Kaikille, jotka kamppailevat pankin nostaessa viisumitakaisinperintöjä tai saada pankin antamaan tapahtumatietoja, en ole koskaan aiemmin huomannut sitä, mutta viisumilla on nyt kuluttajien yhteydenottolomake heidän verkkosivuillaan: olen täyttänyt sen Revolutille ja Kroo saattaa olla kokeilemisen arvoinen muille.
Hauskin asia on, että saan enemmän rahaa takaisin kuin käytin. Kun he palasivat euroina ja Ison-Britannian punta putosi. Joten saan enemmän rahaa takaisin. Esimerkki - Maksoi 2006£ ja sai 2051£ takaisin🤣
Kenelläkään on ollut ongelmia Monzon kanssa, he sulkevat tilini toukokuun lopussa, joten minulla on vielä noin kuukausi aikaa selvittää asia, mutta minulla on 5-10 kiistaa, jotka minun on nostettava heidän kanssaan, mutta yritin pari vanhempaa (ehkä johtui siitä, että luokka he laskivat laskuiksi), mutta he hylkäävät heidät jatkuvasti väittäen Mastercardin sääntöjä. Toivottavasti tämä ei koske muita, koska ne jäävät vastaanottamatta.
Kyllä, he estävät ne, luulen joskus, mutta he vain lisäävät toisen numeron verkkosivulle ohittaakseen sen. Huomasin, että muutamat olivat rajoittaneet Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joten jotain on täytynyt tehdä näille sivustoille, koska ennen kuin pääsit niihin, jahtasin niitä kuukausia
Hei Paul. Kyllä, olet oikeassa, sain rahaa takaisin kryptosivustoilta takaisinveloitusten kautta, joten se on mahdollista. Voisinko pyytää sinua selventämään hieman pankkisiirtoja. Minulla on vähän tapahtumia Transferopin kanssa. Miten minun tulisi ottaa yhteyttä pankkiini tämän kauppiaan suhteen? Kiitos.
Hei kaveri, luovuin yrittämästä saada se takaisin payopista, mutta työskentelen pankkisiirtotalletuksen parissa, joka osti krypton ja kokeilin kryptosivustoa ensimmäisenä saadakseni hyvityksen