti". Toisin sanoen he myöntävät, että korttiyhtiöllä on uhkapeli-MCC, mutta he näyttävät minulle sovelluksessa yleisen sellaisen.
RevPoints-ristiriita: Revolutilla on käytäntö olla myöntämättä RevPoints-pisteitä uhkapelitapahtumista. Olen varmistanut, etten saanut RevPoints-pisteitä näistä tapahtumista. Tämä todistaa, että Revolut luokitteli ne sisäisesti uhkapelaamiseksi alusta alkaen, vaikka sovelluksessa näytettiin toisin, mikä johti sitä harhaan. Kun kysyin, miksi pisteitä ei lisätty ostoksiin, jotka "sinun mielestäsi eivät olleet uhkapelejä Revolutissa", tuki ei pystynyt antamaan yhtenäistä vastausta.
Epäjohdonmukaisuus estojen kanssa: Revolut kertoi minulle, että he estävät tiettyjä uhkapelioperaattoreita "Espanjan paikallisten määräysten" vuoksi. He eivät kuitenkaan estäneet tälle operaattorille tehtyjä tapahtumia (mikä on laitonta Espanjassa). Kun kysyin, miksi näitä tapahtumia ei estetty, jos ne olivat uhkapelitapahtumia, tuki antoi minulle vain tekosyitä estojen monimutkaisuudesta.
Lisäksi olen havainnut, että minulla oli samanlainen tapahtuma toisen pankin (ING) kanssa, joka myös luokitellaan yleisesti ("Ostot (muut)"), mikä viittaa laajempaan ongelmaan siinä, miten rahoituslaitokset käsittelevät näitä luokitteluja.
Olen tehnyt sisäisen valituksen Revolutille ja odotan sen ratkaisua, ennen kuin voin tarvittaessa ottaa yhteyttä Espanjan keskuspankkiin.
Kysymykseni kuuluu: Luuletko, että minulla on kaikki nämä todisteet Revolutin ristiriitaisuudesta ja petoksesta, ja että minulla on vankka peruste vaatia hyvitystä? Onko kenelläkään ollut vastaavia kokemuksia Revolutin ja heidän riita-asioissa käyttämänsä kaksois-MCC:n kanssa?
Kiitos avustasi!